Sign in to follow this  
Followers 0
Guest juncker

5.august brude

120 posts in this topic

Jeg sidder og undre mig over om jeg virkelig er så godt med som jeg tror.

Jeg fik lavet en bordplan i går, men den er jeg ikke helt tilfreds med, så den skal nok laves om, og så skal jeg lige have ryddet lidt op, men ellers kan jeg ikke se hvad jeg mangler.

0

Annonce ♥

:balloons: Ja jeg syntes også jeg er rigtig godt med.

Har lige lagt Bettys kage sammen - til stort besvær - eller også er vi ikke særlig praktiske.. Hehe.

Maden er næsten indkøbt - skal laves i morgen + tages fra fryser til køleskab.

Undre mig/os også rigtig meget over at vi er så godt med og har tid til at surfe, spille X-boks og bare slappe af.

Selvfølig gør vi også noget hjemme, for det skal jo holdes hjemme, men alligevel er vi med.

Håber ved gud ikke jeg dør af stress fredag aften eller ikke kaqn sove eller lørdag morgen går i kage :loveboard:

Dejligt at vi nu er så tæt på :carrot:

0

Jeg er bare så tris lige nu. Jeg har ligesom alle jer andret gået og glædet mig over den fine vejrudsigt men idag fandt jeg så ud af at man på dmi kan se hvordan vejret bliver i de enkelte byer og det skulle jeg selvfølgelig se.

Det skulle jeg aldrig have gjort....

:loveboard:

:balloons:

Hvor fandt du det på dmi.dk? Kan kun finde for i dag for min by.........

0

:balloons:

Vi er også ret godt med. Rengøring i dag. I morgen kommer familien fra Jylland og så bliver de sat i sving.

Mht. vejret vælger jeg at lytte til TV2s vejrprofeter. De er ret positive. Om ikke andet så er det kun ml. 1 og 4 mm her på østsjælland.

Whauu, hvor er det vildt. Har totalt sommerfugle i maven. :loveboard:

0

Annonce ♥

Gomorgen piger..

Sikker en nat, for det første kunne jeg næsten ikke falde i søvn, også da jeg endelig var faldet i søvn så bippet røgalarmen kl 2:30 i nat, jeg vågnet med et skrig, men falsk alarm heldigvis, mit hjerte galopperet godt nok derud af puha også kunne jeg selvfølgelig ikke falde i søvn igen :balloons: ..... kunne i heller ikke sove i nat?

tør slet ikke tænke på om jeg nu kan sove i nat :bask:

:loveboard:

0

Annonce ♥

Jeg faldt i søvn omkring kl. 1.30 og vågnede igen ca. kl. 3 - efter at have vendt og drejet mig i en ½ times tid, stod jeg op.

Jeg gik så i seng igen ved 4-tiden og så vågnede jeg kl 7

Jeg har bare vildt mange :butterfly: :butterfly: :butterfly: :butterfly: i maven

:loveboard: Annie

0

kære piger

jeg vil bare ønske jer alle sammen en rigtig god dag i morgen......glæder mig helt vildt til at få kjolen på og opleve dagen.....glæder mig også til at høre om jere dag og se en masse billeder af jer og jeres tilkomne....

her i dag har vi fået dækket bore og div det ser fantastisk ud (i skal nok få billeder)

det er simpelt hen ikke til at fatte at i morgen komer vi alle til at stå brud og bliver de smukkeste til alle festerne(siger min far) endnu engang held og lykke samt et stort TILLYKKE

kærligts

Camilla :balloons::hug::hug::hug::bearhug::kiss::loveboard::hug::bunny_4:

0

Annonce ♥

Godmorgen 5. august brude.

Andre end mig som er oppe :butterfly:

Her er vi klar - rendte rundt til kl 23 i går og gjorde rent efter jeg havde stået i køkkenet 9 timer.

Hytten skinner og alt er gået rigtig godt - ingen gnidder og uvenner eller kolde fødder :bearhug:

Vi udvekslede morgengaver inden vi faldt i søvn, der over kl midnat.

Jeg fik den ring jeg havde ønsket mig, og han fik en dundyne som han havde ønsket sig :carrot:

Ikke mere nu - der er lige nogle boller som skal i ovnen, men først skal jeg ha neglelak på alle 20 negle -HAHA-

RIGTIG DEJLIG DAG TIL OS ALLE :super:

-HAHA-

-HAHA-

:cheerleader3::balloons:

0

godmorgen tøser

så sker det,vores alle sammens bryllupsdag.........har lige sendt gommen og hunden ud af døren...det er mærkeligt at vi først ser hinanden i kirken 13.30....vi blev vækket kl.07.00 min farfar og onkel satte æresport op (brylluppet holdes hjemme i haven) hunden gøede helt tovligt, så jeg var nød til at stå op....det har været en dejlig morgen intilvidre... kl 09.30 kommer min far og hans kon eog så ska vi have en gang morgenmad...og så kommer frisøren kl. 11.15 og derefter er det næsten kjoletid.......jeg syntes jeg har det som om jeg er nyforelsket......

som en af nabodrengene sagde ii går...i morgen skal camilla giftes...da stoppede jeg op og tænkte ja,det er jo rigtigt...underligt...

i må have en rigtig god dag

kærligst

camilla

0

Annonce ♥

sikke en vidunderlig fest,vi havde...stille og roligt og vejret var i top......vi lægger links på www.junckerhagner.dk

når vi nu når så langt.......denne dag,vores bryllupsdag er den mest fantastiske dag i mit liv........det kan sllet ikke beskrives,men i kender jo den følelse som jeg sidder med i maven...tillykke til jer alle

knus

Camilla og Michael Hagner

0

Jeg er ikke helt kommet ned på jorden endnu efter vores bryllup i lørdags. Jeg blev hentet i den flotteste hvide karet og alle fra vores lille vej stod og kiggede.

Utrolig nok var jeg helt rolig i kirken og nød bare det hele i fulde drag. Vi kørte fra kirken i kareten og delte en flaske champagne mens vi kørte hen hvor vi skulle fotograferes og derefter videre til hotellet hvor festen skulle holdes. I min verden fåes det ikke mere romantisk.

Taler og sange var søde og meget rørende og maden var helt i top. Faktisk kan jeg ikke komme i tanke om noget der ikke var som det skulle være.

Nu sidder jeg her med en rar fornemmelse indeni, men egentlig er det også lidt trist at det hele er overstået.

Der kommer billeder senere, når vi har fået dem.

Hilsen Lenette (en lykkelig nygift)

0

Det er bare ikke til at fatte at det er overstået nu, hold da op hvor tiden flyver sådan en dag, alle de indtryk man slet ikke kan nå at fordøje. Jeg synes der er mange ting, man først opfatter her i dagene efter.

Jeg burde nok være lidt mere aktiv, i stedet for at sidde her, selvom jeg synes vi har haft meget gang i støvsugeren ligger der stadig ris og konfetti-hjerter over hele lejligheden!!!!

0

Annonce ♥