Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Hvornår han William fødselsdag???

Synes det er den fedeste gave, han bliver jo helt vild :)

Og hold op de er praktiske at have i baghånden de svigerforældre ;)

Får vi egentligt ikke snart lov at læse en beretning/se billeder af festen osv??? :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår han William fødselsdag???

Synes det er den fedeste gave, han bliver jo helt vild :denmarkflag:

Og hold op de er praktiske at have i baghånden de svigerforældre ;)

Får vi egentligt ikke snart lov at læse en beretning/se billeder af festen osv??? :balloon:

Han har fødselsdag d. 23 september

Og ja, det er sgu en helt ok gave... Han falder også bagover, når han får den :)

og beretning... jooo... Det skal nok komme -HAHA- Nu har jeg efterhånden også de fleste billeder på plads... Er bare lidt handicappat af at min egen computer hverken har word eller photoshop, så det er lidt bøvlet... Men det er jo bare en dårlig undskyldning... Den kommer megeet snart, det lovet jeg! På onsdag måske, hvor jeg skal bage fødselsdagskage til kollegerne (shysss Louise, det er en hemmelighed -HAHA- )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi var til Tour de Charlottenlund med arbejdet i går. rigtig hyggelig , årlig tilbagevendende sommer event for de, som gider med :) Pizza og fadbamser og mænd i cykelshorts ;)

Fangede lige et billede af dagens stjerne - Kyllingen fra Tølløse - som jeg var ret stolt af. Det er taget på lommekameraet, så jeg synes egentlig det er ret godt gået ;)

post-22121-1186482903.jpg

- Louise - nu også cykelfotograf ;)

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Jamen dog, må han stadig godt køre ham kyllingen, jeg følger overhovedet ikke med i det :)

De snakkede vist om att udelukke ham helt op til start i går, men lod ham køre. Han var efter sgende den eneste, som blev hevet ud til dopingkontrol...

som du kan se kørte han uden hold - og dermed uden reklamer på trøjen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Louise har fødselsdag og det har hun jo og det er i dag........

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE.....

:pokey::iloveyou::denmarkflag:GP:cheerleader3::rolleyes::thumbsupsmileyanim::blush::thumbsupsmileyanim: :smolf: :carrot: :thumbsupsmileyanim::):respekt::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom jeg som nummer 3 fik skrevet en sms med tillykke til dig, så får du også et her

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag::thumbsupsmileyanim::iloveyou::cheerleader3::respekt:

:blink: STORT TILLYKKE SMUKKE FRU W. HÅBER DU FÅR EN DEJLIG DAG... MEN MON IKKE NÅR DU ER OMGIVET AF SÅ MANGE FLAG PÅ ARBEJDET? ;)

:pokey::cheerleader3::):rolleyes:GP:blush: :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh, hvor er der mange dejlige lykønskninger her.... Jeg bliver bare afbrudt hele tiden - så TAK! tøser!

post-22726-1186619701.gif Kære Louise! post-22726-1186619701.gif

post-22726-1186619425.gif Hjertelig TIL LYKKE post-22726-1186619425.gif

post-22726-1186619365.gif med din fødselsdag. post-22726-1186619365.gif

post-22726-1186619498.gif Håber du får en rigtig dejlig dag post-22726-1186619498.gif

post-22726-1186619825.gif med morgenkaffe på sengen, post-22726-1186619825.gif

post-22726-1186619594.gif masser af fede gaver post-22726-1186619594.gif

post-22726-1186619542.gif og mange glade gæster. post-22726-1186619542.gif

post-22726-1186619472.gif post-22726-1186619341.gif post-22726-1186619472.gif

post-22726-1186620049.gif

Tark for den fine hilsen Lajla! Det ER en dejlig dag, men jeg har ikke fået morgenkaffe på sengen, og jeg har (endnu) ikke fået nogen gaver :respekt: Men de glde gæster kommer på lørdag til kaffe og hygge i haven og efterfølgende grill! (X fingre for sol!)

Hej Williams hustru... :denmarkflag:

Driblede lige forbi din tråd samt lykønskninger og så at du har fødselsdag idag. STORT tillykke... Og hvor er de bare gode jeres bryllupsbilleder...

Rigtig god dag

Fra Williams Mor :iloveyou:

Jamen, jeg fristes jo næsten til at sige hej svigermor :pokey:

Tak for roserne til vores bryllupsbilleder! Vi er ogs rigtig glade for dem :)

0

Del dette indlæg

Louise har fødselsdag og det har hun jo og det er i dag........

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE.....

Tillykke Tillykke Tillykke Tiiiiiiiiiiiiiiilyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykke søde Louise :denmarkflag::iloveyou::respekt:
Har skrevet i din lykønskningstråd, men kan da godt lige klemme en bette hilsen ind her også.... tillykke
Selvom jeg som nummer 3 fik skrevet en sms med tillykke til dig, så får du også et her

:thumbsupsmileyanim::pokey::cheerleader3::):cheerleader3:GP

:rolleyes: STORT TILLYKKE SMUKKE FRU W. HÅBER DU FÅR EN DEJLIG DAG... MEN MON IKKE NÅR DU ER OMGIVET AF SÅ MANGE FLAG PÅ ARBEJDET? ;)

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tusind mange tak allesammen! Kan man andet end at smile og være glad på sådan en skøn dag, når så mange dejlige zillaer ønsker én tillykke?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer