Guest juncker

5.august brude

120 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JUBIIIIII.......Jeg er med på holdet den 5aug. :biggrin:

Vi skal giftes kl 14 i Helsingør domkirke, efterfølgende reception i gården hvor min far bor, tilsidst Fest kl 18 på Hotel Marienlyst.

Synes faktisk at vi har godt styr på det hele, men der er jo alligevel en masse småting som skal ordnes.

Vi skal snakke med præsten 1½ uge før.

Ang navne ændring sker det først i slutningen af august, da jeg ikke kan nå at få lavet nyt pas inden vi tager på bryllupsrejse.

Anne :)

0

Del dette indlæg

Hejsa, endnu en 5. august-brud melder sig på banen.

Vi skal giftes i kl 14 i Skjoldhøj Kirke, i Tilst ved Århus. Derefter holder vi reception i haven fra 15-17 med champagne, pindemadder og bryllupskage. Efter receptionen er der kæmpe græsk-inspireret grill-buffet.

Og vi er nu ved at have styr på det meste.

Gommen er færdig. Min kjole er ved at få lagt sidste hånd af skrædderen, desværre ingen billeder endnu :) der skal lige syes 300 perler på toppen. Brudepigerne mangler kun sko. Jeg har broderet hjerter på 50 risposer, og lave kurve til dem. Kirkehæfterne er netop printet ud, og menukort til bordene er lavet men ikke printet.

Bryllupsrejsen til Nice er betalt og vi har fortalt hotellet at det er bryllupsrejse, så de ville gøre lidt ekstra ud af værelset :blush: Ringene er færdige, men ligger stadig i butikken (min kommende mand vil nemlig ikke have at jeg ser dem inden vielsen - vi har selv designet dem, men alligevel mente han at der skulle lidt overraskelser... ) Bordplanen er nogenlunde på plads, mangler dog at finde ud af hvor jeg skal placere min svigerinde. Hun sidder i kørestol, hun er svært handicappet og er meget støjende, derfor skal hun ligeledes have en hjælper med, da ingen af os vil have overskud til at "passe" hende den dag.

Puha... det var noget af en omgang, men så tråden og tænkte at det var på tide at melde sig på banen.

Knus Mette :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes d. 5/8 - i Sankt Bendts kirke i Ringsted kl. 14.15 - puha......det er snart.

Jeg synes ikke jeg har styr på særlig meget og er vildt presset og det hele :)

Min kommende mand har styr på sit tøj - og tøjet til vores lille søn er også på plads :balloons:

Men jeg er rigtig glad for, at have fundet en kjole - se vedhæftede (ups - billedet var for stort - prøver lige igen :blush: )

post-19756-1153122651.jpg

Redigeret af Lækkermåsens mor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også giftes d. 5/8 - i Sankt Bendts kirke i Ringsted kl. 14.15 - puha......det er snart.

Jeg synes ikke jeg har styr på særlig meget og er vildt presset og det hele :)

Min kommende mand har styr på sit tøj - og tøjet til vores lille søn er også på plads :bearhug:

Men jeg er rigtig glad for, at have fundet en kjole - se vedhæftede

kan ikke se noget vedhæftet,men vil meget gerne se den
0

Del dette indlæg

Endnu en 5. august brud melder sig på holdet...

Vi skal giftes kl 14.00 i Skivholme kirke v. Galten.

Kjolen+ brudepigekjole er købt hos Askepot-modeller i Vitved, gommens tøj er lejet hos svalehalen i Rønde, brudesvendens jakkesæt (str. 2 år) er købt på Bazar vest for 300,- alt incl. SUPER GODT TILBUD!

Ringene er købt ( og er kommet hjem) hos Gindeberg i Horsens.

Der stort set tjek på det hele undtagen lige de sidste smådetaljer omkring borddækning.

Jeg skal hente min kjole i morgen og jeg glæder mig for vildt! (har desværre ikke noget billede....)

Jeanette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej herinde

Jeg er også 5. august brud. Vi skal giftes i Ølsemagle kirke kl. 14.30. Derefter skal vi fotograferes, mens gæsterne slapper lidt af i vores have og kl 17.30 starter festen på Hotel Hvide Hus i Køge.

Det der fylder mest i mit hoved lige nu er bryllupskagen. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har energi til at lave den selv, så mon ikke det ender med at vi køber den. Spørgsmålet er bare hvor? Er der nogen der har en god ide?

Ellers synes jeg vi har nogenlunde styr på det.

Hilsen Lenette

0

Del dette indlæg

Tja, hvad kan jeg sige...

Det jeg troede gik som smurt er nu ved at stresse mig...

Skrædderens symaskine er gået i stykker og derfor er den endelige kjole udsat lidt endnu. Ville nu gerne snart have den hjem at hænge, så jeg ved, at den er klar... men må væbne mig med tålmodighed... :bearhug:

Mit serveringspersonale er forsvundet, eller dvs. har meldt fra, så nu mangler jeg også lige et par stykker der har tid til det. Svært at finde nogen i disse ferie-tider :griner:-

Et venne-par er lige blevet skilt, desværre var det min bedste veninde og hendes mand var så vores fotograf... Så nu ved jeg ikke lige hvad jeg gør, for at løse den situation. De kan ikke klare synet af hinanden. Men hun har dog sagt at for at tage de par billeder, kan hun da godt holde ud at kigge på ham i de par timer... :biggrin:

wwuuuaaaahhhh

Så nu har jeg det bedre...

Knus fra

Mette :bearhug:

Redigeret af mette-hc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi mangler:

hente og betale vores tøj.

bestille de sidste vinglas fra trier

de sidste bordkort / de kommer torsdag i uge 31.

mangler at gøre hovedrent/ festen holdes hjemme i et nybygget hus og sådan et støver stadig

mokkafarvede lys

mangler at få borden hjem til bordene (kommer torsdag i uge 31)

kontakte graveren ang. pyntning af kirke (hun har ferie i 14 dage)

mangler at opsætte teltet (uge 30)

jeg tror vi er ved at være der,det er små ting vi mangler og vi har da et par uger endnu

hvis der er nogel der ved hvor man kan købe mokka afrvede lys så viljeg gerne vide det...det skal være dem med en glaseret overflade...kan kun finde nogel i nubret overflade...

0

Del dette indlæg

Jeg tror nok vi er ved at være på plads med det meste.

Jeg skal til den sidst kjoleprøvning på tirsdag.

Manden skal prøve sit tøj mandag.

Vi skal have møde med præsten onsdag i næste uge.

Jeg mangler at lave et par enkelte bordkort, og at skrive bordplanen ren.

De sidste detaljer omkring bryllupskagen, men bageren holder ferie lige nu.

Så har vi lige fundet ud af at vi skulle have en anden vin, end den vi ellers havde besluttet, en kollega foreslog at vi skulle prøve en, der var et godt tilbud på lige for tiden, den var bare rigtig god, så lige pludeselig kan der spares penge på vinen 16-17 kr. pr flaske i stede for 42 kr. Jeg have ikke regnt med vi kunne finde så god en vin til de penge.

Så mangler vi også lige de sidste detaljer med fotografen.

Men alt i alt føler jeg vi er rimelig godt med. :biggrin:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Vi har efterhånden fået styr på de fleste af tingene, jeg mangler lige at få navnebåndene, gæstebogen og gave til vores mødre, frisøren, samt toastmasteren færdige.

Så mangler vi at lave bryllupskage, købe lys og servietter, kaffe og the, samt det der skal bruges til morgenmad dagen efter.

Der skal også lige aftales det sidste med ham der skal synge i kirken og fotografen.

Jeg har ikke stress endnu, vi har taget ferie i ugen op til og er sat i udsigt at vi kan få nøglen til forsamlingshuset onsdag eller torsdag, så det skal nok gå.

Det eneste belastende er at min ældste søn på 17, skal til en 4 timers undersøgelse på hjerteafdelingen på Skejby Sygehus tirsdag den 3/8, det kunne jeg godt have ønsket på et andet tidspunkt - men der er 4 mdrs vente tid på unbfersøgelsen, så man laver ikke bare lige tiden om.

:biggrin: Annie

0

Del dette indlæg

Hej med jer skønne piger :denmarkflag:

Så nu er der kun 20 dage igen, jeg glæder mig, men syntes ikke :butterfly: er kommet endnu... er de hos jer??

tænkte lidt på, hvad skal i have til natmad? jeg har tænkt på hotdogs, men kan man godt det??

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nu er der kun 20 dage igen, jeg glæder mig, men syntes ikke :butterfly: er kommet endnu... er de hos jer??

tænkte lidt på, hvad skal i have til natmad? jeg har tænkt på hotdogs, men kan man godt det??

Det kan man da sagtens, det er faktisk blevet ret populært som natmad.

Vi skal have gullashsuppe, en skøn spise - men.. men.. men jeg kom til at tænke på, at hvis der nu bliver 30 graders varme på dagen, kan det da godt være det ikke lige er det gæsterne drømmer om :heart: nu er det bestilt, så det får de altså.

:bearhug: Annie

0

Del dette indlæg

Det kan man da sagtens, det er faktisk blevet ret populært som natmad.

Vi skal have gullashsuppe, en skøn spise - men.. men.. men jeg kom til at tænke på, at hvis der nu bliver 30 graders varme på dagen, kan det da godt være det ikke lige er det gæsterne drømmer om :( nu er det bestilt, så det får de altså.

:bearhug: Annie

Tak for svaret ()()

Jeg elsker hotdogs også er det jo også nemt...

og ang gullsahsuppen ja hvis det er bestilt, så har du jo bare at spise det :blink:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Så er der ved at være styr på det... Jeg fik min kjole hjem i lørdags, og er bare så glad... den sidder helt perfekt (se min kjole i brudekjolesnak) WEEEE... :loveshower:

Nu er der snart heller ikke lang tid tilbage... Og mon ikke vejret holder til den store dag er veloverstået?

Knus Mette :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi er også ved at være helt klar, mangler kun 3 søde og enkelte sommerkjoler til mine 3 brudepiger på 1½, 3½ og 6år. Men dem skal jeg ud og købe sammen med min søster imorgen, da 2 af pigerne er hendes. Og så er vi klar til den 5 August.

Pyhaaa synes nu godt at jeg kan mærke en boblen dybt inde i mig når jeg bare skriver den 5 august og jo mere dagene går, til tar den i styrke.... Boblen når nok først sin højde, når man står i kjolen og dørene er ved at gå op ind til sin ventende gom. :biggrin:

Vores natmad er italienskepølser og oste.... :biggrin:

Vejret skal nok holde, selvom det da gerne må være en smule kølere på selvedagen, ellers tror jeg at det bliver en temlig varm fornøjelse. Men hellere det end regn.

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer