Guest Klyver

Tine & Torben, 18/8-2007

965 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som jeg har skrevet om tidliger, har vi et venne par som er gået fra hinanden.

I går fik jeg en sms fra hende: " hejsa, håber i har det godt. Jeg melder hermed afbud til jeres bryllup den 18/8-07. knus XXXXX"

Og jeg hårte ikke andet fra hende. Det er da en underlig måde at gøre det på... eller er det bare mig?

Tine

Bestemt ikke. SMS er noget fanden har skabt. Det som burde være anvendeligt til at give små beskeder hvis man ikke lige har mulighed for at ringe eller maile bliver i den grad misbrugt. Mange teenagere kan dårligt nok sidde stille i 5 minutter uden at der skal sendes en SMS.

MAX ENIG! post-22726-1182158186.gif SMS betyder Short Message Service - altså til korte beskeder. Og ja, det kan man så sandelig sige, at hun har afgivet, men underforstået i Short Message Service, mener jeg ligger netop det "hvis man ikke lige har mulighed for at ringe eller maile". Men jeg ved også, at det er en almindelig måde at slå op med hinanden på blandt teenagere...post-22726-1182158411.gif

Hvis det var min "veninde", der gjorde sådan ville hun komme under kategorien "eks", "tidligere" eller "forhenværende".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink: :carrot: :blink: Flot arbejde...

Det er godt nok blevet rigtig flot....

Kan godt forstå, at dine forældre blev glade... Helt klart en stor forandring.. :thumbsupsmileyanim:

(de fliser vi hentede, bli'r først lagt efter vores bryllup, kan ikke lige overskue det pt.-men de ligger klar og venter :biggrin: )

:thumbsupsmileyanim: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink: :carrot: -HAHA- Flot arbejde...

Kan godt forstå, at dine forældre blev glade... Helt klart en stor forandring.. :thumbsupsmileyanim:

(de fliser vi hentede, bli'r først lagt efter vores bryllup, kan ikke lige overskue det pt.-men de ligger klar og venter :blink: )

:biggrin: Jeanet

Hej

Jeg glæder mig til at se fliser i brug igen. Mine forældre er også glade for at de kunne bruges et andet sted :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Jeg ville også bare sige at det er et super flot arbejde I har lavet i dine forældres have! :thumbsupsmileyanim:

Der er dælme ikke noget at sige til, at de er glade! *smiler*

Og så er din ring da bare rigtig smuk! Og dit smykkesæt passer lige i stilen. :thumbsupsmileyanim:

Mht. den sms du fik, så synes jeg ligesom alle andre at man hellere skulle ringe. Jeg er selv ivrig SMS bruger, men lige mht. til sådan noget så er det på sin plads at ringe.

Betina :biggrin:

0

Del dette indlæg

:lol: :carrot: :) Flot arbejde...

(de fliser vi hentede, bli'r først lagt efter vores bryllup, kan ikke lige overskue det pt.-men de ligger klar og venter :lol: )

:blink: Jeanet

Hej

Jeg glæder mig til at se fliser i brug igen. Mine forældre er også glade for at de kunne bruges et andet sted :thumbsupsmileyanim:

:blink:Og det kan de - ungerne glæder sig helt vildt til de bliver lagt.. Så de kan cykle i indkørslen :biggrin: ...

Ja, det er nu rart nok, når noget man ikke selv har brug for mere, kan glæde andre..

-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

På mandag skal vi have samtale med præsten. Vi skal vælge 4 sange.

Sang nr. 1: Det er så yndigt at følges ad.

Seng nr. 2: I blev skabt som mand og kvinde.

Sang nr. 3: Du kom med alt det der var dig.

Sang nr. 4: Du som har tændt millioner af stjerner. ( ved ikke om han siger ok for denne, men jeg håber. )

Ind og udgangs musik: den som man plejer at spille ( kan ikke huske hvad den hedder )

Hvad siger i?

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser du bare flot, og ikke mindst glad ud! Superflot kjole, klæder dig så godt! Og ja, jeg må indrømme at jeg også er vild med de røde sko, ikke bare er det en fed detalje at de er røde, men de er også liiige min stil, så flotte!

Men hold da op, hvor er det lang tid at vente til næste gang vi får se dig i den... (Siger jeg fordi jeg skal giftes 07.07.07...)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej Tine!!

:blush: Hvor er du smuk.. Og halskæden den passer bare så godt til, den er jeg virkelig vild med :thumbsupsmileyanim: Og dine røde sko, de er bare lige i øjet :thumbsupsmileyanim:

Kjolen er virkelig smuk til dig, den klæder dig bare godt.. :bearhug:

:iloveyou: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er alle risposerne lavet, 80 str, og jeg fik brugt 4 kg. ris :thumbsupsmileyanim:

I morgen skal vi snakke med præsten, jeg er lidt nervøs, men det går jo nok.

Vi skal samtidig handle ind til festen, altså drikkevare.

Jeg er også ved at lave en "mangler" liste. Den kommer senere.

Tine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer