KarinaT

Sammenklip fra dagen...

30 indlæg i dette emne

Kasper fra Eyelight Productions var som bekendt ude og filme hele vores dag...han har sendt os dette sammenklip som jeg lige synes i skal se...

Vores Bryllup

:bearhug:

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super sammendrag!!!

Kan du se det uden at blive helt sagelig og få tåre i øjnene??

Vi havde jo også Kasper og vi er SÅ glade for det vi har fået :bearhug:

JEG kan ikke se vores uden at jeg må knibe en tåre :biggrin:

Har I også selv valgt musikken til sammendraget? Det gjore vi.

0

Del dette indlæg

Ja jeg synes også bare det er SUPER godt lavet...

Jeg tudede også helt vildt jeg så det, men efterhånden som jeg ser det (ja okay...ser det flere gange hver dag) sidder jeg bare og smiler og mindes den fantastiske dag vi havde...

Sangen er "vores sang"...Christian sang den for mig hvor jeg var lidt trist og på det tidspunkt havde vi kun været sammen et par måneder...og den har bare hængt ved lige siden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej, hvor var det flot. Og I er bare utrolig smukke sammen. Genial idé med bryllupsvideo på den måde. Jeg skal da vist liiiige have tjekket den hjemmeside.

OG TILLYKKE MED DET :bearhug:

Mange knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina

Har haft så travlt og fik slet ikke ønsket jer tillykke :bearhug:

Men bedre sent end aldrig - så et kæmpe stort tillykke fra mig :loveshower:

Videoklippet er fantastisk - man bliver helt rørt. Hvor ser I altså bare over dejlige ud sammen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHHHH!!! ISkken en fed video at have! Og fantastisk sang. Hvad hedder den. Nu er jeg jo godt nok gift, men vil smadder gerne vide det alligevel. sidder her med et lykkeligt smiul om læberne!!!

:bearhug: Gittte

0

Del dette indlæg

Først og fremmest STORT TILLYKKE med brylluppet :biggrin:

Jeg blev fuldstændig rørt over at se det lille sammendrag og er SÅ GLAD :biggrin: for at jeg også har reserveret Kasper fra Eyelight Produktions til vores bryllup d. 19. august.

Han virker simpelthen så behagelig, så jeg kan kun give ham de bedste anbefalinger - også selvom vi jo ikke engang har set "det færdige produkt" fra vores bryllup endnu :biggrin:

Mange hilsener

Lisa :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hmm ja, kuldegysningerne, dem kunne jeg ikke undgå.. og tårene pressede sig på.

Er du GAL hvor er den video bare for FED!! - I ser så lykkelige og forelskede ud, og KÆMPE respekt for Kaspers arbejde, han har bare lige fanget jer!

Hvem der bare havde råd til at lade ham følge en del dag :biggrin:

Igen, stort Tillykke med dagen :biggrin:

:bearhug: Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser...som sagt er jeg også vildt glad for det og glæder mighelt vildt til det færdige resultat kommer :biggrin:

UHHHH!!! ISkken en fed video at have! Og fantastisk sang. Hvad hedder den. Nu er jeg jo godt nok gift, men vil smadder gerne vide det alligevel. sidder her med et lykkeligt smiul om læberne!!!

:biggrin: Gittte

Det er "So Beautiful" med Alex (ham fra Popstars)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Sikke en masse smukke kommentarer - wow! Tusind tak! -HAHA-

...Jeg skulle hilse at sige at Karina & Christians bryllupsvideosammendrag er den mest downloadede video igennem Bryllupsklar.dk i 2006 - denne tråd må være én af årsagerne... :balloon:

Mange hilsner,

Kasper

Ja, hvad kan man sige Kasper...andet end det knægeme er et godt stykke arbejde!!! -HAHA-:biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Du har virkelig fanget stemningen.... :loveshower::loveshower:

Knus herfra, Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer