Guest juncker

5.august brude

120 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg troede jeg ville have det på plads med kjolen idag, men den sad ikke helt rigtig, så jeg tager endnu en prøvning på fredag, men så skal den altså også bare sidde, for så går hun på ferie, hende der har syet det, der skulle laves om på den. Så nu vi bare krydse finger for at det går godt.

0

Del dette indlæg

:biggrin:

Jamen så melder mig da også.

Vi skal giftes på rådhus d. 5 august.

Vi bliver 40 ialt - deraf er der 18 børn :)

Vi holder det hjemme, med Bettys kage kl 14 og noget buffet mad senere, som vi også lige selv laver.

Jeg har købt en fed brugt bryllupskjole, og min kommende mand tror jeg skal være i noget "gammelt" gallatøj, så han bliver nok overrasket, hehe.

Toppen er ligenu hos et af mine familiemedlemmer for at blive rettet lidt til i ærmegabet.

Jeg glæder mig så meget til at blive rigtig fin den dag, med opsat hår, fin makeup og så kjolen!! Suk.

Er slet ikke stresset, men det bliver jeg helt sikkert!! :)

Vores hus skal hovedrengøres og haven skal også ha en ORDENTLIG tur.

Der skal handles OG laves kage og mad......

Orker bare minus i denne varme - mon nogle kan nikke genkendede til det :biggrin: ??

Mange hilsner fra Helle - 5. august brud :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uha stress ja det er faktisk lige før jeg får det, plejer ellers ikke at blive stresset, men ang. brylluppet så kan jeg.

Jeg mangler at sy en vest til brudesvenden, og det sidste på en af brudepigekjolerne... skal lave to af hver.

Der ud over skal jeg sy et sæt tøj til min søster, der er lavet staut, men selve tøjet kan først blive lavt i uge 31, da min søster er på ferie nu....

Har heldigvis fået styr på risposerne i dag, og regner med at nå at blive færdig med den sidste kjole...

Men hva jeg når jo nok det hele alligevel, der er jo 14 dage endnu :hug: .

:biggrin: Anitta

0

Del dette indlæg

Hej

He he jeg er også begyndt at drømme om hvad der kan gå galt så sent som i nat drømte jeg at jeg ikke kunne finde mine sko så jeg gik i bare tær, også kunne jeg heller ikke finde kirken så jeg rendte rundt som en skør kvinde i bare tær ude på gaden :hug:

håber jeg da ikke sker virkelig :):boohoo:

men det praktiske er jeg lige ved at have styr på, mangler bare de ski... engangs kamera de driller ()()

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er efterhånden også ved at have godt styr på det. Jeg hentede min kjole i tirsdags og den sidder bare perfekt nu :biggrin:

Igår fik jeg bestilt min brudebuket og brystbuketter, mangler bare lige en til at hente det.

Vi mangler at skrive bordkort og lave bordplan og på onsdag kl 6 om morgenen skal vi tale med konditoren om bryllupskagen.

Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget og mest af alt glæder jeg mig til min kommende mand skal se mig i min kjole.

0

Del dette indlæg

Så begynder det hele at tage form, men der jo heller ikke meget tid tilbage.

-tøj og sko til manden og vores søn er klaret :hug:

-Min mor er ved at sy min kjole , med er godt på vej.

-Jeg er i dette øjeblik ved at lave bryllupskagen, som skal fryses bagefter.

-Manden har været ude og lave overraskelse i vores ringe idag (vi har selv lavet dem ved Guldsmedegården :biggrin: )

- Jeg har bestilt blomster og manden har også været over og bestille buketen til mig.

- morgen gaven er på plads

-mangler at købe lys mm. og rydde op i hele huset, men er næsten færdig med at male huset udevendigt.

-skal lige tjekke op på maden, forsamlinshuset og fotografen.

-Skal købe ind til den mad vi selv skal stå for

mem alt i alt er vi godt på vej :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.. alle kommende brude

Ja, vi skal osse giftes d. 5 august i Tvilum kirke ved Silkeborg kl. 14.00, og når gæsterne kommer ud holder der en pølsevogn udenfor med en pølse til alle gæsterne og derefter skal vi køre en time ( gæsterne ved endnu ikke hvor det skla være,så det holder jeg lige lidt for mig selv, hvis der er nogen der er inde og lure)...

Men det er et sted hvor alle gæster kan overnatte...

Håret er farvet og min søster sætter det og lægger makeup og kjolen for jeg hjem på fredag..Min mands tøj hænger herhjemme...

Børnenes tøj er ved at blive syet, tasken er syet.

Skal op på stedet fredag og se hvordan borderne skal stå og hvor meget dug der skal købes..

Ellers er det hele ved at være på plads..

Vi glæder os meget til den dejlige dag..

XX bettina

0

Del dette indlæg

uha nu er det lioge i næste uge....er i klar piger eller er det bare mig der har en følelse af at jeg har glemt noget!!!!!

nu skal i høre det mest fantastiske....jeg ringede ud til butikken for at høre om min kjole var klar...det var den og så bad jeg om den endelige pris!!

5450.- incl alt.....det kunne jeg ikke forstå for sidst lå den på 8000,- det viser sig så at min søde far og stedmor og min farmor og farfar har givet 1700,- hver som en gave hjælp til os,prøv lig eog spørg mig om jeg blev overrasket...der skal siges at jeg for starten har sagt at brylluppet skulle vi nok selv betale...og når de så giver os sådan en overraskelse ved jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på.....

nu mangler vi kun

at købe kaffefiltre

og ringe og sige til fotografen at det endelige foto sted...bliver på silkeborg bad

hente vores tøj

dække bord og div...

lave de sidste bordkort(så kan jeg ikke komme i tanke om mere

håber i må få en fantastisk dag,som i aldrig vil glemme.....jeg glæder mig nemlig helt vildt til min!!!!! ()():heart::kiss::bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

Så må jeg også hellere melde mig under fanen. Jeg er helt ny på denne side, men kan da lige nå at være med i denne tråd. Vi skal nemlig også giftes d. 5. august.

Har ret godt styr på de meste, mangle kun nogle småting. Bla. skal vi først snakke med præsten onsdag d. 2 og så skal vi lige ud forbi kroen (Mørkenborg Kro) om tirsdagen. Vi venter stadig på vores bordkort, mens jeg sidder og rodder med menukortene.

Tøj er i orden. Min kjole hænger hos Glamour og venter på at blive hentet næste fredag.

Men puha, der er ikke længe til.

Mvh

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Så er det snart d. 5. august. Jeg glæder mig rigtig meget.

Vi har det meste klar nu:

- Ringene er klar og vi henter dem i morgen

- Kjolen er hentet

- Slør, underskørt, sko, taske, strømpebånd, undertøj og smykker er købt

- Bryllupskagen er bestilt

- Vi har aftalt menu og detaljer med feststedet

- Vi har haft vielsessamtalen og har valgt salmer samt indgangsmusik og udgangsmusik

- Vi har bestilt brudebuket, brystbuketter og blomsterdekorationer med lys til feststedet

- Feststedet har lavet menukort

- Vi er ved at blive gode til at danse brudevals

- Min mor er i gang med at lave risposer

- Bryllupsrejsen er bestilt

- Min kommende mands bror har sørget for at vi bliver hentet i en flot bil

- Morgengaven er næsten på plads

- Vi har aftalt detaljer med fotografen

- Jeg har bestilt en toastmasterklokke m.m.

- Vi har lavet bordplan

Jeg skal til frisør i dag og i morgen skal jeg have ordnet bryn. På mandag skal jeg have lagt prøvemakeup. Min kommende mand tager sig af musikken og skal i gang med at lave sanghæfter til vielsen nu. Hans tøj bliver hentet i morgen og så skal vi have fundet noget tøj til min søn på to år. Nogen der kender et godt sted omkring København, hvor man kan købe brudesvendetøj i den størrelse?

Vi har købt bordkort og en guldpen, så det er også snart på plads.

Det var vist det hele.

Hvordan går det med jer 5. august brude?

Kh. Natascha

0

Del dette indlæg

Hallo og hejsa tøser...

9dage det er skisme ikke lang tid... næste uge :blush:

tror i det bliver godt vejr??

øv jeg mangler sorte bukser til mine drenge, kan simpelhen ikke finde nogle ..... :bunny_4:

er i begyndt at få kriller :butterfly: ??

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Som jeg lige troede det hele var ved at falde på plads, var der igår panik.

Vi havde den 15/7 talt med en bager som sagde at de sagtens kunne lave vores bryllupskage, men at vi skulle vente med at komme ned og aftale nærmere til d. 26/7 for der ville de have fået ansat en ny konditor som så skulle lave kagen. Igår da vi troppede på kl 6.30 om morgenen, det var det eneste tidspunkt hun kunne træffes, fik vi at vide at de kun ville have tid til at lave den hvis den ikke var i flere etager!!! Jeg må indrømme at jeg først var målløs, de havde jo sagt at de godt kunne lave den, og bagefter blev jeg både vred og ked af det og gik uden at sige et ord.

Der gik lidt panik i mig for hvordan finder man nogen der kan lave en bryllupskage 1½ uge før? Min kæreste ringede rundt og fandt til alt held, og lidt tilfældigt, en pensioneret konditor som gerne ville lave kagen :yay:

Han viste os billeder af de flotteste kager jeg nogensinde har set og var bare super god til at komme med forslag til både udseende og smag, så nu er der helt ro på igen.

Jeg måtte bare lige have det ud.

Hilsen Lenette

0

Del dette indlæg

:blush: Hello girls.

Syntes også vi er ved at være mere og mere klar - men får også perioder med stress over det vi skal nå (rydde op og smide ud i vores hus og gemmer, handle og lave alt maden).

Min kjole er på plads - skal dog lige til rens. Mangler morgengaver til os begge, jeg har kigget på en ring men da jeg er meget vægelsindet, har jeg udvalgt mig 4 som han så får det sidste ord med.. Altså, han køber den han syntes bedst om, og det bliver så den :kiss:

Han får en dundyne af mig. Jeg ved nemlig ikke hvad jeg ellers skal give ham !!!

Jeg har købt lys og servietter og bestemt farven på min buket, som jeg skal bestille i begyndelsen af næste uge :kiss:

Dugen skal også lige købes, kunne ikke ha den med hjem i dag :kiss:

Nå men ellers kører det vist.

ENGANGSKAMERA er også indkøbt! Netto har dem jo nu til en 20 pr styk - så vi hamstrede 10 styk !!!

Fik den geniale idé til aften, at min søns kammerat kan være fotograf !!!!

Vi bliver hentet og bragt i limo, og det skal da foreviges.

Glæder mig RIGTIG meget til at være SMUK denne ene dag !!!

Mit hår er forresten blevet farvet og prøvesat - sidstnævnte dog ikke helt som jeg havde forstillet mig :kiss:

Makeup - jeg er bare IKKE god til at ligge øjenskygge - jeg ligger den nok selv, så jeg må øve øve øve....

Hm - kan vist ikke lige komme i tanke om mere :kiss:

Dejlig tråd her - dejligt at læse om hvor langt I andre er nået eller ikke nået ;)

Hov, børnenes tøj er næsten også på plads, hehe og kæresten kan også være i sit - stadigvæk :hug:

Hilsen Pussermus :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh - nu er der kun 8 dage til

og vi mangler stadig at lave:

pladerne til kage stativet

selve bryllupskagen

gaven til toastmasteren

bordplanen

klippe tyl og velourstof op i de rigtige længder (til pynt og duge)

klistre vinetiketter på flaskerne

og den sidste dag skal vi så pynte kirke og forsamlingshus, samt dække borde.

:blush: Annie

Redigeret af AnnieW
0

Del dette indlæg

WEE ja kun 7 dage og jeg skal lige stresse af herinde.

Har lige været nede og spise aftensmad hos mine svigerforældre og så ville de da egentlig lige fortælle os at de mener jeg er lidt sippet mht de ting, jeg vil have skal være i orden inden MIN bryllupsdag... De synes fx at jeg er sippet fordi jeg vil have huset rengjort ned til mindste detalje (min mor kommer og hjælper)! Øh nå, men nu holder vi altså festen hjemme, og kunne da egentlig godt tænke mig at vise mit hjem frem, istedet for at skulle "gemme" det!!!

Så synes de i øvrigt ikke at det kan være så svært at få styr på de par ting vi vil lave (bordplan, bordkort, menukort skal laves, småkager og butterdejssnegle til receptionen skal bages, klippe tyl til trillebøren, pynte teltet (som i øvrigt først kommer torsdag), og jeg kunne blive ved. Men de mener at vi skal lade være med at stresse, og i stedet bare glæde os til dagen.

Okay, så jeg sætter mig i lænestolen og slapper af og tænker ikke mere på bordplan, menukort, pynt eller andet, og så ser vi hvor fed en fest de synes det er.

Nå ja, det bedste de sagde var, at vi skulle tale pænt til hinanden!!! Ellers endte jo med at vi ikke ville giftes med hinanden... Klonk sagde det, da min underkæbe røg på gulvet, og jeg meldte så bagefter at jeg gerne ville hjem, NU!

Nå det var lige lidt fra mig, håber I andre er mere heldige med sviger-mekanikken.

Knus Mette :blush:

0

Del dette indlæg

Så tøser så er der kun en uge til at det går løs.... Er i klar!!!!!!!!!!!!!!! :blush:

Her er alt klar, mangler kun de ting som skal laves lige til sidst så som sætte telt op, sætte borde op, lave blomster opsatser til receptionen. Kan ikke helt forstå at jeg snart er ved målet efter et 8mds venten.. Kors hvor jeg glæder mig...

Anne

Hov forresten er der nogen som har styr på vejrudsigten????

0

Del dette indlæg

WEE ja kun 7 dage og jeg skal lige stresse af herinde.

Har lige været nede og spise aftensmad hos mine svigerforældre og så ville de da egentlig lige fortælle os at de mener jeg er lidt sippet mht de ting, jeg vil have skal være i orden inden MIN bryllupsdag... De synes fx at jeg er sippet fordi jeg vil have huset rengjort ned til mindste detalje (min mor kommer og hjælper)! Øh nå, men nu holder vi altså festen hjemme, og kunne da egentlig godt tænke mig at vise mit hjem frem, istedet for at skulle "gemme" det!!!

Så synes de i øvrigt ikke at det kan være så svært at få styr på de par ting vi vil lave (bordplan, bordkort, menukort skal laves, småkager og butterdejssnegle til receptionen skal bages, klippe tyl til trillebøren, pynte teltet (som i øvrigt først kommer torsdag), og jeg kunne blive ved. Men de mener at vi skal lade være med at stresse, og i stedet bare glæde os til dagen.

Okay, så jeg sætter mig i lænestolen og slapper af og tænker ikke mere på bordplan, menukort, pynt eller andet, og så ser vi hvor fed en fest de synes det er.

Nå ja, det bedste de sagde var, at vi skulle tale pænt til hinanden!!! Ellers endte jo med at vi ikke ville giftes med hinanden... Klonk sagde det, da min underkæbe røg på gulvet, og jeg meldte så bagefter at jeg gerne ville hjem, NU!

Nå det var lige lidt fra mig, håber I andre er mere heldige med sviger-mekanikken.

Knus Mette :blush:

sikker da noget, :kiss:

det var da noget underligt noget at sige :kiss: lad dig ikke slå ud af dem

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer