sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Jeg har idag købt en fin paraply, så nu kan regnen bare komme an!

de følgende dage ser sådan her ud :

Onsdag:

Prøveopsætning af hår

møde med AF

Aflevering af ting til borddekorationer

ud til min far og snakke ceremonien igennem og aftale med de små brudepiger hva de skal

Torsdag:

snakke med toastmaster om aftenens forløb

Fredag :

aflevere bordkort, bordplan, servietter osv. på Thors mølle

købe frisk frugt til receptionen

aflevere taske med ting til om lørdagen der hvor jeg skal klædes på

på hotel Royal med min veninde

Og efter jeg tjekker ind på hotel rpyal, så overlader jeg alt til de højere magter, så gider jeg ikke gøre mere....andet end bare nyde!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den vil jeg også være med på :griner:-

de følgende dage ser sådan her ud :

Onsdag:

Oprydning og rengøring af huset

Op og se på sommerhus som mine forældre overvejer at købe

Torsdag:

11.30 : Spraytan

13:45 : Brasiliansk voksning, voksning under arme og få ordnet negle

Se på manchetknapper til gommen

hjem til mine forældre

Købe paraply

Fredag :

Købe skjorte til gommen

få fragtet kjolen hjem til mine forældre

Lørdag:

8:30 kosmetolog

10:00 frisør

13.20 vi bliver hentet af en Mercedes S-klasse

14:00 vi bliver viet

14:30 fotografering

- 17:30 reception

18:00 Velkomstdrink på kroen

- 2:00 bryllupsfest på kroen

overnatning på Prindsen

Søndag:

Vi tager på bryllupsrejse :super:

det er vist det..

Jeg har det ligesom Sanne. Jeg gider ikke mere, glæder mig bare til dagen og så skal jeg bare nyde det :bearhug:

0

Del dette indlæg

3 dage igen

Onsdag:

De kommer med teltet... Er dog ikke kommet endnu

Kl.17 ned og tale med præsten

Ordne borde og stole i teltet

Torsdag:

Rydde op

Lave kagen

Stryge skjorte

Ordne de sidste småting

Fredag:

Mor kommer og laver blomsterdeko

Dække borde og pynte op

RENGØRING

Finpudsning og klargøring til lørdag

Sende manden afsted ud til sin lillebror

Når alle unger er i seng, laver min veninde French Manicure og så skal jeg i bad og have håret vasket.

I seng og forhåbentlig sove :griner:-

0

Del dette indlæg

Os mig....

Onsdag: Vagt på skadestuen og bagefter på serviet jagt, da svigermor ikke er vild med dem jeg HAR købt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Øve brudevalsen.

Torsdag: French manicure kl. 10.00 og ellers bare slappe af.

Fredag: Dække bord på feststed, handle frisk frugt, lave chokolade jorbær, svigermor kommer med blomster dekorationerne. Slæbe vin, vand, sprut og øl over til feststedet. Øve min tale.

:griner:-:super::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes bare, jeg har ondt i maven hele tiden og føler mig tung i hovedet... Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg stresser sådan over, men jeg har det ikke godt med, at nu er det snart og det pres, jeg lægger på mig selv. Min mave er helt hævet pga. spændinger og hver morgen føler jeg nærmest, jeg har tømmermænd.

Er det bare mig, der er så følsom overfor, at jeg meget snart skal giftes? Eller har I nogle gode råd til, hvordan jeg kan slappe af?

Jeg begyndte at tude igår, da min datter skulle i bad og så sprøjtede bruseren op på mig :bearhug: Følelserne sidder virkelig uden på!

- Cecilia

0

Del dette indlæg

Jeg synes bare, jeg har ondt i maven hele tiden og føler mig tung i hovedet... Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg stresser sådan over, men jeg har det ikke godt med, at nu er det snart og det pres, jeg lægger på mig selv. Min mave er helt hævet pga. spændinger og hver morgen føler jeg nærmest, jeg har tømmermænd.

Er det bare mig, der er så følsom overfor, at jeg meget snart skal giftes? Eller har I nogle gode råd til, hvordan jeg kan slappe af?

Jeg begyndte at tude igår, da min datter skulle i bad og så sprøjtede bruseren op på mig :) Følelserne sidder virkelig uden på!

- Cecilia

Jeg har også gået og tudet, fordi jeg er så bange for at komme til at tudbrøle i kirken. Udover det skal der heller ikke meget til før jeg bliver vildt ked. Jeg har kvalme hver dag fordi jeg er så spændt og nok også en smule stresset.

Prøv at slappe af og tænk på, at der bliver fest uanset om der er en lille detajle der mangler. Hvis der er noget der skulle glippe, så er det sikkert kun dig der bider mærke i det. Hvis andre alligevel ikke ved noget om det.

Det er det bedste råd jeg kan give. :denmarkflag:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har det nok sådan at nu har jeg gjort alt hvad jeg kan for at det skal blive en dejlig dag, så nu vil jeg lade resten være på til gæsterne.

Jeg gæder mig bare helt vildt.

Jeg tænker slet ikke på om noget skal gå galt....hvad skulle det være?

Jeg er sikker på at ligemeget hvad der måtte komme op, så er ALLE villige til at hjælpe.

Det eneste er at jeg kan få lidt hjertebanken fordi jeg glæder mig som en sindsyg!

Så tøser, træk vejret dybt og lad være at fokusere på hvad der kan gå galt.

Hvad så hvis I tuder lidt? det er da bare sødt :)

Hvad så hvis det regner ? det er bare smukt :denmarkflag:

Hvad så hvis alting ikke glider helt efter bogen? det er det der giver festen charm :balloon:

:bearhug: til jer allesammen

Vi skal nok allesammen bliver sindsygt smukke og dejlige :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger, nu er jeg ved at tude igen :)

Og jeg vil virkelig tage dine ord til mig, Sannebj, jeg plejer selv, at kunne tænke sådan og fortælle det til andre, men denne her gang, har jeg haft brug for selv, at få det at vide. Og det hjælper altid, synes jeg.

:bearhug: Cecilia

0

Del dette indlæg

Tak piger, nu er jeg ved at tude igen :denmarkflag:

Og jeg vil virkelig tage dine ord til mig, Sannebj, jeg plejer selv, at kunne tænke sådan og fortælle det til andre, men denne her gang, har jeg haft brug for selv, at få det at vide. Og det hjælper altid, synes jeg.

:bearhug: Cecilia

Søde Cecilia

Jeg skal gerne sige det til dig 1000 gange indtil lørdag :balloon:

:)

0

Del dette indlæg

Vil I se mine gaveposer? Jeg lægger bare 2 her, resten ligger på min planlægning :bearhug:

Den første er til vores datter, de andre er til hendes fætter og kusine og så hendes ven Anton, som vi lærte at kende på fødestuen, da børnene blev født samme dag:)

post-16998-1155201130.jpg

post-16998-1155201152.jpg

0

Del dette indlæg

Vil I se mine gaveposer? Jeg lægger bare 2 her, resten ligger på min planlægning :bearhug:

Den første er til vores datter, de andre er til hendes fætter og kusine og så hendes ven Anton, som vi lærte at kende på fødestuen, da børnene blev født samme dag:)

NBÅÅåårrrhh hvor er de søde!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

Ja jeg evd godt at jeg overreagerer, men altså...

4 dage før bryllupet, meldte vores dinnermusik fra = FLOT POMFRIT!

Nu har vores band ringet og sagt at de altså ikke lige kan komme og stille op før klokken 22 om aftenen......FLOT at de skal til at slæbe alt deres grej frem og tilbage mens vi sidder og spiser...........

0

Del dette indlæg

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

Nu har vores band ringet og sagt at de altså ikke lige kan komme og stille op før klokken 22 om aftenen......FLOT at de skal til at slæbe alt deres grej frem og tilbage mens vi sidder og spiser...........

HVAD F..... ER DET FOR NOEGET??? :bearhug: Det kan folk da simpelthen ikke være bekendt!!!

Jeg er ved at gå helt i panik... Er blevet nødt til at melde mig syg fra arbejde (startede i praktik i mandags på et plejehjem).. Min dejlige forlovede har fået smittet mig med en dejlig virus :) Katten har så også lige været så flink at rive hul på min finger, AV FOR F.....!!! Min søster tror at det hele er okay efter de ting hun sagde til mig her i weekenden, og min far drikker stadig.. Øv hvor synes jeg ikke det her er særlig sjovt mere. Hvorfor stresser jeg også så meget???

0

Del dette indlæg

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

HVAD F..... ER DET FOR NOEGET??? :balloon: Det kan folk da simpelthen ikke være bekendt!!!

Jeg er ved at gå helt i panik... Er blevet nødt til at melde mig syg fra arbejde (startede i praktik i mandags på et plejehjem).. Min dejlige forlovede har fået smittet mig med en dejlig virus :bearhug: Katten har så også lige været så flink at rive hul på min finger, AV FOR F.....!!! Min søster tror at det hele er okay efter de ting hun sagde til mig her i weekenden, og min far drikker stadig.. Øv hvor synes jeg ikke det her er særlig sjovt mere. Hvorfor stresser jeg også så meget???

Ja jeg ved ikke hvad folk tror.......Har fandme lyst til at skære i deres betaling!

Vi har så fundet en anden til dinnermusik, men det er slet ikke det samme :bearhug:

Jeg prøver at sige til mig selv at det ikke er verdens undergang, jeg VIL jo selv gerne have en uformel fest hvor folk bare har det sjovt. Så gør det nok ikke noget at de kommer midt i det hele og stiller op.....Jeg har bare knaldet noget høj musik på herhjemme og så tuller jeg rundt og synger og gør rent, det hjælper på humøret :bearhug:

Det er da godt nok noget møg med dit uheld!!!

Jeg ved slet ikke hva jeg skal sige, så du får lige sådan en her!

:bearhug::):denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

Uhhhh..... :bask: :bask: :bask: :bask: :bask:

Det er bare ikke okay, som om man ikke har nok at tænke på i forvejen.... :banned:

Håber musikken bliver bedre end du venter. :bearhug:

0

Del dette indlæg

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

Det er bare ikke okay, som om man ikke har nok at tænke på i forvejen.... :banned:

Ja, man forstår det jo ikke, men det er utroligt hvad høj Norah Jones kan gøre ved humøret

:):denmarkflag:

0

Del dette indlæg

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

Ja, man forstår det jo ikke, men det er utroligt hvad høj Norah Jones kan gøre ved humøret

:):denmarkflag:

I må godt nok være rige, når I kan bestille hende i stedet.... :balloon::bearhug:

:baa:

0

Del dette indlæg

#"!%%¤/&%#"%¤/&¤#"¤%&

hvad sker der med folk ?

HVAD F..... ER DET FOR NOEGET??? :balloon: Det kan folk da simpelthen ikke være bekendt!!!

Jeg er ved at gå helt i panik... Er blevet nødt til at melde mig syg fra arbejde (startede i praktik i mandags på et plejehjem).. Min dejlige forlovede har fået smittet mig med en dejlig virus :bearhug: Katten har så også lige været så flink at rive hul på min finger, AV FOR F.....!!! Min søster tror at det hele er okay efter de ting hun sagde til mig her i weekenden, og min far drikker stadig.. Øv hvor synes jeg ikke det her er særlig sjovt mere. Hvorfor stresser jeg også så meget???

Ja jeg ved ikke hvad folk tror.......Har fandme lyst til at skære i deres betaling!

Vi har så fundet en anden til dinnermusik, men det er slet ikke det samme :bearhug:

Jeg prøver at sige til mig selv at det ikke er verdens undergang, jeg VIL jo selv gerne have en uformel fest hvor folk bare har det sjovt. Så gør det nok ikke noget at de kommer midt i det hele og stiller op.....Jeg har bare knaldet noget høj musik på herhjemme og så tuller jeg rundt og synger og gør rent, det hjælper på humøret :bearhug:

Det er da godt nok noget møg med dit uheld!!!

Jeg ved slet ikke hva jeg skal sige, så du får lige sådan en her!

:bearhug::):denmarkflag:

Jeg havde helt sikkert fået skåret noget af prisen af-eller i hvert fald forsøgt :bearhug:

Men for at prøve at vende til lidt positivt, må jeg ikke se jeres kjoler??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at der kun er 2 dage til nu... Gider ikke gå her med den underlige følelse i maven mere. Har været forbi apoteket og købe Imodium, hvis min mave begynder at opføre sig helt tosset. Det kan nemlig godt ske på lørdag, når jeg begynder at slappe af efter stressede dage...

Jeg ved vi har tjek på alt det vigtigste og alligevel skal der ikke ret meget til at slå mig ud.. Nu vil jeg lære at slappe af :bearhug:

Var til prøvemakeup i går, det blev rigtig godt. Da jeg bestilte brudemakeup fik jeg at vide at det ville tage ½ time på lørdag. Men i går sagde hun at det ville tage 1 - 1½ time. Det har jeg bare IKKE tid til - så hun fik besked på at hun må skynde sig lidt, og at hun max. får en time !! Skal til frisør kl. 11, det tager en times tid. Kan så være ved makeup kl. 12.15 eller 12.30. En times makeup så er klokken 13.30 - kørsel hjem 15 min. I kjolen og så være i kirken kl. 15. Kan sku blive helt stresset ved tanken :)

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de bare fine - bare jeg dog var så kreativ (Er meget misundelig :denmarkflag: )

Til SanneBj, hvor er det altså bare dårlig service, at melde fra 4 dage før - det ligner ikke noget ... Du har fortjent den her :)

0

Del dette indlæg

Jeg havde helt sikkert fået skåret noget af prisen af-eller i hvert fald forsøgt :bearhug:

Men for at prøve at vende til lidt positivt, må jeg ikke se jeres kjoler??

spørger du brude om du må se deres kjoler??

:)

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-12018-1155209123.jpg

post-12018-1155209252.jpg

0

Del dette indlæg

spørger du brude om du må se deres kjoler??

:denmarkflag:

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-12018-1155209123.jpg

post-12018-1155209252.jpg

Hvor er den bare :) SMUK din kjole!!! Den er bar SÅ flot til dig :bearhug: Jeg overvejede noget der mindede om din, den var bare ikke lige så flot... Hvor meget har du givet for den?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer