cryingheart

Kan man det?

89 indlæg i dette emne

Hejsa Alle Sammen

Min kæreste og jeg har lige snakket planlægning af bryllup og vi er blevet enige om at bede gæsterne selv tage den sprut og de øl de har tænkt sig at drikke.

De fleste kommer langvejs fra og de fleste skal køre hjem og vi er jo altså kun på SU og vil gerne spare hvor vi kan spare.

Vi servere vin til maden ½ flaske per mand og sodavand også.

Men kan man det? Vil det virke forkert at bede dem om at gøre? Man kan jo bede folk om det til julefrokoster og fødselsdagsfest, men kan man det til bryllupper??

Tanker

fra

Nethe*der godt mener man kan*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nethe

Lidt forsigtigt vil jeg sige nej......istedet ville jeg foreslå at I også serverede øl sammen med vin og sodavand (og husk at stille vand på bordene - så drikker folk tit det istedet for så meget vin). Det er min erfaring, at det er begrænset, hvad folk drikker af øl efter middagen og dem der drikker øl under middagen, drikker ikke vin...så egentligt tror jeg det går lige op. Spiritus behøver I efter min mening overhovedet ikke servere. Det er en luksusting som man kan severe hvis man har lyst...og så synes jeg det er bedre at lade være, end selv bede dem tage med.

Og skal folk køre hjem, så vil der alligevel være en del der skal holde sig ædru.

Men det var bare min mening :)

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Det er selvfølgelig helt op til jer... Det er en dyr fornøjelse at holde bryllup..

Personligt ville jeg nok føle det ret underligt ved at få en invitation til bryllup og selv skulle have drikkelse med, men det er helt smag og behag...

Min søster blev engang inviteret til bryllup hvor der var en liste med ting de skulle have med, så det blev holdt som et sammenskudsbryllup og det syntes hun var meget mærkeligt, men det var alt muligt og ikke kun drikkelse...

Jeg håber i løser det.. Motionerer

Hilsen Maibritt :hjerte:

0

Del dette indlæg

Man KAN godt, men jeg synes heller ikke det er så smart. Server vin, øl og vand (måske er det stadig billigere at køre til Tyskland og hente det? ellers er det i hvert fald meget billigere at købe den slags i Metro end i de normal forretninger - vent på nogle gode tilbud, der er meget at spare).

For at holde udgifterne nede serverede vi slet ikke spiritus til vores bryllup - og det var intet problem. Ingen spurgte efter det, ingen savnede det - og gæsterne blev rigeligt 'lystige' alligevel!

Mange hilsener fra Mim

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal være helt ærlig og sige at det har vidst sig at de penge vi har til rådighed er omkring 2000 kroner mindre end vi regnede med og derfor har vi knap 4000 til mad og drikkelse til 30/31 mand alt efter om kærestens lillebror finder ud af det eller ej...

Ud af disse penge skal vi også have brudebuket og blomster til bordene, incl. duge og så videre...

Altså er vi NØDT til at spare et eller andet sted. Jeg er godt Klar over at ikke alle drikker vin, men kan man sætte begrænsninger på hvor mange øl der er pr person så?

Vi er nød til at se fremad og få økonomien til at hænge sammen...

Et hurtig overblik

Vi har brugt 1000 kroner på udstyr til mig(kjole, slør og sko)

500 kroner på ham (til et nyt jakkesæt)

Vi mangler endnu at købe: (undertøj til jeg kan have under kjolen, det forventer jeg at købe i gennem H&M's postordre det står i omkring 300 kroner som jeg selv betaler)

Han mangler skjorte og slips

Vi mangler brudebuket og blomster til bordene. Vi mangler at finde ud hvad maden må koste..

Min ene veninde kommer og sætter mit hår til den store dag..

Hvor vil I anbefale os at spare så? Når I ikke mener at vi kan spare på kontoen og selv bede folk om at tage øl med? Vi har ingen mulighed for at komme over grænsen har ingen bil og det vil koste omkring 400 kroner benzin(hvis vi kunne låne en), som jo også skal i beregnes bryllupsbudgettet...

(Det tror nogle af jer glemmer) oveni prisen for vinen og øllene....

Tanker

fra

Nethe*Der gerne vil have råd om hvor vi så kan spare henne*

Redigeret af cryingheart
0

Del dette indlæg

hejsa vi serverer heller ikke sput.. syntes ikke det hører til...

er der ikke em kammeret der har et fedt slips han kan låne?( hvis altså din mand er ligeglad med at det ikke er hans eget)

kan i presse prisen på mad? ( tro mig det kan altid ladesig gøre.. er selv i branchen)

der er stadig penge at spare på vin og øl i tyskland.. måske kunne i spre bare 5-10 kr pr flase vin??

held og lykke med det..

altså jeg ville synres det var mærkeligt hvis jeg selv skulle have drikkelse med... men ville da ko0mme alligevel..

knus milla ;)

0

Del dette indlæg

hejsa vi serverer heller ikke sput.. syntes ikke det hører til...

er der ikke em kammeret der har et fedt slips han kan låne?( hvis altså din mand er ligeglad med at det ikke er hans eget)

kan i presse prisen på mad? ( tro mig det kan altid ladesig gøre.. er selv i branchen)

der er stadig penge at spare på vin og øl i tyskland.. måske kunne i spre bare 5-10 kr pr flase vin??

held og lykke med det..

altså jeg ville synres det var mærkeligt hvis jeg selv skulle have drikkelse med... men ville da ko0mme alligevel..

knus milla ;)

Vi regner med at lave maden selv...

Men vi har lidt over 100 kroner per kuvert...

Hvordan skal vi nogensinde få det hele til at løbe rundt hvis vi ikke spare et eller andet sted...

Ja måske sparer vi på ølene, men hvad med benzinen? Hvor skal de penge komme fra? Besparelsen er ikke hentet ind ved at vi kører over grænsen...

Er der en eller anden der seriøs kan fortælle mig hvor vi sparer henne, når det ser ud som det gør, og I ikke synes at man kan spare på øllene

Vi kan ikke aflyse brylluppet. Vi har vores grunde til at blive gift...

Vi kan ikke skære i gæsterne.. Jeg har en meget stor familie som fylder over halvdelen af gæstelisten, vi har kun vores nærmeste venner med og bedsteforældre foruden den nærmeste familie...

Og forøvrigt går man tilbage i historien, var et bryllup jo en fælles ting, som hele landsbyen gik op i. En hver medbragte sit eget. Alt lige fra mad til tallekerner...

Er det ikke spørgsmål om forventninger? Er det ikke spørgsmål om hvad mennesker forventer af et bryllup? I starten snakkede vi kun om en reception og det var det, men forventninger har gjort at vi valgte at tage middagen med, og er det ikke bare et spørgsmål om man skal vænnes ig til at tradionen brydes??

Jeg spørger bare fordi det undrer mig at I alle siger nej. Men hvorfor egentlig det???

Tanker

fra

Nethe*der ønsker gode råd til hvordan de ellers kan spare nu hvor vi er i den sitaution, som vi er*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er forøvrigt bøgerne til næste semester der har væltet det hele....

Vi anede ikke at de ville komme til at koste så meget og derfor kom det som et chok for os...

Tanker

fra

Nethe*Der er fustret da det hende der skal forsøge at få det hele til at gå op i en højere enhed*

0

Del dette indlæg

Hej Nethe

Uha ja - de penge :)

Som Camilla foreslog, er der så ikke en af din kommendes venner der har skjorte og slips han kan låne? Brudebuket - er der ikke en i familien der kan binde den? Ellers bestil en alm. buket hos blomsterhandleren (en rokokkobuket)og bed dem vikle bånd om håndtaget - så kan I klare det for vel ca. 200-300 kr for en brudebuket.

Blomsterdekorationer - det behøver jo ikke være en hel blomstermark. Der er mange muligheder for enkle dekorationer som ikke koster en bondegård. Fx. glasvaser i forskellige højder med blomster i festens farver. Man kan fx. få mange flotte urtepotter med flotte blomster - bind noget sølvpapir og evt. noget farvet papir om med fx. bastbånd og I har nogel rustikke og flotte dekorationer.

Brug evt. efeuranker til at ligge hen over bordet og sæt så nogle små lerpotter fyldt med oasis og en rose eller anden blomst i festen farver rundt omkring etc. Få fat i nogle hvide duge og strø ganske enkelt med rosenblade i forskellige farver (der passer til jeres tema) - det er super enkelt men meget effektfuldt. Det behøver absolut ikke koste en bondegård at pynte op *SS*

Drikkevarer er altid på tilbud her over jul og nytår så jeg tror såmænd ikke engang det kan betale sig at køre til tyskland og handle. Køber I vin i fx. Netto, har de en ordning med at man kan returnere de uåbnede flasker man ikke får brugt. Øl behøver jo ikke nødvendigvis at være Tuborg eller Carlsberg - mange af de billige mærker smager faktisk rigtig godt. De har fx. i Netto en der hedder "Ren pilsner" som er rigtig god og den koster 1,95 + pant pr. flaske....

Nå Nethe - nu har jeg fundet vores regning fra vores bryllup i august frem. Vi var 41 til middagen (1 barn) og der blev under middagen drukket 28 sodavand og 1øl og efter middagen blev der drukket 39 øl og 69 vand - det giver sammenlangt 97 sodavand og 40 øl - altså lidt over 2 sodavand i gennemsnit pr. mand og under 1 øl pr. mand. Vi serverede ikke spiritus og der var isvand under hele middagen. hvor meget vin der blev drukket ved jeg ikke da det var ad libitum. Men jeg kan fortælle dig, at det var en af de varmeste dage på hele året med 30 grader og høj sol hele dagen - så derfor røg der naturligvis en del væske indenbords.

Det afhænger naturligvis også af, hvor meget jeres gæster generelt drikker ;)

Mht. maden - hvad har I tænkt jer? Får I det ude fra eller kan I evt. selv lave noget af det? Forret og dessert kan man ofte lige så godt selv lave og derved spare en pæn klat penge.

Duge - køb nogle hvide lagner på tilbud og voila...flotte hvide duge for en slik (og så kan de bruges bagefter ;) )

0

Del dette indlæg

Ok - nu kan jeg så se, at I regner med at lave alt maden selv......så det med at lave forret og hovedret giver ligesom sig selv *SS*

Mht. at det er et spørgsmål om forventninger....du har helt ret. Et bryllup er hvad man gør det til........Og jo, i gamle dage var et bryllup en fælles ting. Men der medbragte gæsterne heller ikke andre gaver end maden ;)

Det er da super træls at bøgerne har væltet budgettet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok - nu kan jeg så se, at I regner med at lave alt maden selv......så det med at lave forret og hovedret giver ligesom sig selv *SS*

Mht. at det er et spørgsmål om forventninger....du har helt ret. Et bryllup er hvad man gør det til........Og jo, i gamle dage var et bryllup en fælles ting. Men der medbragte gæsterne heller ikke andre gaver end maden ;)

Det er da super træls at bøgerne har væltet budgettet :)

Min bogpakke lyder på omkring 2000 kroner hans på 3500 altså skal vi finde 5500 i februar måned og det havde vi ikke just regnet med...

Jeg havde regnet med at jeg kunne min kærestes de gamle, men de er allerede for gamle...

Tanker

fra

Nethe*Der er ved at træt af at det skal være så dyrt at være studerende*

0

Del dette indlæg

Hej Nethe,

Jeg er ked af at høre om jeres kvaler. :)

Er det udelukket at I kan tage et lille ekstra-job og på den måde afhjælpe situationen lidt? Min mand, som er lærer, brugte fx sin laaaange sommerferie på at arbejde i et sandslibningsfirma. Det var et lortearbejde, men pengene gav os flere muligheder i forbindelse med brylluppet.

Har I undersøgt om bøgerne kan fås brugt (mange skoler sælger brugte bøger eller man kan finde dem via opslag på skolen eller på Internettet - der kan være en del at spare - man skal bare være lidt hurtig.... Nogle bøger kan man jo også låne på fagbiblioteket - og så evt. tage kopier af de relevante sider).

Mht brylluppet kan jeg godt se at det er svært. Kan I mon låne ting (fx dugene, tøj, service m.m.) af venner og familie? Kan I mon ønske jer nogle af tingene i bryllupsgave (hvis I fx kender en der er god til at lave mad, kunne han/hun måske lave en ret - og så give jer det som bryllupsgave - eller I kunne ønske jer et par kasser vin i en 'tidlig bryllupsgave')? Tænk 'ud af boksen': Hvem kan hjælpe jer og hvordan?

Blomster kan i plukke i haven eller på en eng - det synes jeg er sødt og romantisk. En brudebuket kan man sagtens selv binde (min mand bandt min), så den bliver flot og 'rigtig'.

Jeg synes ikke man skal være bange for at bede andre om hjælp, hvis man bare husker også at hjælpe den anden vej, på den måde man nu har mulighed for...

Jeg håber I finder ud af det og ønsker jer masser af held og lykke med 'projektet'.

Mim

Redigeret af Mim
0

Del dette indlæg

Hej Nethe! *S*

Har også lige et par tips.....håber du kan bruge dem. Vi bliver også nød til at holde udgifterne lidt nede til vores bryllup.

Derfor har vi valgt forretten fra. Hovedretten er fondue, og her bruger man jo i forvejen lang tid over maden. Desuden synes jeg ikke, at det er et must med forret.

Brudebuket: Der vil jeg også sige: Almindelig rokokobuket, eller bind den selv. Hvornår er det I skal giftes? For alt efter årstiden, kunne man måske hente alle eller nogle af blomsterne i det fri? Det samme kunne gøre sig gældende med blomster til bordet. Men hvem siger, at der SKAL være blomster på bordet. Hvorfor ikke bare nøjes med fyrfadslys? Jeg har købt fyrfadsstager i IKEA, 4 stk. for 10,-. Dem laver jeg så en lille skræm til af papir, hvor vores monogram bliver skåret ud. Man kan evt. sætte farvet bagpå udskæringen. (Håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært at forklare.

Duge: Den med lagnerne var da en god ide! Du kunne også købe papirsdug, og så dekorere den, evt. med decoupage eller "duppe" maling på efter en skabelon. Hvis du købte/selv lavede en skabelon med blomster, ville du jo alligevel have blomster på bordet. :)

Tøj til ham. Køb på januarudsalg, eller måske DBA.dk? (Der er jo ingen af gæsterne der ved eller kan se, at skjorten er brugt)

Med hensyn til drikkevare: Egentlig synes jeg godt, at man i indbydelsen kan skrive, at man er hårdt spændt for økonomisk, og man ønsker at folk vil købe knap så store gaver (Eller slet ingen), og så istedet give en gave i form af drikkevarer til jeres bryllup. Jeg synes dog ikke, at man kan forvente gaver i almindelig størrelsesorden, plus at folk selv skal betale drikkevarer.

Og så én ting til: Jeg ved jo, at du er superdygtig til at lave monogrammer. Hvorfor ikke tage et lille beløb for det? Jeg ville da gerne betale en hund eller to for det. Mon ikke der er andre der vil?

Håber du kan bruge noget af det.....

Kærlig hilsen June

0

Del dette indlæg

Hej Nethe,

Jeg er ked af at høre om jeres kvaler. :)

Er det udelukket at I kan tage et lille ekstra-job og på den måde afhjælpe situationen lidt? Min mand, som er lærer, brugte fx sin laaaange sommerferie på at arbejde i et sandslibningsfirma. Det var et lortearbejde, men pengene gav os flere muligheder i forbindelse med brylluppet.

Har I undersøgt om bøgerne kan fås brugt (mange skoler sælger brugte bøger eller man kan finde dem via opslag på skolen eller på Internettet - der kan være en del at spare - man skal bare være lidt hurtig.... Nogle bøger kan man jo også låne på fagbiblioteket - og så evt. tage kopier af de relevante sider).

Mht brylluppet kan jeg godt se at det er svært. Kan I mon låne ting (fx dugene, tøj, service m.m.) af venner og familie? Kan I mon ønske jer nogle af tingene i bryllupsgave (hvis I fx kender en der er god til at lave mad, kunne han/hun måske lave en ret - og så give jer det som bryllupsgave - eller I kunne ønske jer et par kasser vin i en 'tidlig bryllupsgave')? Tænk 'ud af boksen': Hvem kan hjælpe jer og hvordan?

Blomster kan i plukke i haven eller på en eng - det synes jeg er sødt og romantisk. En brudebuket kan man sagtens selv binde (min mand bandt min), så den bliver flot og 'rigtig'.

Jeg synes ikke man skal være bange for at bede andre om hjælp, hvis man bare husker også at hjælpe den anden vej, på den måde man nu har mulighed for...

Jeg håber I finder ud af det og ønsker jer masser af held og lykke med 'projektet'.

Mim

For mig er det ret udelukket, for jeg er også mor ved siden af mit studie til en lille pige på 4 år og han snakker fritidsjob, men når jeg ser ham jage afsted i det tempo han har på, for at nå det hele, ville et fritidsjob bare koste ham for mange kvaler. Vi ser i forvejen ikke meget til ham, og tøsen spørger jo også efter ham.

I næste uge starter jeg så op i et hæsblæsende tempo, hvor han har fået lavet det han skal og så er det hans tur til at tage over med hende...

Tanker

fra

Nethe*der lige nu forsøger at få det til at køre på bedste måde, men de manglende penge og overskud, gør mig bare så nemt frustret. Jeg er ellers ikke nem at rokke ud af sted men lige nu skal jeg love for at det hele vælter*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så én ting til: Jeg ved jo, at du er superdygtig til at lave monogrammer. Hvorfor ikke tage et lille beløb for det? Jeg ville da gerne betale en hund eller to for det. Mon ikke der er andre der vil?

Problemet er jeg ikke bryder mig om at få noget for det.

Hvis folk vil betale mig for det, så er det op til dem.

Jeg er glad for at kunne hjælpe andre og jeg er en dum dør, der ved jeg godt, men jeg bryder mig bare ikke om det...

Og nu vil jeg ned og købe frimærker til indbydelserne...

Jeg er straks tilbage...

Jeg skal se hvad jeg kan gøre og tale med manden om det med de billige øl, problemet er nok bare den at han forbinder øl med Tuborg og Carlsberg og det andet smager af vand...

Tanker

fra

Nethe*Der har diskuteret med ham før omkring de billige øl før*

0

Del dette indlæg

Jeg må tilslutte mig skaren af personer som siger at det nok IKKE er så smart et sted at spare, at bede folk om at medbringe deres egne drikkevarer. MED MINDRE at man laver brylluppet lidt som et sammenskudsgilde, men så skal ALT være sammenskud. Ellers falder "konceptet" lidt fra hinanden, synes jeg...

Men hvis I f.eks. holder brylluppet i et telt/i en have, med klapborde/-stole etc, og så får venner, familie og bekendte til at give jer mad, bordpynt, dessert, duge, drikkevarer etc. Så er "stilen" ligesom lagt, og det bliver et "økonomisk udholdeligt" bryllup - samtidig med at I har alle venner, familie og bekendte med til at danne rammen om jeres fest. Eneste "minus" der er ved denne ordning er, at I jo så ikke rigtig får nogle gaver UDOVER ingredienserne til jeres fest. Men det er jo så det man skal vælge...

/arno :in love:

0

Del dette indlæg

Jeg må tilslutte mig skaren af personer som siger at det nok IKKE er så smart et sted at spare, at bede folk om at medbringe deres egne drikkevarer. MED MINDRE at man laver brylluppet lidt som et sammenskudsgilde, men så skal ALT være sammenskud. Ellers falder "konceptet" lidt fra hinanden, synes jeg...

Men hvis I f.eks. holder brylluppet i et telt/i en have, med klapborde/-stole etc, og så får venner, familie og bekendte til at give jer mad, bordpynt, dessert, duge, drikkevarer etc. Så er "stilen" ligesom lagt, og det bliver et "økonomisk udholdeligt" bryllup - samtidig med at I har alle venner, familie og bekendte med til at danne rammen om jeres fest. Eneste "minus" der er ved denne ordning er, at I jo så ikke rigtig får nogle gaver UDOVER ingredienserne til jeres fest. Men det er jo så det man skal vælge...

/arno :in love:

Vi vil jo netop kun bede dem om selv at tage de evt øl, de vil have og den sprut de vil drikke med.

Vinen skal vi nok stå for og vi skal nok købe sodavand, det er kun ØL og evt. sprut vi vil bede dem selv medbringe.

Vi skal nok sørge for at der vand på bordene og vin og sodavand. Men i min familie er det vinen der bliver hygget med ved de lejligheder, det er sjældent øl og sådan er det efter hvad jeg ved også i hans familie...

Vi er i fællesskab blevet enige om det kun er øl og spiritus vi ville bede folk selv om at medbringe...

Det var ikke alt det de skulle drikke...

Tanker

fra

Nethe*der tror nogle af jer misforstår det jeg har skrevet*

0

Del dette indlæg

Hej..

Jeg kender udemærket godt det med at man lige skal finde en masse penge frem og det kan bare være så svært :)

Men der er flere måder man kan spare på..

Nu ved jeg ikke hvornår i skal giftes, men nogle af tingene kan allerede godt købes og evt ligges i fryseren, selvfølgelig an på hvad for noget mad i skal have..

Det er bare med at kigge i tilbudsaviserne. Hvis du evt kender en veninde eller familiemedlem der er blevet gift, det kan være de har noget i kan bruge, evt duge, stager, tøj osv osv.

Jeg syntes sagtens i kan plukke blomsterne udefra når tiden kommer og evt sætte nogle lys på bordet.. Vi har om sommeren en lille glasskål med bellishoveder i og vand, det syntes jeg er rigtig flot, så kunne man evt sætte et flydelys i og bellis er altid til at finde ( De små hvide blomster der er i græsplæner )

Lagner som duge er en rigtig god ide, ellers kan man sommetider i Jysk købe 5 meter velour, det kunne man jo købe og klippe til og ligge hen over dugene i den farve man nu kan lide.

Jeg kan sagtens forstå du bekymrer dig, det gør jeg også lidt, jeg syntes hele tiden der kommer mere og mere til man godt lige kunne tænke sig..

Det med de billige øl fra Netto lyder som en rigtig god ide..

Mange hilsner Maibritt :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Problemet er jeg ikke bryder mig om at få noget for det.

Hvis folk vil betale mig for det, så er det op til dem.

Jeg er glad for at kunne hjælpe andre og jeg er en dum dør, der ved jeg godt, men jeg bryder mig bare ikke om det...

Og nu vil jeg ned og købe frimærker til indbydelserne...

Jeg er straks tilbage...

Jeg skal se hvad jeg kan gøre og tale med manden om det med de billige øl, problemet er nok bare den at han forbinder øl med Tuborg og Carlsberg og det andet smager af vand...

Tanker

fra

Nethe*Der har diskuteret med ham før omkring de billige øl før*

Tjae.....men du kunne da gøre opmærksom på det så. Sige at et bidrag vil være velkomment! Du bruger trods alt både tid og strøm på det! Og hjælper virkelig os andre med det!

June

0

Del dette indlæg

;) Kære Cryingheart

Det er frusterende, når man skal vende hver en øre til bryllupsbudgettet. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, om I ikke kunne ønske jer bøgerne i bryllupsgave - alt efter hvornår brylluppet skal stå naturligvis. Med hensyn til øl fra Carlsberg og Tuborg, så viser mange forbrugerundersøgelser dog, at der er mere øl smag i andre mærker som Harboe fra Netto. Det er ikke så længe siden, at jeg læste en test om Juleøl, og der var Carlsberg og Tuborg da langt nede på listen over velsmagende øl - så mit råd ville da være at droppe "mærkevare" øl og vand, og vælg efter budgettet og fornuften.

Kærlig hilsen

Nuggi

0

Del dette indlæg

Kære Nethe

Puha, jeg kunne næste ikke få vejret, da jeg læste alt dette. Det er da skide træls for jer.......

Min veninde skulle giftes hurtig pga. hendes børn (lang historie), og de havde færre penge end du har.

I stedet for en ønske seddel, skrev de, Vi ønsker ikke at modtage gaver, men hvis folk ville være så rare, at sætte et beløb ind på giro nr ??? (el. konto nr.). DET VIRKEDE. Jeg siger, at det var genialt, det betød jo, at de kunne tage et lille lån, og hurtig betale det tilbage. De var vel klar over, hvad folk normalt giver i bryllupsgave, der var enda penge til overs.

Hvor i landet bor I? Det kunne jo være jeg kendte nogen som kender nogen.

Tænk over det.

Held og lykke min ven.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Hej igen..

Jeg glemte lige ta tilføje at jeg da sagtens syntes du kan tage 50-100 kroner for at lave et monogram, det vil jeg da gerne give hvis du vil lave et flot et til os..

Mange hilsner Maibritt :hjerte:

Jeg skal lige bruge nogle informationer på dig først...
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer