Guest maria_rasmussen

Michael og Marias bryllup 15.september 2007

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa..

Jeg kan fortælle at det er en Kleemeier kjole.. Jeg er bare så glad for den :cheerleader3:

Jeg tænkte forresten på, hvor mange har I vist jeres kjole eller billeder af kjolen til??

Jeg har allerede nu lyst til at vise den til en masse, men det er jo lidt træls..

Hej Maria,

Så lige i "vores" 15. sep. 2007 tråd at du havde købt kjole.......måtte lige ind og se lidt mere.

Den er bare rigtig flot, lidt prinsesse agtig,men det er også lige mig. :thumbsupsmileyanim:

Kender godt det med at man gerne vil vise billederne til alle. Men prøver at være stædig. :sm:

Min bedste veninde var med ude og kigge på kjoler sammen med min mor og jeg. Men det var kun min mor der var med, da vi købte den, og det var der vi tog billederne.

Min far har fået tilbudt at se hvordan kjolen se ud, men har valgt at han først vil se mig i kjolen på selve dagen. Der bliver ikke et øje tørt. :kiss: (han bliver et rent tudefjæs :huh:, han har det med at blive hurtigt rørt.....han se simpelthen så sød ) Så det er faktisk kun min mor og jeg som har set billederne.......men det er svært.

0

Del dette indlæg

Du ser så skøn ud i den - kan godt forstå du vil vise den til alle og enhver.

Min mor var med mig ude - min lillesøster blev fornærmet over hun var ikke var med, så hun så den. Jeg viste den også til min stedfar!

Også faktisk også min morbror og hans kæreste, men det var kun fordi de ikke kan komme til brylluppet. så det er faktisk mange der har set den.... men det havde jeg nuikke noget imod ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indtil videre har min søster, som var med ude og købe den, set den på.

Min mor, far og søsters kæreste har set billeder af mig i den. Så må det også være rigeligt.. !!

Tænker dog på om svigermekanikken burde se den. Men de har ikke vist interesse, så kan nok være lige meget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ih, blev SÅ nysgerrig, da jeg så i vores 15. september-tråd..... Og de forventnigner jeg fik tila t se dig i kjolen blev jo fuldt ud indfriet......... hvor er du bare rigtig smuk i den kjole!!! :) Den klæder dig fantastisk, og du ser simpelthen skøn ud.....

Masser af :thumbsupsmileyanim: herfra........

KH

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har da vist slet ikke kommenteret din kjole, søde Maria!! :cheerleader3:

Det L Y S E R nærmest ud af dig, at du har det godt i din brudekjole - glæder mig til at se den i "levende live" :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du købt den henne, og hvor mange "millioner" måtte du af med for den?

0

Del dette indlæg

Sødeste Maria..

Hvor er den kjole bare flot til dig, jeg er vild med blonden på overdelen.. Det klæder dig så godt. Viste lige billederne til David og han synes også du er så flot i din kjole

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for endnu flere dejlige ord fra jer gæve tøser!!

Jeg måtte give 2800 (normalprisen var 5600), så det synes jeg var en meget ok pris. Dog vil mine forældre betale for mit tøj, og de havde sagt at prisen var ligegyldig, men jeg synes nu alligevel det er rart at jeg ikke ruinerer dem...

Jeg mangler også stadig al udstyret, så jeg kan nå at bruge mange penge endnu!

Jeg købte den hos Kennedys i Assentoft. Hun er ved at sælge butikken, derfor var der 50 %. Det var også der jeg lejede kjole til lanciers i gymnasiet..

Mette, hvordan går det forresten med Dan og hans arbejde? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria

Vil bare lige sige at der er jeg oz blevet gift engang - rigtig dejlig romantisk sted med super betjening :boohoo:

Det er jeg super glad for at høre.

Du mener Rold Gammel Kro, ik??

Hvilket lokale havde i? Er der noget vi skal være opmærksomme på?

Og velkommen til bryllupsklar.. Du kan godt ske at blive afhængig, men det ved du måske alt om?

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Vil bare lige sige at der er jeg oz blevet gift engang - rigtig dejlig romantisk sted med super betjening :denmarkflag:

Og velkommen til bryllupsklar.. Du kan godt ske at blive afhængig, men det ved du måske alt om?

Jo Rold Gammel Kro. Vi havde det store lokale med "glas paviollen"

Vildt romantisk - min fætter valgte efterfølgende også at blive gift der.

Det eneste lille bitte minus er at de ikke rigtig har nogen brudesuite....

Håber at I får en dejlig aften der :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Vi glæder os også rigtig meget.. Vi faldt meget for den afslappede stemning. Lejede I så også selve glaspavillionen? Vi spurgte om man kunne og han kunne ikke garantere at der ikke kom nogle almindelige middagsgæster der.. Men det må vi jo spørge om igen. Vi skal nemlig også være i det store lokale.

Glæder mig endnu mere efter din beskrivelse!

Hej Maria

Vil bare lige sige at der er jeg oz blevet gift engang - rigtig dejlig romantisk sted med super betjening :denmarkflag:

Jo Rold Gammel Kro. Vi havde det store lokale med "glas paviollen"

Vildt romantisk - min fætter valgte efterfølgende også at blive gift der.

Det eneste lille bitte minus er at de ikke rigtig har nogen brudesuite....

Håber at I får en dejlig aften der :denmarkflag:

Redigeret af maria_rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

Det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvordan man ændrer underoverskriften på mit emne!!! Nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak

Jeps, jeg vil da gerne hjælpe...

Du går ind i dit første indlæg på side 1 via "Edit" og "Fuld redigering"... Dér ka' du ændre det :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mette, hvordan går det forresten med Dan og hans arbejde? :cheerleader3:

Dan blev fyret 1.1.07 - og har endnu ikke fundet sig et arbejde... Så han bruger sin tid hjemme foran computeren :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette, hvordan går det forresten med Dan og hans arbejde? :cheerleader3:

Dan blev fyret 1.1.07 - og har endnu ikke fundet sig et arbejde... Så han bruger sin tid hjemme foran computeren :cheerleader3:

Jeg kunne godt huske at han skulle fyres, men der håbede du vist på at han kunne få det tilbage igen.

Jeg er da virkelig ked af at høre at han ikke har fundet noget, øv!

Jeg har set du er ved at tage kørekort! Ville bare lige sige pøj pøj med det

0

Del dette indlæg

Hej med jer,

Igen søger jeg råd her!

Vi er lidt i tvivl om hvornår vi skal sende invitationer ud..

Vi skal giftes den 15.september og er ved at være nogenlunde færdige med invitationerne. Dog mente min mor nu at det var for tidligt at sende ud nu. Andre har spurgt efter om de snart får en invitation. Vi sendte julekort ud med besked om at sætte kryds til de fleste der skal med, så de kender godt datoen...

0

Del dette indlæg

Det er vist meget forskelligt... nogle siger 3 måneder før hvis det er i sommerferien, og nogle siger 3-6 uger...

Hmm, jeg synes det er svært!

Vi skal selv giftes den 18 august, og de er ikke blevet sendt ud endnu, og det irriterer mig lidt. vil gerne nå det inden den 1 maj, så er det jo 3½ måned før. Men på den anden side, de fleste ved det er den dato!

Gør hvad I synes? kan se herinde der er mange som har sendt dem meget tidligt ud...

0

Del dette indlæg

Hej med jer,

Igen søger jeg råd her!

Vi er lidt i tvivl om hvornår vi skal sende invitationer ud..

Vi skal giftes den 15.september og er ved at være nogenlunde færdige med invitationerne. Dog mente min mor nu at det var for tidligt at sende ud nu. Andre har spurgt efter om de snart får en invitation. Vi sendte julekort ud med besked om at sætte kryds til de fleste der skal med, så de kender godt datoen...

15. september......samme dag som os, og vi sendte vores ud allerede i starten af marts. :blush: Og vi mangler vist kun at få svar fra 11, ellers har alle meldt at de kan komme. Jeg synes ikke der er noget galt i at sende ud nu, så hvis invitationerne er klar, så ville jeg bare sende dem ud.

Vi ville gerne have det hele afklaret inden sommerferien begyndte, så folk ikke glemte at melde tilbage. SU. er d. 1. juni og så har vi ro til at arrangere det sidste med feststedet og bordplanen.

Jeg synes bare at I skal gøre som det lyster jer.

Tiden går stærkt og der er snart ikke lang tid til :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer