Guest juncker

5.august brude

120 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej,

Jeg er også 5. august brud og skal giftes i Ballerup. Jerg vil gerne høre hvad I andre har gjort med ægteskabserklæringen. Vi har valgt først at sende den ind efter 1. juli så vi kan få hinandens efternavne ved vielsen. Det er selvfølgelig lidt tæt på¨da det tager ca 3 uger for kommunen at behandle den.

Er der andre der har valgt at gøre det samme :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes sir, 5 august brud, det er mig!!!

Min kæreste og jeg skal giftes den 5 august 2006 i Kirstkirken i Kolding, vi skal allerede giftes kl 11!

Vi har sendt ægteskabserklæringen afsted, da vores kordegn sagde at det ikke ville være et problem ang. navne på bryllupsdagen. Men fik forleden et brev fra komunen, at de havde modtaget erklæringen, og at vi ikke ændrer navn ved vielsen. Så skal vist lige have undersøgt det igen og have fat i kordegnen. For vi vil da gerne ændre navne ved vielsen!

Hvad er det eller ang. bryllup der fylder jeres hoveder lige for tiden?

Vi har lige betalt vores bryllupsrejse, og lige nu står den på undertøj i mit hovede!

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Endnu en 5. august-brud :D...Jeg skal giftes i Ringe kirke kl. 15 med mit livs udkårne som jeg har været sammen med siden 1991.

Jeg har lige idag hentet ægteskabs-erklæringen, og har snakket med kirkekontoret om at få ændret vores efternavne inden brylluppet.

0

Del dette indlæg

:heart: Har i alle sammen fået købt kjolen? (Evt. billeder?)

Og hvad med styr på manden tøj?

Hvor holder i det henne?

Kom nu...vil så gerne vide lidt!!!

Finder selv lige et par billeder!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det fest at der også er andre, der bliver viet samme dag som jeg.

vi skal giftes kl.13.30 i voel kirke(silkeborg)

derefter køre vi ned til svigermekanikken og holder reseption/kaffeslappeeras

mens dette foregår tager vi til fotograf og derefter tager vi hjem til os selv hvor, festen skal holdes.....telt i haven, helstægt okse inderlår og buffet, dessert brudevals og kage og div.

vi bliver hentet fra kirken i en veteran......rød bobbel med galeche(min svaghed)

glæder mig helt vildt...

jeg har købt kjolen i demstrup (det billed der er på er min kjole) kan findes på www.brud-festgaarden.dk under brudekjoler og så heddder den canelle :carrot:

0

Del dette indlæg

Yes sir, 5 august brud, det er mig!!!

Min kæreste og jeg skal giftes den 5 august 2006 i Kirstkirken i Kolding, vi skal allerede giftes kl 11!

Vi har sendt ægteskabserklæringen afsted, da vores kordegn sagde at det ikke ville være et problem ang. navne på bryllupsdagen. Men fik forleden et brev fra komunen, at de havde modtaget erklæringen, og at vi ikke ændrer navn ved vielsen. Så skal vist lige have undersøgt det igen og have fat i kordegnen. For vi vil da gerne ændre navne ved vielsen!

Hvad er det eller ang. bryllup der fylder jeres hoveder lige for tiden?

Vi har lige betalt vores bryllupsrejse, og lige nu står den på undertøj i mit hovede!

jeg har valgt at få den alligevel...og så sender kommunen en ny til mig omkring 1/7 så jeg kan få min kærestes efternavn
0

Del dette indlæg

Hej

Vi har endelig fundet tøj til manden dog lige bortset fra slipset. Vi ville ikke vælge det endnu, da vi ikke helt ved hvordan farverne bliver i blomster osv.

Jeg har fundet kjole og sko, skal ind og have rettet den til den 11. juli. Jeg mangler at finde en halskæde jeg skal have på, men håber jeg finder noget når jeg er inde og få rettet kjolen til.

Tror jeg har fundet en frisør, så skal bare have bestilt tid hos hende.

Lige et spørgsmål...hvor lang tid i forvejen plejer man at være inde og snakke med præsten?

Nu er vi begyndt at spekulere på at få folk placeret ved bordene, det er noget af et puslespil må jeg nok sige :denmarkflag: spekulerer også på om jeg vil lave kirkehæfter, hvad gør i andre?

Og forresten, skal i andre have musik? og hvilken slags? kender i dem i forvejen? Jeg er noget bekymret over hvordan det kommer til at lyde, da jeg ikke har hørt dem før.. :denmarkflag: men det er nok bare min frygt for at jeg ikke helt har styr på slagets gang (det vil vi kvinder jo gerne ) men tænk nu hvis jeg kunne have forhindret noget der bare kikser total til festen, tror jeg ville :( mig selv!

:bearhug: Fie

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har endelig fundet tøj til manden dog lige bortset fra slipset. Vi ville ikke vælge det endnu, da vi ikke helt ved hvordan farverne bliver i blomster osv.

Jeg har fundet kjole og sko, skal ind og have rettet den til den 11. juli. Jeg mangler at finde en halskæde jeg skal have på, men håber jeg finder noget når jeg er inde og få rettet kjolen til.

Tror jeg har fundet en frisør, så skal bare have bestilt tid hos hende.

Lige et spørgsmål...hvor lang tid i forvejen plejer man at være inde og snakke med præsten?

Nu er vi begyndt at spekulere på at få folk placeret ved bordene, det er noget af et puslespil må jeg nok sige :denmarkflag: spekulerer også på om jeg vil lave kirkehæfter, hvad gør i andre?

Og forresten, skal i andre have musik? og hvilken slags? kender i dem i forvejen? Jeg er noget bekymret over hvordan det kommer til at lyde, da jeg ikke har hørt dem før.. :denmarkflag: men det er nok bare min frygt for at jeg ikke helt har styr på slagets gang (det vil vi kvinder jo gerne ) men tænk nu hvis jeg kunne have forhindret noget der bare kikser total til festen, tror jeg ville :( mig selv!

:bearhug: Fie

Hej fie

vi har styr på tøjet og angående musikken bliver det vist en computer der kommer til at styre musikken, vil lægger en masse musik ind p den og så kan den ellers bare spille løs(kost none)vi ville have haft en guitarist men han er ikke til at få fat i.......

det jeg tænker mest på lige nu er, borddækningen vi skal have buffet så der skal ikke dækkes op med atllerkner , det er mere pynten jeg har det i hovedet men...kan ikke finde noget sækkelærred8det skal bruges som løber henover bordene)

ang præsten så skal vi snakke med hende i uge 26

ville have hæftet vores bordplan på men det vil den ikke da det ligge r i xl

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: Har i alle sammen fået købt kjolen? (Evt. billeder?)

Og hvad med styr på manden tøj?

Hvor holder i det henne?

Kom nu...vil så gerne vide lidt!!!

Finder selv lige et par billeder!

Jeg har valgt kjolen og syet sløret.

Her er et billede fra tilretning af kjolen

post-15040-1150272618.jpgpost-15040-1150272654.jpg

Mandens tøj er bestilt.

:( Annie

0

Del dette indlæg

Der er ved at være styr på bordpynten (mangler lige at sy de sidste navnebånd til stolene, samt købe lys og servietter)

post-15040-1150273274.jpg post-15040-1150273325.jpg

post-15040-1150273393.jpg post-15040-1150273352.jpg

Mht. navneændring så havde jeg sendt papirerne ind da jeg fandt ud af den nye ændring pr. 1/7, så jeg ringede til rådhuset og lavede en aftale om at vores papirer først bliver behandlet umiddelbart efter 1/7, så jeg kan skifte navn i forbindelse med vielsen.

:bearhug: Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en 5. august brud.

Jeg var ude og få kjolen tilrettet i går, mandens tøj står han selv for, men det er ikke helt på plads endnu, ringene er også klar. Vi har også aftalt menuen med forsamlingshuset. Transporten er også næsten på plads.

Vi har ikke fået snakket med præsten, men det skal vi til og igang med da han holder ferie uge 26-28, og det bliver vel lige sent nok, hvis vi venter til efter det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:butterfly: :butterfly: hejsa..

.er ved at være klar mangler lige,

. sorte bukser og sko til vores drenge.

:blush:

Held og lykke herfra til alle jer andre 5 august brude :bearhug:

Redigeret af katetøsen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer