cryingheart

Kan man det?

89 indlæg i dette emne

Okay

Nu har jeg så taget den diskution til efterretning og da jeg hentede frimærker til indbydelserne i vores lokale brugs, spurgte jeg om de tog ubrudte varer tilbage og det gør de, så må jeg jo bare regne med det.

Hvis jeg nu køber 3 kasser øl. Vi bliver 30 mennesker så vil der være 3 øl per person til hele aftenen, omkring 15 flasker rødvin og 5 flasker hvid vin, da jeg har en fornemmelse af at rødvinen er den der går mest af.

Og 10x1.5 liter sodavand, lyder det fornuftigt, eller skal der mere til???

Og forøvrigt så var prisen på frimærkerne billigere end jeg regnede med sparede lige 20 kroner på den bekostning... :)

Tanker

fra

Nethe*der straks løber over for at hente sin lommeregner*

Redigeret af cryingheart
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nethe...

Ak....ja godt nok siger man penge ikke er alt...MEN det gør altså det hele lidt lettere!!!

Umiddelbart.....tænker jeg hvorfor have spiritus???? Normalt benytter man ikke spiritus til bryllupper. Der serveres oftest vin og vand under maden og enkelte nyder en "bajer" til dansen. Mange er faktisk chokerede over så få øl der bliver drukket sådan en dag!

Til vores bryllup lavede jeg til gengæld en bowle med vindruer som isterninger til de unge og det bragte vild begrejstring!

Istedet for at give 100 for en kasse Tuborg hvorfor så ikke give en 50-60 kr for en kasse Harbo eller hvilket mærke i nu har i jylland!? Ret mange skal der jo ikke til...og kvinderne drikker som regel ikke ret meget øl!

Da jeg var studerende..søgte jeg meget med legater fra.....hed det nu " Kraks legatvejviser" eller noget i den stil..mhp økonomiske midler til studerende i al almindelighed eller specifikt på den uddannelses retning som du nu er på...Gå ned på biblioteket...de ved hvad det er for en bog....Og det lønner sig trust me! :mellow:

Har faktisk hørt om et par også på SU som lavede et romantisk havebryllup, hvor gæsterne hver i sær skulle tage noget mad med svarende til deres forbokstav...DVS Tina= tærte eller lign...og det havde været fantastisk sjovt og gæsterne gjorde MEGET ud af det..Gæsterne ved jo at jeres penge er små!! :wub:

Måske kunne i også spare på **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**...hvorfor give 7000 for en du kan finde brugt, der har været brugt 1 gang? ;) Nu har jeg ikke lige set om du har skrevet om dette nogen steder...men blot et spare tip!!!

BAre rolig i skal nok få en fantastisk dag!! :wub:

0

Del dette indlæg

Hej Nethe...

Ak....ja godt nok siger man penge ikke er alt...MEN det gør altså det hele lidt lettere!!!

Umiddelbart.....tænker jeg hvorfor have spiritus???? Normalt benytter man ikke spiritus til bryllupper. Der serveres oftest vin og vand under maden og enkelte nyder en "bajer" til dansen. Mange er faktisk chokerede over så få øl der bliver drukket sådan en dag!

Til vores bryllup lavede jeg til gengæld en bowle med vindruer som isterninger til de unge og det bragte vild begrejstring!

Istedet for at give 100 for en kasse Tuborg hvorfor så ikke give en 50-60 kr for en kasse Harbo eller hvilket mærke i nu har i jylland!? Ret mange skal der jo ikke til...og kvinderne drikker som regel ikke ret meget øl!

Da jeg var studerende..søgte jeg meget med legater fra.....hed det nu " Kraks legatvejviser" eller noget i den stil..mhp økonomiske midler til studerende i al almindelighed eller specifikt på den uddannelses retning som du nu er på...Gå ned på biblioteket...de ved hvad det er for en bog....Og det lønner sig trust me! :mellow:

Har faktisk hørt om et par også på SU som lavede et romantisk havebryllup, hvor gæsterne hver i sær skulle tage noget mad med svarende til deres forbokstav...DVS Tina= tærte eller lign...og det havde været fantastisk sjovt og gæsterne gjorde MEGET ud af det..Gæsterne ved jo at jeres penge er små!! :wub:

Måske kunne i også spare på **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**...hvorfor give 7000 for en du kan finde brugt, der har været brugt 1 gang? ;) Nu har jeg ikke lige set om du har skrevet om dette nogen steder...men blot et spare tip!!!

BAre rolig i skal nok få en fantastisk dag!! :wub:

Min kjole er købt den er ny og har aldrig været brugt og kostede 1000 kroner incl sko slør...
0

Del dette indlæg

Vi serverer ikke spiritus. Det er ikke nødvendigt. Ikke engang dessertvin eller lign til desserten. Og vi regner ikke med at der bliver drukket ret mange øl. Tror at tre øl per person er for meget... Folk gider ikke drikke sig fra sans og samling til et bryllup.

Og idéen med bowle er ALLE TIDERS! Den vil jeg selv lige skrive bag øret! Der skal ikke meget til at en bowle er lækker at slubre i sig - lidt danskvand, noget frugtsaft og billig hvidvin + nogle frosne bær. Så har du en fantastisk bowle som folk er VILDE med (taler af erfaring...). Jeg havde egentlig lavet den som velkomstdrink til en fest jeg holdt en gang, men halvdelen af gæsterne kom og ville have mere :)

/arno

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg støtter sygeplejerskens forslag, lav det til et temabryllup og gør det sjovt.

Lav evt buffet, eller aftal med gæsterne at istedet for en gave kan de tage en ret med....Istedet for at se bugettet som en hindring, så se det som en udfordring som kan give lidt sjov med i købet.

Jeg syntes heller ikke at i kan bede folk om selv at tage drikkevarer med....Ang brudebuket, så har der allerede været en del gode svar, jeg har set mange billeder af brude, hvis buket har bestået af en enkelt eller to blomster.

Pynt til kirken, der plynrer vi mine forældres have for roser, hiver bladene af og smider dem i siderne af kirkegulvet, og putter brudeslør i de små holdere..

Deserten kan jo være bryllupskage, der kan i købe othellolagkager og anrette dem flot med lidt blomster....

Men er der ikke masser af bøger på biblioteket om sådan noget, er der egentlig ikke en "bryllup for fattigrøve" :)

0

Del dette indlæg

Ang buket...læste jeg om nogen der havde bedt alle gæster om at tage en smuk blomst med....Ved kirken stod der så en og bandt en MEGET SMUK buket...af alle gæsternes blomster!!!! Måske du kender en der er lidt ferm....eller kan lokke en til at gøre det orrraaaannnggggeeee???

0

Del dette indlæg

hejsa

jeg sidder her og overvejer det med de økonomiske problemer.

Mit forslag er at I af gæsterne ikke ønsker jer ting men penge. Brylluppet udensen stress over st skulle vende hver 25øre må være vigtigere end en masse gaver.

Jeres venner og familie må kende jeres økonomiske situation så de burde være med på ideen om at give penge i stedet for gaver.

mvh UPS taz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender til jeres problem. Vi holdte bryllup i sommers og vi er også på SU. Vi havde dog mulighed for at lave en kassekredit, men ville stadig ikke bruge mange penge fordi det jo skal betales tilbage igen. DU skal ikke fortvivle alt kan lade sig gøre. Blomster dekorationer kan i lave med årstidens blomster. De er altid de billigste. I kan måske også finde blomsterne et andet sted end i en blomsterbutik der er de somregel dyere.

Jeg mener heller ikke at der bliver drukket så meget øl. Vi havde brllup en varm dag og vi var 50 og der blev drukket 1 per person. Køb hellere mere sodavand.

Jeres gæster ved godt at i ikke har mange penge så de kan godt forstå hvis der ikke er 20 flasker vin og 5 kasser øl :)

Skal nok se om jeg kan finde på mere

Knus Røskva

0

Del dette indlæg

jeg forstår også godt jeres kvaler...

øl skal der jo være men soiritus er som tidligere sagt en luxus der kan undværes og hvis der kommer flere fra din familie der hygger med vin behøver man jo ikke at købe så mange øl og tuborg og carlsberg kan man få på tilbud mange gange i skal jo ikke tænke på panten som i jo eventuelt kunne tage fra bog bugettet da man jo får pengene igen i kunne også ønske jer penge til bøgerne også tage lidt derfra det tror jeg ikke at de ville have noget imod at give jer penge til...

der er tilbud på carlsberg i kvickly til 85 kr pr kasse indtil på søndag.

0

Del dette indlæg

cryingheart, jeg vil bare sige, at jeg også synes du sagtens kan tage penge for dine monogrammer. Du ligger jo et KÆMPE arbejde i det! jobbar Jeg fik jo for eks. 8 forskellige udgaver mener jeg. Og det har jeg SLET ikke noget imod at belønne! Jeg spurgte jo selv om du gad, ikke?! :wub:

Vi vil heller ikke servere spiritus til vores bryllup. Spiritus er slet ikke nødvendigt for at have en god fest. Og til et bryllup skal man ikke drikke sig stang-bacardi. Det er i hvert fald min mening. :fægter:

0

Del dette indlæg

Hej Nethe.

Det er ikke for at snage i dit studie, men hvilken uddannelse er du i gang med??? Jeg har indtil for nylig været igang med lærer uddannelsen, og ligger inde med en masse bøger som bare samler støv, nogle har slet ikke været brugt.... Måske det kan hjælpe at købe brugte bøger, så kunne i da sparre på bogbudgettet til februar.... Men jeg kan selvfølgelig kun hjælpe hvis det er lærer eller pædagog uddannelsen du eller din kæreste er igang med....

Knus Fanny :in love:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja; hvad er det for bøger I skal bruge?... Der er mange studerende (og ex. studerende) i dette forum. Måske nogle af os ligger inde med nogle???

Mht at tage penge for monogrammet: Enig, det kan du sagtens. Men uden at have for meget forstand på det, ville jeg gå lidt stille med dørene, du skulle nødig risikere at få skattefar på nakken eller bøvl med moms ell. lign hvis det bliver alt for officielt. (Håber du forstår hvad jeg mener?)

Kh Linse

0

Del dette indlæg

Hej Nethe.

Det er ikke for at snage i dit studie, men hvilken uddannelse er du i gang med??? Jeg har indtil for nylig været igang med lærer uddannelsen, og ligger inde med en masse bøger som bare samler støv, nogle har slet ikke været brugt.... Måske det kan hjælpe at købe brugte bøger, så kunne i da sparre på bogbudgettet til februar.... Men jeg kan selvfølgelig kun hjælpe hvis det er lærer eller pædagog uddannelsen du eller din kæreste er igang med....

Knus Fanny :in love:

Jeg er ingeniørstuderende(som IKT ingeniør, og jeg tror jeg skal være meget heldig hvis nogle af jer ligger inde med de bøger jeg skal bruge(de nyeste). Min kæreste læser på den nye civilingeniør-uddannelse, så der er også en del nye bøger......
0

Del dette indlæg

Ja; hvad er det for bøger I skal bruge?... Der er mange studerende (og ex. studerende) i dette forum. Måske nogle af os ligger inde med nogle???

Mht at tage penge for monogrammet: Enig, det kan du sagtens. Men uden at have for meget forstand på det, ville jeg gå lidt stille med dørene, du skulle nødig risikere at få skattefar på nakken eller bøvl med moms ell. lign hvis det bliver alt for officielt. (Håber du forstår hvad jeg mener?)

Kh Linse

Jeg er fuldt ud klar over hvad du mener...

Det er også derfor jeg ingen penge vil have....

Det er træls hvis jeg pludselig står med en sag på nakken, fordi jeg tager penge for noget jeg godt kan lide at beskæftige mig med...

Tanker

fra

Nethe*så det er derfor jeg ikke tager penge for dem*

0

Del dette indlæg

Hej Nethe

Jeg ville undlade at bede gæsterne tage øl og spiritus med selv.

Spiritusen ville jeg helt undlade og hvad angår Øl ja så tror jeg at I kan nøjes med 1 kasse (I bliver ca 30 ikke??) specielt når du siger at de fleste af gæsterne er vin-drikker - til gengæld ville jeg regne lidt mere end en halv flaske pr. person hvis de mest drikker vin - regn med ca 3/4 vin til hver eller alternativt til den ekstra kvarte fl. vin lave en bowle med hvidvin som forslået tidligere (jeg ville ta´ bowle løsningen hvis det var mig)

En ide til hvis i køber et billigt øl-mærke - læg øllerne i en balje vand er stykke tid, ta´ ediketterne af og lav jeres egne med monogram (som jeg hører du er god til) og bryllupsdato og klister dem på i stedet - det samme kan I evt. gører med vinen

Det er både personligt og rigtig pænt

(bare lige en lille detalje som ikke koste andet end lidt papir, printerblæk og en klat lim)

Håber I finder en løsning som gør alle glade.

Med venlig hilsen

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ide til hvis i køber et billigt øl-mærke - læg øllerne i en balje vand er stykke tid, ta´ ediketterne af og lav jeres egne med monogram (som jeg hører du er god til) og bryllupsdato og klister dem på i stedet -

Kanon! :mellow: Der har vi løsningen :specool: .

Cryíngheart - om nogen.... Du er primus motor for alt det her monogram halløj. Så det er da oplagt at lave jeres egne øl-etiketter. Det tager sikkert nok noget tid, men så bliver det personligt og desuden vil jeg æde min gamle hat på, at ingen kan smage forskel på Tuborg, Ceres eller Harboe pilsner!!! (dog skulle det lige mangle at gæsterne drikker dobbelt så meget, fordi de er helt vilde med flaskens look. Hi-hi).

Go for it :tu:

Mht vin. Har I mulighed for at købe 3/4 fl til hver? I de fleste butikker kan man returnere (=få pengene tilbage) for uåbnet vin, derved er du sikret der ikke mangler noget.

Kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Æv. Ingeniørstudiet, der står jeg af. Tror ikke liiiige de bøger jeg ligger inde med er i samme boldgade. ()()

Held og lykke- og god jagt ;)

Tror heller ikke at ret mange piger ligger inde med de bøger...

Jeg er den eneste pige i klassen ud af 43 elever, så jeg hygger mig rigtig meget...

Nogle gange mangler man bare nogle feminine indput :)

Men så er det jo netop rigtig dejligt at møde jer herinde...

Tanker

fra

Nethe*der elsker sit studie, men som mangler piger med samme interesse som hun selv*

0

Del dette indlæg

En ide til hvis i køber et billigt øl-mærke - læg øllerne i en balje vand er stykke tid, ta´ ediketterne af og lav jeres egne med monogram (som jeg hører du er god til) og bryllupsdato og klister dem på i stedet - det samme kan I evt. gører med vinen

Det er både personligt og rigtig pænt

(bare lige en lille detalje som ikke koste andet end lidt papir, printerblæk og en klat lim)

God ide, den nupper vi lige og placere over ting der skal laves til brylluppet :mellow:

Tusind tusind tak, så er der ingen der opdager hvad mærke det er fedt nok ;)

Tanker

fra

Nethe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go for it :tu:

Mht vin. Har I mulighed for at købe 3/4 fl til hver? I de fleste butikker kan man returnere (=få pengene tilbage) for uåbnet vin, derved er du sikret der ikke mangler noget.

Vi regner med at købe en ½ flaske rødvin pr. person, 1/3 hvidvin pr. person og 2 øl pr. person, så er vi hel garderede...

Derudover køber vi 10x1.5 liters sodavand af de billige mærker og laver måske en bowle til senere på aftenen.

Derudover er der en der skal have to alkoholfrie øl og en 2 flasker alkoholfri vin(han er forhåndværende alkoholikerer og har problemer med hjertet. Da vi holdt barnedåb, fik hjertestop pga at han havde drukket for meget alkohol)

Tanker

fra

Nethe*der nu har fået styr på hvor meget man skal have af hver ting...*

0

Del dette indlæg

:) Heeeeey

Jeg tror heller ikke , jeg som gæst ville syntes det "passer sig" at man som gæst selv skal medbringe drikkelse.Som der er andre herinde der har sagt , så er man nød til at lave hele bryllupsfesten som et sammenskudsgilde...det andet virker underligt...hvis det endelig skal være.

Hvordan er jeres invitationer (hvad har I skrevet i dem) ?Det jeg mener er om der står , "vi byder på mad og drikke"???Og så skal folk selv medbringe drikkelse....

Mht det med at pengene er små , så kender vi det (min kommende og jeg :in love: ) , vi har selv et stramt budget , men VIL ikke have at gæsterne selv skal medbringe noget som helst , andet end dem selv og deres gode humør....men vi er jo alle forskellige...THANK GOD FOR THAT!!!

HÅBER du/I finder den rette løsning.

Knuz PinkyL :wub:

0

Del dette indlæg

Vi regner med at lave maden selv...

Men vi har lidt over 100 kroner per kuvert...

Hvordan skal vi nogensinde få det hele til at løbe rundt hvis vi ikke spare et eller andet sted...

Ja måske sparer vi på ølene, men hvad med benzinen? Hvor skal de penge komme fra? Besparelsen er ikke hentet ind ved at vi kører over grænsen...

Er der en eller anden der seriøs kan fortælle mig hvor vi sparer henne, når det ser ud som det gør, og I ikke synes at man kan spare på øllene

Vi kan ikke aflyse brylluppet. Vi har vores grunde til at blive gift...

Vi kan ikke skære i gæsterne.. Jeg har en meget stor familie som fylder over halvdelen af gæstelisten, vi har kun vores nærmeste venner med og bedsteforældre foruden den nærmeste familie...

Og forøvrigt går man tilbage i historien, var et bryllup jo en fælles ting, som hele landsbyen gik op i. En hver medbragte sit eget. Alt lige fra mad til tallekerner...

Er det ikke spørgsmål om forventninger? Er det ikke spørgsmål om hvad mennesker forventer af et bryllup? I starten snakkede vi kun om en reception og det var det, men forventninger har gjort at vi valgte at tage middagen med, og er det ikke bare et spørgsmål om man skal vænnes ig til at tradionen brydes??

Jeg spørger bare fordi det undrer mig at I alle siger nej. Men hvorfor egentlig det???

Tanker

fra

Nethe*der ønsker gode råd til hvordan de ellers kan spare nu hvor vi er i den sitaution, som vi er*

jeg synes at i skal vælge det der føles rigtigt for jer.

det er det vigtigste.

men , der er jo altid et men.

i skal bare passe på at det ikke bliver så skrabet at i sidder med en forkert fornemmelse bagefter.

forstå mig ret, et bryllup sker forhåbenligt kun eén gang og det skal kunne ses tilbage på i mange år med glæde fra den dag.

jeg kender et par der blev gift på rådhuset, og holdte en resception med smørrebrød og bryllupskage kaffe og øl,vin og vand og det blev ikke ret dyrt.

der er jo ingen der siger at det skal være den MEGA store fest med suppe,steg og is til 1 hel million.

find frem til hvad i føler der er bedst for jer. det er jeres bryllup og det er jer der skal være glad for denne dag.

hvad med måske at rykke datoen måske ½ år. ville det kunne lade sig gøre. så ville i jo have ½ år mere at spare lidt sammen i.

vi havde selv givet familien besked om at vi ville giftes d.26 april mener jeg det var, men da vi kom i nærheden af den dato kunne vi se at det ikke kunne nås med alle de ting der skulle købes, så vi meddelte at vi måtte rykke datoen, til præsten og familien og feststedet og at vi gav besked når vi fandt en dato der passede bedre for os.

der var ingen sure miner over det.

og vi blev så gift d. 23 august i stedefor, og nåede at få det sidste på plads.

så man behøver ikke aflyse bryllulppet men kan altså også melde ud at det lige blive 3, 6, 8 måneder senere end beregnet.

håber dette kunne hjælpe lidt

knus thay

0

Del dette indlæg

Vi regner med at lave maden selv...

Men vi har lidt over 100 kroner per kuvert...

Hvordan skal vi nogensinde få det hele til at løbe rundt hvis vi ikke spare et eller andet sted...

Ja måske sparer vi på ølene, men hvad med benzinen? Hvor skal de penge komme fra? Besparelsen er ikke hentet ind ved at vi kører over grænsen...

Er der en eller anden der seriøs kan fortælle mig hvor vi sparer henne, når det ser ud som det gør, og I ikke synes at man kan spare på øllene

Vi kan ikke aflyse brylluppet. Vi har vores grunde til at blive gift...

Vi kan ikke skære i gæsterne.. Jeg har en meget stor familie som fylder over halvdelen af gæstelisten, vi har kun vores nærmeste venner med og bedsteforældre foruden den nærmeste familie...

Og forøvrigt går man tilbage i historien, var et bryllup jo en fælles ting, som hele landsbyen gik op i. En hver medbragte sit eget. Alt lige fra mad til tallekerner...

Er det ikke spørgsmål om forventninger? Er det ikke spørgsmål om hvad mennesker forventer af et bryllup? I starten snakkede vi kun om en reception og det var det, men forventninger har gjort at vi valgte at tage middagen med, og er det ikke bare et spørgsmål om man skal vænnes ig til at tradionen brydes??

Jeg spørger bare fordi det undrer mig at I alle siger nej. Men hvorfor egentlig det???

Tanker

fra

Nethe*der ønsker gode råd til hvordan de ellers kan spare nu hvor vi er i den sitaution, som vi er*

jeg synes at i skal vælge det der føles rigtigt for jer.

det er det vigtigste.

men , der er jo altid et men.

i skal bare passe på at det ikke bliver så skrabet at i sidder med en forkert fornemmelse bagefter.

forstå mig ret, et bryllup sker forhåbenligt kun eén gang og det skal kunne ses tilbage på i mange år med glæde fra den dag.

jeg kender et par der blev gift på rådhuset, og holdte en resception med smørrebrød og bryllupskage kaffe og øl,vin og vand og det blev ikke ret dyrt.

der er jo ingen der siger at det skal være den MEGA store fest med suppe,steg og is til 1 hel million.

find frem til hvad i føler der er bedst for jer. det er jeres bryllup og det er jer der skal være glad for denne dag.

hvad med måske at rykke datoen måske ½ år. ville det kunne lade sig gøre. så ville i jo have ½ år mere at spare lidt sammen i.

vi havde selv givet familien besked om at vi ville giftes d.26 april mener jeg det var, men da vi kom i nærheden af den dato kunne vi se at det ikke kunne nås med alle de ting der skulle købes, så vi meddelte at vi måtte rykke datoen, til præsten og familien og feststedet og at vi gav besked når vi fandt en dato der passede bedre for os.

der var ingen sure miner over det.

og vi blev så gift d. 23 august i stedefor, og nåede at få det sidste på plads.

så man behøver ikke aflyse bryllulppet men kan altså også melde ud at det lige blive 3, 6, 8 måneder senere end beregnet.

håber dette kunne hjælpe lidt

knus thay

Vi kan ikke rykke brylluppet...

Hvorfor vi ikke kan rykke det halvt år, vil jeg ikke komme ind på, men der er en meget god grund til at vi skal giftes i foråret....

Jeg har også andre i mit liv at tage hensyn til end mig selv og derfor kan vi ikke vente..

Det drejer sig kort og kontant om min datters sikkerhed.

Jeg tror såmænd heller ikke at vi kommer til at sidde og kigge tilbage på brylluppet med dårlig smag i munden. Vi vil nemlig komme til at opleve skulle vente mindst 1½ år mere, før vi har pengene.

Der vil hver ½ år komme udgifter på nye bøger og vi kender ikke priserne på dem før to til tre måneder før vi skal bruge dem...

Tanker

fra

Nethe*Der ikke kan gå mere i deltajle om grunden herinde*

0

Del dette indlæg

Hvis I læser efter

Så er jeg kommet så langt at vi ikke beder folk om at tage noget med. Vi har sendt indbydelserne ud og vi har lige købt koteletter på tilbud i bilka 300 for 42 styks, Det må rimeligt.

Der er tilbud på kylling, kan jeg se omkring 3 stk på 1300 gram til 115 kroner, og dem har vi skam også tænkt os at købe hjem.

Så er der skinken, den er også på tilbud, så den bliver også købt hjem i denne uge og frosset ned...

Så vi burde nok kunne holde budgettet... Det omkring 500 kroner for det kød vi skal bruge...

Og så kommer resten...

Vi skal nok få råd alligevel

Tanker

fra

Nethe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer