sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Faktisk, så er det helt sikkert, at hende fra min kærestes familie, som solgte sin butik, nu arbejder hos Home and Garden. Jeg kunne bare ikke huske, hvad stedet hed. Så hvis du synes, den også er god, er det meget nærliggende, at vi bestiller den der.

Det er på min kærestes fætters side af familien og vi talte på et tidspunkt med ham, hvor han bl.a. sagde, at hun havde været på en del kurser, netop med brudebuketter og også arbejdet i København, med det. Jeg har bare ikke vidst, om vi så skulle vælge den butik, da jeg gerne ville have en mening fra en, som egentlig vidste noget om, de kunne lave flotte buketter. Men hvis du har bestilt din der, så vil jeg også vælge at gøre det. Det er nok hans fætter, der skal have blomsterne med til os på dagen og han bor i Rødekro, så det passer jo også fint.

Du skal have rigtig mange tak for din hjælp :biggrin:

Mange hilsener fra Cecilia

Hej igen

Så tror jeg, at det måske vil være en ide, at du ringer og bestiller. Jeg aner ikke hvor mange buketter de kan lave til én dag, men jeg har jo ihvertfald allerede bestilt én den 12. august... Jeg kan ikke lige huske tlf. nr. til home and garden, men har fundet to forskellige i tlf. bogen.. 73 62 14 14 og 73 62 54 00 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg VED Kim får en, og jeg ved det bliver d. 29. Juli.

Gutterne har bedt mig om at lave en afledningsmanøvre hehhe.

Og jeg er så glad for at han får en at jeg næsten er ligeglad om jeg selv får :)

Ellers går det stille og roligt.

Jeg er igang med at lave bordkort, et mega projekt.

Vi har sidste svarfrist imorgen, og mangler lige svar fra nogle stykker endnu.

Nu er der snart kun 1 måned til og så skal vi have snakket med musik, fotograf, restaurant, videograf og blomster-chick :biggrin:

D. 8. skal jeg ned og have tilrettet kjole, og så SKAL snøvle-Kim altså snart ud og finde noget tøj -HAHA-

Men jeg synes vi er godt med, og tager det stille og roligt.

0

Del dette indlæg

Her er der også overblik :biggrin: tror vi selv :)

I går talte jeg med vores kok og han har styr på det hele.

Lørdag kører vi til Tyskland og henter vand og øl. Vin, champagne og sprut køber vi i næste uge ved Føtex, da vi har handlet os til fine priser hos dem.

I næste uge skal vi så også tale med præsten og så mangler vi at øve brudevalsen, men det bliver først den 4. august, da vi har bestilt en enetime hos Brøgger dans.

Så er det bare at vente.......

0

Del dette indlæg

Her er der også overblik :biggrin: tror vi selv :)

Lørdag kører vi til Tyskland og henter vand og øl. Vin, champagne og sprut køber vi i næste uge ved Føtex, da vi har handlet os til fine priser hos dem.

I næste uge skal vi så også tale med præsten og så mangler vi at øve brudevalsen, men det bliver først den 4. august, da vi har bestilt en enetime hos Brøgger dans.

Uha ja, brudevalsen - håber at vi får den lært inden !! Håber at vi kan "nøjes" med at låne en DVD, men det kan godt være, at vi snart skal i gang :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på bar bund ang. polter.... men er ret sikker på at vi blive poltet sammen.

Gemalen har endelig fået bestilt maden, så er der da styr på det. Jeg famler lidt rundt med trompetist og fotograf, men regner med at have det på plads i denne uge.

Så snart jeg får noget mere blæk til min printer, er kirkehæfterne også færdige, så er min sidste kreative udfordring bordkortene, der er mit problem at jeg har ALT for mange gode ideer, så jeg skal lige have dem kogt ned til noget brugbart.

Jeg venter spændt på en stropløs corsage jeg har bestilt i USA i størrelse "ladeport", håber det kan holde lidt orden på diverse deller.

Vi har glemt at sende dåbsattester og skilsmissepapirer med prøvelsesattesten :hug: så dem må vi ha fundet frem.

Ægtepagten ligger klar til underskrift, jeg skal lige have fundet ud af om vi kan sende den til tinglysning eller om man skal møde frem.

Mit værste hængeparti er stadig vores døtres tøj, de skal være brudepiger og er TEMMELIG vanskelige, det er jo lidt svært at se cool ud i brudepige-antræk, men vi har da ikke opgivet håbet :biggrin:

Selve logistikken i det, hvem kører i hvad og hvorhen er vi ikke nået til endnu, vi har kun en bil og både vores 4 unger og mine forældre skulle gerne frem til kirken på en eller anden måde. Jan kunne selvfølgelig låne en sidevogn til motorcyklen :) Det ville være et skønt syn med mine forældre i den.

Nåja, og så skal vi jo også lige holde et par ugers ferie, væk fra det hele, gad vide hvordan vi får tid til det -HAHA- oh well, det går jo nok.

Lena

- optimist til det sidste

0

Del dette indlæg

Jeg ved, vi får polter den 5. august. Rob rejser meget for arbejdet og er nødt til at reservere en weekend, hvis ikke han skal risikere at være væk, når vennerne kommer og vil polte. Da jeg ved, vi mødes om aftenen, bliver min polter jo selvfølgelig samme dag. Men det er også alt, jeg ved!

Vi fik forresten købt jakkesæt til Rob forleden - nøj, hvor bliver han lækker, altså! Og ringene var næsten færdige, de er bare blevet lige, som vi vil have dem! Ellers intet nyt herfra.

:)

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Faktisk, så er det helt sikkert, at hende fra min kærestes familie, som solgte sin butik, nu arbejder hos Home and Garden. Jeg kunne bare ikke huske, hvad stedet hed. Så hvis du synes, den også er god, er det meget nærliggende, at vi bestiller den der.

Det er på min kærestes fætters side af familien og vi talte på et tidspunkt med ham, hvor han bl.a. sagde, at hun havde været på en del kurser, netop med brudebuketter og også arbejdet i København, med det. Jeg har bare ikke vidst, om vi så skulle vælge den butik, da jeg gerne ville have en mening fra en, som egentlig vidste noget om, de kunne lave flotte buketter. Men hvis du har bestilt din der, så vil jeg også vælge at gøre det. Det er nok hans fætter, der skal have blomsterne med til os på dagen og han bor i Rødekro, så det passer jo også fint.

Du skal have rigtig mange tak for din hjælp :biggrin:

Mange hilsener fra Cecilia

Hej igen

Så tror jeg, at det måske vil være en ide, at du ringer og bestiller. Jeg aner ikke hvor mange buketter de kan lave til én dag, men jeg har jo ihvertfald allerede bestilt én den 12. august... Jeg kan ikke lige huske tlf. nr. til home and garden, men har fundet to forskellige i tlf. bogen.. 73 62 14 14 og 73 62 54 00 :)

Det kan du jo have ret i, det havde jeg slet ikke tænkt på :blush:

Hvor skal du egentlig vies henne og hvor holder I festen?

Tak for numrene, nu har jeg i hvert fald også det andet sted, hvis det er. Men mon ikke, de har prøvet at binde til flere af gangen? Jeg ringer til dem i morgen...

Har du billeder af, hvordan du gerne vil have din brudebuket? Det kunne da være sjovt at se. Jeg blander mig også lidt, jeg har da printet nogle ideer ud til min kæreste :hug: Men det vil han nu også gerne have, så føler han sig lidt mere sikker...

-HAHA- Cecilia

0

Del dette indlæg

[Det kan du jo have ret i, det havde jeg slet ikke tænkt på :blush:

Hvor skal du egentlig vies henne og hvor holder I festen?

Tak for numrene, nu har jeg i hvert fald også det andet sted, hvis det er. Men mon ikke, de har prøvet at binde til flere af gangen? Jeg ringer til dem i morgen...

Har du billeder af, hvordan du gerne vil have din brudebuket? Det kunne da være sjovt at se. Jeg blander mig også lidt, jeg har da printet nogle ideer ud til min kæreste -HAHA- Men det vil han nu også gerne have, så føler han sig lidt mere sikker...

:) Cecilia

Hej igen

Nej jeg har desværre ingen billeder - den er fri fantasi :hug:

Det skal være en hjerteformet buket uden noget der hænger ned. Med 3 forskellige nuancer af lyserøde roser, der skal kun være en ganske lille smule grønt, for at hun kan forme hjertet, og så skal der lidt perler I, der matcher dem jeg har i håret. Brystbuketter bliver lavet med en af roserne (den mellemste nuance) og med bånd på der matcher farven på min kjole. Vores datter skal have en lille buket med 3 roser i den lyseste nuance. Vores søn vil ihvertfald ikke have nogen blomster (man er vel 6 år og forfængelig :biggrin: )

Vi skal vies i kirke, som ligger omkring Aabenraa og festen skal holdes på Kro.

Redigeret af me0505
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

CHICAS!

Hvordan ser det ud med polter i jeres ende af verden`?

Nogen der ved hvornår, nogen der har mistanke ?

Jeg selv er helt på bar bund, tvivler faktisk på jeg får en -HAHA-

:)

Her tror jeg faktisk heller ikke der bliver noget.

Jeg har det helt fint med det, ville da være hyggeligt. Men ikke noget der gør mig ked af, hvis jeg ikke får en. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Her er der også overblik -HAHA- tror vi selv :)

Uha ja, brudevalsen - håber at vi får den lært inden !! Håber at vi kan "nøjes" med at låne en DVD, men det kan godt være, at vi snart skal i gang :carrot:

Vi fandt faktisk en video på nettet, det var godt nok nemt. Det er med hende Marianne fra "Vild med dans". Skal lige bede min kæreste om link når han kommer hjem.

Hvis altså I vil have det. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Her er der også overblik :blush: tror vi selv :)

Vi fandt faktisk en video på nettet, det var godt nok nemt. Det er med hende Marianne fra "Vild med dans". Skal lige bede min kæreste om link når han kommer hjem.

Hvis altså I vil have det. -HAHA-

:hug:

Har fundet linket:

Brudevals

Ikke den bedste kvalitet, men vi kan sagtens danse efter den. :biggrin:

Vi er faktisk hammer seje, når nu jeg selv skal sige det. :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en 12/8-brud.... har dog først lige opdaget tråden nu ......tsk tsk..... må vist hellere lige tage mig lidt sammen :)

Jeg tror faktisk, at jeg har styr på det hele (TROR er vist kodeordet her). Hvis der er noget jeg ikke har styr på kan jeg jo heldigvis heller ikke være nervøs over det, når jeg ikke ved det :blush: dvs. at det ikke kun er dårligt at være lidt uviden.

Jeg er ved at være meget spændt på DEN STORE DAG :blink: Nu kan man næsten ikke vente mere, har I det ikke også sådan.

Nå, men det var bare lige lidt herfra.

God sommer til alle (vi får vist rigtig sommer fra nu af - bare det holder til august :blush: )

:balloons:

sbj

0

Del dette indlæg

QUOTE(Sjalote @ Jun 30 2006, 12:0 PM)

Har fundet linket:

Brudevals

Ikke den bedste kvalitet, men vi kan sagtens danse efter den.

Vi er faktisk hammer seje, når nu jeg selv skal sige det.

Linket er fint, men jeg har booket en enetime fordi jeg synes det er en skøn oplevelse at få sammen. Jeg elsker at danse og da min kæreste ikke gør så meget i det, er enetimen en måde at få en fælles og lidt anderledes oplevelse på.

:balloons:

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Er der nogen der har en god ide til hvordan man holder drikkevarer kolde her i sommervarmen? Vi har hentet øl og sodavand i Tyskland, men efter at have set hvor meget det fylder, er vi klar over at det ikke kan være i feststedets køleskab der jo i forvejen er fyldt med alt maden....

Varme colaer og øl er jo ikke lige sagen... :bearhug:

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der har en god ide til hvordan man holder drikkevarer kolde her i sommervarmen? Vi har hentet øl og sodavand i Tyskland, men efter at have set hvor meget det fylder, er vi klar over at det ikke kan være i feststedets køleskab der jo i forvejen er fyldt med alt maden....

Varme colaer og øl er jo ikkelige sagen... :bearhug:

et badebassin ( de der plastic nogen) Fyld med is ( kan man vist købe på havnen i spandevis ) og så bare øl og sodavand ned i. Jeg var til en fest hvor det var på den måde og det var ret fedt. Men det kommer selvfølgelig an på hvordan I holder festen :)

0

Del dette indlæg

et badebassin ( de der plastic nogen) Fyld med is ( kan man vist købe på havnen i spandevis ) og så bare øl og sodavand ned i. Jeg var til en fest hvor det var på den måde og det var ret fedt. Men det kommer selvfølgelig an på hvordan I holder festen

Det er da den perfekte løsning! Vi holder festen i et lejet fælleshus, så bassinet kan bare stå på terassen eller på den store græsplane. Tusind tak, lige det jeg havde brug for!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

et badebassin ( de der plastic nogen) Fyld med is ( kan man vist købe på havnen i spandevis ) og så bare øl og sodavand ned i. Jeg var til en fest hvor det var på den måde og det var ret fedt. Men det kommer selvfølgelig an på hvordan I holder festen

Det er da den perfekte løsning! Vi holder festen i et lejet fælleshus, så bassinet kan bare stå på terassen eller på den store græsplane. Tusind tak, lige det jeg havde brug for!

:bearhug:

bare glad for at kunne hjælpe :D
0

Del dette indlæg

Hej tøser.

Jeg kom lige til at lave et helt nyt indlæg ude på forsiden, som egentlig skulle have været her.

Nogen af jer har måske læst det, men kort fortalt så har jeg fået datoen for polter, ØV.

Jeg må prøve at virke overrasket, det har jeg lovet min kære svigerinde...

Jeg synes jeg er langt bagefter, skal først til at begynde med bordkort nu....

Vi skal holde festen i et forsamlingshus, og jeg har endnu ikke fundet helt ud af hvordan det skal pyntes, jeg har nogle ideer, men er laaaaangt fra færdig.

Har i styr på hvordan jeres skal pyntes???

Synes lidt tiden løber fra mig :bearhug:

Knus Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tiden går mega hurtigt nu!

Jeg mangler kun at lave 5 bordkort og så lige finde de sidste 5 små staffelier som de skal stå på.

Vi skal mødes med vores fotograf næste uge og restauranten når de er færdige med ferie efter d. 19.

Det er lige gået op for mig at jeg angriber det her som om det er en stor fest jeg skal planlægge ( hvilket det jo også er ) tror bare stadig ikke det er gået op for mig at det altså er mit eget bryllup jeg er ved at planlægge:)

Men altså...jeg tror nok vi har rimelig styr på det.

bryllupskage og bomster er jo 2 veninder der står for.

Vi skal hente vores flotte ringe her iløbet af kims ferie, hvor vi også skal have fundet noget kluns til ham :bearhug:

hva med jer andre?

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan kun tilslutte mig.

Tiden går ekstremt hurtigt, men vi er ved at være rigtig godt med.

Jeg har i går købt undertøj, afleveret ægteskabserklæring og lavet bordkort færdige. I dag har jeg bestilt bil og i eftermiddag skal vi ned og bestille ringe.

Jeg skal til skrædder med kjolen på mandag, og mine sko er nu gået til så det eneste der mangler er bare at skrædderen får syet kjolen ind.

Så nu mangler vi bare lige det sidste tøj til manden :biggrin:, bestille menubånd i silke (hos min morbror), aftale blomster (dem der skal lave det for os kommer hjem fra ferie i sutningen af juli), bordplan, købe engangskamera, lære brudevalsen, holde en samtale med præsten og modtage prøvelsesattesten retur.

Det er da ikke så slemt vel :bearhug:

M

0

Del dette indlæg

Jeg synes også at vi er en del bagud... Min kjole kommer først hjem i slutningen af juli hvorefter den skal tilrettes... Jeg mangler stort set alt tilbehør; sko, taske, undertøj osv., er ved at gå helt i panik!! Jeg vågner tit med sved på panden pga. mareridt mht. vores bryllup. Er der andre der har det sådan eller er det bare mig?

Jeg bliver mere og mere nervøs for hvordan dagen kommer til at gå, er så bange for at et eller andet går galt!! Man skal da ellers nyde planlægningen??? Synes godt nok jeg har svært ved dette.

Vil lige spørge jer om en ting. Min mor gik desværre bort sidste år, og der er jo en der skal sidde på den plads hun skulle have haft. Vi har snakket meget om at min søster kunne sidde der, men hun er jo kun 16 år, så spørgsmålet er om hun vil kede sig?? Jeg har også et par mostre, men vil helst ikke vælhe imellem dem. Hvad ville I gøre?

Min farmor døde pludseligt her i starten af April måned, springer man så bare hende over ved hovedbordet eller....? Er også lidt nervøs for min farfar da de (farmor & farfar) holdt guldbryllup på den kro vi nu skal holde vores bryllup på (Lindenborg Kro), jeg vil hade at se ham ked af det...

Hjælp??

0

Del dette indlæg

Jeg fik lavet de sidste menukort og bordkort i går. Ligeledes blev bordplanen færdig og printet. Samtale med præsten havde vi i torsdags og jeg har i ugens løb fået tjekket op på aftalerne med kok og servering. Dugene er også købt og vasket, og der er købt pynt til feststedet (guld serpentiner, 8 små lysestager med ris i bunden, guld balloner, brudeslør).

Min mor binder brudebuketten og min svigermor sørger for blomster dekorationer til bordet. Til bordet har jeg også købt bloklys og små elfenbensfarvede hjerter. Drikkevarer og slik til kaffen er også købt, så nu mangler vi bare:

- At købe natmad, frugt og chips

- At hente kjolen

- Vaske og stryge gommens skjorte

- Øve brudevals, har enetime hos Brøgger dans den 4. august.

Det er vist det ()()

Jeg overvejer at købe "spray on" nylonstrømper.... nogle der har prøvet det?

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Jeg synes også at vi er en del bagud... Min kjole kommer først hjem i slutningen af juli hvorefter den skal tilrettes... Jeg mangler stort set alt tilbehør; sko, taske, undertøj osv., er ved at gå helt i panik!! Jeg vågner tit med sved på panden pga. mareridt mht. vores bryllup. Er der andre der har det sådan eller er det bare mig?

Jeg bliver mere og mere nervøs for hvordan dagen kommer til at gå, er så bange for at et eller andet går galt!! Man skal da ellers nyde planlægningen??? Synes godt nok jeg har svært ved dette.

Vil lige spørge jer om en ting. Min mor gik desværre bort sidste år, og der er jo en der skal sidde på den plads hun skulle have haft. Vi har snakket meget om at min søster kunne sidde der, men hun er jo kun 16 år, så spørgsmålet er om hun vil kede sig?? Jeg har også et par mostre, men vil helst ikke vælhe imellem dem. Hvad ville I gøre?

Min farmor døde pludseligt her i starten af April måned, springer man så bare hende over ved hovedbordet eller....? Er også lidt nervøs for min farfar da de (farmor & farfar) holdt guldbryllup på den kro vi nu skal holde vores bryllup på (Lindenborg Kro), jeg vil hade at se ham ked af det...

Hjælp??

Det er ærgeligt, du stresser sådan, jeg kan snart ikke sige andet, end hvad du ved, at prøv at slappe af, og vær i nuet. Kan du ikke sætte en hyggedag af til de ting du mangler, evt. med en veninde eller din kæreste, hvis han må se det? Og så få delt nogle ting ud til ham også. Vi klarer os, ved at skrive tingene ned og strege ud efterhånden. Så fylder det ikke nær så meget i hovedet...

Med hensyn til din mor og farmor, så er jeg da ked af, at høre, det er sådan for dig. Men ellers så sæt folk, hvor I synes, det er jer, der kender dem bedst. Din søster vil måske føle sig beæret over, at sidde ved jer, ellers så spørg hende? Eller behøver der sidde nogen, på hendes plads? Det behøver ikke, at være så korrekt, synes jeg, det skal jo bare være hyggeligt...

Jeg kan også godt forstå, dine tanker omkring din farfar, men det samme igen, snak med ham. Det vil man jo altid selv blive glad for, hvis det var omvendt. I kan jo ikke lave det om og det skal I da heller ikke. Min kæreste har en kusine, som mistede sin lille pige på et par uger, for 2 måneder siden. Vi ringede selvfølgelig og talte med og det var de så glade for. Og nu ser vi, at vi har sat dem ved et bord, hvor der er andre, der enten har babyer eller er gravide. Nu har de 2 store piger i forvejen, så måske, det er er ok for dem. Men jeg vil da ringe til dem, og spørge dem ad. Så er der ikke noget, der kan gå galt.

Held og lykke og op med humøret. Som du selv skriver, så skal det jo helst være lidt hyggeligt at planlægge også.

()() Cecilia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer