sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Godmorgen tøser

8 DAGE tilbage....

Nu er det altså snart :hug: Det lyder som om at vejrudsigten lover godt vejr i næste uge.... Håber det holder

Er i ved at være klar??

Vi var totalt aktive i går, fik lavet udkast til bordplan, skabelon til menubånd, bordkort og kirkehæfter... Men det er jo også ved at være lige op over :hug:

:loveboard::balloons:

Majse

Ja, det er helt vildt.... :hug:

Yep, de lover sommeren kommer tilbage i næste uge, så det er jo bare :kiss:

Fik hentet kjole igår, lavet lys dekorationer og startet på menubånd. Så synes også vi er ret godt med. :hug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er der andre end mig hvis hovede er ved at koge over ?

Jeg kommer hele tiden i tanke om nye ting der skal koordineres!!

NÅ, men...jaja alting skal jo nok gå hehe

Vi mangler

Kims sko - køber vi idag

Kims hår - bliver klippet idag

sannes strømper - skal se på nogle selvsiddende idag tror jeg

strømpebånd - SKAL man have det?? nåja så må jeg jo se på det også

gæstebog - jaja lidt zilla er man vel

og så skal jeg engang i næste uge finde ud af hvad jeg skal pakke til når jeg skal på hotel aftenen inden brylluppet:)

0

Del dette indlæg

Vi mangler

Kims sko - køber vi idag

og så skal jeg engang i næste uge finde ud af hvad jeg skal pakke til når jeg skal på hotel aftenen inden brylluppet:)

Nej du er ikke den eneste, hvis hoved er ved at koge over...

Fik lige et flip i går. Vi har for lang tid siden hentet vores ringe og fik dem fint pakket ind. Den anden dag åbnede vi dem lige (for at tjekke om de nu også passede :loveboard: ) og opdagede så at mit navn så ud til at være majoritt i stedet for majbritt.. :balloons: Nå men vi var hos guldsmeden i går for at bede dem ordne det... Det kunne de ikke :bask: Så de håbede vi var glade for den måde de så ud på... Jamen det er vi jo ikke når vi kommer og brokker os.... :bask: :bask: Nå men de kunne altså ikke gøre noget ved det, hvis vi ville have den slags indgravering. Så vi kunne jo bare købe en ny ring og få en anden indgravering :bask: :bask: :bask: Tja selvfølgelig kasserer man en ring der har kostet 5.000 skr. og køber en ny bare lige sådan GRRRRR

Nå men vi prøver en anden guldsmed om de kan fikse deres fejl...

Vi mangler:

- Engangskamera

- Klippe bånd til menubåndene

- Resten af tøj til gommen

- ny gravering i ringen

- Gommen til frisør (torsdag)

- Brasiliansk voksbehandling/spraytan (torsdag)

Det er da ikke så slemt med 8 dage tilbage.

Majse

0

Del dette indlæg

Vi mangler

Kims sko - køber vi idag

Nope, synes også jeg hele tiden kommer i tanke om et eller andet. Og i nat drømte jeg IGEN om brylluppet, og denne gang kom jeg ikke i min kjole, og pigerne blev klædt om på vejen og vi kom flere timer for sent. Jeg fulgtes også med min kæreste...

Jeg drømmer hele tiden om det, er jeg den eneste der gør det? :balloons:

Sanne, har lige sendt dig en PM.

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej du er bestemt ikke den eneste!

Jeg tror at inat er den første nat i en uge jeg ikke har drømt om bryllup hehe :bearhug:

Det var da rart at høre, troede jeg var ved at blive skør.... :loveboard:

Jeg har længe drømt om at vi ikke kom med hestevognen, som vi har bestilt. Men i nat var vi med den, men klædte pigerne om i den. Og min brudebuket bestod af en flok visne påskeliljer, og fordi vi kom så sent var kirken lukket og så tog vi på et rådhus et eller andet sted...

Nøj jeg var lettet da jeg vågnede.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Nej du er bestemt ikke den eneste!

Jeg tror at inat er den første nat i en uge jeg ikke har drømt om bryllup hehe :bearhug:

Det var da rart at høre, troede jeg var ved at blive skør.... :loveboard:

Jeg har længe drømt om at vi ikke kom med hestevognen, som vi har bestilt. Men i nat var vi med den, men klædte pigerne om i den. Og min brudebuket bestod af en flok visne påskeliljer, og fordi vi kom så sent var kirken lukket og så tog vi på et rådhus et eller andet sted...

Nøj jeg var lettet da jeg vågnede.... :balloons:

Man kan da ikke kalde det glade drømme hva :hug:

Jeg er så smadret i øjeblikket at jeg ikke vågner på noget tidspunkt i løbet adf natten. Men lige da han havde friet, drømte jeg næsten hver nat han gik fra mig, sagde nej ved alteret og alt det der...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber bare jeg når at få sovet ordentligt igennem inden!

her de sidste par uger har jeg bare haft ULTRA mange arbejdsopgaver, og har siddet med det så meget at jeg drømmer om det om natten LOL

PLUS bryllup.....

må vist bare trække vejret dybt og prøve at lade være at tænke så meget på det :loveboard:

0

Del dette indlæg

Det er nu meget rart, at høre, man ikke er den eneste, som er noget presset :loveboard:

Lige nu har jeg det sådan, at jeg frygter, jeg bare har lyst til at kaste op d. 12 af overforventninger til, hvordan det hele bliver. Det er som om, det jeg har set frem til, lige siden jeg blev en romantisk teenager er ved at kulminere... Ligesom når nogle børn får feber, hvis de skal noget rigtig rigtig spændende, som f.eks. juleaften :bearhug:

Har I det også sådan, eller er det mest bekymringer over, om alt er parat. Hvilket jeg jo også har :hug:

Jeg glæææder mig og samtidig er jeg slet ikke parat følelsesmæssigt til, at nu er det snart!!! Så skal jeg jo ikke giftes mere og glæde mig til det.. :hug: Har det lidt skidt over de følelser, men tror, det er normalt.

Nå men...

Vi mangler:

Søren skal klippes (var lige ved at skrive giftes :hug: ) i aften.

Jeg tror, at jeg vil prøve at lave en sang til ham, det er bare en færdiglavet en, som jeg har "stjålet" fra Beatles´planlægning, men den er meget sød og det ligner slet ikke mig, at finde sådan en sang, så han bliver godt og grundigt overrasket :kiss: )

Skrive en mail til musikken, om de specifikke musikønsker vi har.

Skoene har jeg lige pudset, også Sørens, så det bliver han glad for.

Og så har jeg taget et langt dejligt bad, med ekstra grundig skrub og taget ansigtsdampbad og renset huden med efterfølgende fugtkur. Så nu er det også klaret. Bagefter ind i sengen og ligge med massage-elektroder på mine ømme skuldre (et apparat fysioterapeuter også bruger) og bare slappe af, lige indtil min dejlige pige vågnede. Nu sover hun så igen, så jeg tror, jeg vil hvile mig lidt mere. Det har jeg bare brug for, for tiden. Godt der ikke også er et fuldtidsarbejde oveni ;)

Karoline klippede jeg igår, så det også kan nå at sætte sig og ikke se for nyklippet ud. Jeg kan lige lægge billederne herind :hug:

Tjah, jeg tror ikke, der er så meget mere... Vi tager hen til restauranten/stedet og overnatter om en uge, det glæder jeg mig vildt meget til. Så skal vi bare slappe af og tulle rundt og glæde os til næste dag. Få lavet mad og sove igennem. Skønt :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIN SKAT ER LIGE BLEVET HENTET (POLTER)

Øv øv øv.... Nåede dårligt nok at sige hej eller farvel, nåede kun lige ind af døren. Havde en masse planer idag :loveboard: DE KUNNE IKKE HAVE VALGT EN DÅRLIGERE DAG!

Redigeret af JannieB
0

Del dette indlæg

MIN SKAT ER LIGE BLEVET HENTET (POLTER)

Øv øv øv.... Nåede dårligt nok at sige hej eller farvel, nåede kun lige ind af døren. Havde en masse planer idag :balloons: DE KUNNE IKKE HAVE VALGT EN DÅRLIGERE DAG!

Øv ja det er ikke fedt, hvis man ikke lige havde planlagt det. Det kunne da også have været smart hvis de lige havde informeret dig om hvilken dag det blev...

Håber du kan finde på noget at lave alligevel

:loveboard:

Majse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor træls.

Min kæreste bliver hentet 18.30. Han aner ikke en skid om det... He he...

Og jeg bliver bare hjemme og hygger mig med den bette.

Er helt sikker på jeg ikke skal på polter. Har det egentlig fint med det, men kan alligevel ikke lade være med at være bare en lille smule misundelig.... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Så fik vi lært at danse brudevalsen. Det var bare den skønneste oplevelse og vi grinte simpelthen så meget sammen. Jeg havde købt en enetime til os hos Brøgger Dans i Århus, og instruktøren var intet mindre end helt fantastisk. Der gik nok fem minutter, og så havde hun gennemskuet vores styrker og svagheder, og den viden brugte hun simpelthen så professionelt. WOW, en fed succes oplevelse og hvor er det bare fedt at danse sådan med sin kæreste.

Jeg er totalt ny forelsket i dag :balloons:

:carrot: :cheerleader3: :carrot: :super:

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Øv altså, har fået et smart digital kamera og har rigtig været igang med at tage billeder af menukort, risposer, smykker mv. Men alle billeder er for store, og´jeg har ikke noget program der kan finde ud af at gøre dem mindre. Øv øv havde sådan glædet mig til at vise jer det hele :super:

Nå, men ellers går alt hvis efter planen.. Vi mangler stadig at få helt styr på brudevalsen, men det når vi vel !!

Har lavet aftaler med kro om hvornår vi kommer forbi med bordkort osv.

Vi har været ude og se på hvor vi gerne vil fotograferes

Tøjet er klar til alle

Skoene er gået til :cheerleader3:

Skal til frisør og prøvemakeup hhv. mandag og onsdag i næste uge.

Ja og så er der jo kun 1 uge til den store dag JUUUUBBBBIIIII :balloons:

0

Del dette indlæg

Ang at gøre billeder mindre har jeg en meget enkelt opskrift:

Jeg går ud fra at alle pc'er, i hvert fald alle der har Windows har Paint.

Du åbner Paint, hiver billedet ind der, klikker på Billede i menulinien, og derefter Stræk/vrid.

Jeg plejer at vælge ca 25 % både vandret og lodret.

Så skulle billedet være til at ha med at gøre.

:balloons:

Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ang at gøre billeder mindre har jeg en meget enkelt opskrift:

Jeg går ud fra at alle pc'er, i hvert fald alle der har Windows har Paint.

Du åbner Paint, hiver billedet ind der, klikker på Billede i menulinien, og derefter Stræk/vrid.

Jeg plejer at vælge ca 25 % både vandret og lodret.

Så skulle billedet være til at ha med at gøre.

:balloons:

Lena

Hmmm, det har jeg lige prøvet. Ser ikke ud til at hjælpe, uanset hvor lille jeg laver det billede, så bliver det ved med at fylde 180 kb, og det er bare for stort. Så ingen billeder i denne omgang..

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Nå tøser!!

Så er der 1 uge til :balloons:

Vi fik købt kims sko, slips og skjorte i fredags. DEJLIGT!!

Men jeg må indrømme at der er et par ting jeg stresser lidt over.

Det er en veninde der skal lave bryllupskagen, sætte mit hår og lave min makeup.

Hun har i lang tid været en af mine bedste veninder, men jeg føler ikke hun tager opgaverne seriøst. Hun har længe været enormt optaget af nogle nye mennesker hun har mødt og snakker aldrig om andet og tænker ikke på andet. Det er flere måneder siden vi aftalte at hun skulle lave lidt forskelligt vi kunne smage ( ang. kagen). Nu her 1 uge inden har vi stadig ikke sert skyggen af en smagsprøve. Hun rent ud sagt driver mig til vanvid for tiden! Hun har så travlt med at være noget hun ikke er at jeg simpelthen slet ikke kan genkende hende længere. Jeg er rent ud sagt nervøs for at stå på lørdag uden kage og ingen til at ordne hår og makeup.

Hvis hun fortsætter på denne måde er jeg bange for det er begrænset hvor meget jeg har lyst til at yde for venskabet efter brylluppet.

Åh gud jeg ved slet ikke om I kan følge denne smøre, skulle bare af med det!

men bortset fra det glæder jeg mig helt vildt!! Og er der ingen kage overlever vi nok også det...og hår og makeup...ja det kan jeg vel selv ordne!

0

Del dette indlæg

SÅ blev vi poltet :balloons:

Vi startede med et GRINEKURSUS med grineinstruktør og det hele. Vi havde nogle ekstremt lærenemme folk med så det var en stor succes, problemet var vist mest at få den til at holde op igen *GG*

Her er det gommen som fniser voldsomt i skægget:

post-14282-1154813820.jpg

Derefter blev vi slæbt til sumobrydning, det var skide skægt. Her poserer jeg i det yyyyndige outfit:

post-14282-1154813938.jpg

0

Del dette indlæg

Vi sluttede af med at spise på det Grønne Hjørne og så gå på cafe ved åen i Århus.

En super lækker dag, hvor vi tiltrængt ikke skulle tage stilling til noget men bare følge med :balloons:

Her sidder vi glade og trætte på cafeen efter en dejlig dag. Vedhænget på Jans arm er min datter Signe som også var med :cheerleader3:

post-14282-1154814141.jpg

Lena

0

Del dette indlæg

OG mig som troede jeg ikke kunne narres.... -HAHA-

Ja tog da i den grad fejl. :bearhug: Havde overhovedet ikke forventet noget som helst, og var hverken ked eller skuffet over det.

Det gjorde jo så ikke at man blive mindre glad da der troppede 5 glade kvinder op omme i haven mens jeg var ved at pudse vinduer. Nøj jeg måbede. Min søster fra Kbh. var med, min veninde fra Aalborg, min mor, min mors veninde og vores nabo. :cheerleader3:

JEg startede med at få 5 min til at pakke en taske..... Godt såe.... hvad tager man med... bare et ekstra sæt tøj....

Ud af døren og så blev jeg kørt til ansigtsbehandling, nøøøøøøøøøøøjjjjjjjjjjjjjjjj det var SKØNT! Dernæst skulle vi op på torvet i byen og have en øl, eller det vil sige det skulle de andre, for jeg blev sendt afsted med et lille tog ned gennem gågaden. Føreren synes det var så sjovt, at han bare ville ahve en 5'er for det. :balloons: Så gik de andre ellers på torvet, for der var landbrugsdag.... Så kunne de jo lige finde ud af hvad jeg skulle... -HAHA-

Jeg kom tilbage, vi fik en øl, og så skulle jeg ellers igang... -HAHA-

Skulle finde karamel i korn, lave en lille halmballe, prøve pelse, malke (bare på et gummi yver), så skulle jeg satse på grise til grisevæddeløb. JEg havde lodder på alle grise. Første heat vandt jeg ingenting. 2 heat fik jeg selv lov til at trække et nr. Jeg gav min veninde lodderne, vendte hovedet og trak.... Ja, mit eget nr... :hug: Dem der stod omkring mig grinede helt vildt og sagde, det var sq helt ok for det var fair. En overfor blev pissegal og sagde så ville hun f.... også trække.... Nå men jeg vandt da et gavekort på 100 kr. til en bar, ikke så ringe.... :blushsmiley:

Så tog vi hjem til min mor, hvor jeg skulle putte på en lille kunstplæne, det gik ikke for godt. :) Så kunne jeg komme i bad og så skulle vi ud og køre igen. Det blev til bowling, og så spisning. Efter det var vi trætte og tog hjem.

En hammer god dag, som bare var perfekt. Jeg blev heldigvis ikke klædt ud, skulle bare afsted i det tøj jeg stod i... Det var jeg rigtig glad for, ville føle mig så latterlig, hvis jeg skulle klædes ud.... :thanks:

Så er der kun 6 dage tilbage.... Uha uha...

:super:

Redigeret af Sjalote
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer