Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HenrikSusanne2006

22.juli brude

76 posts in this topic

Pust.... støn.... Får da helt dårlig samvittighed over at vi blot har "dasket" rundt i Lego-land, med alt det du/i har været igennem :)

Stakkels din kære mand. Håber virkelig han kan få noget smertestillende, så han kan komme igennem dagen også uden at den skal blive helt ødelagt :biggrin::biggrin:

:biggrin: Jeg kan ikke sige jeg ikke er misundelig på jeres tur. Er bare glad for jeg i går blev ringet op af min kommende chef og fik en god snak om min opstart og fik af vide hun glæder sig til jeg starter.

Erik har fået panodiler til smerterne og faktisk skulle han have haft 3 tænder mere ud, men meldte fra da han var helt ødelagt. Han har voldsom tandlæge-skræk så det var en hård omgang. Heldigvis kunne tandlægen godt forstå hans afbud og aftalen blev de tager det efter brylluppet. Nu håber jeg bare hans nye tænder passer fint, så han ikke får 'ondt for tænder' på lørdag. :)

0

Annonce ♥

Hej 22. juli brude :biggrin:

Vil bare lige ønske jer held og lykke på lørdag... Håber I alle får en fantastisk dag (uden tandpine mm. :) )

Skal selv giftes 29. juli så jeg har fulgt jeres tråd lidt for at se hvordan I har det og hvordan i hver især har planlagt. Det lyder som nogle meget fine bryllupper.

Mange knus fra Katrinus

:biggrin::biggrin::)

0

Vi havde besøg af præsten i går, hvilket var en god behagelig oplevelse. Jeg havde været lidt nervøs, da jeg havde hørt han godt kan være lidt bestemt. Og da han begyndte at rynke bryn over at vi ikke havde valgt Det er så yndigt tænkte jeg - Åh nej! Nu bliver han sur, fornærmet whatever... Men det gjorde han slet ikke. Han prøvede blot at forberede os på alle de gamle koner, der efterfølgende ville stille sig uforstående overfor at vi ikke havde valgt den.

"Men så kan I bare hilse dem og sige at det er altså en sølvbryllupssang!" :biggrin: Fin fyr!

I dag skal jeg have ordnet hår, hentet kjole og carmen curlers, lavet de sidste poser og så have planlagt de sidste par dage sammen med Flemming, der endelig har fri fra arbejde!

Og vejrudsigten? Den taler vi vist ikke om :biggrin:

0

Hejsa med-brude!!

Hold da op hvor er det tæt på nu!!! Har slet ikke haft tid til at komme herinde de sidste par dage, har kørt land og rige rundt efter de sidste ting :biggrin:

Jeg har fået lavet engangskamera færdige, og fået samlet menuhæfter...mangler bare lige at skrive navne på hjerterne til..

Og så har jeg fået malet færdig i stue og køkken :carrot: selvom min mor synes at det var lidt for overskudsagtigt at køre i denne uge :biggrin:

Idag skulle vi så gerne ha lavet risposer, gæstebog, den store bordplan, ha pakket til bryllupsrejsen...og i aften kommer det første hold sjællændere...Hans' forældre...

I nat har også været den første nat hvor jeg havde svært ved at sove...vi var ude ved præsten igår, og pludselig blev det MEGET virkeligt...så jeg har vendt og drejet mig indtil klokken 3 i nat - og så ellers drømt en masse underligt om bryllup.. :) Og mens jeg så alligevel ikke kunne sove tjekkede jeg vejrudsigten på alle de danske programmers teksttv, og fandt den jeg bedst kunne lide... :)

:biggrin: KnuZ Dorthe

0

Annonce ♥

Ihh det er altså lige om lidt - kun 3 dage igen :biggrin:

Jeg har det sådan lidt pt at det er uvirkeligt at det er om et par dage. At det bare er noget vi lades som om.

Sig mig har alle 22/7 brude fri nu??!!............

Jeg har ikke kunne få fri op til, så jeg er på arbejdet til og med fredag!

Derfor har jeg også valgt at det er idag jeg skal have ordnet negle. Orker det altså ikke først på fredag efter arbejde.

Nå men kollegaerne er da heldigvis helt med på at al min tid her, går med planlægningen.

Men er godt nok lidt stresset over alle de ting, som jeg ikke når. Der er en masse jeg gerne ville have ordnet INDEN mine negle skulle laves, som jeg ikke har nået.

Det må jeg jo så bare prøve på alligevel! Også bare passe på neglene!!

Jeg tror ikke vi mangler det store mere:

- Gommen skal lige have skrevet talen ud

- Bordplan, bord/menu-kort og risposer skal afleveres på hotellet imorgen

- Der skal hæves penge til de ting vi først skal betale på dagen

- Der skal pakkes tasker til dagen og dagen derpå

- Der skal laves huskeseddel til os begge så vi ikke glemmer noget derhjemme

Og sidst men ikke mindst skal der lige ryddes lidt op og gøres rent, i så fald at nogle af de overnattende gæster på hotellet lige vil hjælpe os hjem, dagen efter.

Jeg skulle også have plantet et par rosenplanter, som vi har fået, inden de går helt til i varmen, men DET gør jeg altså ikke med "nye negle" - det må gommen eller min far gøre!

0

Hej.

Hvor er det super dejligt med al den aktivitet herinde, og ja det er på lørdag - 3 dage til!

Idag skal jeg printe indlæg til festprogrammer ud, og have lavet dem færdigt. I skrivende stund er Henrik nede og ordne vores Jaguar som vi skal køre i, og så skal vi måske lige øve brudevalsen igen, selvom at det underligt nok faktisk går ret godt, vi kan da både dreje rundt og det hele. Vi var hjemme og spise hos vores toastmaster igår, og fik de sidste detaljer på plads, og han siger at der kommer masser af indslag, og det er vi glade for, for med vores små familier, var vi bange for at der ikke ville være noget.

I aften skal vi igen ud og spise, nyder den her tid, det er jo en lige så vigtig del af brylluppet, tiden op til og de mennesker der hjælper en.

Ellers så tænker jeg over at jeg næste onsdag på denne tid sidder på Gran Canaria, super!

Susanne

0

Puha ja, nu er det altså bare SÅ tæt på - det er ikke rigtig gået op for mig, at det faktisk er nu det skal ske og at det rent faktisk er mig det drejer sig om, og ikke bare de andre herinde jeg sidder og læser om......

Meget mærkeligt...... :)

Jeg har haft en masse forvirrende drømme i nat - alt sammen om brylluppet og alt sammen med en masse ting der gik galt - har sørget for at fortælle om det hele, så er der vist noget med at det ikke kommer til at ske - er det ikke sådan...???? :biggrin:

Jeg er sådan set fint med (borset fra de 90 salmehæfter jeg nu skal lave om, efter de var lavet, da organisten ikke vil spille de salmer vi havde valgt - lang historie, som jeg har oprettet en anden tråd om..... :) ) bare ikke mentalt, føler jeg ser det hele passere forbi, uden egentlig at være til stede selv - håber ikke det bliver sådan på lørdag.... :(

Mht. vejrudsigten synes jeg da egentlig den har rettet sig fint nok - men det kommer måske an på, hvor i landet man befinder sig....??? :biggrin:

Jeg har fri de næste par dage (glæder mig til kl. bliver 16.15, så jeg kan komme hjemad!!!) og det har min husbond også, så vi skal bare rigtig være sammen og hygge os med de sidste par ting :hug:

Og dog, når jeg får tænkt mig om bliver det nok ikke så meget tid vi får sammen. I aften er jeg ikke hjemme, skal have styr på mit slør (som er blevet syet, da jeg havde fået bestilt et i en forkert farve.... :baa: ) og i morgen skal jeg til veninde-hygge-middag og forkæles og have sat negle på.

Fredag tager jeg tidligt hjemmefra, skal til frisør (da min farvning i lørdags mislykkedes - så det er lige en om'er :hug: ) og hente kjole mv. hos min mor, videre og hente min veninde, videre og pynte kirken, videre til Sørup Herregaard, hvor festen skal holdes - her skal jeg så have afleveret alle de ting der skal bruges til pynt af bordet mv - som jeg har kreeret i stor stil de sidste mange måneder.

Endelig kan jeg så slappe af i poolen og i suiten, med min kære veninde og lade op til show'et kører derudaf lørdag.....

Så det er jo egentlig ikke så meget tid jeg har sammen med min honey - det må jeg tage i mig igen..... :biggrin:

Glæder mig glæder mig glæder mig - selvom det stadig ikke er gået op for mig endnu.....!!!!!

- Curtiz.

0

Øv, altså det lyder som om alle i andre har fri de sidste dage, og bare skal hygge og ordne de sidste ting!!

DET VIL JEG OGSÅ!!..........

Jeg syntes slet ikke den sidste uge op til :biggrin: er på en lyserød sky!

Der er bare så meget der skal nåes de par timer man har fra man har fri til man går i seng. Og man når ikke halvdelen af hvad man skal nå.

Jeg tror skisme at vi virkeligt for stress, med alle de ting vi skal nå på fredag!!

Håber lidt at jeg kan få ordnet dem hurtigt, og at jeg derefter kan komme hjem til mine forældre, så JEG idet mindste kan koble lidt fra! og få ordnet det JEG skal.

Også håber jeg vi har fået ordnet det hele, så ham derhjemme ikke stresser over det.

0

Annonce ♥

Min søn som bor ved mine børns far, kom tirsdag aften med sit tøj, prøvede det først i går....... Han kan ikke passe det, hans far har sent med, og han vil ikke betale noget nyt. De sko han har sendt med...... Mega slidte hvide tennissko. :biggrin:

Vi har købt en ny skjorte til ham, så var meningen at han skulle ha' sin habit fra sin konfirmation på.

Det skal lige siges, at hver gang de er til fest på min eks. side, så sørger jeg for at vores 2 piger har ordentligt tøj på. Det er da bare så irriterende at vi idag torsdag, skal ud at købe nyt tøj til sønnen.

Nå men jeg skulle lige ha' luft.

Knus

0

:biggrin:

Så har jeg fået lavet menukortene færdige. Man skal dog ikke røre for meget ved dem, da skallerne ellers falder af :huh: Tænker bare at de jo kun skal stå på bordet og ingen skal røre ved dem, så hvad pokker om skallerne ikke sidder fast -HAHA- Min søn opdagede også en stavefejl da jeg var ved at klippe den sidste ud :bask: Men skidt pyt.... vi er ikke perfekte :biggrin: og det er jo kun et ganske lille selskab uden alt for meget halløj -HAHA-

Vores menu er:

Forret - Kold dampet laks på salat m/rødløgsvinaigrette samt brød og smør.

Hovedret - Appelsinbraiseret kalveculotte m/orangesauce, grønsager og kartoffeltærte.

Dessert - Hjemmelavet islagkage m/chokolade og marcipan.

Vi har valgt at tage bryllupkagen om eftermiddagen, da vi er et lille selskab og det vil måske give et kedeligt afbræk hvis vi skulle ha kaffe og kage senere på aften. Vi tror det vil være svært at "hive" stemningen op, når den først er dæmpet med kaffe mv.

Nå men her er så mine menukort. Der er kun 5 stk. da vi kun bliver 12 personer i alt.

post-18896-1153390195.jpg

Jeg har desværre glemt at tage billeder af østers-, muslingskaller, konkylier og knivmuslinger som bordet også skal pyntes med :huh:

Nu vil jeg lige vaske lidt mere tøj og så skal vi på strande. Min søn sad i bar overkrop med ryggen imod solen, i kun ½ time og nu har han bare skaktern på ryggen :sm:-HAHA-

Man må ikke mobbe, men det er sgu lidt svært -HAHA-:huh:

0

Annonce ♥

uha hvor er det tæt på nu, når vi går i seng i aften, så skal alt være klart, da vi jo allerede skal være i kirken klokken 11.00.

Idag skal vi

Dække bord

Rydde op og gøre rent

stryge tøj

Stille de sidste borde op.

Det lyder måske ikke af meget, men jeg synes det er ret meget.

0

Hej.

Jamen er det ikke fantastisk, så er det lige rundt om hjørnet. Vejrudsigten har ændret sig til ingen regn igen (nu bliver det måske for varmt) og de sidste ting er ved at falde på plads.

Idag skal vi til bager og betale kagen.

Vi skal pynte vores Jaguar med tyl (har købt 5 meter)

Have fundet en lufttæt beholder til at putte det øverste af kagen ned i.

Vi skal ned på De Hvide Svaner med alle vores ting og sætte dem op. (Inden det skal vi hente risposer og kokosmakroner hos min mor)

Det var vist det, i aften skal jeg sove hos mine forældre og Henrik skal sove herhjemme.

Susanne

0

Hejsa!

Så er det imorgen!!! :biggrin:

Hvor er det vildt!!

Vi har faktisk det meste på plads..skal lige have dækket borde m.m. herhjemme hos mine forældre hvor vi skal holde reception...

Jeg har sagt farvel til Hans...Hans familie fra sjælland skal sove i Næsbjerg sammen med ham, og jeg er hos mine forældre...så vi ses først i morgen...

KnuZ Dorthe

0

Annonce ♥

Ja, jeg er jo så stadig på arbejde en time endnu!

Derefter skal jeg hjem og pakke mine ting sammen. og gøre lidt rent.

Vores danselærer kommer lige et kort smut kl. 18, og retter et par småting.

Så skal vi have spist aftensmad. Og derefter kører min kommende mand, mig hjem til mine forældre.

Der skal jeg så lige tjekke at alt er klart. Og lægge alt frem jeg skal have på, og lægge de ting til siden som jeg skal huske når vi kører imorgen.

Og herefter skal jeg lige barbere ben, og eller prøve at koble lidt fra.

Vi afleverede bordkort m.m. igår på hotellet. Bordet var sat op. Det så fint ud!

Ellers mangler vi vist ikke andet nu, end at gøre os klar til imorgen.

0

Så er det aftenen før dagen. Der er sørme ikke lang tid til nu. Mon ikke vi får det rigeligt varmt i morgen i vores kjoler?

Jeg er hjemme hos mine forældre hvor jeg skal sove i nat. Min lillebror har fødselsdag idag, så der er nok at fejre.

Vi har fået ordnet de sidste ting idag. Henrik skulle lige klare et par hemmelige ting, efter at have afleveret mig, så det bliver spændende at se hvad det er.

Håber at I alle får en vidunderlig bryllupsdag imorgen med alt hvad I har ønsket jer.

Susanne

:):hug::biggrin:

0

Annonce ♥

Som skrevet så lægger jeg ud :balloons: , for har allerede for snart længe siden skrevet en historie om hvordan vores dag gik og med de få billeder vi indtil nu har :hug:

Snyder lige lidt for tager bare en kopi fra min planlægningstråd, hvor jeg lavede indlægget dagen derpå :bearhug::hug:

Så er det dagen derpå efter en utolig dejlig og afslappet bryllup.

Vi valgte at sove sammen, da vi trods alt har levet sammen i 8½ år og ikke er helt unge....men heller ikke helt gamle Som min veninde også sagde, så kunne vi lige nå at få singel-sex inden det var forsent

Nå men min morgen startede kl. 5.45 da katten hylede fordi den ikke måtte komme ud Havde ellers planlagt først at skulle op lk. 8.00 men efter flere venden rundt i sengen, stod jeg op kl. 7.00 og gik i bad.

Hele familien blev så vækket kl. 8.00 med lune rundstykker og blødkogt æg. Jeg havde pakke det meste da jeg jo skulle skifte på kroen, hvor vi også skulle sove, så jeg følte bare tiden var så lang før jeg skulle til frisør kl. 11.00

Min mand (sjovt, nu er han min mand-jeg har ellers altid omtalt ham som min mand) kørte efter brudebuket m.m og min bror som kom med toget fra Hjørring. Imens fik jeg lagt faundation, så den i det minste var på inden jeg sku til frisøren. Lige inden han kom hjem igen, kom min mor og hendes ven omkring kl. 10.15 fra Frederikshavn. Så fik jeg stress.... Skulle jo lige pludselig også være værtinde, det stod der ik i min planlægning

Nå men min datter ville med til frisøren, (heller ikke med i min planlægning!)så jeg troede ikke hun ku blive badet, sminket, sat hår og påklædt inden 10.30, da hun også skulle pynte vores bil. Men "damen" havde slet ikke "hår-krise" så hun nåede det hele Hun ville nemlig selv sætte hendes hår.

Vi blev kørt til frisøren af min søn i min bil (min mands bil var jo pyntet) og nød at blive puslet om i 1 times tid. Da vi gik derfra stod de og grinte fordi jeg havde cow-boy bukser på til et opsat hår med slør og diadem. Det måtte også ha set komisk ud

Nå, men vi gik de 2 minutter over til kroen, hvor min mor og hendes ven nu var indlogeret. Min mor havde ingen stress, men da klokken blev 12.50 stampede jeg i gulvet, for da havde jeg endnu ikke fået kjolen på fordi min mor sagde vi havde masser af tid, det var jo først kl. 13.30 jeg skulle være i kirken! Da jeg endelig havde fået min smukke kjole på, var klokken også blevet 13.15

Jeg kan huske klokken fordi da kom min svigersøn styrtende ind og spurgte efter hans sko, som jeg skulle ha med til kroen. Vi kunne ikke finde dem og min søn fløj ned i bilen og kørte den ca 1 km hjem for at lede efter dem... vild forvirring og så viste det sig at de havde dem på deres værelse på kroen

Nå men kl. 13.20 gik vi fra kroen over på den anden side af vejen hvor kirken lå. Det var en sjov fornemmelse at alle kikkede og vinkede. Vores kirke/by er en turistmagnet, så der var mange mennesker Nå men vi nåede lige at få en ½ smøg inden vi skulle ind, det dulmede nerverne lidt

Kan ikke huske hvilken musik der blev spillet hverken da vi gik ind eller ud, men hold op min mand så godt ud Kan bare ikke lade være med at grine over at han stod og krammede hans taske med digitalkameraet, fordi han helt havde glemt at give det til min søn, da præsten kom og hilste på ham og sagde han skulle stille sig op til alteret. Han havde slet ikke tænkt på at skille sig af med det, så da vi gik ud af kirken, havde han det stadig i hænderne stakkels mand....

Nå men da vi så var blevet viet og var nået ud i våbenhuset, blev vi stoppet af fotografen, som skyndte sig at fjene hans kamera, så han kunne få et billede uden det.

Da vi så lige skulle til at gå ud af kirken, ligger der sørme en flot pyntet hestesko. Det var min mor som havde været på spil og jeg måtte indrømme at jeg blev helt rørt, for havde bestemt ikke regnet med det.

Udenfor kirken blev der taget billeder og gæsterne fik deres overraskelse, som vi havde advaret dem om de skulle have. Imens vi blev fotograferet, skulle de gå over på den anden side af vejen hvor museét lå, der ville der være en guide, som ville tage sig af dem i ca. 45 min. hvorefter de så skulle gå til kroen og få lidt til halsen. Det har vist sig at de alle syntes det var en meget spændene rundtur også alle de unge på 17 til 23 år.

Vi var så ude ved en højskole, hvor der er en smuk park med en sø og masser af ænder (og andelorte!). Vi havde hele parken for os selv, så han tog en masse spændene billede, bl.a min mand på knæ, bidende i mit strømpebånd=hundehalsbånd med lænke, vi legede ta' fat, jeg fik fodmassage og jeg blev gynget i en gynge der var i et stort træ. Vi var der vel i ca. 1½ time. Glæder mig til at se dem, men der går nok nogle dage øv øv øv.

Vi kom så tilbage til vores gæster omkring kl. 16.20 hvor vi fik bryllupskagen med kaffe. Det var ellers planlagt til kl. 15.30 men fotograferingen trak ud... vi hyggede os for godt ha ha. Vi Bød så officelt velkommen med champange kl. 17.30 og satte os til bords kl. 18.00

Da vi kun var 12 personer havde vi fravalgt velkomstsang, fordi vi bare ønskede en uformel fest. Der blev heller ikke holdt nogen taler, heller ikke fra min mand, hvilket jeg syntes var ok, for det ville ikke være ham at stå og holde tale. Jeg havde dog snydt og lavet en sang til min mand som han fik inden desserten (bare sådan en sang med en masse hint om at nu var han underlagt mit ord og min lov ha ha ha) Min mor havde også lavet en sang, så vi fik rørt stemmebåndet, selvom de unge ikke var meget for det ti hi.

Vi fik først danset brudevals omkring kl. 22.30 og jeg havde da været sikker på at vi ikke kunne sidde SÅ længe over maden, når der ikke rigtig var noget indslag. Der blev kun danset den ene dans... vi var jo ikke så mange og så var det varmt. Mens der blev ryddet af bordet, gik vi udenfor og trak lidt frisk luft. Skønt at stå med bare fødder på en kølig flise ;-) Skønt med så lille et selskab og der ingen former var som skulle holdes.... Jeg kom sørme også til at slikke tallerkene efter vi fik is.... den var altså bare SÅ god og de påstod jeg ikke ku få mig til det HA HA HA

Festen sluttede klokken ca. 01 men min mor og hendes ven, var gået til køjs ved 23'tiden da de skulle køre til Frederikshavn næste morgen kl. 7 fordi han fyldte 60 år dagen efter. Så de var kørt da alle vi andre spiste morgenmad. Vi betalte overnatning til alle og det var bare så hyggeligt at få morgenmad sammen.

Ups glemte at sige min mand fik en S i morgengave, mens han HMMM ikke lige havde tænkt på noget til mig!!!! Nå men det er jeg snart så van til, for da jeg fyldte 40 i starten af juli, der fik jeg heller ikke noget.

Efter vores fælles morgenmad, bookede vi ud. Da det var første gang min svigerfar og min mands 3 drenge besøgte os efter vi var flyttet fra nordjylland, så kørte vi først derhen hvor vores brændte hus engang havde ligget. Der er nu kun en tom grund. Derfra kørte vi så hen til hvor vi bor nu, hvor vi fik en kop kaffe inden min svigerfar kørte hjem til Rømø.

Min bror skulle med toget fra Vejle til Hjørring kl. 15 så ham fik vi sendt afsted og så tog vi ellers alle vores 5 unge mennesker + 1 svigersøn med ud og bowle ;-) Det var en pludselig indskydelse fra min side da jeg havde hørt at min mands drenge havde snakket om at de godt kunne tænke sig at banke deres far og min søn i bowling. Det var en rigtig hyggelig og sjov eftermiddag. Vi troede så at de ville kører hjem bagefter, men næh nej de ville sgu ikke hjem ha ha ha. Jeg måtte så ha' gang i den store suppegryde for at koge 1 kg. pastaskruer..... Men pyt, det er jo ikke hverdag man får besøg af dem. Deres mor havde ellers gjort alt for at forhindre dem i at komme, men heldigvis er de blevet så store nu at de selv kan bestemme. Vi har ikke haft besøg af dem siden for 4 år siden, da begge deres oldeforældre døde, med 1 uges mellemrum og vi ligesom slog i bordet og sagde til deres mor at nu var det sidste chance hvis drengene sku se fra hvilken familie de kom fra.

Nå det var lige et sidespring.....

Efter vi havde spist, gik vi ind til byen og fik en mega isvaffel. Den spiste vi, mens vi besteg jelling højen. Alt i alt havde vi en rigtig hyggelig dag og drengene kørte først hjem kl. 21 så de måtte også ha hygget sig ;-)

Nå men i vil jo også se billeder :loveboard: Har ikke så mange endnu desværre.

Først et billede af min mands bil, som blev pyntet af min datter og mig en ½ time før jeg skulle til frisør eller sagt på en anden måde.... 3 timer før vielsen, så det gik lidt stærkt men bilen var i brug om formiddagen, så derfor blev det lidt presset, men syntes vi klarede det meget godt Min datter havde også dagen før pudset og poleret bilen udvendigt og indvendigt dagen før.

post-18896-1154629132.jpg

Så et billede af bordet og se lige bort fra cigaretter m.m. Jeg glemte at tage et billede før vi gik til bords, men man kan vist godt se at temaet er havet

post-18896-1154629191.jpg

Så et billede af kagen

post-18896-1154629263.jpg

Vil lige advare om at de næste billeder giver mundsavl :kiss::hug:

0

Øv nu gik det lige så godt og så går skidtet ned :bask:

Hmm prøver igen med noget som får mundvandet til at løbe :loveboard:

Forret: Kold dampet laks med rødløgsvinaigrette dertil brød og smør... pynten var en fjordkrebs, som også kunne spises

post-18896-1154629655.jpg

Hovedretten var appelsinbraiseret kalveculotte med orangesauce, grønsager og kartoffeltærte

post-18896-1154629701.jpg

Desserten var hjemmelavet is med marcipan og chokolade

post-18896-1154629785.jpg

0

Jeg har desværre ikke så mange billeder af os hverken i hel eller halv figur, så i må nøjes med dem jeg har indtil jeg modtager nogen fra fotografen.

Først et hvor vi lige er kommet ud af kirken efter at ha' samlet hesteskoen op. Det kom godt nok bag på mig at min mor havde lavet sådan en. Blev helt rørt

Det er vist også det eneste billede jeg har af min buket. Men det var den som gav mig idéen til temaet "havet" efter at ha' set et billede af en noget ligende hos blomsterdekoratøren.

post-18896-1154630031.jpg

Nu vi lige snakker om buketten, så havde jeg en bagtanke med lige at ville have den buket ;) Jeg vil nemlig bruge den som en dekoration og kan så vælge om der skal sættes påskeliljer eller noget gran på, alt efter højtiden eller årstiden. ja jeg ku jo også bare lade den være som den er nu efter at ha fjernet de visne callaer.

Her er den vist midt for

post-18896-1154630206.jpg

og fra siden, hvor perlerne skulle hænge nedaf

post-18896-1154630306.jpg

0