postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Så er veninden igen blevet bestilt til at ligge et enkelt billed ind af den smukke brud i KJOLEN.

Denne gang er det er billed af kjolen lidt tættere på - derudover har jeg taget mig den frihed til at ligge et billed ind hvor I kan se ryggen på kjolen ganske tæt på og ja så er der nok ikke nogen spærgsmål til hvorfor min super skønne veninde ikke skal have slør på :blush:

Hvor er det dog en flot kjole :bestwishes:

" sikken fest vi har haft nu i naaaat åhhja åhhja åhh..."

Nej undskyld mig men jeg har lige fået tilbuddet idag på musik ( diskotek) til vores bryllup :balloons: og er bare helt oppe og køre over det..

Havde sagt jeg ville have et tilbud jeg ikke kunne sige nej til,men havde også nogle krav de skulle opfylde....

Nå men inden i får mere at vide så får i lige prisen......2500.-

Hvad får vi så for det?

Jo, de kommer lørdag den 11-8-07 ca kl 10. Så stiller de hele anlægget op og ordner så der kommer lyd i hele teltet.. Da vi skal være rimelig mange og teltet er meget stort vil jeg have atfolk kan få et "headset" pånår der skal holdes taler...(for selvfølgelig er der da nogle der vil fortælle en historie eller to om denne yndige brud.... :blush: )

Nå men det ordner de, også kommer de igen kl 21.30 og spiller indtil sidste gæst har forladt teltet(forhåbentlig ikkefør søndag lige før morgenmaden... :smolf: )

Jeg syntes bare det er så fedt...For normalt når folk hører ordet bryllup har jeg på fornemmelsen at det bliver udregnet med en pris der hedder mellem 50-100% af hvad normalen er....

Åhh jeg er så glad idag....... :bearhug:

Det er godt nok billigt...har du et link?

post-22501-1160816049.jpg vores store pinsesse...Cecilie på 6 år...

Hej :loveboard: Nu var det på tide, at jeg lige fik læst din tråd :balloons:

Tak for de søde hilsner i vores tråd

Vi glæder os til at følge din planlægning :=)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lækre unger.... de siger godtnok ogsådem vi kender at de ligner deres moder.... :bestwishes::loveboard::balloons::balloon: ja nu må du gerne :bask: ....

tak for din hilsen :balloons:

Der er da intet galt i, at sandheden kommer frem! :blush: Men I kan da heller ikke lyv jer fra, at I er i familie, for jeg syntes også, at de ligner dig rigtig meget.... :blush:

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hej Postbud :blush:

Tak for din super søde hilsen i min tråd....det er squ dejligt, når folk gider at smide en hilsen (ikke noget jeg selv er viiiildt god til :blush: ) og især når det er en sød én :bearhug:

Dejlige børn du har,- de ser glade og tilfredse ud og så er vores mission som Mor vel fuldført???

Held & lykke med den videre planlægning :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej Belinda :balloons:

Er helt vildt imponeret over alt det du har nået indtil nu, og at du samtidig har haft tid til andet end bryllupsforberedelser...

SORRY at jeg først skriver nu, men det har jo, som du nok har læst i min planlægning, været en turbulent tid for mig...

Ikke mere tristhed for, jeg har lige siddet og læst hele din planlægning igennem, og det er da godt nok imponerende hvad du har fået fra hånden allerede.

Mht til din kjole, så er det rigtigt som du skriver i min tråd, en virkelig særlig fornemmelse, når man pludselig står med kjolen:denmarkflag:

Tror faktisk at jeg prøvede en kjole meget lig den du har valgt, som bare sidder SÅ flot til dig PIIIIIIIFT :boohoo:

Nå, nu er den kære Noah blevet vækket af en kæmpe haglbyge, så jeg vil desværre slutte mit indlæg nu, han er en kæmpe pilfinger...... :biggrin:

:balloon: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloon: hej allesammen...

Så har jeg fået nyt strømkabel til min egen computer og kan igen komme igang med opdateringen, og ikke mindst BILLEDER :biggrin:

Lad mig starte ved D. 7-11-06

Cecilie går til svømning om tirsdagen, hun går sammen med Katjas datter, så vi bruger svømmetimen på lige at få hyggesnakket :balloons:

Nå men i Tirsdags da vi sidder og hygger hiver Katja en pose frem og siger " værs´go ", jeg kunne ikke lige mindes jeg havde sagt hun skulle have noget med til mig. Men så velopdragen.. :boohoo: som jeg nu er siger jeg selvfølgelig tak...

Da jeg får kigget i posen ligger hendes strømpebånd deri, som hun selv bar til sit bryllup. Det måtte jeg rigtig gerne låne...... Jubiiii skønnere veninde findes ikke....

Så nu er der også noget lånt og blåt på plads.... :denmarkflag:

her er lige et billede...... JAMEN ER DET IKKE SØDT!!!!!!!!!!!!

post-22501-1163341172.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Belinda :balloons:

Er helt vildt imponeret over alt det du har nået indtil nu, og at du samtidig har haft tid til andet end bryllupsforberedelser...

SORRY at jeg først skriver nu, men det har jo, som du nok har læst i min planlægning, været en turbulent tid for mig...

Ikke mere tristhed for, jeg har lige siddet og læst hele din planlægning igennem, og det er da godt nok imponerende hvad du har fået fra hånden allerede.

Mht til din kjole, så er det rigtigt som du skriver i min tråd, en virkelig særlig fornemmelse, når man pludselig står med kjolen:denmarkflag:

Tror faktisk at jeg prøvede en kjole meget lig den du har valgt, som bare sidder SÅ flot til dig PIIIIIIIFT :boohoo:

Nå, nu er den kære Noah blevet vækket af en kæmpe haglbyge, så jeg vil desværre slutte mit indlæg nu, han er en kæmpe pilfinger...... :biggrin:

:balloon: Mia

Kære Mia.....

Har sendt dig en hilsen i din egen tråd...

Du er bare en dejlig kvinde......(uden det skal lyde gammeldags... :kiss: )

:kiss: fra Belinda....

0

Del dette indlæg

Ja jeg er langt fra færdig for idag..... :kiss::kiss:

Nå men næste kapitel... :baa:

D. 10-11-06..

Morten og jeg havde længe snakket om hvad vi skulle gøre med vores tre guldklumper, når vi skulle til bords den 11-8-07 :balloon:

De er med hele dagen indtil omkring kl 17, også starter den voksenfest vi ligger op til..

Men eftersom gæstelisten siger 130 så er der ligsom ikke nogen tilbage af dem der normalt passer vores børn..hmm :boohoo: ...

Vi snakkede frem og tilbage, og blev enige om at vi ville spørge vores gamle daglejemoder, hende er både Cecilie og Frederik blevet passet ved, og vi ville være 110% trygge ved at hun skulle hente dem og have dem til overnatning. I Fredags på min postrute møder jeg hende så og vi snakker om løst og fast. Jeg siger så til hende at der var noget Morten og jeg ville spørge hende om.... Neeeejjjj skal i giftes siger hun så....øhh ja men hvordan vidste du det Anette.... Hun kunne huske da vi fik passet børn deromme at vi havde sagt at når Morten var udlært og vi var kommet ovenpå ville vi have livets fest....( derfor er hun bare guld værd.... :denmarkflag: )

Men jeg kunne jo kun sige at det skulle vi jo, og i den sammenhæng ville vi gerne spørge om hun og John(hendes mand)ville lege reservebedsteforældre i et døgn :butterfly:

Ja udbrød hun..... det ville de rigtig gerne og hvilken ære. Jeg tænkte det her, det er bare for godt til at være sandt.... Hun spurgte hvornår det skulle være. Jamen 11-8-07. Så kiggede hun på mig og sagde...jamen Belinda der kan vi ikke, der skal Winnie(deres datter) giftes..

Skæbnen vil så at Anettes datter skal giftes sammen dag, også i Sunds kirke og vi har faktisk sammen dag haft kontakt til præsten, men vi var hurtigst på kirkekontoret til at reservere kirken... de skal giftes kl 13.00 og vi skal kl 14.30. Meget underligt syntes i ikke.

Men nu er pyntning af kirken også på plads for det klare Anette....

Og vi er stadig på jagt efter barnepige.... :balloons:

En historie jeg bare syntes i skulle høre... :biggrin:

Er I der stadig eller :sleepy: I......

0

Del dette indlæg

Så har min weekend indtil nu stået på mere :balloon: planlægning....

Nyder det simpelthen i fulde drag... :denmarkflag:

Jeg har været igang med at klippe de 130 bordkort/gaveæsker ud, samt været ved at folde dem og klistre de hjerter på, hvor vores monogram skal stå på den ene side, og gæstens navn på den anden....

lidt billeder.....

post-22501-1163344131.jpg

Ja sådan ser bordet jævnligt ud herhjemme............ :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: for dem der er her endnu.... :balloons:

post-22501-1163344517.jpg

hmm ja så ligger der 70 stk, så er der jo kun 60 igen.... :balloon:

Så kan jeg skrive monogrammet i det ene hjerte og navnet i det andet. Så skal de limes sammen, og have klistret det lille hjerte på i hjørnet forneden, også skal de fyldes med overraskelser... jo jo det er jo småting.... :bask:

0

Del dette indlæg

Min egen planlægningsdagbog har også lige fået en tur... nu minder den nemlig om invitationerne, også er der en rød tråd igennem det hele....... blære :balloon: ikke... :balloons:

Meningen er jo at på dagen kommer de bøger jeg får lavet omkring planlægningen til at ligge fremme, også kan folk hygge sig med det, når vi kommer fra kirken og indtil vi skal til bords... Gæstebogen kommer til at se nøjagtig sådan ud også..... :denmarkflag: ikke....

post-22501-1163345035.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor du knokler derudaf! Det ser skide godt ud :balloons:

Mht. ungerne så er der vel god til at 'træne' en ny barnepige/reservebedste op inden dagen. Måske nogle af jeres venners forældre eller noget kunne være interesserede... Eller nogle venner fra skolen/børnehave (kan ikke huske hvor gamle ungerne er) Det skal i nok finde en løsning på :balloon:

Keep ud the good work!

:denmarkflag:

- Louise

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor du knokler derudaf! Det ser skide godt ud :biggrin:

Mht. ungerne så er der vel god til at 'træne' en ny barnepige/reservebedste op inden dagen. Måske nogle af jeres venners forældre eller noget kunne være interesserede... Eller nogle venner fra skolen/børnehave (kan ikke huske hvor gamle ungerne er) Det skal i nok finde en løsning på :boohoo:

Keep ud the good work!

:denmarkflag:

- Louise

Taaaaarrrrrkkkkkkk Louise en stor :balloons: til dig

Vi har også snakketom at hyre en barnepige allerede nu så hun kan blive dus med børnene og omvendt ikke mindst. Vi føler bare samtidig at det er sådan lidt falskt, for efter brylluppetharvi jo de sædvanlige barnepiger igen... :balloon:

Men vi må se...

0

Del dette indlæg

Ja ja, så holder du lav profil i lidt, og så pludselig bombaderer du os med disse helt vildt fantastiske billeder :balloon:

De er blevet rigtig gode både gaveæskerne og bogen, det ser skide godt ud :balloons:

Du har haft travlt :denmarkflag:

Ærgeligt med barnepigen, men I skal nok finde en, medmindre hele byen er inviteret til jeres og det andet bryllup :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja ja, så holder du lav profil i lidt, og så pludselig bombaderer du os med disse helt vildt fantastiske billeder :boohoo:

De er blevet rigtig gode både gaveæskerne og bogen, det ser skide godt ud :biggrin:

Du har haft travlt :balloons:

Ærgeligt med barnepigen, men I skal nok finde en, medmindre hele byen er inviteret til jeres og det andet bryllup :kiss:

:kiss::huh::td: Tak for din hilsen Marina..

Ja hele vores lillle Landsby skal sku nok til bryllupden 11-8 :)

Tak for din mening om det jeg laver, det er bare så dejligt at høre.. :balloon:

:denmarkflag: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: for dem der er her endnu.... :balloons:

hmm ja så ligger der 70 stk, så er der jo kun 60 igen.... :balloon:

Så kan jeg skrive monogrammet i det ene hjerte og navnet i det andet. Så skal de limes sammen, og have klistret det lille hjerte på i hjørnet forneden, også skal de fyldes med overraskelser... jo jo det er jo småting.... :bask:

Sikke en blærerække!

Jeg tænker...nu i har inviteret omtrent lige så mange som os...hvor meget har i budgetteret med?

0

Del dette indlæg

Helt ærligt, hvor længe har jeg været væk?? - Din tråd er jo vokset med flere kilometer!! :biggrin:

Hvor har du bare styr på de kreative projekter og hvor er du kommet langt! Ser helt fantastisk ud! :loveshower:

Tusind tusind tak for din SØDE besked i min tråd! Fik mig sgu næsten til at tude! :balloon: Glæder mig super meget til at se dig d. 25. :denmarkflag:

Masser af :balloons: til dig, skønne kvindemenneske!

0

Del dette indlæg

:balloons: for dem der er her endnu.... :biggrin:

hmm ja så ligger der 70 stk, så er der jo kun 60 igen.... :boohoo:

Sikke en blærerække!

Jeg tænker...nu i har inviteret omtrent lige så mange som os...hvor meget har i budgetteret med?

:kiss: i skønne kvinder.....

Sidder i ned... vores budget hedder 50.000.- men vi stiler heller ikke så højt, hm nu er det altså ikke for at fornærme jer vel, for det er virkelig smukt det i laver. Men alt hvad jeg laver f.esk invitationer og alt det andet, der har jeg fået pappet af min overdejlige venindes mand... for os er er det vigtigt at samle alle venner og familie til en fed fest. Kravet fra mig var at jeg ville i en rigtig kjole...og den har jeg jo fundet... men ellers bliver det telt hos svigerfamilien(har have ned til søen), maden bliver en forret og så buffet, bryllupslagkagen skal svigerfar og jeg selv lave ugen op til..

Indtil nu med mad, telt, fadøl, natmad(pølsevogn)min kjole, musik så har vi kun brugt 43.000.-

Håber ikke I opfatter det negativt, for så er jeg altså nødtil at stå overfor jer og forklare mig......I er bare for søde til at jeg vil undvære jer i min tråd.... :balloon:

:denmarkflag: Fra Belinda

0

Del dette indlæg

Helt ærligt, hvor længe har jeg været væk?? - Din tråd er jo vokset med flere kilometer!! :kiss:

Hvor har du bare styr på de kreative projekter og hvor er du kommet langt! Ser helt fantastisk ud! :loveshower:

Tusind tusind tak for din SØDE besked i min tråd! Fik mig sgu næsten til at tude! :balloon: Glæder mig super meget til at se dig d. 25. :denmarkflag:

Masser af :balloons: til dig, skønne kvindemenneske!

Skønne skønne Rikke...

Så var der lige endnu en fantastisk hilsen fra dig.. Hvor er det skønt at høre fra dig, og tusind tak for dine komplimenter det er jo altid rart... :biggrin:

Det bliver vildt at se dig den 25. men nu må det også godt snart være...og heldigvis er det også lige om snart... :boohoo:

Vi ses... :kiss: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: for dem der er her endnu.... :biggrin:

hmm ja så ligger der 70 stk, så er der jo kun 60 igen.... :boohoo:

Sikke en blærerække!

:kiss: i skønne kvinder.....

Sidder i ned... vores budget hedder 50.000.- men vi stiler heller ikke så højt, hm nu er det altså ikke for at fornærme jer vel, for det er virkelig smukt det i laver. Men alt hvad jeg laver f.esk invitationer og alt det andet, der har jeg fået pappet af min overdejlige venindes mand... for os er er det vigtigt at samle alle venner og familie til en fed fest. Kravet fra mig var at jeg ville i en rigtig kjole...og den har jeg jo fundet... men ellers bliver det telt hos svigerfamilien(har have ned til søen), maden bliver en forret og så buffet, bryllupslagkagen skal svigerfar og jeg selv lave ugen op til..

Indtil nu med mad, telt, fadøl, natmad(pølsevogn)min kjole, musik så har vi kun brugt 43.000.-

Håber ikke I opfatter det negativt, for så er jeg altså nødtil at stå overfor jer og forklare mig......I er bare for søde til at jeg vil undvære jer i min tråd.... :balloon:

:denmarkflag: Fra Belinda

Det kan du være sikker på vi IKKE gør :kiss: Tværtimod beundrer vi dig for at kunne holde budgettet på det :huh:

Ligesom dig ville vi også hellere have alle vores venner og familie med fremfor at holde det et super fancy sted og så kun kunne invitere 30 :td:

Det lyder som et rigtigt romantisk bryllup...hvor romantisk er det dog ikke at holde det ned til en sø???

Glæder os meget til fortsat at følge din planlægning :) Du er skam for sød at undvære...

Hvorfor skulle vi opfatte det negativt? :bearhug: :bearhug: :bearhug:

-Lisette og Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Og hvor er du heldig at du har en papleverandør :denmarkflag: Det må være dejligt :balloons:

(Det er bare så flot det du laver :balloon:)

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Og hvor er du heldig at du har en papleverandør :kiss: Det må være dejligt :kiss:

(Det er bare så flot det du laver :huh:)

-Sophie

:balloons::balloon::biggrin: ja papleverandør...... nemlig....

Og tusind tak for jeres hilsen ovenover... Det med at misforstå, det er bare så svært med kun at skrive, for på skrift kan ting så lidt blive misforstået, men I to I fortjener bare flere tusinde :denmarkflag: .....

nyder at have jer på griflekornet.... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej min smukke blomst :balloons:

Synes lige det var ved at være længe siden at jeg havde fået smidt en lille hilsen her hos dig på BK (her kan man forståeligt nok altid være sikker på at finde dig hvis der er stille på sms'en)

Du klipper og klipper og og endda (indforstået snak når jeg skrive endda *S*) rigtig flot :boohoo: Du kan da bare slet ikke få nok skal jeg da lige love for :denmarkflag:

Det ender da med at jeg må om og "hapse" nogle med hjem og sidde og lave for ellers er du jo helt færdig med det hele når jeg kommer hjem fra ferie igen :balloon:

Jeg holder så super meget af dig - mere end du aner.

Du er en smuk kvinde ikke kun udvendig men også i den grad indvendig.

Du er der altid når man har brug for dig, du lytter, giver gode råd og ja du er bare dig.

Med dig kan man grine og græde og ikke mindst bare være sig selv.

DU ER FANTASTISK OG JEG VIL FOR ALT I VERDEN IKKE UNDVÆRE DIG :biggrin:

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer