Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Goddag Fru W

Dengang vi var frøkner lovede jeg dig, at jeg ville finde ud af hvad disse øreringe ville komme til at koste - skal jeg stadig finde ud af det?

post-20924-1184765925.jpg

Nå ja, det havde jeg helt glemt :cheerleader3:

Det må du da meget gerne - mangler stadig gevaldigt nogle øreringe (har dog ikke så mange penge tilbage :thumbsupsmileyanim: ) Ej, det er bare gas ;)

Fino - finder lige ud af det en af dagene, melder tilbage og så kan du tænke over det. Kan muligvis nå at lave dem inden den 31. hvis du vil ha nogle af dem efter du har hørt min helt horible pris :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Goddag Fru W

Dengang vi var frøkner lovede jeg dig, at jeg ville finde ud af hvad disse øreringe ville komme til at koste - skal jeg stadig finde ud af det?

post-20924-1184765925.jpg

Nå ja, det havde jeg helt glemt :cheerleader3:

Det må du da meget gerne - mangler stadig gevaldigt nogle øreringe (har dog ikke så mange penge tilbage :thumbsupsmileyanim: ) Ej, det er bare gas ;)

Fino - finder lige ud af det en af dagene, melder tilbage og så kan du tænke over det. Kan muligvis nå at lave dem inden den 31. hvis du vil ha nogle af dem efter du har hørt min helt horible pris :thumbsupsmileyanim:

Det er bare super!

0

Del dette indlæg

NØJ Louise, hvor er de 100% super fede de billeder! Perfekt baggrund, det giver virkelig liv og gør billederne helt up to date uden at miste romantikken. I har bare så meget glimt i øjet, de er virkelig flotte. Og hvor er det fedt at se så gode billeder selv om vejret var overskyet - dejligt at tænke på, når man har set vejrudsigten for på lørdag ;)

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øvat jeg ikke har internet hjemme i øjeblikket. Du suser jo bare der ud af med billeder mm...De er SÅ fede de grafiti billeder...Lige noget for mig og i min stil :thumbsupsmileyanim:

Igen, i er så smukke sammen. Et rigtig godt par.

Tark! Det synes vi jo også selv ;)

Skal i øvrigt nok snart få ordnet billederne til dig... Måske jeg bare skla brænde dem ned opå en cd, så kan du selv lege med dem... Det er med garanti hurtigere end at vente på at jeg får taget mig sammen til at billedbehandle dem (især taget i betragtning, at jeg har 1500 af mine egne bryllupsbilleder, som skal efterbehandles :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

NØJ Louise, hvor er de 100% super fede de billeder! Perfekt baggrund, det giver virkelig liv og gør billederne helt up to date uden at miste romantikken. I har bare så meget glimt i øjet, de er virkelig flotte. Og hvor er det fedt at se så gode billeder selv om vejret var overskyet - dejligt at tænke på, når man har set vejrudsigten for på lørdag ;)

Kh Bellehelene

Tak for rosen! Og ja, der findes ikke dårligt vejr - man skal bare vide, hvordan man bruger det kreativt ;)

Vi havde snakket om, at vi gerne ville have by-billeder, men fotografen frarådede det, da der altid er forstyrrende elementer - andre mennesker, el-ledninger, stiladser, containere osv. - som kan forstyrre billedet. Så han foreslog det her sted - og det er jeg så glad for vi gik med til! Det kan godt betale sig at lytte til sin fotograf ;)

0

Del dette indlæg

øvat jeg ikke har internet hjemme i øjeblikket. Du suser jo bare der ud af med billeder mm...De er SÅ fede de grafiti billeder...Lige noget for mig og i min stil :thumbsupsmileyanim:

Skal i øvrigt nok snart få ordnet billederne til dig... Måske jeg bare skla brænde dem ned opå en cd, så kan du selv lege med dem... Det er med garanti hurtigere end at vente på at jeg får taget mig sammen til at billedbehandle dem (især taget i betragtning, at jeg har 1500 af mine egne bryllupsbilleder, som skal efterbehandles :boohoo: )

:cheerleader3: ja det må du meget gerne, så kan jeg se på dem...

vildt med så mange billeder i har fra bryllupet :thumbsupsmileyanim: Er det ikke vildt at side og se på ndem og bare tænke...Det eder det er os...Er det gået op for dig at i rent faktisk er bevet gift??

0

Del dette indlæg

Her finder I også den fotomontage, jeg sad med til kl. 3-4 stykker natten før mit bryllup... Den tog kegler, men jeg er absolut ikke tilfreds. Musikken skal være klippet bedre, og ja, det skulle have været bedre gennemarbejdet... Men jeg skulle jo liiige nå et par timer på øjet, inden jeg skulle giftes :cheerleader3:

Æv! Jeg kan kun høre musikken??? :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal i øvrigt nok snart få ordnet billederne til dig... Måske jeg bare skla brænde dem ned opå en cd, så kan du selv lege med dem... Det er med garanti hurtigere end at vente på at jeg får taget mig sammen til at billedbehandle dem (især taget i betragtning, at jeg har 1500 af mine egne bryllupsbilleder, som skal efterbehandles :) )

:boohoo: ja det må du meget gerne, så kan jeg se på dem...

vildt med så mange billeder i har fra bryllupet :cheerleader3: Er det ikke vildt at side og se på ndem og bare tænke...Det eder det er os...Er det gået op for dig at i rent faktisk er bevet gift??

Ved ikke rigtigt, om det er gået rigtigt op for mig endnu... Vi er jo stadig de samme mennesker, og der er jo ikke den store forskel på vores forhold, bare fordi vi har været en tur i kirken... Hvs du forstår... Men det er nu dejligt at kunne kalde ham min mand ;)

I aften får jeg besøg af min vneinde, som desværre måtte melde fra til brylluppet i sidste øjeblik. Hun er helt vild for at se bryllupsbilleder, så det kommer jeg lige igennem dem igen :thumbsupsmileyanim: Og så har jeg gemt et stykke bryllupskage til hende i fryseren, som jeg lige har fået W til at tage op... Så der skal super post-bryllupshygges i aften :denmarkflag:

Her finder I også den fotomontage, jeg sad med til kl. 3-4 stykker natten før mit bryllup... Den tog kegler, men jeg er absolut ikke tilfreds. Musikken skal være klippet bedre, og ja, det skulle have været bedre gennemarbejdet... Men jeg skulle jo liiige nå et par timer på øjet, inden jeg skulle giftes :)

Æv! Jeg kan kun høre musikken??? :boohoo:

:)

Maja

underligt, det har jeg ikke hørt før... Den afspiller i Windows Media Player. Og så er der lige et lille 'forspil' med sort skærm på et par sekunder, før end billederne starter... Du har vle ikke været for utalmodig, vel?

Lavede bevidst et lille 'forspil' så det ikke startede lige på til festen. Inden alt teknikken var i orden og sådan går der alligevel et par sekunder...

0

Del dette indlæg

Maja

underligt, det har jeg ikke hørt før... Den afspiller i Windows Media Player. Og så er der lige et lille 'forspil' med sort skærm på et par sekunder, før end billederne starter... Du har vle ikke været for utalmodig, vel?

Lavede bevidst et lille 'forspil' så det ikke startede lige på til festen. Inden alt teknikken var i orden og sådan går der alligevel et par sekunder...

Jeg mener bestemt, jeg ventede mere end "et par sekunder", men jeg prøver da gerne igen ... Ellers må jeg prøve derhjemme, hvor Christian kan hjælpe mig :boohoo:

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Maja

Jeg mener bestemt, jeg ventede mere end "et par sekunder", men jeg prøver da gerne igen ... Ellers må jeg prøve derhjemme, hvor Christian kan hjælpe mig :boohoo:

:cheerleader3:

Maja

Ja, prøv det... Jeg har ikke oplevet andre problemer med det før... Men lad mig lige vide, om du får det til at virke...

0

Del dette indlæg

Du har fint fået skiftet dit avatar billede, men er der ikke noget galt under billedet?

Fair nok - man kan vel stadig være googlezilla selv om man måske retteligt burde være just married, men..... "total bryllupsklar - og der er alt for lang tid til..." Kan du så komme ind i der personlige indstillinger og ændre lidt i teksten?? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har fint fået skiftet dit avatar billede, men er der ikke noget galt under billedet?

Fair nok - man kan vel stadig være googlezilla selv om man måske retteligt burde være just married, men..... "total bryllupsklar - og der er alt for lang tid til..." Kan du så komme ind i der personlige indstillinger og ændre lidt i teksten?? :thumbsupsmileyanim:

ok, ok - skal nok...

Har i øvrigt lige fået reserveret en weekend til det hotelophold, vi fik i bryllupsgave!

Det var meningen, at vi skulle have billetter til premieren på Simpsons - The Movie og så en hotelovernatning erefter. men det kunne drengene ikke f til at gå op, så vi fik bare bio-gavekort og hotelgavekort. Så nu har jeg booket os ind på Hotel Copenhagen Strand (som gavekortet var til) i weekenden 22-23 september (Williams fødselsdag). Vi kunne desværre ikke få min fødselsdag :cheerleader3:

Lidt underligt at tage på hotel i København egentlig, men i hvert fald noget, man ikke selv ville gøre ;)

Og så har nogle andre af vores venner i øvrigt inviteret os med til forpremieren på Simpsons filmen, så nu skal vi finde noget andet at bruge gavekortet på 450 kr. til biografen på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fair nok - man kan vel stadig være googlezilla selv om man måske retteligt burde være just married, men..... "total bryllupsklar - og der er alt for lang tid til..." Kan du så komme ind i der personlige indstillinger og ændre lidt i teksten?? :cheerleader3:

ok, ok - skal nok...

Har i øvrigt lige fået reserveret en weekend til det hotelophold, vi fik i bryllupsgave!

Det var meningen, at vi skulle have billetter til premieren på Simpsons - The Movie og så en hotelovernatning erefter. men det kunne drengene ikke f til at gå op, så vi fik bare bio-gavekort og hotelgavekort. Så nu har jeg booket os ind på Hotel Copenhagen Strand (som gavekortet var til) i weekenden 22-23 september (Williams fødselsdag). Vi kunne desværre ikke få min fødselsdag :)

Lidt underligt at tage på hotel i København egentlig, men i hvert fald noget, man ikke selv ville gøre ;)

Og så har nogle andre af vores venner i øvrigt inviteret os med til forpremieren på Simpsons filmen, så nu skal vi finde noget andet at bruge gavekortet på 450 kr. til biografen på :thumbsupsmileyanim:

GODT SVESKE.... DYGTIG :boohoo:

Fedt med hotelophold. Nej, det er ikke noget man normalt gør som københavner, men det skulle da bare mangle for en, der arbejder i turistbranchen og er fortaler for at vi skal lege turister i egen by :thumbsupsmileyanim:

Og dejligt med hhv invitation til biffen og gavekortet.... kan man ikke dele gavekortet op i flere film, så det hele ikke skal anvendes på ém gang?

Mon ikke der kommer gode film på præmiereplakaten snart?

Jeg har i øvrigt forsøgt at skrive bryllupsdato ind ude i siden - men kan ikke finde stedet at gøre det... er det en gammel funktion, som ikke længere eksisterer?

0

Del dette indlæg

GODT SVESKE.... DYGTIG :cheerleader3:

Fedt med hotelophold. Nej, det er ikke noget man normalt gør som københavner, men det skulle da bare mangle for en, der arbejder i turistbranchen og er fortaler for at vi skal lege turister i egen by :thumbsupsmileyanim:

Og dejligt med hhv invitation til biffen og gavekortet.... kan man ikke dele gavekortet op i flere film, så det hele ikke skal anvendes på ém gang?

Mon ikke der kommer gode film på præmiereplakaten snart?

Jeg har i øvrigt forsøgt at skrive bryllupsdato ind ude i siden - men kan ikke finde stedet at gøre det... er det en gammel funktion, som ikke længere eksisterer?

Ja, det var slet ikke svært!

Tror måske også lige vi fik et superior væresle i stedet for et standard, da han så, hvem jeg var :boohoo: Det bliver nu meget hyggeligt - og i og med det først bliver i septembehar vi jo noget, at glæde os til ;)

Jeg går da ud fra, at vi kan splitte gavekortet op. Der er faktsik til mange bif-ture for 450 kroner :) Og der skal nok komme nogle film, vi gerne vil se. Det var faktisk en rigtig god gave.

Det med bryllupsdatoen er gjort på lidt en snyde-måde... Når man skriver i feltet overnover, sætter man bare en masse ekstra mellemrum ind, så ryger bryllupsdatoen ned på næste linje :thumbsupsmileyanim: Prøv det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med bryllupsdatoen er gjort på lidt en snyde-måde... Når man skriver i feltet overnover, sætter man bare en masse ekstra mellemrum ind, så ryger bryllupsdatoen ned på næste linje :thumbsupsmileyanim: Prøv det!

:thumbsupsmileyanim: What? Altså på den, hvor man skriver fx "..nu lykkelig gift fru W" ? Must try.....

0

Del dette indlæg

:boohoo: What? Altså på den, hvor man skriver fx "..nu lykkelig gift fru W" ? Must try.....

Nå... det kan jeg altså ikke rigtig få til at virke - den ignorerer mine mellemrum, så nu står det bare i forlængelse af "Lorteøen" :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:boohoo: What? Altså på den, hvor man skriver fx "..nu lykkelig gift fru W" ? Must try.....

Nå... det kan jeg altså ikke rigtig få til at virke - den ignorerer mine mellemrum, så nu står det bare i forlængelse af "Lorteøen" :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tja, det var sådan, jeg gjorde.... Satte godt nok uhæmmet mange mellemrum...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige det, vi fik et print af om aftenen til brylluppet. Også lidt pjattet, men rigtig fedt!

post-22121-1184608986.jpg

Jeg er simpelthen VILD med dette billede - I er så smukke og glade, og kompositionen i billedet er perfekt - det er så ægte og helt vildt smukt!!!!

0

Del dette indlæg

Og så lige det, vi fik et print af om aftenen til brylluppet. Også lidt pjattet, men rigtig fedt!

post-22121-1184608986.jpg

Jeg er simpelthen VILD med dette billede - I er så smukke og glade, og kompositionen i billedet er perfekt - det er så ægte og helt vildt smukt!!!!

Tusind tak for rosen!

Jeg er ret vild med alle billederne ;) Men ja, det der står ret sikkert til at blive det officielle bryllupsbillede... Sad og kiggede fotografens råbilleder igennem i går, og der er bare rigtig mange af dem, som også er super gode! Jeg kunne sikkert fremkalde 1000 billeder og stadig have gode billeder tilbage! Det sværeste er altså at vælge nogen ud. Vi vil have lavet et album, og så er vi nødt til at prioritere...

0

Del dette indlæg

Her finder I også den fotomontage, jeg sad med til kl. 3-4 stykker natten før mit bryllup... Den tog kegler, men jeg er absolut ikke tilfreds. Musikken skal være klippet bedre, og ja, det skulle have været bedre gennemarbejdet... Men jeg skulle jo liiige nå et par timer på øjet, inden jeg skulle giftes :blink:

Æv! Jeg kan kun høre musikken??? :bearhug:

:bearhug:

Maja

Den virkede nu!!! :boohoo:-HAHA-:)

:ilovebryllupsklar: Hvor er den genial, Louise! :bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg

Her finder I også den fotomontage, jeg sad med til kl. 3-4 stykker natten før mit bryllup... Den tog kegler, men jeg er absolut ikke tilfreds. Musikken skal være klippet bedre, og ja, det skulle have været bedre gennemarbejdet... Men jeg skulle jo liiige nå et par timer på øjet, inden jeg skulle giftes :blink:

Æv! Jeg kan kun høre musikken??? :bearhug:

Maja

Den virkede nu!!! :boohoo:-HAHA-:)

:ilovebryllupsklar: Hvor er den genial, Louise! :bearhug:

Maja

Godt, den virkede, og dejligt, du kunne lide den ;) Det kunne gemalen også...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer