Sign in to follow this  
Followers 0
Guest juncker

5.august brude

120 posts in this topic

Så tøser så er der kun en uge til at det går løs.... Er i klar!!!!!!!!!!!!!!! :blush:

Her er alt klar, mangler kun de ting som skal laves lige til sidst så som sætte telt op, sætte borde op, lave blomster opsatser til receptionen. Kan ikke helt forstå at jeg snart er ved målet efter et 8mds venten.. Kors hvor jeg glæder mig...

Anne

Hov forresten er der nogen som har styr på vejrudsigten????

den her viser kun til fredag, så vi må se i morgen..... det har bare at blive godt :hug: men ser desværer ikke sådan ud hulk

Fredag og lørdag:

Ustadigt med ret uændrede temp

Postet billede

Edited by katetøsen
0

Annonce ♥

Ja, det er jo nok min egen skyld - jeg har jo nok kørt for hårdt på for at få alt til at blive perfekt - og nu betaler jeg så prisen.

Mit piskesmæld driller - jeg har så ondt i nakken at jeg ikke kan holde ud at sidde ned på en stol, jeg kan ikke lave noget og desværre kan jeg ikke bare snuppe et par super stærke smertestillende, da jeg får hjertemedicin, og det passer ikke så godt sammen.

Så der er dømt hvile og ingen arbejde den næste uge

HVORDAN F..... BÆRER MAN SIG AD MED AT SIDDE MED HÆNDERNE I SKØDET DE SIDST 7 DAGE OP TIL BRYLLUPPET ????

:hug::blush: Annie

Edited by AnnieW
0

Nå 5. aug brude - så er det overstået om en uge - og ægteskabet lige startet - glæder mig rigtig meget.

Her holder vi det jo hjemme, med hjemmelavet mad - så den står på madlavning hele næste uge.

Føler jeg er med og har virkelig nok at lave.

Mine svigerforælre, især svigermor, kunne sgu da godt tilbyde at komme eller lave noget af maden hjemme, ik !?

Hun er pensionist og laver ikke noget om dagen....

Nå bare lidt galde :puke:

Vejet - det ved jeg ikke noget om endnu, men da vi satser på at være i haven, håber jeg ikke det bliver 30 grader, for så dør jeg sgu da i kjolen !! Hvad gør I andre hvis det er så varmt ?

Min top snerrer lidt så det er nok ik så fedt hvis det er så varmt, så for min skyld må det gerne være 25 grader eller sådan noget - krævende ik !? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Ikke mere nu - det er jo tidlig søndag morgen, vil lave mig en kande the :carrot:

0

Mine svigerforælre, især svigermor, kunne sgu da godt tilbyde at komme eller lave noget af maden hjemme, ik !?

Hun er pensionist og laver ikke noget om dagen....

Godmorgen..

Ved godt at jeg måske ikke har så meget at skrive for i denne her tråd, men ovenstående bemærkning må jeg simpelthen kommentere.. Hvorfor "burde" din svigermor tilbyde at lave maden til JERES bryllup, det er vel DIG OG DIN MAND der har besluttet at holde det hjemme med hjemmelavet mad ikke? Jeg er ked af at sige det men den holdning lyder en lille smule forkælet i mine øre...

Knuz Mia http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Annonce ♥

Hehe, ja VI har besluttet at holde det hjemme, men min svigermor går bare hjemme, er pænt overvægtig og kommer altid bare og æder. Min bror har fuldtidsarb og har tilbudt sin hjælp.

Anden hjælp får vi ikke og det er ok, men det slog mig bare da jeg læste om andres mødre/svigermødre som hjalp til, at min sviger ikke har tilbudt hjælp.

Min egen mor skal ikke med - fordi hun er ustabil og kvartalsdranker og gift med en endu mere ustabil mand som IKKE er min far, så hun kan ikke hjælpe.

Men det er skam ok at du svarer og nej, jeg føler mig slet ikke forkælet.

Det er skam ok at vi laver det hele selv og passer hus og vores 3 hjemmeboende børn http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Faktisk er det jo en styrke at lave det hele selv, incl Bettys kage.

Hilsen Pussermus

0

6. dage tilbage..........

glæder mig helt vildt men .....har de sidste to dage haft den ledeste kvalme og er super træt (har arbejdet i weekenden)....syntes vi er begyndt at skændes når vi snakker bryllup.....har i andre lidt af det samme, problem??

0

hejsa

vi har lige været til prøve i kirken, så nu er det hele på plads med det -HAHA-

nu er der jo ikke lang tid til 5dage wee.......

håber vejret bliver som i dag ikke for varmt og ikke for koldt... jeg krydser alt hvad der krydset kan -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Annonce ♥

6. dage tilbage..........

glæder mig helt vildt men .....har de sidste to dage haft den ledeste kvalme og er super træt (har arbejdet i weekenden)....syntes vi er begyndt at skændes når vi snakker bryllup.....har i andre lidt af det samme, problem??

Ja vi har også bidt lidt mere af hinanden de sidste dage -HAHA- mon ikke at det handler om stress og nervøsitet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Annonce ♥

Det begyndte først rigtig at gå op for mig at nu var det altså på lørdag da jeg var ved frisøren og få lavet prøve opsætning som i øvrigt blev rigtig god :thumbsupsmileyanim: Jeg har lige bestilt en tur med sunspa airbrush selvbruner til på torsdag :blush: ellers mangler jeg bare mest at få ryddet rigtig godt op herhjemme med det er også noget af en omgang :bearhug: og når ja så har vi da heller ikke fået øvet bryllupsdansen inu men vi når det nok forhåbeligt... :bearhug:

0

Jeg er ved at gøre rent i køkkenskufferne! Og min kommende mand kører rundt og laver hemmeligheder :thumbsupsmileyanim: Til mig :bearhug:

Vi har rimelig styr på det. Meeen der er store problemer i familierne. Skal der være ranke mig her og ranke mig der og er det dem, der gør det eller vores venner. Jeg tror ikke vennerne gør det og mener ikke vores forældre skal kompensere for, hvad vennerne ikke gør. Problemet er at den ene mor, vil det hele og det stresser min mor helt vildt. Jeg har sagt, hun skal gøre det hun vil være med til. Jeg forventer ikke alt muligt.

Har I også haft risproblematikken oppe at vende? Dør de eller dør de ej? Det gør de ikke i følge både Ornitologisk forening og Skov- og naturstyrelsen.

Min svigermor kører det hele op og jeg er ved at få pip og lidt ked af, at de er nødt til at afsløre det hele fordi de er bange for at gøre noget forkert.

Nå, sikkert en usammenhængende smøre.

Rart at læsse af og jeg glæder mig også helt vildt og tror vejret holder. :bearhug:

0

Tænk at der kun er 4 dage til den store dag som man har forberedt så længe.

Jeg har fået skrevet navne på bordkortene nu og vi har lavet sanghæfter til vielsen.

Nu har vi snart klaret det hele og jeg GLÆDER mig. Men jeg har også svært ved at slappe af lige nu. Der er så meget at tænke på og så meget man skal huske. Hvad med jer andre 5. august brude?

Er I også ved at være helt klar?

Kh. Natascha

Hej piger,

Puha ved egentlig ikke hvorfor, men jeg er blevet ramt af sommerfugle... :bearhug: tror det er fordi jeg glæder mig. Hvad med jer? Er I ved at være helt klar?

Knus Mette :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om der er noget jeg har overset, for jeg føler vi er rimelig godt med, de ting vi mangler er dem der først kan laves dagen før. Ellers tror jeg kun vi mangler at skrive bordplanen ind og det vil jeg gøre her i eftermiddag.

Jeg synes også sommerfuglene er ved at indtage deres plads i maven....

0

Annonce ♥

PUHA jeg syntes sommerfuglene komme og går lidt :bearhug:

4 dage det er vildt hvor hurtig tiden er gået....

vi mangler kun det vi kan komme til at lave på fredag, dække borde pynte osv........

glæder mig nu yeah :thumbsupsmileyanim:

0

Så er der ikke mange dage tilbage...

Jeg har været ude for at købe alle de blomster jeg skal bruge til dekorationer, både til bordene, generel pynt samt til kirken. Så det sidste jeg mangler er bare at teltet kommer i morgen, torsdag, og vi får pyntet og dækket borde. Huhej hvor det kører. :bearhug:

Derudover skulle jeg ud på mit gamle arbejde (gartneri) for at hente 50 blomster der var sat til side, og da jeg hev pungen frem for at betale, sagde de at det behøvede jeg ikke :bearhug: Dejligt med søde mennesker.

Synes det er rart at være så godt med, at jeg kan slappe af i aften. Hvad med jer andre, er I også ved at være klar til det går løs på lørdag?

Oh ja se her, fandt lige et lyspunkt på dmi :blush: (gælder for Østjylland)

Knus Mette :thumbsupsmileyanim:

post-19770-1154516985.jpg

0

3 DAGE........

Jeg syntes jeg er lidt rastløs, fordi jeg ikke kan komme til at lave resten der skal laves... så som at pynte dække osv...... har i andre det også sådan???

jeg sidder bare på min flade :bearhug: og laver ingenting :bearhug:

hilsen kate der ikke ved hvad hun skal give sig til men alligevel er stresset og på grænsen af panikken.... :thumbsupsmileyanim:

nå ja en lille opdatering af vejret

Postet billede

Edited by katetøsen
0

3 DAGE........

Jeg syntes jeg er lidt rastløs, fordi jeg ikke kan komme til at lave resten der skal laves... så som at pynte dække osv...... har i andre det også sådan???

jeg sidder bare på min flade :bearhug: og laver ingenting :bearhug:

hilsen kate der ikke ved hvad hun skal give sig til men alligevel er stresset og på grænsen af panikken.... :thumbsupsmileyanim:

Postet billede

Kig forbi mig så skal jeg sætte dig i gang ;)..

her går tiden med rengøring....for den skal være færdig idag... :bask:

0

Annonce ♥

3 DAGE........

jeg sidder bare på min flade :biggrin: og laver ingenting :blush:

hilsen kate der ikke ved hvad hun skal give sig til men alligevel er stresset og på grænsen af panikken.... :bearhug:

Postet billede

du ringer bare :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

3 DAGE........

jeg sidder bare på min flade :hug: og laver ingenting :kiss:

hilsen kate der ikke ved hvad hun skal give sig til men alligevel er stresset og på grænsen af panikken.... :bearhug:

Postet billede

du ringer bare :loveboard::hug:

:hug::hug: nu er jeg næsten færdig - jeg mangler lige kontoret som så også ligner noget der er løgn.....men lige nu tager jeg mig en tiltrængt pause...:D...synes jeg i hvert fald selv... :balloons:

0

Så er bordplanen og pladerne til kagestativet på plads.

Der er fuld gang i bryllupskagen.

Og vi har lige fået at vide at nøglen til forsamlingshuset kan hentes i morgen, så det kører derud af, selvom jeg ikke er så aktiv - han er en rigtig arbejdsbi, min dejlige kæreste.

Til gengæld har vi lige fået besked om at der skal være begravelse i kirken lørdag formiddag, så vi kan ikke pynte den op fredag aften som planlagt.

Knuz

Annie

0

Jeg er bare så tris lige nu. Jeg har ligesom alle jer andret gået og glædet mig over den fine vejrudsigt men idag fandt jeg så ud af at man på dmi kan se hvordan vejret bliver i de enkelte byer og det skulle jeg selvfølgelig se.

Det skulle jeg aldrig have gjort....

:loveboard:

:balloons:

post-4228-1154586795.png

0

Jeg er bare så tris lige nu. Jeg har ligesom alle jer andret gået og glædet mig over den fine vejrudsigt men idag fandt jeg så ud af at man på dmi kan se hvordan vejret bliver i de enkelte byer og det skulle jeg selvfølgelig se.

Det skulle jeg aldrig have gjort....

:balloons:

:bearhug:

det kan heldigvis nå at ændre sig endnu.... stort :loveboard: til dig........

uhhh 2 dage :hug: tilbage, er i andre klar?

0