sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Hvor er den bare :) SMUK din kjole!!! Den er bar SÅ flot til dig :bearhug: Jeg overvejede noget der mindede om din, den var bare ikke lige så flot... Hvor meget har du givet for den?

Tak :D

Det er noget en brud kan lide at høre hehe

Den kostede omkring 9000. Det er langt mere end jeg nogensinde havde forestillet mig jeg ville give for en kjole, men da jeg fik den på kunne det bare ikke være andre :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom der sørme lige 2 afbud her 2 dage inden festen....ARRGHH!!!

Synes da godt nok min tålmodighed bliver sat på prøve disse sidste dage.

Nå men jeg må jo bare tænke.....det er 2 kuverter billgere så....

0

Del dette indlæg

Øv altså, du er da også lidt uheldig for tiden... Godt det kun er 2 dage endnu, så kan der næsten ikke nå at komme flere "overraskelser" :bearhug:

0

Del dette indlæg

Håber da at de har en god undskyldning.... Min kusine har også lige ringet her til aften og sagt at de ikke kan komme med i kirken og til receptionen, men de kommer dog til middag på kroen. Hun er så også sygeplejerske, og har bedt om fri denne dag, men det gav chefen hende altså ikke.. Det er jo hvad der kan ske.

Men du har da godt nok også været MØG uheldig her de sidste par dage, du får lige nogle :bearhug::):denmarkflag::balloon::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu stopper festen altså snart.... :)

Nej pjat, det er sq da surt, jeg ved faktisk heller ikke om min svoger kommer med, for han har fået Hekseskud.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja jeg ahr været lidt uheldig, men hva faen. skidt pyt med det :denmarkflag:

Nu er det imorgen piger!!

Har I nået det I skulle her i løbet af de sidste par dage ?

Det eneste jeg skal idag er :

Aflevere bordkort, bordplan etc. på restauranten

Aflevere taske med det jeg skal bruge imorgen, der hvor jeg skal gøre mig klar

Hente mit sløt hos min mor

evt mixe et par cd'er med stille musik

Og iaften tjkker jeg jo så ind på hotel ROyal med min bedste veninde og så skal der råhygges :D

Jeg kan SLET ikke fatte at det er imorgen ved denne tid jeg sidder og spiser morgenmad på hotellet og gør mig klar til frisøren!!!

Jeg havde den ondeste drøm inat om at vi blev gift og det gik helt fantastisk godt i kirken, men så bagefter siger præsten af vielsen ikke gælder fordi der stadig sad pris på vores ringe!!

:bearhug::)

0

Del dette indlæg

Jep, så er det i morgen. Vi mangler at dække bord, slæbe drikkevarer til 40 gæster, finde ud af hvornår vi skal hente is på havnen??? I aften eller før kirken?? Har en urealistisk drøm om, at der er en kummefryser på feststedet, så jeg kan hente is i dag og så bare opbevare det på feststedet til i morgen. Meennnn det er nok ikke sådan det er i den virkelige verden. Frisk frugt og andre småting skal hentes i Føtex og så er vi vist klar (tror vi selv)

:bearhug::):denmarkflag::balloon:

0

Del dette indlæg

Jep, så er det i morgen. Vi mangler at dække bord, slæbe drikkevarer til 40 gæster, finde ud af hvornår vi skal hente is på havnen??? I aften eller før kirken?? Har en urealistisk drøm om, at der er en kummefryser på feststedet, så jeg kan hente is i dag og så bare opbevare det på feststedet til i morgen. Meennnn det er nok ikke sådan det er i den virkelige verden. Frisk frugt og andre småting skal hentes i Føtex og så er vi vist klar (tror vi selv)

:bearhug::):denmarkflag::balloon:

Heldigvis ordner min søde mor alt hvad der har med reception at gøre!!

Da jeg var derude i forgårs og de havde stillet pavillonerne op så det bare så mega hyggeligt ud at jeg havde lyst til at holde en havefest lige på stedet !! hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tager vi snart til Jylland, så jeg vil bare lige ønske jer alle en fantastisk dag i morgen :loveshower: og tusind tak, for alle de søde indlæg, vi har delt med hinanden, det sidste stykke tid. Det har bare været hyggeligt :)

Vi skrives ved, når vi alle er blevet godt gift :denmarkflag:

:bearhug: Mange knus fra Cecilia

0

Del dette indlæg

Så tager vi snart til Jylland, så jeg vil bare lige ønske jer alle en fantastisk dag i morgen og tusind tak, for alle de søde indlæg, vi har delt med hinanden, det sidste stykke tid. Det har bare været hyggeligt

Vi skrives ved, når vi alle er blevet godt gift

Mange knus fra Cecilia

Rigtig god tur til Jylland. Jeg håber I får den bedste dag og et rigtigt smukt bryllup.

Knus Tina.

0

Del dette indlæg

Så tager vi snart til Jylland, så jeg vil bare lige ønske jer alle en fantastisk dag i morgen :loveshower: og tusind tak, for alle de søde indlæg, vi har delt med hinanden, det sidste stykke tid. Det har bare været hyggeligt :denmarkflag:

Vi skrives ved, når vi alle er blevet godt gift :balloon:

Ja rigtig god tur, og selv tak.

Det gør, hvor viiiiiildt..... :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og alle 3 på en gang :carrot:

Hvor er de kager bare blevet SMUKKE!

Er i spændte/nervøse nu?? Det er jeg i hvert fald, jeg har sådan en underlig fornemmelse i maven, har aldrig glædet mig SÅ meget til noget før, været SÅ spændt... Jeg ryger hele tiden, og så er jeg meget irriteret over at jeg ikke har et kørekort, det ville have gjort det hele det lettere, når nu min forlovede (en af de sidste gange jeg kan kalde ham det) er på arbejde :)

Jeg er godt nok glad for at svigermor og svigerfar er så hjælpsomme og har været det hele vejen igennem :bearhug: De forsøgte at lære os (især mig) brudevalsen igår, det gik da også ok... Og idag skal de hjælpe med det sidste til receptionen, DEJLIGT!

Er der ikke andre end Sanne der har lyst til at vise kjoler??

0

Del dette indlæg

Og alle 3 på en gang :carrot:

Hvor er de kager bare blevet SMUKKE!

Er i spændte/nervøse nu?? Det er jeg i hvert fald, jeg har sådan en underlig fornemmelse i maven, har aldrig glædet mig SÅ meget til noget før, været SÅ spændt... Jeg ryger hele tiden, og så er jeg meget irriteret over at jeg ikke har et kørekort, det ville have gjort det hele det lettere, når nu min forlovede (en af de sidste gange jeg kan kalde ham det) er på arbejde :)

Jeg er godt nok glad for at svigermor og svigerfar er så hjælpsomme og har været det hele vejen igennem :bearhug: De forsøgte at lære os (især mig) brudevalsen igår, det gik da også ok... Og idag skal de hjælpe med det sidste til receptionen, DEJLIGT!

Er der ikke andre end Sanne der har lyst til at vise kjoler??

Jeg er ikke nervøs, men jeg er spændt :denmarkflag:

Tror ikke jeg bliver nervøs når dørene åbnes, eller lige før :balloon:

Jeg går og pakker brudetasken, hotel tasken og dulle-tasken, det er vildt hyggeligt:)

0

Del dette indlæg

Vi har også lige fået afbud fra et par på Sjælland :o TO dage før, jeg er mildest talt skuffet.... "han havde glemt at han skulle spille med sit band" :bask:

Derudover brugte vi en del af aftenen igår på at forsøge at finde indkvartering for et andet par......

Nåmen idag står den på kirkepyntning, lokalepyntning, borddækning, ballonoppustning, indkøb af frugt, hente ringe og det løse.....

Til de af jer der skal afsted idag, HA EN HELT FANTASTISK DAG I MORGEN, JEG GLÆDER MIG TIL BILLEDERNE

:balloon::denmarkflag::):bearhug:

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::shooter::biggrin::boohoo::lol::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tager vi snart til Jylland, så jeg vil bare lige ønske jer alle en fantastisk dag i morgen :loveshower: og tusind tak, for alle de søde indlæg, vi har delt med hinanden, det sidste stykke tid. Det har bare været hyggeligt :)

Vi skrives ved, når vi alle er blevet godt gift :balloon:

God tur herover til det dejlige sønderjylland.. Vi har fået lov til at hente brudebuketten allerede kl. 9.30 i morgen, så din og min kæreste mødes nok ikke derude !!

Håber, at vi får dejligt vejr i morgen :denmarkflag:

Da jeg nok ikke får mulighed for at komme mere ind på bryllupsklar i dag, vil jeg ønske jer alle en rigtig dejlig dag i morgen...

Joan

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... Jeg har en liste, men jeg er helt ved siden af mig selv lige nu.... Jeg skal have ryddet op, men vi har lige fået ny sofa, så de gamle står oven på hinanden inde i stuen og her er så rodet fordi de står i vejen.. Ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte.

HVORFOR HR JEG DET PLUDSELIG SÅDAN HER??? :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... Jeg har en liste, men jeg er helt ved siden af mig selv lige nu.... Jeg skal have ryddet op, men vi har lige fået ny sofa, så de gamle står oven på hinanden inde i stuen og her er så rodet fordi de står i vejen.. Ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte.

Har det på nøjagtig samme måde!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Har det på nøjagtig samme måde!!! :bearhug:

Jeg synes godt nok at igår og idag er svære at nyde... Men godt at høre at jeg ikke er den eneste :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Lige en enkelt hilsen herfra :cheerleader3:

Je er kommet hjem til mine forældre og er kommet i tanke om at det blå ligger i Sverige (mine forældre bor på Sjælland) :cheerleader3: Nå men det er godt at svigermor har en ekstra af det blå... (en blå rose min kommende havde på dåbskjolen...

Nå men held og lykke alle sammen i morgen...

Jannie: Vi ses på Lindenborg. Glæder mig til at møde dig...

:cheerleader3: til jer alle

Majse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer