sannebj

12. August brude:)

330 posts in this topic

Puha takkekort........det må lige venter til jeg får fotografens billeder :balloons:

Men jeg har designet dem sådan de kommer til at matche den world of warcraft sang vi fik til brylluppet hehe, glæder mig til at sende dem ud!!!!

Billeder har jeg lagt i en anden tråd, men altså...viser dem jo gerne alle de steder jeg kan komme afsted med !!!!!

post-12018-1156545118.jpg

post-12018-1156545145.jpg

0

Annonce ♥

Et mere af os, min mor har stadig godt fat i kjolen :blush:

Kære Joan.

Tusind tak for din søde besked i min planlægning :bearhug:

Det er også rigtigt, at vi fik blomster fra samme sted af, min hjerne har vist været fyldt op af alt muligt :bearhug:

Jeg er heller ikke rigtig herinde mere, jeg tror, at jeg har fået bryllup nok foreløbig :baa:

Men jeg er glad for, at I også havde en super dag, hvor var det henne i Åbenrå, I skulle giftes, jeg kan desværre ikke huske det...

Min buket var jeg rigtig glad for, Mette havde ikke prøvet at lave sådan en rose før, men det gik godt. Sjovt, at vi havde de samme farver, ejg er ret vild med den rosa nuance, så det havde min kæreste/mand :td: ramt godt. :bearhug:

Håber, I snart får jeres billeder, jeg læste det lige i den anden tråd. Øv hvor er det da træls for jer... Men I er godt nok smukke på dem, du har lagt ind :loveshower:

Mange :( fra Cecilia

0

Annonce ♥

Et mere af os, min mor har stadig godt fat i kjolen :blush:

Kære Joan.

Tusind tak for din søde besked i min planlægning :bearhug:

Det er også rigtigt, at vi fik blomster fra samme sted af, min hjerne har vist været fyldt op af alt muligt :bearhug:

Jeg er heller ikke rigtig herinde mere, jeg tror, at jeg har fået bryllup nok foreløbig :baa:

Men jeg er glad for, at I også havde en super dag, hvor var det henne i Åbenrå, I skulle giftes, jeg kan desværre ikke huske det...

Min buket var jeg rigtig glad for, Mette havde ikke prøvet at lave sådan en rose før, men det gik godt. Sjovt, at vi havde de samme farver, ejg er ret vild med den rosa nuance, så det havde min kæreste/mand :td: ramt godt. :bearhug:

Håber, I snart får jeres billeder, jeg læste det lige i den anden tråd. Øv hvor er det da træls for jer... Men I er godt nok smukke på dem, du har lagt ind :loveshower:

Mange :( fra Cecilia

Hej Cecilia

Jeg er stadig en del på besøg. Men fra på fredag er det nok ved at være slut. Skal starte på en ny uddannelse, og skal derfor dels i skole og dels have længere arbejdsdage end jeg har nu. Jeg er næsten færdig uddannet som skatterevisor, men har i en alder af 30 år valgt at følge min 11 år gamle drøm om at blive lægesekretær - så nu springer jeg ud i det :blush:

Vi blev kirkelig velsignet i Hjordkær kirke ca. 10 km fra Aabenraa - derefter holdt vi en kanon fest på Øster Højst Kro.

De lyserøde roser i min buket var valgt ud fra vores datters kjole, og der var så valgt 2 øvrige farver til at give lidt spræl i buketten.

Har faktisk lige fået fat i fotografen for en time siden - og han er ved at være klar. Har bare ikke lige fået ringet til os :baa: Han kommer forbi hos os med billederne på søndag - kan næsten ikke vente ..

KH Joan

Edited by me0505
0