Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22121-1187545051.jpg

post-22121-1187545072.jpg

Yes, det var vist nok for nu... Husk på, jeg er ikke prof - synes bare det er fedt at tage billeder... Og med BK som hjælp har jeg fået mod på at kaste mig ud i det lidt mere 'for alvor'...

I næste weekend er det Marina29 og hendes Søren, det går ud over ;)

0

Del dette indlæg

WOW altså Louise for faen! Du er sgudda hamrende dygtig. Hvem er brudeparret?

Det er en, jeg fik kontakt med herinde. Hun har ikke været så aktiv - De hedder Rikke og Alex :unsure:

Det syntes jeg er helt smuk. Wow med den himmel :)

Jeps,. vi var ret heldige med den himmel :pokey:

0

Del dette indlæg

Det er en, jeg fik kontakt med herinde. Hun har ikke været så aktiv - De hedder Rikke og Alex :unsure:

WOW hvor er du dygtig altså!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps,. vi var ret heldige med den himmel :)

Tark! Fandt også lige ud af, at det faktisk er lidt hårdt sådan at være OBS hele dagen... Jeg er fuldstændig radbrækket i dag ;) Men det var sgu meget fedt at prøve - og det er så absolut ikke sidste gang, jeg kaster mig ud i dat ;)

Får også lige et close-up af gommen... Desværre står ringen ikke skarpt - det var jo egentlig meningen :pokey:

post-22121-1187545454.jpg

0

Del dette indlæg

Lige mine ord!!!:-)

0

Del dette indlæg

Tusind tak altså :lol: Havde lidt præstationsangst, men er nu ret godt tilfreds :pokey: (selvom der også er rigtig mange ringe imellem, men sådan er det jo)

0

Del dette indlæg

post-22121-1187544641.jpg

Det nedeste af de første billeder, hvor de holder om hinanden

post-22121-1187544827.jpg

Det øverste af anden omgang billeder, på badebroen

Eeeelsker de her to, hvor er de bare gode :)

:) flotte billeder, Louise :unsure:

Nøj hvor jeg glæder mig nu :pokey:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak altså :lol: Havde lidt præstationsangst, men er nu ret godt tilfreds :pokey: (selvom der også er rigtig mange ringe imellem, men sådan er det jo)

Sådan er det jo. Det er derfor man skal tage mange :sm:

0

Del dette indlæg

post-22121-1187544641.jpg
post-22121-1187544827.jpg

Eeeelsker de her to, hvor er de bare gode :)

:) flotte billeder, Louise :unsure:

Nøj hvor jeg glæder mig nu :pokey:

Også blandt mine favoritter!

Den 'aflange' er en anden beskæring af denne... (synes bare den aflange beskæring er sjovere...)

Sjovt hvor lidt der skal til, hva?

post-22121-1187545794.jpg

post-22121-1187545867.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Sådan er det jo. Det er derfor man skal tage mange :sm:

Tror jeg fik over 8-900 billeder i kassen på 5-6 timer... Så det skulle sa også være underligt, om der ikke var noget godt imellem.... (havde taget næsten 300 allerede efter kirken - og man måtte ikke fotografere under selve vielsen...)

0

Del dette indlæg

Hej Louise!

Super skønne billeder du har taget. Dem kan du godt være stolt af - og Marina29 og Søren kan vist også glæde sig til du skal tage deres billeder.

Det er en stor opgave at få, sådan at fotografere til et bryllup - der må bare ikke gå noget galt. Jeg har prøvet at tage til 2 kirkebryllupper - ét hos min veninde på Færøerne og ét har i Dk hos en anden veninde. Var dog ikke officiel fotograf, men fik alligevel 3-400 billeder ud af det. Det er noget at en oplevelse.

Hvad udstyr bruger du? (Man er vel selv lidt af en fotonørd efter tre år i en fotobutik)

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise!

Super skønne billeder du har taget. Dem kan du godt være stolt af - og Marina29 og Søren kan vist også glæde sig til du skal tage deres billeder.

Det er en stor opgave at få, sådan at fotografere til et bryllup - der må bare ikke gå noget galt. Jeg har prøvet at tage til 2 kirkebryllupper - ét hos min veninde på Færøerne og ét har i Dk hos en anden veninde. Var dog ikke officiel fotograf, men fik alligevel 3-400 billeder ud af det. Det er noget at en oplevelse.

Hvad udstyr bruger du? (Man er vel selv lidt af en fotonørd efter tre år i en fotobutik)

Ja, det er en stor opgave... JEg gjorde også meget ud af at forklare hende, at jeg ikke er prof eller noget - men at det blot er en hobby, jeg har. Det var hun helt med på. Det skal lige siges, at de skal til Frankrig (gommen er fransk) og velsignes i næste weekend, så måske har de en anden fotograf dernede - det ved jeg ikke.

Jeg bruger et Canon 30D (som gemalen har købt - nu er vi gift, så er det jo også m it :unsure: ) Og så har jeg lige investeret i en Speedlite 430 EX flash (som jeg stadig arbejder på at blive helt gode venner med... men jeg elsker den allerede meget højt!)

Vi har begge været meget glade for at fotografere i mange år - men efter et utal af globryllupper, har jeg fået lidt smag for det, hvorimod William især fotograferer fodbold, reportage og så selvfølgelig div produkter (når han laver hjemmesider).

Vores næste indkøb (går stadig og overvejer, om de sidste bryllupspenge skal bruges her) bliver nok et større objektiv. Nu kører vi 17-85mm men har kig på et andet - mener det er 65-300 eller deromkring.... Men det koster 5000 kroner og det er jo liiiige i overkanten :)

HVor har du da arbejdet henne?

0

Del dette indlæg

Hej Louise!

Ja, det er en stor opgave... JEg gjorde også meget ud af at forklare hende, at jeg ikke er prof eller noget - men at det blot er en hobby, jeg har. Det var hun helt med på. Det skal lige siges, at de skal til Frankrig (gommen er fransk) og velsignes i næste weekend, så måske har de en anden fotograf dernede - det ved jeg ikke.

Jeg bruger et Canon 30D (som gemalen har købt - nu er vi gift, så er det jo også m it :unsure: ) Og så har jeg lige investeret i en Speedlite 430 EX flash (som jeg stadig arbejder på at blive helt gode venner med... men jeg elsker den allerede meget højt!)

Vi har begge været meget glade for at fotografere i mange år - men efter et utal af globryllupper, har jeg fået lidt smag for det, hvorimod William især fotograferer fodbold, reportage og så selvfølgelig div produkter (når han laver hjemmesider).

Vores næste indkøb (går stadig og overvejer, om de sidste bryllupspenge skal bruges her) bliver nok et større objektiv. Nu kører vi 17-85mm men har kig på et andet - mener det er 65-300 eller deromkring.... Men det koster 5000 kroner og det er jo liiiige i overkanten :)

30D'eren er også lækker - sværger også til Canon. Har en 20D'er med 17-85 mm på, men så har jeg også en 18-360 mm fra Sigma og et Canon 50 mm f/1.8 (super super lækkert). + Speedlight 550 EX. Udover det har jeg også mit "gamle" SLR, EOS 50E med eye control, så det fokuserer hvor jeg kigger hen. Bruger det dog ikke mere efter jeg har fået digitalt. Og tror ikke rigtig jeg kan få noget for det hvis jeg skulle sælge det.

Og så har jeg mit lille IXUS 900Ti som jeg har med mig til små arrangementer.

Da jeg fotograferede til venindernes bryllup gjorde jeg også meget ud af at minde om at jeg ikke er prof!

Jeg arbejdede i en fotobutik, der hed photo team. Blev udlært i Ryesgade (Århus) og blev derefter ansat i Frederiks Allé (også Århus). Nu hedder kæden dog photo Care. Men jeg var super glad for at arbejde der. Er udlært med profil i fotohandel, men også i at køre det digitale mini lab alene. Var ret sjovt at står for fremkaldelsen og redigeringen af folks billeder - hvad folk dog ikke fotograferer!!! :pokey:

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Hey Louise

Tager du kamera med på onsdag? Mit eget er i stykker :lol:

Sure thing!

Hej Louise!

30D'eren er også lækker - sværger også til Canon. Har en 20D'er med 17-85 mm på, men så har jeg også en 18-360 mm fra Sigma og et Canon 50 mm f/1.8 (super super lækkert). + Speedlight 550 EX. Udover det har jeg også mit "gamle" SLR, EOS 50E med eye control, så det fokuserer hvor jeg kigger hen. Bruger det dog ikke mere efter jeg har fået digitalt. Og tror ikke rigtig jeg kan få noget for det hvis jeg skulle sælge det.

Og så har jeg mit lille IXUS 900Ti som jeg har med mig til små arrangementer.

Da jeg fotograferede til venindernes bryllup gjorde jeg også meget ud af at minde om at jeg ikke er prof!

Vi investerer også meget snart i det nye objektiv - det vil også være en stor hjælp når William fotograferer fodbold. Det er sgu svært at komme tæt nok på med det, vi har. (Han kan desværre ikke forvente, at spillet foregår liiige der, hvor han nu engang står :) ) Men så længe man bare 'hygger' sig med at tage billeder, er 5000 kroner mange penge (men når det nu er en fælles hobby er det jo kun det halve :pokey: )

William har foræret sit gamle Canon SLR (kan ikke huske modellen) til sin far. Vi har ikke rørt det siden vi fik det andet.

Har desuden lige købt et kompakt kamera også - denne gang Nikon Coolpix S500 mener jeg den hedder. Netop fordi man jo aldrig liiige har det store i tasken. Har allerede brugt det rigtig meget (købte det på bryllupsrejsen).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg arbejdede i en fotobutik, der hed photo team. Blev udlært i Ryesgade (Århus) og blev derefter ansat i Frederiks Allé (også Århus). Nu hedder kæden dog photo Care. Men jeg var super glad for at arbejde der. Er udlært med profil i fotohandel, men også i at køre det digitale mini lab alene. Var ret sjovt at står for fremkaldelsen og redigeringen af folks billeder - hvad folk dog ikke fotograferer!!! :) [/b][/color]

Det tror jeg gerne!!! Der må være mange ting, man kan grine af i frokostpausen :unsure:

Det lyder som er ret fedt job - men det er da ikke det, du arbejder med i dag, er det? Hvorfor egentlig ikke?

0

Del dette indlæg

Jeg arbejdede i en fotobutik, der hed photo team. Blev udlært i Ryesgade (Århus) og blev derefter ansat i Frederiks Allé (også Århus). Nu hedder kæden dog photo Care. Men jeg var super glad for at arbejde der. Er udlært med profil i fotohandel, men også i at køre det digitale mini lab alene. Var ret sjovt at står for fremkaldelsen og redigeringen af folks billeder - hvad folk dog ikke fotograferer!!! :) [/b][/color]

Det tror jeg gerne!!! Der må være mange ting, man kan grine af i frokostpausen :unsure:

Det lyder som er ret fedt job - men det er da ikke det, du arbejder med i dag, er det? Hvorfor egentlig ikke?

Det var også et super fedt job og jeg var meget glad for at være der, men jeg har hele tiden sagt, at jeg ville læse til laborant, men at jeg bare lige skulle blive lidt ældre inden jeg gjorde det. Derfor valgte jeg efter gymnasiet at tage en HG og fik en læreplads i fotobutikken. Så kunne jeg komme til at arbejde med min hobby. Da jeg var udlært var jeg lige blevet optaget på laborantstudiet, men alligevel tilbød de mig en stilling indtil jeg skulle starte, som jeg sagde ja til. Prøvede godt nok at overtale mig til at lade være med at starte på studiet. Men det var det jeg ville og det jeg gjorde. Har ikke fortrudt.

Selvfølgelig saver jeg butikken lidt nogen gange. Stemningen, kunderne, billederne osv. Savner også at fotografere lidt, det bliver ikke til så meget som jeg egentlig gerne ville. Kan kke rigtig finde på noget at fotografere. Mine veninder hader at blive fotograferet, og er ikke altid lige let at lokke Boris med ud på en "fototur"...

0

Del dette indlæg

Det var også et super fedt job og jeg var meget glad for at være der, men jeg har hele tiden sagt, at jeg ville læse til laborant, men at jeg bare lige skulle blive lidt ældre inden jeg gjorde det. Derfor valgte jeg efter gymnasiet at tage en HG og fik en læreplads i fotobutikken. Så kunne jeg komme til at arbejde med min hobby. Da jeg var udlært var jeg lige blevet optaget på laborantstudiet, men alligevel tilbød de mig en stilling indtil jeg skulle starte, som jeg sagde ja til. Prøvede godt nok at overtale mig til at lade være med at starte på studiet. Men det var det jeg ville og det jeg gjorde. Har ikke fortrudt.

Selvfølgelig saver jeg butikken lidt nogen gange. Stemningen, kunderne, billederne osv. Savner også at fotografere lidt, det bliver ikke til så meget som jeg egentlig gerne ville. Kan kke rigtig finde på noget at fotografere. Mine veninder hader at blive fotograferet, og er ikke altid lige let at lokke Boris med ud på en "fototur"...

Ja, man savner vel altid sit 'gamle' job lidt. Nogle gange kan jeg også godt savne at arbejde som tjener - det er pissehårdt arbejde, men fårk hvor var det sjovt!

Mht. foto så er Wililam enormt fotogen - og han har jo arbejdet en del som tv-journalist, så han er ikke bange for at være 'på'. Så ham har vi helt utroligt mange billeder af ;) Jeg tager vist bare billeder af alt og alle, når jeg kan komme afsted med det :pokey:

0

Del dette indlæg

:unsure::):pokey:

Super fede billeder Louise...Men vidste jo egentlig også godt, at du var ret god til det! Glæder mig til at se billederne i postkassen, når jeg kommer hjem til Odense i aften :)

-Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer