Guest TinaJensen

HJÆLP!!!

29 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen

Jeg har aldrig haft så meget brug for jer som nu!!

Vi har fundet ud af at den bookede musik alligevel ikke er os!!!

Det er for meget dansktop-præget.

Vi er mere til f.eks. bryan adams, celine dion og lign.!!!

SÅ HJÆLP OS MED AT FINDE NY MUSIKKER!!!

Vi havde håbet på ten-four(duo) men det har desværre sommerferie!! Det må meget gerne være noget lign, men ihvertfald nogen der kan andet en dansk musik.

hjælp os med anbefalinger og lign. og hvis der er andre musikkere herinde som er ledige d. 22/7, og som mener de måske kan opfylde vores behov, så skriv engelig!

Vi vil helst ikke komme til at give mere end MAX. 10.000.

Det skal være fra kl. 18 til vi slutter... nok ved 1-2 tiden. dvs. dinnermusik under middagen og herefter dans/fest.

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit forslag er at høre enten Diskobil (Bent) eller Flashlight-gruppen (Jesper Brock) om en af de to kan træde til med et mobilt diskotek. De er begge hærdede bryllupsdj's så jeg er ganske overbevist om at de vil kunne levere en god oplevelse til jer, hvis ellers de har noget ledigt.

0

Del dette indlæg

For den pris er der muligheder...

.....vi valgte Diskobil (mobilt disko) og det er vi super tilfredse med, de virker gode og professionnelle. Det er selvfølgeligt ikke live band, men bare de kan fornemme stemningen og sætte gang i den - hvilket jeg bestemt tror de kan - så er det fint med mig.

Vi valgte denne løsning da vi gerne ville have nogle til at styre musikken og dermed få god afveksling hele aftenen igennem, da vi beste kan lide at det er U2, Celine, Bryan Adams etc. selv der synger deres egne sange og da det er billiger end et live band

Held og lykke med musikjagten.

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har selv bestilt Jesper Brock (han bor tættere på os), og har en aftale om en pianist under middagen. Jeg tror dog du skal være ganske heldig, hvis Bent har en pianist ledig med en måneds varsel midt i højsæsonen, men held og lykke med det ;)

Alternativt findes de fleste af melodierne jo også på CD'er og jeg er da ganske overbevist om, at både Jesper og Bent har stort set alt hvad der er værd at medbringe af den slags - vel at mærke uden sangtekst (den leverer I jo selv). At der så kan være en detalje omkring den hastighed man synger i, kontra den hastighed melodien er indspillet, det skal i slet ikke tænke over, for så hardcore dj's har naturligvis mulighed for langsommere/hurtigere afspilning af pladerne ;)

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg har desværre ikke en løsning på dit problem! Jeg fik bare lyst til at sende dig en venlig tanke og sådan et: :bearhug: Stakkels dig at du sådan pludseligt er kommet i knibe! Men hvordan er I kommet ud af jeres aftale med jeres tidligere musiker (alias "dansk toppen")? Var det ikke noget problem at aflyse det?

Håber I snart finder en god løsning :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg har desværre ikke en løsning på dit problem! Jeg fik bare lyst til at sende dig en venlig tanke og sådan et: :bearhug: Stakkels dig at du sådan pludseligt er kommet i knibe! Men hvordan er I kommet ud af jeres aftale med jeres tidligere musiker (alias "dansk toppen")? Var det ikke noget problem at aflyse det?

Håber I snart finder en god løsning :loveflag:

Øhh...... det har vi ikke gjort endnu!!

Men jeg tror ikke det bliver noget større problem

(ikke noget jeg ønsker at komme ind på herinde)

Men tak for din tanke!! Jeg håber også at vi finder en løsning som vi bliver tilfredse med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har I aftalt med Diskobil vedr. Dinnermusik og evt. ledsagelse til sange??

Han er bestemt en mulighed(har også skrevet til ham) men jeg er lidt nervøs vedr. ovenstående. Det var jo også derfor vi ikke i første omgang valgte ham.

Vi har ikke de endelige "krav" fra vores side på plads, for det snakker vi om når vi kommer lidt tættere på. Mht dinnermusik skal det jo bare være stille og rolig baggrundsmusik, mere er der ikke i det. mht ledsagelse til sange så er det ikke noget problem for os for vi synger meget i vores familie og vil synge selv

SIGNE

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi har booket én der hedder Rico, - han er helt genial og kan spille AL slags musik. Han er en gut på omkring de 30-35 år.

Vi har så valgt at der senere på aftenen kommer en sangerinde og synger med også (Det er noget han tilbyder). Om han er booket den dag ved jeg ikke. Men jeg kan stå 100% inde for ham og han er god til at sætte godt gang i en fest for både unge og ældre.

Han bor i storkøbenhavn.

Jeg mener at vi skal betale omkring 7000 kr for ca 7 timer inkl. sangerinden derkommer senere. Uden sangerinde er det 4500 kr for 7 timer 700 kr i timen ud over det.

Hans hjemmeside: http://www.ricohansen.dk

Han kan varmt anbefales, han er måske booket, men jeg syntes at du skal prøve at kontakte ham. - Ellers er han sikkert god for at anbefale en anden.

Mvh Anja

0

Del dette indlæg

Jeg sidder jo næsten og får dårlig samvittighed da det i sin tid var mig der fandt ham til jer, men det var jo omvendt udfra din tilkommendes krav, og jeg troede I var enige med ham om hvad der skulle spilles.

Men når det så er sagt så er det en drønærgelig situation at stå i nu. Du har ikke tilfældigvis gemt mine pm'er fra dengang. Der var vist et par yngre forslag ligeledes (så vidt jeg husker)

Held & Lykke med det

:loveflag:

B*

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Hej Alle sammen

Vi havde håbet på ten-four(duo) men det har desværre sommerferie!! Det må meget gerne være noget lign, men ihvertfald nogen der kan andet en dansk musik.

hjælp os med anbefalinger og lign. og hvis der er andre musikkere herinde som er ledige d. 22/7, og som mener de måske kan opfylde vores behov, så skriv engelig!

Det skal være fra kl. 18 til vi slutter... nok ved 1-2 tiden. dvs. dinnermusik under middagen og herefter dans/fest.

Hej Tina

Vi har til vores bryllup Anders Wedel til dinnermusik med efterfølgende hans gruppe Ten Four. Jeg har ikke hørt hans musik, men fik ham varmt anbefalde at Fredensborg Store Kro. Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvor meget I kender til Ten Four? Det glæder mig at læse, at I ønskede dem, så må de jo være gode. :loveflag: Hvis ikke du finder andet, så prøv www.damu.dk det er gennem dem Ten Four er bestilt. De har mange andre kunster ved jeg.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle sammen

Hej Tina

Vi har til vores bryllup Anders Wedel til dinnermusik med efterfølgende hans gruppe Ten Four. Jeg har ikke hørt hans musik, men fik ham varmt anbefalde at Fredensborg Store Kro. Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvor meget I kender til Ten Four? Det glæder mig at læse, at I ønskede dem, så må de jo være gode. :loveflag: Hvis ikke du finder andet, så prøv www.damu.dk det er gennem dem Ten Four er bestilt. De har mange andre kunster ved jeg.

Hilsen Krebsen

Tak for tippet. det prøver jeg lige!

Vi kender ikke så meget til dem, men fik dem anbefalet af andre.

Men til andre......... forslag er stafid velkomne. Jeg skal nok sige til når/hvis vi finder en løsning.

0

Del dette indlæg

Hej Tina

Vi har til vores bryllup Anders Wedel til dinnermusik med efterfølgende hans gruppe Ten Four. Jeg har ikke hørt hans musik, men fik ham varmt anbefalde at Fredensborg Store Kro. Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvor meget I kender til Ten Four? Det glæder mig at læse, at I ønskede dem, så må de jo være gode. :bearhug: Hvis ikke du finder andet, så prøv www.damu.dk det er gennem dem Ten Four er bestilt. De har mange andre kunster ved jeg.

Hilsen Krebsen

Hej Tina,

jeg kan desværre heller ikke hjælpe dig så meget, da mit forslag ville være Ten Four, men jeg "udnytter" lige dit problem til at svare Krebsen vedr. Ten Four.

Jeg vil bare sige at I kan glæde jer helt vildt. Vi havde dem til vores bryllup her den 27. maj. De er bare så gode, og Anders Wedel var suveræn under middagen. Vi havde slet ikke lyst til de skulle stoppe.

Så jeg kan kun sende dem mine bedste anbefalinger.

Jeg håber du får lyst dit problem Tina. :loveflag:

Lene

0

Del dette indlæg

Som Tina også skriver så har hun kontaktet os (igen) og meget heldigt er det en af de få dage hvor vi stadigvæk kan tage 1 job mere ind. Så bolden ligger hos Tina og gemalen.

Vedr. det med dinnermusik og musikledsagelse til sangene:

Det er ikke noget problem. Via bl.a. Ole Erling's udgivelser kan vi akkompagnere til de fleste danske festsange, men det er naturligvis ikke det samme som en pianist. Ofte bruger man det også kun til at starte folk op. De fleste kan nemlig godt synge selv.

Vedr. dinnermusik iøvrigt ja så er det som ordet siger stille og rolig baggrundsmusik der er tilpasset forløbet i festen, og dermed stemningen.

Iøvrigt har vi jo også pianist og prisen på pianist+DISKOBIL er ikke meget højere end hvad det koster at hyre en pianist + en jukeboks fra to forskellige udbydere. Den ligger pænt under de 10.000 kr. som I har sat som maksimum.

Iøvrigt kan jeg kun sige 100% god for Anders Wedel. Vi bor i samme by, men ligesom os er han meget booket. I modsætning til os kan han dog kun være et sted af gangen.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Tina også skriver så har hun kontaktet os (igen) og meget heldigt er det en af de få dage hvor vi stadigvæk kan tage 1 job mere ind. Så bolden ligger hos Tina og gemalen.

Vi kan også godt, men prisen er næppe interessant, da vi har valgt at bo laaaaaangt væk fra Bent (læs: vi bor i hovedlandet) :baa:

Men jeg kan da sige til Tina og gemal, at I bestemt ikke går galt i byen med Diskobil. Her er der musik til alle generationer, og ligesom os spiller Diskobil næsten ikke til andet end bryllupper i den her tid. Det er voksne mennesker, som ved, hvad man spiller for voksent publikum... så det skulle passe med den stil, I eftersøger :griner:-

(og hvis Bent får jobbet oven på den smøre, modtager jeg gerne 10% i salgsprovision :blink::bearhug::bearhug: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og hvis Bent får jobbet oven på den smøre, modtager jeg gerne 10% i salgsprovision :blink::bearhug::bearhug: )

Helt OK - SÅ sender jeg en regning tilbage til Jylland. Det hænder jo ofte at man sender forespørgsler videre til Jesper :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Tina

Vi har til vores bryllup Anders Wedel til dinnermusik med efterfølgende hans gruppe Ten Four. Jeg har ikke hørt hans musik, men fik ham varmt anbefalde at Fredensborg Store Kro. Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvor meget I kender til Ten Four? Det glæder mig at læse, at I ønskede dem, så må de jo være gode. :bearhug: Hvis ikke du finder andet, så prøv www.damu.dk det er gennem dem Ten Four er bestilt. De har mange andre kunster ved jeg.

Hilsen Krebsen

Hej Tina,

jeg kan desværre heller ikke hjælpe dig så meget, da mit forslag ville være Ten Four, men jeg "udnytter" lige dit problem til at svare Krebsen vedr. Ten Four.

Jeg vil bare sige at I kan glæde jer helt vildt. Vi havde dem til vores bryllup her den 27. maj. De er bare så gode, og Anders Wedel var suveræn under middagen. Vi havde slet ikke lyst til de skulle stoppe.

Så jeg kan kun sende dem mine bedste anbefalinger.

Jeg håber du får lyst dit problem Tina. :blink:

Lene

Tusind tak Lene for din dejlige beskrivelse af Ten Four og Anders Wedel. Glæder mig vildt meget til at møde både ham og gruppen. Også tak til Diskobilen. Dejligt, når nogen kender dem. :bearhug:

Krebsen

0

Del dette indlæg

og hvis Bent får jobbet oven på den smøre, modtager jeg gerne 10% i salgsprovision :bearhug::bearhug::griner:- )

Helt OK - SÅ sender jeg en regning tilbage til Jylland. Det hænder jo ofte at man sender forespørgsler videre til Jesper -HAHA-

Ja og det er vi rigtig glade for. Muskikken til vores bryllup var bare super. Pianisten Anna T. Reinholdt var bare kanon god. Og DJ'en Jacob Hvidt-Christensen sørgede for at danse gulvet var fyldt hele aftenen.

Det var bare supert :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer