Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 posts in this topic

Halløj fødsesldagsbarn

Har du fået kjolen tilbage fra rens? Hvad kom du af med? For hvor meget? Og blev det godt?

Har faktisk aldrig fået den afleveret... En af ulemperne ved ikke at have (eller have adgang til) en bil... Har ikke lige haft overskuddet til at tage den med i toget eller lign...

:thumbsupsmileyanim: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :iloveyou:

Nu skal du vælge tre instrumenter!!!

Har valgt - og tak for den fine sang, du øhm... skrev til mig på messenger :cheerleader3: Det var super sødt!

Tillykke med fødselsdagen :cheerleader3::respekt::pokey::)

Se bare hvor mange lykønskninger du får!!

Ja, det er skønt!

Har bagt din mors kage til kollegerne. Den var supernem - og smager godt :denmarkflag: Skal nok vende tilbage med kollegernes dom senere...

:thumbsupsmileyanim: HULLUBULLU......LOUISE HVOR ER DU HENNE??? GP SIDDER I OG SPISER FØDSELSDAGS-WIENERBRØD PÅ ARBEJDET???? :thumbsupsmileyanim:

Nej, efter firmaet er blevet så stort, spiser vi fælles morgenmad en gang om måneden i stedet for til alle fødselsdage og lign. Nok meget godt - i sær i august, for jeg tror, halvdelen af firmaet har fødselsdag her... (overdrivelse fremmer forståelsen - men det er tæt på...)

Bliver bare afbrudt igen og igen og hele tiden, så det er svært at få tid til at overskue ALLE de mange skønne hilsner i min tråd! Nu kom jeg dog igennem, og så skal jeg måske også snart i gang med arbejdet - klokken er trods alt snart 11-30...

0

Annonce ♥

Hovsa...

Kom liiiige til at købe en fødselsdagsgave til mig selv, da jeg skulle hente min frokost :iloveyou: En ny Prima Donna bh :pokey: Den er ikke specielt spændende, men den holder godt på godterne, og det er jo formålet :denmarkflag: Men det er jo min fødselsdagsgave...

Det kan man vel godt unde sig selv, kan man ikke? (Hvis da bare jeg ikke også liiiige havde undet mig selv to par bukser forleden... Og allerede da havde jeg overtræk...)

Hvad var det, du kaldte det Anja? Tekstil-terapi :respekt:

0

Hovsa...

Kom liiiige til at købe en fødselsdagsgave til mig selv, da jeg skulle hente min frokost :pokey: En ny Prima Donna bh :thumbsupsmileyanim: Den er ikke specielt spændende, men den holder godt på godterne, og det er jo formålet :denmarkflag: Men det er jo min fødselsdagsgave...

Det kan man vel godt unde sig selv, kan man ikke? (Hvis da bare jeg ikke også liiiige havde undet mig selv to par bukser forleden... Og allerede da havde jeg overtræk...)

Hvad var det, du kaldte det Anja? Tekstil-terapi :thumbsupsmileyanim:

Jeps - TEKSTILTERAPI MÅ DER TIL :iloveyou:

Jamen det er helt legalt at købe fødselsdagsgaver til sig selv - specielt når du endnu ikke har fået gaver og dagen er over 12 timer gammel - og en BH tager sig nu engang bedst ud med matchende buks ;)

Og overtrækket - det forstår hhv. bankmænd og damer sig på når det gælder undergodter - så ingen ko på isen der.... synes faktisk du skulle unde dig selv lidt mere tekstilterapi - jeg kan mærke det gør dig godt :respekt: ...og i øvrigt... så er det jo også lidt en gave til gemalen derhjemme.... selvom det ikke er ham, der har fødselsdag GP

(PS! Forventer samme opbakning til shop-amok om knap 2 måneder, når det er min tur til fødselsdags-tekstil-terapi :):thumbsupsmileyanim: )

Edited by AnjaSL
0

Hovsa...

Kom liiiige til at købe en fødselsdagsgave til mig selv, da jeg skulle hente min frokost :pokey: En ny Prima Donna bh :cheerleader3: Den er ikke specielt spændende, men den holder godt på godterne, og det er jo formålet :denmarkflag: Men det er jo min fødselsdagsgave...

Jamen det er helt legalt at købe fødselsdagsgaver til sig selv - specielt når du endnu ikke har fået gaver og dagen er over 12 timer gammel - og en BH tager sig nu engang bedst ud med matchende buks ;)

Og overtrækket - det forstår hhv. bankmænd og damer sig på når det gælder undergodter - så ingen ko på isen der.... synes faktisk du skulle unde dig selv lidt mere tekstilterapi - jeg kan mærke det gør dig godt :respekt: ...og i øvrigt... så er det jo også lidt en gave til gemalen derhjemme.... selvom det ikke er ham, der har fødselsdag :thumbsupsmileyanim:

(PS! Forventer samme opbakning til shop-amok om knap 2 måneder, når det er min tur til fødselsdags-tekstil-terapi :):thumbsupsmileyanim: )

Tak for opbakningen - jeg lover, at du får den retur når det bliver din tid :cheerleader3: Der er jo så utroligt mange gode grunde til at shoppe...

Nu mangler jeg bare en top til de nye bukser GP

0

Annonce ♥

Hovsa...

Kom liiiige til at købe en fødselsdagsgave til mig selv, da jeg skulle hente min frokost :pokey: En ny Prima Donna bh :cheerleader3: Den er ikke specielt spændende, men den holder godt på godterne, og det er jo formålet :denmarkflag: Men det er jo min fødselsdagsgave...

Og overtrækket - det forstår hhv. bankmænd og damer sig på når det gælder undergodter - så ingen ko på isen der.... synes faktisk du skulle unde dig selv lidt mere tekstilterapi - jeg kan mærke det gør dig godt :respekt: ...og i øvrigt... så er det jo også lidt en gave til gemalen derhjemme.... selvom det ikke er ham, der har fødselsdag :thumbsupsmileyanim:

(PS! Forventer samme opbakning til shop-amok om knap 2 måneder, når det er min tur til fødselsdags-tekstil-terapi :):cheerleader3: )

Tak for opbakningen - jeg lover, at du får den retur når det bliver din tid :rolleyes: Der er jo så utroligt mange gode grunde til at shoppe...

SUPEr... og i øvrigt skal du da også have trusser, bluse og strømper.... plus et par sko før den BH er helt fuldendt :thumbsupsmileyanim:

0

Hovsa...

(PS! Forventer samme opbakning til shop-amok om knap 2 måneder, når det er min tur til fødselsdags-tekstil-terapi :):cheerleader3: )

Tak for opbakningen - jeg lover, at du får den retur når det bliver din tid :rolleyes: Der er jo så utroligt mange gode grunde til at shoppe...

SUPEr... og i øvrigt skal du da også have trusser, bluse og strømper.... plus et par sko før den BH er helt fuldendt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt enig! Like the way you think...

0

Hovsa...

Jeg er helt enig! Like the way you think...

Me tóooo. I'm liking it!

0

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :):iloveyou::respekt::pokey:

Ja, det er skønt!

Har bagt din mors kage til kollegerne. Den var supernem - og smager godt :denmarkflag: Skal nok vende tilbage med kollegernes dom senere...

Hehe, jeg venter spændt! Men det vigtigste var jo at du kunne lide den GP Hmm, sidder og bliver helt sukkersulten nu, hvorfor er der ingen der har fødselsdag på mit arbejde i dag?!

0

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :blush: : :respekt:

Ja, det er skønt!

Hehe, jeg venter spændt! Men det vigtigste var jo at du kunne lide den hmm, sidder og bliver helt sukkersulten nu, hvorfor er der ingen der har fødselsdag på mit arbejde i dag?!

De var vilde med den! Alle har bare rost den - selv annoncechefens datter, som var helt vild med at den smagte lidt af kaffe

Den kan klart anbefales! Nem at lave, og lækker, lækker, lækker... Eneste problem var, at min bradepandevar for lille, så jeg måtte lave to kager og tog kun den ene med på arbejdet... Der var kun lige knap nok nok. Men sådan er det jo, når det smager godt ;)

:pokey: :: : TILLYKKE! : :)

Håber du får en super dejlig dag, søde... Du har i hvert fald fortjent det lækre vejr (som vi i hvert fald har hér!) :iloveyou:

GP og hils din søde mand...

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

Tusind mange tak søde! Solen skinner også her, og det er SÅÅÅÅ skønt - næsten for varmt... Min mand laver mad og jeg har fået nyt lækkert tilbehør tilmin Ipod i fødselsdagsgave! lækkert, lækkert! Og senere skal vi op og have lidt lækker italiensk is ogellers baregå en hyggelig tur sammen.

Er egentlig glad for at han ikke har planlagt det helt store, forjeg har haft den mærkeligste dag nogensinde på arbejdet... En meget lang historie, ´som jeg ikke riggtig orker at skrive. Men mine to nærmeste kolleger stopper på mandag, og jeg får ny chef. Så pludselig er jeg - som har været der siden 1. december - faktisk gammel i gårde... Udover en grafiker og en receptionist er jeg så den erfarne, som kender til alt muligt... Det var liiidt overvældende - ikke mindst fordi jeg virkelig kommer til at savne min nærmeste kollega :blink:

Men det ksal også nok bliver rigtig spændende...

0

:respekt: Tillykke :pokey:

- med fødselsdagen, dit dejlige skår ;)

Tusind tak, søde!

:) Tillykke GP

Ser ud til du har været en artig pige i år

Jeps - altid artig (næsten da....) :thumbsupsmileyanim:

Hæ hæ tekstilterapi :thumbsupsmileyanim: Den ryger da lige direkte ned i mit ordforråd!!! Super udtryk :denmarkflag:

Tillykke med fødselsdagen. Du må have været rigtig sød, sådan som solen skinner her på min terrasse :iloveyou:

Yes, tekstilterapi er en fed ting! Og helt klart et ord der hører til i enhver kvindes ordforråd...

Og ja, jeg er are SUPER sød :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja jeg torsk havde så glemt alt om din fødselsdag. :iloveyou:

TILLYKKE sødeste Louise!!

Jeg håber William nusser lidt om dig her til aften og sørger for forkælelse, for det fortjener du.

Ang. det der med rens af kjole - skal vi ikke lave en fælles udflugt en dag (helst hvor de har åbent :respekt:)

:denmarkflag:

0

Ang. det der med rens af kjole - skal vi ikke lave en fælles udflugt en dag (helst hvor de har åbent :respekt:)

:iloveyou:

Så hiv lige fat i mig også - så kan det være jeg gerne vil med.... :denmarkflag:

0

Annonce ♥

post-25399-1186686110.gifTILLYKKE MED FØSDAGEN LOUISE post-25399-1186686110.gif

:: Håber du får en forsat god aften. ::

Indtil videre har den været i top ;) Tak!

Hej Louise!

Stort tillykke med fødselsdagen!! :: Jeg håber, du har haft en dejlig dag og spist en masse lækker italiensk is :blush:

:cheerleader3:

Maja

Jo tak masser! Desværre havde de solgt marcipanis som hvid chokolade (min favorit) og det er jo ikke godt, når gemalen er nøddeallergiker, så han hangl iiige lidt med hovedet en times tid, for han nåede jo at smage, inden han opdagede det...

Ja jeg torsk havde så glemt alt om din fødselsdag. :thumbsupsmileyanim:

TILLYKKE sødeste Louise!!

Jeg håber William nusser lidt om dig her til aften og sørger for forkælelse, for det fortjener du.

Ang. det der med rens af kjole - skal vi ikke lave en fælles udflugt en dag (helst hvor de har åbent :cheerleader3:)

:thumbsupsmileyanim:

Takker! OG ja, jeg bliver forkælet 110% Har fået en radio til min Ipod - og et nyt etui-dimmer og en dims, så jeg kan overføre billeder direkte fra kameret... :denmarkflag:

Og jeg er med på en udflugt! HElt sikkert!

:: :respekt::pokey: TILLYKKE MED

FØDSELSDAGEN :)

JEG HÅBER, AT DU HAR HAFT EN DEJLIG DAG GP

Tak,tak! Helt perfekt ;)

Ang. det der med rens af kjole - skal vi ikke lave en fælles udflugt en dag (helst hvor de har åbent :rolleyes:)

:thumbsupsmileyanim:

Så hiv lige fat i mig også - så kan det være jeg gerne vil med.... ::

Deal -måske vi kan få zilla mængderabat :iloveyou:

0

:biggrin: :bask: :hug: til mig. Har glemt din fødselsdag igår :) Ja det får man så af, at jeg desværre ikke altid er ved en bippelipper.

Nå men her kommer så et lettere forsinket Tillykke med fødselsdagen, Louise!

-håber du havde en dejlig dag!

Jeg læser flittigt i din tråd - som regel hver dag, men er altså ikke så god til at skrive mere, for kan ikke rigtig følge med i alle jeres sjove samtaler :) Når jeg endelig får set efter, så er i jo for længst færdig. Men det får man jo af at have valgt erhverv, som ikke give mig lov til at sidde og chatte med jer :)

Nå men ville lige sige at det er nogle :pokey: billeder I har fået taget. Rigtig fede!

0

Hej Louise

Jeg har ikke vaeret saa meget paa BK paa det sidste, saa har foerst lige set jeres bryllupsbilleder nu.

Hvor er de blevet flotte de billeder - og paa en dejlig utraditionel maade..I klaeder hinanden rigtig godt :)

0