Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

YEEEPIIII!!!!!

Fotograf nummer 2 (eller 1 alt efter hvordan man ser på det...) har lige skrevet, at vores billeder ligger klar. Han kommer forbi med dem i morgen! Ihhhhh hvor jeg glææææder mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke

Tak for en hyggelig eftermiddag i går. Dejligt at se dig igen og hyggeligt at møde Mr. W. Håber han har fået det bedre igen.

Du så sgu skøn og dejlig ud som gift Quinde.... det klæder dig ;)

Har du fundet ud af om I skal brygge øl den 31??? (håber jeg ikke!)

Tak for det - og i lige måde! Vi er vist begge to meget godt tilfredse med vores nye status, hva?

Min gode husbond var lidt dvask i går, men han kom ovenpå igen, da det klarede op så han kunne teste den nye Weber :bestwishes: Og den virker upåklageligt!

Vi skal ikke brygge den 31! Vi skal faktisk brygge i morgen, og tappe den 26. Men det er ikke sikkert, jeg når med til begge dele. Skal jo også arbejde en gang imellem... Så vi ses den 31!

Married life.... loving it :bestwishes:

Vi skal vist teste The Big W (grillen) i aften :bestwishes:

Dejligt at du kan komme med den 31.

Smider lige lidt fotos ind i din tråd ;)

BKs udsendte hofrapportere....

post-20924-1184496622.jpg

BKs udsendte bryllupskagetestcrew....

post-20924-1184496638.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MINI HONEYMOON

På et par opfordringer kommer her lige et par billeder fra vores mini honeymoon til Bornholm. Til de, der måtte overveje en kærligheds/afslapningsferie til solskinsøen, kan jeg kun anbefale Melsted Badehotel! Det var simpelthen et skænt sted! Har aldrig oplevet et sted, hvor jeg er gået fra allerhøjeste gear til dvale-mode på ti minutter. Det var så afslappende og behageligt et sted at være!

Der var kun en seng, et bord og to stole på værelset. Ikke nogen radio, intet tv, ingen telefon... Altså ingen forstyrrende elementer...

Her først vores udsigt

post-22121-1184498332.jpg

0

Del dette indlæg

Vi bor i det midterste værelse i bygningen til venstre i billedet (hvis det gav nogen mening...)

I det lille hus længst til højre boede der en flok 'Runners' en speciel race af indonesiske løbeænder, som ikke kan flyve. William var meget vild med dem! Derudover var der putting green og kroketbane ved hotellet.

post-22121-1184498638.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

post-22121-1184498758.jpg

Ja, det ser ikke ud af meget, men det var lige her, Wiliam friede til mig 22 august sidste år! Svaneke Havn

(i baggrunden med parasollerne Hotel Siemsens Gård, hvor vi boede sidste år)

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig i mit rette element med en god øl på Svaneke Bryghus. Desværre har William endnu ikke fået taget sit kørekort, så det blev kun til en enkelt lille øl til mig den dag :bestwishes:

I øvrigt et ret forkrampet ansigtsudtryk... Det var nu altså en god ål!

post-22121-1184498882.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Solopgang ved hotellet.

Den sidste nat besluttede jeg mig for at sætte uret, så jeg kunne komme op og se solopgangen ved hotellet. Desværre var det let overskyet, og det regnede. Så det var ikke meget, jeg fik set. Men billeder skulle jeg da have-ellers var der da ingen, der ville tro på at jeg havde været oppe kl. 4...

Indrømmet - det er lidt sløret... Men vi havde jo glemt vores 'rigtige' kamera herhjemme, så vi måtte købe et nyt derovre. Jeg har bare ikke helt lært at bruge de forskellige funktioner endnu... Vi havde ønsket os et kompakt digitalkamera i bryllupsgave, men da vi ikke fik et, besluttede vi at bruge nogle af de penge, vi fik, på det. Og så købte vi et lækkert Nikon Coolpix kamera i Rønne!

post-22121-1184499091.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Her leger jeg så lidt med det nye kameras funktioner på fåreindhegning ved Hammer Fyr!

post-22121-1184499340.jpg

OBS-det skal da lige nævnes, at alle de billeder, jeg har lagt ind de sidste dage udelukkende er skaleret ned. De er ikke billedbehandlet som sådan, da jeg kun har Paint på min egen computer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her det nygifte par på terassen.

post-22121-1184499449.jpg

Og vi har været så heldige på vores tur. Da vi ankom ville vi gerne leje en bil. Men alle biludlejningsstederne i lufthavnen var lukkede, så vi prøvede vi internettet på Ws mobil at finde nummeret til ham, vi lejede bil hos sidste år. Ham fandt vi ikke, men vi fandt en anden, som tilfældigvis havde en bil tilbage, fordi de der havde lejet den var blevet forhindret få timer i forvejen...

Onsdag aften ledte og ledte vi efter et sted at spise - men alt var bare booket, da der var jazzfestival og sift-ice løb og alt muligt alle steder. Tilfældigt komemr vi ind på en lille restaurant i Sandvig, som ser ret fuld ud. Vi venter lige mens tjeneren taler med en dame, som forlader restauranten. Og da vi så spørger, viser det sig, at damen havde ombestemt sig, så der var lige præcis et enkelt to-mands bord til os. Talk about pure luck!

Det har åbenbart stået skrevet i stjernene -eller sådan noget - at vi skulle have en dejlig tur til Bornholm!

0

Del dette indlæg

Til sidst lige et billede af min dejlige mand - spejderen! Han taler jo konstant om sine soldaterdage på Bornholm, så vi fandt et rigtigt topografisk kort til ham, så han kunne spejde lidt i landskabet, når vi kørte rundt. HVor er han bare skøn!

post-22121-1184499842.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Louise.

Her kommer så mit meget forsinket tillykke med at være blevet mrs. William. Jeg håber, I havde en fantastisk dag - det ser da sådan ud på billederne. I ser bare så dejlige ud begge to!

Jeres mini honeymoon er da skam heller ikke at kimse af - hvor ser det dejligt ud derover på Bornholm!

Glæder mig til at se dig igen - og se flere billeder fra jeres dejlige dag.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået billederne fra fotograf nummer 2!!!! Det er uden tvivl de fedeste bryllupsbilleder, jeg nogensinde har set (no offense...) Og det er mine!!!!!

Vi har fået 104 efterbehandlede både reportagebilleder fra kirken og efter samt billederne taget i Sydhavnen. Fem fremkaldelser i A4 - somsnarest skal rammes ind og op at hænge....

I får lige et par stykker - og så er det snart tid til min beretning. Der skal i nok få mange flere af fotograf Jeppe Carlsens billeder!

post-22121-1184606122.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer