Guest Luna24

Bryllupskage - priser ???

79 indlæg i dette emne

Til vores bryllup fik vi kagen fra La Glace. Vi bestilte til 30 personer og der var mere end halvdelen tilbage.

Kan ikke helt huske indholdet, men hold magle hvor det smagte godt :balloons:

Vi gav 2210,00 kr for den ( og 1000,00 kr i depositum for stativet)

Hilsen

Miss U- Helle

Og dette billede er også taget af Martin Rieck www.stjernestudiet.dk :-)

post-21323-1157650869.jpg

Redigeret af Miss U
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange flotte kager "MUMS"

Er især overrasket over dem fra Føtex, de er vel nok FLOTTE.

Gad vide om de også kan lave dem hos Føtes på Amagerbrogade ?? :balloons:

Det tror jeg ikke de gør. Det ser ikke ud til at de har noget baglokale, men jeg ringede til Føtex på Kirkegårdsvej (er det ikk' det den hedder - længere inde på Amager, du ved nede bagved v. Øresundsvej) Nå, men de får kager fra Føtex på Fisketorvet, men man kan godt bestille gennem dem .

Stine

(også Amager-brud :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Sikke mange flotte kager "MUMS"

Er især overrasket over dem fra Føtex, de er vel nok FLOTTE.

Gad vide om de også kan lave dem hos Føtes på Amagerbrogade ?? :balloons:

Det tror jeg ikke de gør. Det ser ikke ud til at de har noget baglokale, men jeg ringede til Føtex på Kirkegårdsvej (er det ikk' det den hedder - længere inde på Amager, du ved nede bagved v. Øresundsvej) Nå, men de får kager fra Føtex på Fisketorvet, men man kan godt bestille gennem dem .

Stine

(også Amager-brud :biggrin: )

lige præsic.. alle amager butikkerne for alle deres ting fra fisketorvet,,og der ved jeg at de godt kan lave dem.. ellers efter hvilke butikker det er ..så er der jo nogen der bringer ud.. vi køre nogle gange ud med bryllupskager.. men om de gør det derinde ved jeg ikke*Ss*

camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil bare fortælle at vi til min svigerinde og svogers bryllup forrige år fik lavet en min-bryllupskage fra Føtex i Slotsgade i Aalborg (vi brugte den i forbindelse med en sang til brudeparret, da vi ikke skulle have bryllupskage ellers). Vi gav kun det samme som for en othellolagkage (49.95) og den var forrygende god og rigtig flot pyntet! Jeg var bare så imponeret over dem, så vil sige at i kan være helt trygge ved at bestille derinde... Den var rigtig frisk samtidig med den var sød, så overhovedet ikke "vammel", som bryllupskage jo godt kan være!

Mona

0

Del dette indlæg

Har selv lige bestilt kage i dag - hjerteformet, med brudepar i (noget holdbart - kan ikke lige huske hvad), blomster på kagen, marcipanovertrukket og små marcipanhjerter. Til 40 mennesker inkl. udbringning - 700 kr...det er ca. 20 kr. kuverten..

Det var godt nok billigt...hvor har I bestilt henne og har I smagt kager fra det sted før?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi skal give kr. 4.500 for en kage til 75 personer ved Guldbageren i Hasseris Bymidte i Aalborg. Jeg synes, at det er en noget hamper pris, så jeg har forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal droppe desserten og i stedet spise bryllupskagen - men den er han ikke med på. :super:

I fredags havde de lavet en prøve til os af bryllupskagen - den smagte himmelsk :bearhug: Den består af 3 x kagebunde, et lag mørk chokolade creme og et lag hindbærmousse, og som de siger, så er der intet syntetisk tilsat - derfor den lidt høje pris. Jeg lavede noget hindbær-pure og købte 2 slags is - Hindbær-sorbet og Vanille med chokolade og marcipanstykker - og så spiste vi det dertil for at se, om det så kunne bruges som dessert. Men isen overdøvede kagen alt for meget, så det vil være synd at spise det dertil.

Så nu går vi lidt og tænker over, hvad vi gør - om vi springer på den dyre kage eller om vi skal finde et billigere alternativ. Har selv overvejet Føtex, men er bange for om den nu smager godt nok...

Men det har jeg jo nu fået bekræftet af "spl09twh" at den gør - må jeg se et billede af jeres kage? Hvad var det for noget fyld der var i kagen?

hej.. jeg er selv konditor i en føtex..og vil sige du skal ikke være bange for den ikke smager godt.. bare fordi det er en føtex man køver den i er det jo stadig en udlært konditor der laver kagen.. der er selvfølgelig forskellig fra person til person med hvor'n man laver det..men ville ikke være bange for det..

hilsen camilla

Hejsa!

Er det kun Føtex på Sjælland der laver bryllupskager? Har godt nok aldrig hørt det fra vores lokale butik...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give kr. 4.500 for en kage til 75 personer ved Guldbageren i Hasseris Bymidte i Aalborg. Jeg synes, at det er en noget hamper pris, så jeg har forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal droppe desserten og i stedet spise bryllupskagen - men den er han ikke med på. :super:

I fredags havde de lavet en prøve til os af bryllupskagen - den smagte himmelsk :bearhug: Den består af 3 x kagebunde, et lag mørk chokolade creme og et lag hindbærmousse, og som de siger, så er der intet syntetisk tilsat - derfor den lidt høje pris. Jeg lavede noget hindbær-pure og købte 2 slags is - Hindbær-sorbet og Vanille med chokolade og marcipanstykker - og så spiste vi det dertil for at se, om det så kunne bruges som dessert. Men isen overdøvede kagen alt for meget, så det vil være synd at spise det dertil.

Så nu går vi lidt og tænker over, hvad vi gør - om vi springer på den dyre kage eller om vi skal finde et billigere alternativ. Har selv overvejet Føtex, men er bange for om den nu smager godt nok...

Men det har jeg jo nu fået bekræftet af "spl09twh" at den gør - må jeg se et billede af jeres kage? Hvad var det for noget fyld der var i kagen?

hej.. jeg er selv konditor i en føtex..og vil sige du skal ikke være bange for den ikke smager godt.. bare fordi det er en føtex man køver den i er det jo stadig en udlært konditor der laver kagen.. der er selvfølgelig forskellig fra person til person med hvor'n man laver det..men ville ikke være bange for det..

hilsen camilla

Hejsa!

Er det kun Føtex på Sjælland der laver bryllupskager? Har godt nok aldrig hørt det fra vores lokale butik...

hej..

nu er jeg ikke så kendt med jyllands butikkerne.. men jeg går da stærkt ud fra de også laver dem.. alle butikkerne har jo en konditor.. så det burde de i hvert fald..

0

Del dette indlæg

Vi skal give kr. 4.500 for en kage til 75 personer ved Guldbageren i Hasseris Bymidte i Aalborg. Jeg synes, at det er en noget hamper pris, så jeg har forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal droppe desserten og i stedet spise bryllupskagen - men den er han ikke med på. -HAHA-

I fredags havde de lavet en prøve til os af bryllupskagen - den smagte himmelsk :thumbsupsmileyanim: Den består af 3 x kagebunde, et lag mørk chokolade creme og et lag hindbærmousse, og som de siger, så er der intet syntetisk tilsat - derfor den lidt høje pris. Jeg lavede noget hindbær-pure og købte 2 slags is - Hindbær-sorbet og Vanille med chokolade og marcipanstykker - og så spiste vi det dertil for at se, om det så kunne bruges som dessert. Men isen overdøvede kagen alt for meget, så det vil være synd at spise det dertil.

hilsen camilla

Hejsa!

hej..

nu er jeg ikke så kendt med jyllands butikkerne.. men jeg går da stærkt ud fra de også laver dem.. alle butikkerne har jo en konditor.. så det burde de i hvert fald..

Laver de også bryllups lagkage i Føtex i Lautrup centeret ??

0

Del dette indlæg

Vi skal give kr. 4.500 for en kage til 75 personer ved Guldbageren i Hasseris Bymidte i Aalborg. Jeg synes, at det er en noget hamper pris, så jeg har forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal droppe desserten og i stedet spise bryllupskagen - men den er han ikke med på. -HAHA-

I fredags havde de lavet en prøve til os af bryllupskagen - den smagte himmelsk :thumbsupsmileyanim: Den består af 3 x kagebunde, et lag mørk chokolade creme og et lag hindbærmousse, og som de siger, så er der intet syntetisk tilsat - derfor den lidt høje pris. Jeg lavede noget hindbær-pure og købte 2 slags is - Hindbær-sorbet og Vanille med chokolade og marcipanstykker - og så spiste vi det dertil for at se, om det så kunne bruges som dessert. Men isen overdøvede kagen alt for meget, så det vil være synd at spise det dertil.

hilsen camilla

Hejsa!

hej..

Jeg kan vist godt tillade mig at skrive at det gør de på det bestemteste, det er vist nok der cokjo arbejder.

Omzig

0

Del dette indlæg

Vi skal give kr. 4.500 for en kage til 75 personer ved Guldbageren i Hasseris Bymidte i Aalborg. Jeg synes, at det er en noget hamper pris, så jeg har forsøgt at overtale min kæreste til at vi skal droppe desserten og i stedet spise bryllupskagen - men den er han ikke med på. :bearhug:

hilsen camilla

Hejsa!

hej..

ja det gør de.. og om ik andet hvis de ikke vil lave den, så vil jeg gerne lave den i ballerup centret i stedet -HAHA-:blush:

Redigeret af cokjo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg den.

Sukkerkunst

Jeg kan se at på hendes hjemmeside står der at kager som fx bryllupskager koster mellem 34-38 kr pr person, men jeg sendte hende et billede af den vi gerne vil have, og den kom ned på 30,- for det er ikke en af de mere traditionelle kager på stativ.

Men det viser jo bare at selvom der står en pris på hjemmesiden som man ikke har lyst til at betale, så kan det godt betale sig at tage kontakt alligevel.

Redigeret af AnneD
0

Del dette indlæg

Vi fik også et tilbud i samme prisnivaeu, men var enige om, at det ville vi simpelthen ikke give for en kage. Vi kontaktede derfor Føtex som lavede en bryllupskage i tre lag, med to slags fyld i hvert lag, overtrukket med marcipan, pyntet med friske roser, brudeslør og chokolade til 40 personer for 1120 kroner. Den smagte himmelsk og vi gav intet for leje af stativet!

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Vi har selv besluttet at føtex i aalborg skal lave vores kage, så er lige interesseret -HAHA-

Sikke en flot kage i fik lavet.....vi har læst meget om dem og har ingen betænkeligheder ved at få dem til at lave den :blush:

Får man en prøve før den rigtige kage så man ved hvad man er gået ind til?

Seadancer

Hej Seadancer.

Er det Føtex i midtbyen eller Øst? Vi vil nemlig også gerne have kagen fra Føtex, da de er kendt for kvalitet og til billige penge.

Har i prøvesmagt?

Hilsen Solsikken

0

Del dette indlæg

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestemt os for føtex inde i slotsgade, snakkede med både dem i øst og i midtbyen. Dem i øst laver kun en slags bryllupskage til 35kr kuv. Hvorimod at føtex i midtbyen laver med den slags fyld man gerne vil have for 30kr hvis det er med friske blomster og 34kr kuv hvis det er med marcipan blomster på -HAHA-

Nej, har ikke prøvesmagt der er længe endnu til vi skal op af gulvet....hvornår skal i giftes?

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

Vi har bestemt os for føtex inde i slotsgade, snakkede med både dem i øst og i midtbyen. Dem i øst laver kun en slags bryllupskage til 35kr kuv. Hvorimod at føtex i midtbyen laver med den slags fyld man gerne vil have for 30kr hvis det er med friske blomster og 34kr kuv hvis det er med marcipan blomster på :biggrin:

Nej, har ikke prøvesmagt der er længe endnu til vi skal op af gulvet....hvornår skal i giftes?

Seadancer

Godmorgen :bearhug:

Vi skal giftes den 26. maj 2007 - hvad med jer?

Men der er da ingen tvivl om, at det også bliver i midtbyen vi skal bestilles vores. Og med de flotte billeder i denne råd, og det skrevne vil jeg overovedet ikke have nogle betænkligheder ved at få bryllupskagen fra Føtex.

Solsikken

0

Del dette indlæg

Jeps - skal glædeligt dele ud af erfaringer til den tid. Synes bare der er ALT for lang tid til, men så´n er det jo nok.

Det bedste ved den 26. maj er at der er kastanjetræerne lige sprunget ud - dem elsker jeg :bearhug:

Ville gerne skrive lidt mere om vores planer, men da vi har valgt at holde vores bryllup hemmeligt indtil invitationer er sendt ud, går det ikke..........

Solsikken

0

Del dette indlæg

Åhhh er forårsbryllup...det ville vi også gerne have haft men kunne ikke nå det. Så vi skal giftes den 4/8 2007. Så kan det være vi lige kan høre om jeres erfaringer med føtex når nu i skal giftes før os :bearhug:

Seadancer

I lørdags fik vi bryllupskage fra Føtes i Slotsgade - og den var MUMS!

Vi gav kr. 1.850 til 65 personer for kagen, hvor vi selv leverede friske blomster og topfiguren. Det var 2 bunde lagt sammen med hindbærmousse med chokolade-spåner og en lag friske hindbær.

Vi havde tidligere fået en prøve fra Guldbageren i Hasseris Bymidte og den var også god, men ikke lige så frisk i smagen. Den vi fik fra Guldbageren var med 3 bunde og et lag chokolademousse og et lag hindbærmousse. Den koster kr. 4.500,- til 65 personer :balloon:

Hvis vi engang står og skal bruge en stor kage igen, så vil det helt klart blive fra Føtex, Slotsgade.

Held og lykke med jeres bryllup i 2008.

()() fra Eva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har så lige talt med konditoren i Føtex butikken her i Korsør. De vil have 50,-kr per næse for kagen, hvilket er 5,-kr mere end hos den lokale bager :cheerleader3: det vil jeg godt nok ikke give for en kage. Så nu må jeg på jagt et andet sted.

Jeg har talt med Bilka bageren Slagelse idag, hvilket var meget positivt. Max prisen pr. person var 55 kr., og det var max, men det var hvis man ønskede forskellige typer fyld osv. på hver etage.

Prøv dem!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

jeg har så lige talt med konditoren i Føtex butikken her i Korsør. De vil have 50,-kr per næse for kagen, hvilket er 5,-kr mere end hos den lokale bager :bearhug: det vil jeg godt nok ikke give for en kage. Så nu må jeg på jagt et andet sted.

Jeg har talt med Bilka bageren Slagelse idag, hvilket var meget positivt. Max prisen pr. person var 55 kr., og det var max, men det var hvis man ønskede forskellige typer fyld osv. på hver etage.

Prøv dem!

Knus Nathasia

Hej Nathasia

Tak for tippet det vil jeg gøre :cheerleader3:

knus Betina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer