Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg kunne være mindre opdatert i din tråd end jeg er pt. Og der er der desværre intet at gøre ved liiiiiiige nu :bestwishes:

Men VILDT fede billeder fra fotograf nummer 2 ( i hvert fald de første 6 som jeg lige har set ;) )

ELSKER grafitti billederne. Er de taget ved de forladte fabrikker ved Islandsbrygge????

Gad vide om der er fedt grafitti i Vigsø??? Jeg tvivler på det :thumbsupsmileyanim::pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle jeg have undertøjet på... Meget elegant :pokey:

post-22121-1186083088.jpg

Oki Louise godt du fik din kjole på..... sorry honny men sexy er ikke lige det du er her :thumbsupsmileyanim: den der top passer bare ligesom ikke lige ind ind i billedet.

Men hold da helt op for nogle fede stemnings billeder, dem er jeg vilde med. Tror lige jeg skal vise min søde søster dem. Nøjjj du leverer mega go inspiration søde Louise....

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke jeg kunne være mindre opdatert i din tråd end jeg er pt. Og der er der desværre intet at gøre ved liiiiiiige nu :biggrin:

Men VILDT fede billeder fra fotograf nummer 2 ( i hvert fald de første 6 som jeg lige har set ;) )

ELSKER grafitti billederne. Er de taget ved de forladte fabrikker ved Islandsbrygge????

Gad vide om der er fedt grafitti i Vigsø??? Jeg tvivler på det :bestwishes::thumbsupsmileyanim:

Jamen, sådan er det jo engang imellem :unsure: Hyggeligt, du fandt et øjeblik til at opdatere dig :pokey: Der ligger lidt billeder samlet på vores hjemmeside www.louiseogwilliam.dk også...

De er taget ude i Sydhavnen!

Og nej, jeg tvivler på, om der er noget grafitti i Vigsø, men man kan da kigge omkring havnen og industrien i HAnstholm, der kunne måske nok være noget. Tvivler dog på, at du finder noget, der er ligeså flot som det på vores billeder ;)

0

Del dette indlæg

WOW altså! Sådan nogle billeder vil jeg også have!

KAn jeg da godt forstå ;) Mon ikke din veninde kan lokkes med til sådan noget også? Ellers kender jeg en anden én, som gerne vil :bestwishes:

Så skulle jeg have undertøjet på... Meget elegant :pokey:

post-22121-1186083088.jpg

Oki Louise godt du fik din kjole på..... sorry honny men sexy er ikke lige det du er her :thumbsupsmileyanim: den der top passer bare ligesom ikke lige ind ind i billedet.

Men hold da helt op for nogle fede stemnings billeder, dem er jeg vilde med. Tror lige jeg skal vise min søde søster dem. Nøjjj du leverer mega go inspiration søde Louise....

Du har så evigt ret... Overvejede også lige om det skulle lægges op her eller ej, men jeg synes egentlig, det er så sødt... Selvom det mest sexede ved billedet er at man kan se lidt blonde... Men hvor er jeg glad fro billederne ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG sådan ser en zilla ud, når hun lige har fået kjolen på i naboens lejlighed og så opdager, at hunhar glemt at børste tænder... Vores lejligheder er altså ikke bygget til den slags kjoler...

post-22121-1186083891.jpg

0

Del dette indlæg

Jamen I er jo omgivet af dygtige fotografer - tillykke for gang nummer XX med endnu flere dejlige billeder :pokey:

Ja, det er skønt, ikke? Og vi har ikke engang fået fra de 'almindelige'' gæster endnu... Hende, som tog de her sort/hvide havde jegjo aftalt med, at hun skulle tage billeder om morgenen.Men alle de andre gæster som tog billeder, har jeg jo ikke fået noget fra endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange gode billeder :-)

Har du nogle billeder af dine færdige gaveposer til gæsterne?

Tak - sådan er det åbenbart når to journalister skal giftes, så bliver ALT dokumenteret på kryds og tværs fra flere vinkler.... Og så dog - for jeg har ingen billeder af gaveposerne ()() De lå jo på værelserne, og der gik foografen ikke ind...

Men de indeholdt en lille pose chips, en Tivolistang, to Panodiler og en lille seddel, hvor der stod, at det var morgengaven til gæsterne. Ved siden af posen stod en dåsecola :blush: Det vakte stor glæde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er bare omgivet af gode fotografer, hvor er de billeder bare gode :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kan godt se at I burde have et lidt større toilet ;)

Ja, det er faktisk taget inde ved naboen - turde ikke rigtig begynde at bevære mig ind i vores egen lejlihged, da jeg først havde fået kjolen på... Der er mange flere hjørner, mans kal omkring inde hos os :blush: MEn det havde været noget lettere at komme frem til vores egen vask - så havde billedet jo bare ikke været så sjovt ()()

0

Del dette indlæg

Hummmm har lige vist Jakob dine buket billeder og fortalt hvorfor du har lagt dem her inde. Han blev lidt rundforvirret og ville ikke lige se på mig og en anelse rød i sine kinder, så mon ikke jeg nu ved lidt om min buket???? Men det gør ikke noget for din buket Louise var bare så mega flot, og meget lige mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hummmm har lige vist Jakob dine buket billeder og fortalt hvorfor du har lagt dem her inde. Han blev lidt rundforvirret og ville ikke lige se på mig og en anelse rød i sine kinder, så mon ikke jeg nu ved lidt om min buket???? Men det gør ikke noget for din buket Louise var bare så mega flot, og meget lige mig :blush:

()() Det bliver spændende at se, hvad han har fundet ud af ;)

Der er jo også kun 57 dage tilbage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hummmm har lige vist Jakob dine buket billeder og fortalt hvorfor du har lagt dem her inde. Han blev lidt rundforvirret og ville ikke lige se på mig og en anelse rød i sine kinder, så mon ikke jeg nu ved lidt om min buket???? Men det gør ikke noget for din buket Louise var bare så mega flot, og meget lige mig :blush:

Weeeehhhheeee fårk får lige lidt muller i maven, glæder mig i vildskab allerede nu...... Hvis I er på Mors den weekend er I meget velkommende til at komme forbi og være vidner til et vestjysk bryllup.

0

Del dette indlæg

Weeeehhhheeee fårk får lige lidt muller i maven, glæder mig i vildskab allerede nu...... Hvis I er på Mors den weekend er I meget velkommende til at komme forbi og være vidner til et vestjysk bryllup.

Jo tak! Du ville nok heller ikke slippe for at se os, hvis vi er i nærheden på din store dag!

0

Del dette indlæg

Også kæmpe store komplimenter til den store inspirationskilde du er med de billeder. De er da fuldstændig vildt gode. Elsker sådan nogle uopstillede stemningsbilleder "in the moment" !!!! Jeg vil os ha'!!! :thumbsupsmileyanim:

Endnu engang mange tak for hjælpen af min fotomontage, jeg er vildt glad for den, synes den er blevet ret god. Kan du ikke pm mig din mailadr., så jeg kan maile den til dig, hvis jeg stadig må låne jeres site for en periode til den...?

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Også kæmpe store komplimenter til den store inspirationskilde du er med de billeder. De er da fuldstændig vildt gode. Elsker sådan nogle uopstillede stemningsbilleder "in the moment" !!!! Jeg vil os ha'!!! :thumbsupsmileyanim:

Endnu engang mange tak for hjælpen af min fotomontage, jeg er vildt glad for den, synes den er blevet ret god. Kan du ikke pm mig din mailadr., så jeg kan maile den til dig, hvis jeg stadig må låne jeres site for en periode til den...?

Kram

Melanie

Jamen endnu engang tak for roserne...

Du må gerne låne lidt plads på vores site - kan bare først lægge den op i aften. vi skal ud og bytte en enkelt gave inden vi falder for 30 dages returret reglen :blush:

Sender lige min mail i en pm ;) Glæder mig til at se colalgen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer