Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HenrikSusanne2006

22.juli brude

76 posts in this topic

Annonce ♥

Så er det snart og i weekenden har vi lavet en masse til bryllup.

Vi har lavet.

- Vielsmappe.

- Program til bordene.

- Risposer.

- Gaveliste.

Så vi er godt med.

Jeg mangler bare at købe en morgengave og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal købe.

Og så skal vi til at øve brudevals.

0

Jeg har fået sat hårextensions på, er vildt glad for det. Torsdag blev der lagt prøvemakeup, et super resultat.

Ehm - billeder? -HAHA-

Jeg prøver lige at vedhæfte de billeder "frisøren" tog af mig, siden er det blevet klippet i etager så det falder ind i mit eget hår, og efter det er vasket så er det ikke så glat mere, ser mere naturligt ud. (kunne selvfølgelig glatte det, men det er meget hår)

post-20029-1152623448.jpg

post-20029-1152623475.jpg

0

Annonce ♥

Ja, igår fik vi så undervisning i brudevals!

Jeg syntes at det gik godt, men min tilkommende syntes vist at det gik tilbage -HAHA-

Han mener at der skal mindst 2 ganges undervisning til endnu (der er kun 11 dage til!)

Jeg har det sådan lidt. Det bliver så godt det kan. Vi bliver ikke eksperter på 12 dage!

Og 1.350 kr. for 3 ganges undervisning, er efter min mening voldsomt for måske 5 min. dans på dagen.

Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal få ham til at indse dette.

.

.

.

.

Ellers skal jeg til prøveopsætning af hår og makeup idag (om 1 time!)

Jeg glæder mig helt vildt. Så jeg har den helt vilde oppakning med på arbejde idag.

Slør, spænde, perlehårnåle.......... og hele min makeupboks!

Og ja, jeg har også kamaraet med. Jeg skal nok prøve at huske at bruge det.

0

Mangler lige at rose Tonie for det flotte arbejde. :biggrin::blush:GP

Se hendes hjemmeside www.123hjemmeside.dk/vip-fashion

Hilsen Bruden38

Tak for det Anni. Bliver helt rød i kinderne. :blushsmiley:

Du skal bestemt også roses for at være en af de kunder hvor tiden virkelig flyver afsted.

Håber du får en rigtig dejlig dag d. 22/7. :biggrin: Skal nok sende det gode vejr helt op til dig...

:bearhug::griner:-:bearhug::biggrin:

Og husk det nu... :hug: ;-)

0

Vi har næste det hele klar nu! Min mor henter kjolen her til morgen og i aften skal vi pakke, og så rejser vi til skotland i morgen!

Synes det var lidt svært at sove i nat - er så bange for at jeg glemmer noget!

Ja, og så skulle der selvfølgelig lige opstå problemer idag - jeg har ikke fået bekræftelse på vores billeje (en reservation som jeg lavede i marts!) men har kun en "ordrebekræftelse" og kan se at pengene er hævet på min konto dagen efter jeg har foretalet reservationen! Vi skal jo hente bilen i lufthavene imorgne!!! :bearhug:

Så ringer jeg tl firmaet og siger jeg har min web-reservations ID og det er 0 og det eneste svar jeg får er "oh!" ja mig kan de ikke finde :bearhug: :bask: Nå men nu venter jeg på de ringer tilbage, hun ville sende beskeden videre til IT afdeligen!

AAArrrggghh - det har jeg bare slet ikke tid til idag! :griner:-

Lene

0

Annonce ♥

Puha, ja nu er det godt nok ved at være tæt på..... Synes jeg kan mærke :butterfly: :butterfly: :butterfly: :butterfly: komme snigende.....

Jeg bokser med bordplanen, og kan bare ikke blive tilfreds - gemalen siger jeg er ALT for kritisk og tænker for meget over det, og det har han nok ret i.....

Og bordplanen skal med i det bryllupshæfte som jeg er ved at lave (eller faktisk er færdig med at lave, når jeg kan få skrevet den sidste side ud, hvor bordplanen er på...) så det kan ikke blive færdigt før den er..... :biggrin:

Min kjole kommer hjem fra rens i morgen - den er lånt af en veninde. Jeg har så købt et slør selv, og har fundet ud af, at det SLET ikke passer til i farven, det var meget mere hvidt end kjolen, så nu går jeg og håber på at den har været MEGET beskidt, så det passer fint sammen i morgen når den er blevet renset....

Det er nok lidt naivt, så jeg har forberedt mig på, at jeg skal igang med at sy et selv...... :biggrin:

Ellers tror jeg sådan set jeg har nogenlunde kontrol over det hele.

Alt til festestedet er pakket ned og klar i kasser.

Kirkepynten er pakket ned og klar til at blive kørt til kirken på næste fredag.

Gommens tøj er lejet og skal hentes på fredag, nye sko og boxers er på plads.

Alle aftaler er tjekket med fotograf, transport fra kirken, overnatning, feststed. Og dog, mangler dog lige at tjekke med dem der skal lave vores kage, men det skal nok blive gjort i weekenden.

Igår aftes prøvede vi os lidt forsigtigt frem med brudevalsen, og det var ikke en ubetinget succes, så der må nok lidt mere træning til....... :bearhug:

Gider ikke gå så meget op i lige netop dét, da det jo kun er 3 min. og ingen kan se mine fødder, så jeg skal bare følge med - selvom det kan da nok også blive svært nok..... :whistle:

Mit største dilemma lige nu er om jeg skal holde en tale, skrive en sang, eller bare læne mig tilbage og nyde dagen...... Jeg er slet ikke opsat på at holde tale og tror ikke jeg kan, men føler jeg bør..... Vi har talt om det derhjemme, og gemalen siger jeg ikke behøver, og at han ikke forventer det - men jeg er stadig i tvivl..... Det er jo den eneste mulighed jeg får for at gøre det.....

Nå, jeg får vel en åbenbaring på et tidspunkt...... :griner:-

- Curtiz....... :bearhug:

0

Vi har ikke fået tjekket alle aftaler endnu. Mangler stadig musikken og fotografen. Men disse er ok, det ved jeg, men ringer lige alligevel.

Hvorfor kan min tilkomne ikke være lidt mere som dig mht. brudvalsen. Det er jo ikke mere end 2-3 minutter af dagen!

Mht. bordplanen er det lidt sjovt for vi har det lige omvendt. Jeg er egentlig tilfreds nok nu, men det er min tilkomne ikke :bearhug:

Ja det er meget svært mht. tale/sang. Først ville jeg det hele, bagefter ingen af delene, så kun tale, og nu igen begge dele. :bearhug:

0

8 dage til :biggrin:

Så fik jeg hentet min kjole igår! :loveshower:

Efter en lille ekstra ændring hos skrædderen var jeg hjemme hos mine forældre med den kl. 22.30. (hun lavede det heldig vis med det samme)

Så nu hænger den klar hjemme hos mine forældre! Jeg skal bare lige have dampet sløret.

Spændet er syet på igår.

Bord/menukort og risposerne er jo også færdige. (billeder ligger i min tråd - hvis det skulle have interesse...)

Edited by TinaJensen
0

Annonce ♥

Hej.

Hvad er det lige for et vejr de lover på lørdag? Jeg håber meget på at det når at blive lavet om! Det skal altså bare ikke regne på min bryllupsdag.

Susanne

Åh nej Åh nej det vil vi ikke ha', jeg skyndte mig lige at kigge på DMI hjemmeside, og i Nordjylland lover de omkring 11 mm fredag, så håber jeg dælme vi ikke får noget lørdag.

Vi skal holde bryllup hjemme i haven. Teltet kommer onsdag, det er bare så ærgeligt hvis det bliver møgvejr. Skal vi ikke krydse fingre, for at de ændre mening....................

Hilsen Anni

0

Ja, jeg blev da hellere ikke videre begejstret, da jeg så vejrudsigten her til morgen - nu har det også bare været så godt vejr længe, så hvorfor skule det dog holde til på lørdag....??!!?? :baa:

Håber da virkelig det ændrer sig i løbet af ugen - havde håbet det ikke ligefrem ville være 30 grader, men regn - nej tak!!!

Nå, jeg kan da også lige fortælle, at jeg fandt ud af at min frygt var berettiget og sløret passede IKKE til kjolen - skønt. Var dog så heldig at jeg fandt en der lige kunne fikse et nyt, så jeg fik købt stof/tyl i den rigtige farve.

Vi har nu fået rigtig godt styr på bordplanen - og jeg har fundet en løsning som jeg har det rigtig godt med, det er dejligt at have det på plads.

Brudevalsen gør vi ikke specielt store fremskridt med - er begyndt at bekymre mig lidt... :iloveyou:

Jeg er stadig ikke helt afklaret med hvad jeg skal gøre mht. tale til gemalen.

Jeg har fundet en sød/sjov sang som jeg tror jeg bruger, og skal jo så lige sige lidt bagefter. Jeg har forsøgt at skrive noget ned, og synes også det er ok - det bliver IKKE en pladder-romantisk tårevædet forestilling, det kan jeg slet ikke og sådan er vi bare ikke - men en sød/sjov/småkærlig historie, så håber jeg det bliver en succes - måske jeg liiige skulle øve mig lidt...... :denmarkflag:

Nå, men jeg fatter sådan set ikke rigtig at vi nu er nået der til, hvor man kan sige PÅ lørdag, det er bare meget tæt på lige pludselig, men jeg glæder mig helt vildt!!!!!

Hvordan går det for Jer andre - har I styr på det hele...??? Ingen kaotiske problemer her i sidste øjeblik...???

-Curtiz.

Edited by curtiz
0

Nej ingen kaotiske problemer endnu.

Tænk jer om 5 dage......... :denmarkflag:

Jeg syntes stadig vi mangler en del, men det er nok småting.

Ja, vejret bliver vist ikke det bedste på lørdag. Men lad os nu se, det kan altså nå at ændre sig. Hvis bare det ikke regner når vi skal have taget billeder.

Heldigvis lover det indtil videre ikke mere end 2 mm i Holbæk, så jeg satser på at de falder under middagen.

0

Annonce ♥

:biggrin: Hvorfor er det lige jeg ikke har set denne tråd før, for her hører jeg jo også til :bask:

Er det kun mig som har mega :butterfly: :butterfly: :butterfly: over at nu er det altså meget tæt på og gid der egentligt var lang tid endnu :):):biggrin: Har det ligesom da jeg ventede mine guldklumper for mange mange år siden.... Jo tættere på det kom, jo mindre havde jeg lyst til at føde :hug: Ved godt det lyder lidt "helt ud i skoven" fordi her har man bare ønsket tiden skulle gå stærkt, især når man læste om alle de andre som er blevet viet.

Jeg har egentligt styr på det hele, dog er der lidt som mangler:

-Kjolen kan først blive hentet fredag og leveret til kroen, da den er i en gennemsigtig pose.

-Mangler at lave meny-"dimser", sådan en holder med en fod, metalstang og en klemme i enden, den bruges til at holde f.eks. et foto. Der skal kun laves 5 stk (men også rigeligt med 10 tommelfingre :hug: ) og de skal pyntes med skaller. Der skal også laves selve skiltet/menykortet. Har en idé om at det måske skal formes som en krabbe.

- Tidsplanen skal evt. revideres hvis min mor låner en bil, så vi ikke skal hente dem i Vejle.

-Der skal laves et skilt til min mors ven, da han fylder 60 år dagen efter d. 23/7 og han mangler et til kolonihaven.

Hmm ja det må vist være alt for mig i denne omgang..... Vejrudsigten følges meget intens. troede ellers indtil jeg læste denne tråd, at det vil blive fint vejr lørdag :( Mon man skal anskaffe sig en paraply :biggrin:

0

Annonce ♥

Postet billede

Hold da op hvor vejrudsigten ændres meget i øjeblikket.. Nu ser det jo helt godt ud...

Jubiii du har reddet min/vores dag :biggrin:

Nu tør jeg slet ikke kikke på andre prognoser, for tænk hvis de laver den om :bask:

Vi er ellers ved at lade op til at tage i Lego-land. De unge er lidt i tvivl, fordi det vist mest er for børn op til ca 12-15 år og mine er 17 og 20 :biggrin:

Jeg syntes nu prisen er mest afskrækkende.... :hug::) :) 225 kr pr. stk. og så skal vi helt sikkert også betale for at parkere :banned: :bask: :bask:

Nå men vi blir nok nød til at overgive os, nu vi er flyttet herned i nærheden af både Lego og givskud. Det er lidt flovt at sige man ikke har været der, når man bor ca. 30 minutter derfra :biggrin:

0

Nu er det ved at være MEGET tæt på! Vi er ved at være klar....Jeg er i gang med kagebunde, Erik skar laks til forret i morges og ungerne har lavet gaveposerne færdige (jeg fyldte dem i går, så de skulle binde dem og pakke bolsjer). Vi har haft en del kaos den sidste uge, da Eriks far pludselig ikke ville komme og så ville de gerne alligevel, Erik fik ondt i tænderne og fik hos tandlægen konstateret fremskreden paradentose så han fik tykket 5 tænder ud. Og skal have nye i morgen! Jeg skulle pludselig i aktivering, selvom jeg starter i job på mandag og så fandt vi ud af at min dagsbehandler har tilbageholdt min kontanthjælp i denne månede af uvisse årsager. :biggrin::biggrin: Men men men tror det hele går i den sidste ende. Det skal det jo. :) Jeg har sygemeldt mig fra aktiveringen, da de trods en udførlig helbredserklæring med forbud om monotont og hårdt fysisk arbejde har sendt mig ned på et posthus! Jeg var der tre dage og den ene dag skulle jeg sætte reklamer så nu er jeg helt smadret i mine skuldre og ryg. :) Lige hvad jeg har brug for.

Den vejrudsigt er lige til at få stress af. Jeg tjekker ikke før fredag, så kan den vel ikke ændre sig så meget!

Ud til køkkenet igen! :biggrin:

0

Nu er det ved at være MEGET tæt på! Vi er ved at være klar....Jeg er i gang med kagebunde, Erik skar laks til forret i morges og ungerne har lavet gaveposerne færdige (jeg fyldte dem i går, så de skulle binde dem og pakke bolsjer). Vi har haft en del kaos den sidste uge, da Eriks far pludselig ikke ville komme og så ville de gerne alligevel, Erik fik ondt i tænderne og fik hos tandlægen konstateret fremskreden paradentose så han fik tykket 5 tænder ud. Og skal have nye i morgen! Jeg skulle pludselig i aktivering, selvom jeg starter i job på mandag og så fandt vi ud af at min dagsbehandler har tilbageholdt min kontanthjælp i denne månede af uvisse årsager. :hug::) Men men men tror det hele går i den sidste ende. Det skal det jo. :hug: Jeg har sygemeldt mig fra aktiveringen, da de trods en udførlig helbredserklæring med forbud om monotont og hårdt fysisk arbejde har sendt mig ned på et posthus! Jeg var der tre dage og den ene dag skulle jeg sætte reklamer så nu er jeg helt smadret i mine skuldre og ryg. :( Lige hvad jeg har brug for.

Den vejrudsigt er lige til at få stress af. Jeg tjekker ikke før fredag, så kan den vel ikke ændre sig så meget!

Ud til køkkenet igen! :)

Pust.... støn.... Får da helt dårlig samvittighed over at vi blot har "dasket" rundt i Lego-land, med alt det du/i har været igennem :biggrin:

Stakkels din kære mand. Håber virkelig han kan få noget smertestillende, så han kan komme igennem dagen også uden at den skal blive helt ødelagt :biggrin::biggrin:

0

Vi har godtnok også travlt. Har ordnet hele haven, malet hvad der mangler at blive malet. I aften har jeg lavet 39 af de der rosen servietter, heldigvis med hjælp fra mine dygtige piger på 8 og 13år. Jeg havde håbet jeg også havde nået risposer i aften, men nej. Min gemal har fødselsdag i morgen, så der går det meste af dagen med gæster osv. Men tænk lige piger, det er altså på lørdag det sker :biggrin::biggrin::biggrin:

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

:biggrin: Så har vi været i Lego-land og de unge har fundet ud af at de nok lige var 10 år for gamle til det :hug: men det var da en spændene dag også selvom det kostede 940 kr for 4 voksne og en parkering :banned:

Jeg ved ikke lige hvad folk tænkte om mig :( , for jeg havde taget en, godt nok tynd skjorte, med langærmer på da jeg ikke har lyst til lyse striber så tæt på dagen :hug: Min kjole er med helt bare skulder og jeg har hele tiden været obs på solen og striber :biggrin: også selvom det har været møg besværligt :(

Nå men nu har jeg fået lavet menukort og holderne til dem. Soklen er lavet i noget "voks-halløj" som skulle stivne/tørre i luft. Er lidt spæn på om det nu også gør det :( Jeg skal nok tage billede af resultatet imorgen når "herren" har tømt kameraet efter dagens tur ;)

Nu er det sengetid og så står den på besøg i matas imorgen. Skal ha' styr på det faundation og pudder -HAHA-

:biggrin::):)

0