sannebj

12. August brude:)

330 indlæg i dette emne

Det lyder da til at I har haft nogle gode polter, godt at høre... :balloons: Min forlovede fik jo også hans med paintball, sumo og en masse andre ting, lyder til de havde det kanon :bearhug: Jeg var så mindre heldig på dette punkt, min veninde var ikke så heldig hvad det angår... Hun havde prøvet at arrangere nogle ting, men noget var gået i vasken, og hun havde ikke haft kontakt til familie osv. så det endte med at jeg var ude at spise med hende og så mødtes vi med fyrene senere. Jeg må godt nok indrømme at jeg er noget skuffet over hende, men det er jo så hvad det er...

Min søster derimod føler jeg i den grad har taget :super: på mig. Hun meldte fra til min "polter" (en af de ting der gik galt), og igår fippede hun helt ud på mig. Hun skrev en sms hvor der direkte stod at hun bare kunne lade vær med at komme til vores klamme bryllup, og en anden hvor hun skrev at vi bare kunne droppe kontakten. Hun har tidligere sagt at hun vil drikke sig ski.. fuld til vores bryllup, og forslået at hendes kæreste kommer ned til os på kroen efter middagen. Det skal lige siges at han ikke er inviteret fordi han først kom til efter vi havde sendt invitationer osv.

Og for at det ikke er løgn er min far begyndt at drikke igen (han er alkoholiker), og jeg har altså ikke lyst til at blive fuldt op af en der er pi... fuld -HAHA-

Er bare så ked af det

:cheerleader3: / Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da til at I har haft nogle gode polter, godt at høre... :balloons: Min forlovede fik jo også hans med paintball, sumo og en masse andre ting, lyder til de havde det kanon :) Jeg var så mindre heldig på dette punkt, min veninde var ikke så heldig hvad det angår... Hun havde prøvet at arrangere nogle ting, men noget var gået i vasken, og hun havde ikke haft kontakt til familie osv. så det endte med at jeg var ude at spise med hende og så mødtes vi med fyrene senere. Jeg må godt nok indrømme at jeg er noget skuffet over hende, men det er jo så hvad det er...

Min søster derimod føler jeg i den grad har taget :hug: på mig. Hun meldte fra til min "polter" (en af de ting der gik galt), og igår fippede hun helt ud på mig. Hun skrev en sms hvor der direkte stod at hun bare kunne lade vær med at komme til vores klamme bryllup, og en anden hvor hun skrev at vi bare kunne droppe kontakten. Hun har tidligere sagt at hun vil drikke sig ski.. fuld til vores bryllup, og forslået at hendes kæreste kommer ned til os på kroen efter middagen. Det skal lige siges at han ikke er inviteret fordi han først kom til efter vi havde sendt invitationer osv.

Og for at det ikke er løgn er min far begyndt at drikke igen (han er alkoholiker), og jeg har altså ikke lyst til at blive fuldt op af en der er pi... fuld :)

Er bare så ked af det

:cheerleader3: / Jannie

Du har vist brug for nogle af de her.

:super::bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA-:hug::):thanks::bunny_4:(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster derimod føler jeg i den grad har taget på mig. Hun meldte fra til min "polter" (en af de ting der gik galt), og igår fippede hun helt ud på mig. Hun skrev en sms hvor der direkte stod at hun bare kunne lade vær med at komme til vores klamme bryllup, og en anden hvor hun skrev at vi bare kunne droppe kontakten. Hun har tidligere sagt at hun vil drikke sig ski.. fuld til vores bryllup, og forslået at hendes kæreste kommer ned til os på kroen efter middagen. Det skal lige siges at han ikke er inviteret fordi han først kom til efter vi havde sendt invitationer osv.

Og for at det ikke er løgn er min far begyndt at drikke igen (han er alkoholiker), og jeg har altså ikke lyst til at blive fuldt op af en der er pi... fuld

Er bare så ked af det

/ Jannie

Hej søde

Først lige en masse :balloons::cheerleader3::super::bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA-:hug::):thanks:

Jeg håber at du finder ud af det inden brylluppet :hug:

Tror du ikke de opfører sig ordentligt på jeres store dag??

Hvis det går helt galt kommer du bare ind til os :) Så holder vi en hyggelig fest :)

:bunny_4:(y)

0

Del dette indlæg

Ligemeget hvad skal vi jo nok få en superdejlig dag.

En paraply kan jo gøre meget :balloons:

vi var nede og øve vores brudevals iaften. Det gik bare skidegodt!!

Nu glæder jeg mig rent faktisk til at danse i vores smukke tøj :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der godt nok ikke lang tid til!!

Tænk at det er på lørdag, jeg har virkelig svært ved at fatte det!

Ligefør var der jo halvandet år til!

Idag skal jeg ned og have farvet mit hår, og så skal jeg se om det kan lade sig gøre, her i sidste øjeblik, at finde en professionel firsør til at sætte håret på lørdag.

Wish me luck!!

0

Del dette indlæg

Hej Sanne

Jeg kan anbefale Frequenz i Fredriksgade (lige overfor EDC mæglerne). Jette der har salonen er utrolig dygtig.

Held og lykke med "jagten".

Knus Tina.

takker :D

Det er bare lige om de kan rykke ud emd så kort notice....jeg håber virkelig!!!!!

0

Del dette indlæg

Så er der godt nok ikke lang tid til!!

Tænk at det er på lørdag, jeg har virkelig svært ved at fatte det!

Ligefør var der jo halvandet år til!

Idag skal jeg ned og have farvet mit hår, og så skal jeg se om det kan lade sig gøre, her i sidste øjeblik, at finde en professionel firsør til at sætte håret på lørdag.

Wish me luck!!

GOOD LUCK!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 dage.....

Aj hvor er det vildt.... :cheerleader3:

Jeg skal til frisøren idag og have prøvesæt, er viiiiiiildt spændt på det.

Sanne.... Var det ikke din veninde der skulle sætte hår? Eller er det gået helt i vasken??

:balloons:

Jo det var meningen, men jeg kunne bare mærke lige pludseligt at det er vildt vigtigt for mig at det bliver gjort helt ordentligt. Jeg har noget underligt pandehår og jeg er sikker på frisøren kan gøre det rigtig flot, hvor det med min veninde måske bliver lidt nødløsnings-agtigt.

Jeg var så heldig at finde en frisør der har tid på lørdag, og jeg er bare SÅ lettet. Jeg håber bare ikke min veninde bliver alt for ked af det.

Det er en pige nede fra Dagny Truelsen der skal sætte det:)

0

Del dette indlæg

5 dage.....

Sanne.... Var det ikke din veninde der skulle sætte hår? Eller er det gået helt i vasken??

Jo det var meningen, men jeg kunne bare mærke lige pludseligt at det er vildt vigtigt for mig at det bliver gjort helt ordentligt. Jeg har noget underligt pandehår og jeg er sikker på frisøren kan gøre det rigtig flot, hvor det med min veninde måske bliver lidt nødløsnings-agtigt.

Jeg var så heldig at finde en frisør der har tid på lørdag, og jeg er bare SÅ lettet. Jeg håber bare ikke min veninde bliver alt for ked af det.

FEdt du fandt en der havde tid.

Forstår godt du valgte en frisør i stedet, den dag skal bare være helt i orden.

Er lige kommet hjem fra prøvesæt, nøj det blev godt. Nu er det virkelig tæt på. Det kommer til at ligne det på billedet...

post-16284-1154944398.jpg

0

Del dette indlæg

5 dage.....

Er lige kommet hjem fra prøvesæt, nøj det blev godt. Nu er det virkelig tæt på. Det kommer til at ligne det på billedet...

Den er godt nok også flot !!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 dage.....

Aj hvor er det vildt.... :super:

Den er godt nok også flot !!!!

Taerkkk... :cheerleader3:

Jeg har mørkt hår med helt lyse striber, det giver en vildt flot effekt. Og så bliver mig pandehår også sat op. Det var det pæneste, for jeg har en mega hvirvel i den ene side, og den ødelægger "pandehåret"...

0

Del dette indlæg

Det skal hun nok finde ud af, mit er normlat kort, men det fikser hun også op sammen med det andet.... :bearhug:

Har lige snakket med dem der skal levere telt de kommer allerede onsdag :balloons::cheerleader3::super: Det er så fedt, så kan vi få dækket borde allerede der, og jeg kan lave kagen torsdag.... Nøj det kører lige nu. :carrot:

0

Del dette indlæg

Det skal hun nok finde ud af, mit er normlat kort, men det fikser hun også op sammen med det andet.... :bearhug:

Har lige snakket med dem der skal levere telt de kommer allerede onsdag :balloons::cheerleader3::super: Det er så fedt, så kan vi få dækket borde allerede der, og jeg kan lave kagen torsdag.... Nøj det kører lige nu. :carrot:

Nej hvor dejligt at høre:)

Jeg synes også tingene kører rimelig godt!

Skal bare lige have købt en paraply til HVIS nu dråberne ikke kan holde sig i himlen på lørdag -HAHA-

OG så skal jeg have købt nogle panodiler til HVIS nu en af os får hovedpine eller andet:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor dejligt at høre:)

Jeg synes også tingene kører rimelig godt!

Skal bare lige have købt en paraply til HVIS nu dråberne ikke kan holde sig i himlen på lørdag :hug:

OG så skal jeg have købt nogle panodiler til HVIS nu en af os får hovedpine eller andet:)

He he... Vi skal heldigvis være hjemme, så vi har pillerne i nærheden... -HAHA-

Vi har en stor Nykredit paraply, den må vi sq tage til takke med, orv nu jeg tænker mig om så har min mor sq da en af mine store sorte paraplyer... Den må hun da tage med. -HAHA-

Sætter lige et billed ind af mig, så kan du se pandehåret.... -HAHA-

Billedet er fra min kærestes lillebrors bryllup. Det er lillebroren jeg danser med. :carrot:

post-16284-1154949939.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har lige taget et enormt smukt billede af mig selv, så du kan se mit pandehår. Problemet er at hårene inderst er helt umuligt korte...så jeg ved ikke lige vhad de ahr tænkt sig at gøre :balloons:

Ser jeg nyfarvet ud ? det tror jeg NOK jeg gør LOL

post-12018-1154950689.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har lige taget et enormt smukt billede af mig selv, så du kan se mit pandehår. Problemet er at hårene inderst er helt umuligt korte...så jeg ved ikke lige vhad de ahr tænkt sig at gøre :cheerleader3:

Ser jeg nyfarvet ud ? det tror jeg NOK jeg gør LOL

post-12018-1154950689.jpg

Onsdag, så ser det slet ikke så nyfarvet ud mere, det er jeg sikker på.

Måske hun kan tage det længste af pandehåret med, og så lade resten køre over til en side, eller dele det. JEg er helt sikker på hun nok skal finde en smuk løsning. :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder bare og smiler og er så glad for, at være kvinde, så jeg synes, det er interessant, hvordan andre skal sætte deres pandehår :yay:

Hvor er I søde begge to :balloons:

:cheerleader3: Cecilia, der stadig har det lidt dårligt, efter en dejlig polterabend i lørdags :super:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder bare og smiler og er så glad for, at være kvinde, så jeg synes, det er interessant, hvordan andre skal sætte deres pandehår :yay:

Hvor er I søde begge to :balloons:

:cheerleader3: Cecilia, der stadig har det lidt dårligt, efter en dejlig polterabend i lørdags :super:

Jamen vi er da en flok tøser, det ved vi da godt:)

Hvordan andre kvinders hår kan være så interessant, ja det er noget mænd aldrig vil forstå :P

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer