postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Hej min smukke blomst :balloon:

Synes lige det var ved at være længe siden at jeg havde fået smidt en lille hilsen her hos dig på BK (her kan man forståeligt nok altid være sikker på at finde dig hvis der er stille på sms'en)

Du klipper og klipper og og endda (indforstået snak når jeg skrive endda *S*) rigtig flot :) Du kan da bare slet ikke få nok skal jeg da lige love for :balloons:

Det ender da med at jeg må om og "hapse" nogle med hjem og sidde og lave for ellers er du jo helt færdig med det hele når jeg kommer hjem fra ferie igen :huh:

Jeg holder så super meget af dig - mere end du aner.

Du er en smuk kvinde ikke kun udvendig men også i den grad indvendig.

Du er der altid når man har brug for dig, du lytter, giver gode råd og ja du er bare dig.

Med dig kan man grine og græde og ikke mindst bare være sig selv.

DU ER FANTASTISK OG JEG VIL FOR ALT I VERDEN IKKE UNDVÆRE DIG :td:

:biggrin::boohoo::kiss::kiss: åhh hvor holder jeg forfærdelig meget af dig skønne..Men planlægningen skal nu dedikeres til dig skønne, foruden dine ideer så havde jeg ikke noget at klippe klistre af.....

Holder mere af dig end du nogensinde kan forestillle dig.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh, hvor er I bare søde :boohoo::kiss::kiss:

Jeg får slet ikke skrevet nok herinde, det er jeg virkelig ked af.....men jeg skal forsøge at komme efter det, for jeg læser nemlig tit din tråd;)

Du er bare så kreativ, jeg syntes virkelig det er flot !!!

Og så er du bare så hjertevarm når du skriver til alle de andre.....det er så fantatisk at læse !!! :denmarkflag::balloons::balloon::biggrin:

Natasha

Redigeret af Esben
0

Del dette indlæg

Godmorgen Belinda... :balloons:

WAUUUV, hvor ser det bare godt ud det hele, godt du havde en sød veninde til at hjælpe dig igang med alt det kreative for du styre da for vildt nu.. Glæder mig til at se det hele samlet og klart..

Knuz Mia :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Åhhh, hvor er I bare søde :kiss::huh::td:

Jeg får slet ikke skrevet nok herinde, det er jeg virkelig ked af.....men jeg skal forsøge at komme efter det, for jeg læser nemlig tit din tråd;)

Du er bare så kreativ, jeg syntes virkelig det er flot !!!

Og så er du bare så hjertevarm når du skriver til alle de andre.....det er så fantatisk at læse !!! :denmarkflag::balloons::balloon::biggrin:

Natasha

Heeeeeejjjjjj Natasha

Dejligt at se dig herinde... :)

Tak for din enorm søde hilsen, det er så dejligt at få beskeder i ens egen tråd... :boohoo:

Ang. det jeg skriver til alle andre, så tak men det er jo bare Belinda der skriver, og min ærlige mening hele tiden....

Men endnu engang tusind tak... :kiss: fra mig til dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Belinda... :biggrin:

WAUUUV, hvor ser det bare godt ud det hele, godt du havde en sød veninde til at hjælpe dig igang med alt det kreative for du styre da for vildt nu.. Glæder mig til at se det hele samlet og klart..

Knuz Mia :balloons:

Hej Mia...

Ja uden Katja var der ingen chancer for i nogensinde ville få resultatet at se, detskulle jeg nok spare jer for... :balloon:

Og du kan være 110% sikker på at blærerækken nok skal blive fotograferet både forfra og bagfra....

:denmarkflag: fra Belinda,...

0

Del dette indlæg

Kære søde dejlige smukke, vidunderlige belinda!

Hvor er det bare dfatteligt som din tråd er vokset! Jeg har jo bare ikke haft tid til at skrive, da jeg har været optaget af en masse andet lort!

Hvor ser det altså bare så godt ud det hele! Det er så flot og gennemført!'

Mht. budgettet så er det bare SUPER flot at i kan holde det i det niveau! Vi holder festen ude og der kommer 70 mennesker, og vores budget ligger under jeres, ca. 44.000!

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej belinda

du skal følge dit hjerte....det er trodt alt resten af dit liv...denne fest skal mindes og du ved jo ikke 100% om din søde mor og hendes nuværende er sammen....du kan jo også lade sin mor føre dig op..der er mange muligheder og jeg er sikker på at du hurtigt finder en løsning..held og lykke med planlægningen og jeg vil bare sige at det er godt du har katja til hjælp, jeg har ihvertifalde ikke glemt hvor meget hun hjalp os (hendes fætter michael og jeg) til vores bryllup d. 5/8-06

lige en tilføjelse til din liste over ting du mangler, borddækning, duge og dekorationer...

good luck

camilla :denmarkflag:

:loveshower:

0

Del dette indlæg

Kære belinda

Sikke du bliver ved med at klippe-klistre, kan være du er helt træt af det når børnene vil klippe-klistre til jul :balloon::biggrin::boohoo:

Glæder mig fortsat til at følge dig og din planlægning, skal nok til at kigge herind noget oftere, sådan som din tråd vokser :balloons:

:denmarkflag: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Så fik jeg mig gumlet igennem din dejlige og meget spænnende tråd!!!

Og hold da op hvor er du allerede nået langt!!!

Og kjolen!!!! Hold da magle hvor er du bare super super hot, lækker og smuk i den kjole!!!

Ja vi må da lige mødes en gang!

Måske jeg lige skulle tage en forsmag på hvordan det er at være til globryllup når en prinsesse skal giftes... -HAHA-

Ja det var sku da en god ide´ belinda...hvor får du det fra.... :balloons:

Jamen jeg glæder mig skam også til at møde jer alle sammen når smukke Kat skal giftes med hendes Kristian.

Ja jeg er langt fra færdig for idag..... -HAHA--HAHA-

Nå men næste kapitel... :baa:

D. 10-11-06..

Morten og jeg havde længe snakket om hvad vi skulle gøre med vores tre guldklumper, når vi skulle til bords den 11-8-07 :blush:

De er med hele dagen indtil omkring kl 17, også starter den voksenfest vi ligger op til..

Men eftersom gæstelisten siger 130 så er der ligsom ikke nogen tilbage af dem der normalt passer vores børn..hmm :blink: ...

Vi snakkede frem og tilbage, og blev enige om at vi ville spørge vores gamle daglejemoder, hende er både Cecilie og Frederik blevet passet ved, og vi ville være 110% trygge ved at hun skulle hente dem og have dem til overnatning. I Fredags på min postrute møder jeg hende så og vi snakker om løst og fast. Jeg siger så til hende at der var noget Morten og jeg ville spørge hende om.... Neeeejjjj skal i giftes siger hun så....øhh ja men hvordan vidste du det Anette.... Hun kunne huske da vi fik passet børn deromme at vi havde sagt at når Morten var udlært og vi var kommet ovenpå ville vi have livets fest....( derfor er hun bare guld værd.... :balloons: )

Men jeg kunne jo kun sige at det skulle vi jo, og i den sammenhæng ville vi gerne spørge om hun og John(hendes mand)ville lege reservebedsteforældre i et døgn :butterfly:

Ja udbrød hun..... det ville de rigtig gerne og hvilken ære. Jeg tænkte det her, det er bare for godt til at være sandt.... Hun spurgte hvornår det skulle være. Jamen 11-8-07. Så kiggede hun på mig og sagde...jamen Belinda der kan vi ikke, der skal Winnie(deres datter) giftes..

Skæbnen vil så at Anettes datter skal giftes sammen dag, også i Sunds kirke og vi har faktisk sammen dag haft kontakt til præsten, men vi var hurtigst på kirkekontoret til at reservere kirken... de skal giftes kl 13.00 og vi skal kl 14.30. Meget underligt syntes i ikke.

Men nu er pyntning af kirken også på plads for det klare Anette....

Og vi er stadig på jagt efter barnepige.... :bearhug:

En historie jeg bare syntes i skulle høre... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Er I der stadig eller :sleepy: I......

Hvis i er interesseret så bor vi i Bording og kommer meget i Bording, min kæreste har boet der i hans ungdom og svigermor bor der stadig og vi vil meget gerne lære dine dejlige børn at kende og så passe dem til august!!

Vi har selv en datter på 5 år og en søn på 3 år.

Den kan i jo lige tænke over og så vender i bare tilbage når i har tygget lidt på den!!

Knus Nanna

:balloons:

0

Del dette indlæg

Kære søde dejlige smukke, vidunderlige belinda!

Hvor er det bare dfatteligt som din tråd er vokset! Jeg har jo bare ikke haft tid til at skrive, da jeg har været optaget af en masse andet lort!

Hvor ser det altså bare så godt ud det hele! Det er så flot og gennemført!'

Mht. budgettet så er det bare SUPER flot at i kan holde det i det niveau! Vi holder festen ude og der kommer 70 mennesker, og vores budget ligger under jeres, ca. 44.000!

Min skønne kønne kvinde...

Siger man ikke hvor der er vilje er der vej...skullle vi have holdt et bryllup til omkring 1000.-pr kuvert så var det bare aldrig sket.....

Selvom vi er 110% sikre på det skal være os, så har vi hele tiden haft den holdning at vi lånte bare ikke til vores bryllup.... :bearhug:

Og nu er der sku gået helt sport i at kunne lave det til under 50.000... :balloons:

:balloons: til dig skønne...

0

Del dette indlæg

Kære belinda

Sikke du bliver ved med at klippe-klistre, kan være du er helt træt af det når børnene vil klippe-klistre til jul http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink:-HAHA-

Glæder mig fortsat til at følge dig og din planlægning, skal nok til at kigge herind noget oftere, sådan som din tråd vokser :balloons:

:balloons: Mia

-HAHA--HAHA- Mia... faktisk er jeg begyndt at syntes det er lidt sjovt det der klippe klistre halløj... :balloons:

Og ang jul...selvfølgelig sidder jeg med børnene,problemet er bare at der er det dem der har ideerne..... :blush: jeg kan ikke sådan noget ud af den blå luft... :bearhug:

-HAHA- fra mig

0

Del dette indlæg

Mia... faktisk er jeg begyndt at syntes det er lidt sjovt det der klippe klistre halløj...

Og ang jul...selvfølgelig sidder jeg med børnene,problemet er bare at der er det dem der har ideerne..... jeg kan ikke sådan noget ud af den blå luft...

Jamen det må da være helt fantastisk med sådan en "tænketank" ved hånden!!! :balloons: Det kunne jeg godt bruge en gang i mellem når man går helt kold! :balloons: :yay:

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mia... faktisk er jeg begyndt at syntes det er lidt sjovt det der klippe klistre halløj...

Og ang jul...selvfølgelig sidder jeg med børnene,problemet er bare at der er det dem der har ideerne..... jeg kan ikke sådan noget ud af den blå luft...

Jamen det må da være helt fantastisk med sådan en "tænketank" ved hånden!!! :balloons: Det kunne jeg godt bruge en gang i mellem når man går helt kold! :balloons: :yay:

Anja

:bearhug: ja nemlig......

havde jeg ikke haft en skabelon at tegne efter....såååå :balloons:

0

Del dette indlæg

post-22501-1163709968.jpg

Åhh ja, så er der sat to hjerter på hvert bordkort/gaveæske.... nu hedder det 133stk... tror snart det er nemmere at sætte en fælles invitation op i den lille fælles brugsforening....så er der da ingen glemt.... :balloons::balloons:

Næste projekt er så at skrive vores "monogram" i det ene og gæstens navn i det andet også kan jeg samle dem..... :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heej sødeste Belinda

så fik jeg endelig læst din tråd..

kan se vi har valgt samme tekst til invitationerne.. :bearhug:

vi har god smag.. -HAHA-

nøøj hvor de bordkort/gaveæsker flotte, og der er godt nok mange.

men skal nok følge din planlægningen.. -HAHA-

:balloons: Mari@

Hej Maria....

:balloons: til dig fordi du endelig kom forbi... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink:

Ang mine bordkort....ja jeg syntes faktisk også der er blevet mange...men så er der også mange til at fejre dagen med os..... :blush:

:balloons: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

:balloons: hej tøøøser.....

Hvor fedt med teltet, og runde borde gør bare et eller andet ekstra ved sådan en fest :balloons:

Ang din sygemelding, så har du min opbakning. Kan sku godt forstå dig, og helt ærlig hvis ikke din arbejdsplads kan forstå det, ja hvad er det så for et sted. Du får nemlig ingen skulderklap af dem. Har det selv sådan... skal være enorm syg for at melde mig selv syg, så begynder jeg at tænke på mine kollegaer og hvordan din nu kommer igennem dagen, og om jeg nu godt kunne have været taget på arbejde..... det er sku da dybt åndsvagt at have det sådan, for ringer ledelsen til dig og spørg til dit helbred.... NOOOOOTTTTT....

kæmpe knus til jer.....

Hold da op hvor har du fået lavet mange søde :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) hej alle.....

Ja grunden til min overskrift i min tråd er som flg....

Min skønne uundværlige veninde er i morges kl 04.15 kørt mod Billund lufthavn, for at benytte sig af falk luaritsens rejser mod Ægypten.... :)

Jamen helt ærlig, havde det da så bare været i forbindelse med et møde... :cheerleader3: nej pigen er sku væk i hele 14 dage...... ja ja misundelse er en grim ting, problemet i dette tilfælde er bare at det er livstruende.... :bask:

Syntes I hun kan byde mig det...... :cheerleader3: nej vel .....taaaaakkkkkkk tøser... :)

Og prøv lige at se hvor hun skal bruge 14 dage......... :)

post-22501-1163764267.jpg det er hele resortet.....

post-22501-1163764295.jpg og om natten....

Ja hvem kunne ikke bruge 14 dage i Ægypten....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer