postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Ja, og så drikker vi os så fulde, at vi ikke kan køre hjem. Så bliver vi NØDT til at blive til brylluppet!

-Sophie

Kære sophie.. ja udspekuleret det skal du nu ha´.... :bearhug:

Men om listen hedder 133 eller 143 det kan vist være ligemeget, hyggen den stiger jo bare med 400%.. :jul10:

Nu har I bare at komme forbi.... :cheerleader3:

:biggrin: Det vil vi også meget gerne -HAHA-

Eneste forhindring skulle være, hvis vi tager på brylupsrejse, hvilket vi endnu ikke ved, om vi får råd til. Den vil vi nemlig have går til Thailand i 3 uger til august -HAHA-

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har den lille julemor været igang med den årlige julebagning... :cheerleader3::bearhug:

Vi tog til Låsby igår..( op til min moster og Mogens), og der stod den på julehygge og julebagning...

post-22501-1165741330.jpg

Her er min moster igang med vaniliekransene... er det ikke bare hyggeligt...

Der følger lige nogle billeder fra en kanon dejlig dag... :jul10:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh ja... godtnok skulle der julebages, men jeg havde også afsat dagen idag til at skulle have spurgt Mogens om han ville fører mig op.. -HAHA- ... :bearhug:

Jeg havde købt en buket blomster ( røde nelliker og røde roser), som jeg ville overrække ham.. Nu skulle det bare ikke lige være så nemt at få tiden til ham Mogens.. -HAHA-

Han er håndboldtosse med stort H, så han var ikke hjemme da vi kom derop. Kl kvart i 11 kommer han hjem, farer ind og begynder at pakke hans taske. Jeg får dog spurgt om han

slet ikke er hjemme idag... jo jo han var da hjemme igen kl 19- 19.30, hmm okey.. Så sidder min kære lille prinsesse ( Cecilie) og siger. "jamen mor, skulle du ikke snakke med

Mogens"...ha ha de er bare skønne de unger... Mogens fanger den selvfølgelig med det samme, men jeg får ham heldigvis overbevist om at jeg snakker med ham når han igen

er hjemme...pyhaa... -HAHA- . Nå men vi får lavet aftensmad og Mogens er hjemme kvart over syv. Vi begynder at spise, og da alle børnene er færdige og der kun sidder os fire

voksne og snakker, rejser jeg mig og går ud og henter den buket til ham( havde jo været nødt til at sætte den i en vase )... jeg sætter den foran ham. Hvad pokker siger Mogens

jeg får da aldrig blomster..... også kunne jeg bare mærke mine tårer kom meget tæt på. Nej sagde jeg, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle give dig ellers... For jeg vil meget gerne

spørge om du vil fører mig op... :biggrin: Og bom så blev der bare helt stille... Men for at gøre en dejlig dag lidt kort, endte Mogens med at blive så rørt, også stolt... han sad længe

og kiggede på blomsterne og sagde ingenting. Men jeg skulle bare vide jeg havde gjort ham noget så stolt.... Jubii.... en kampesten faldt fra mit hjerte...

Det var så vidunderligt at køre deroppe fra, at jeg faktisk sad og var helt høj...

Syntes I ikke også det er fedt...( nok mest til jer der kender til mit dillemma omkring det med hvem der skulle fører mig op.... :cheerleader3: )

Rigtig glædelig 2. søndag i advent.... :):( :jul3:

0

Del dette indlæg

Åååhh..hvor hyggeligt over mega-overskudsagtigt!! Der er jo også kun 14 dage til juleaften!!

:jul10:

Taaarrrrkkkk, det er jo bare noget jeg hygger mig med... Også elsker jeg at bage, så om det er 14 dage før jul det er ingen hindring.... :bearhug:

:cheerleader3:fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Så nu er jeg klar med kaffe og hjemmebag... -HAHA--HAHA- [/size]

Hvornår ska' jeg komme?? :biggrin:

:cheerleader3:

Åhh skønne Rikke...

Det ville glæde mig så meget hvis du kunne komme forbi, så jeg vender lige spørgsmålet... :):( hvornår kan du.....enormt mange :bearhug: til dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej min smukke nissepige!

Det er da helt vildt dejligt med Mogens, stort tillykke med det! Og så lige de småkager og tøser, de ser da bare for lækre ud!

Jeg kommer da lige forbi en af dagene og snupper en af dem, ja og måske også en småkage og en kop kaffe! :bearhug:

Nej hvis Rikke kommer, kommer jeg også, så vi kan bare aftale en dag! Jeg kan alle dage, bare ikke den 24 december! :biggrin: Altså hvis jeg er velkommen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej min smukke nissepige!

Det er da helt vildt dejligt med Mogens, stort tillykke med det! Og så lige de småkager og tøser, de ser da bare for lækre ud!

Jeg kommer da lige forbi en af dagene og snupper en af dem, ja og måske også en småkage og en kop kaffe! :biggrin:

Nej hvis Rikke kommer, kommer jeg også, så vi kan bare aftale en dag! Jeg kan alle dage, bare ikke den 24 december! -HAHA- Altså hvis jeg er velkommen! :cheerleader3:

-HAHA-:) ja hvis du er velkommen.....

Smukke smukke kvinde... et er sikkert, ligger du vejen forbi mit lille hjem så vil min dør altid være åben... :bearhug:

Jamen kan dig og Rikke ikke lige stikke hovederne sammen og finde en dag. Det kunne da bare være så dejligt.....

Jubiiiii glæder mig allerede...

:( til dig smukke...

0

Del dette indlæg

:biggrin:-HAHA- ja hvis du er velkommen.....

Smukke smukke kvinde... et er sikkert, ligger du vejen forbi mit lille hjem så vil min dør altid være åben... :cheerleader3:

Jamen kan dig og Rikke ikke lige stikke hovederne sammen og finde en dag. Det kunne da bare være så dejligt.....

:) til dig smukke...

Søde... Jeg snakker med Kat om det i aften... Så får du lige en sms, så du må hellere være klar til at svare! -HAHA-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

:biggrin:-HAHA- ja hvis du er velkommen.....

Smukke smukke kvinde... et er sikkert, ligger du vejen forbi mit lille hjem så vil min dør altid være åben... :cheerleader3:

-HAHA- til dig smukke...

Søde... Jeg snakker med Kat om det i aften... Så får du lige en sms, så du må hellere være klar til at svare! -HAHA-

Rikke... jeg er født klar... :):(-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er det dejligt at han ville følge dig op, og endne bedre, at det betyder ligeså meget for ham som det gør for dig :cheerleader3:

Så kan der igen jules, uden nogle bekymringer :jul3:

Ih altså, du juler jo bare hele tiden -HAHA-

Mangler I ikke lige et 25 årigt adoptivbarn, som kan jule lidt med, sådan noget gør vi nemlig ikke rigtig i min familie, endnu i hvert fald :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej dit dejlige kvindemenneske..

Hvor ser det hele bare dejligt ud.. Og sikke en masse julekager i har fået produceret.. Det ligner næsten vores bord.. Bortset fra at vi ikke har lavet brunkagefigurer, men klejner i stedet for.. Altså hvis Rikke og Kat kommer så håber jeg det er en dag hvor jeg også lige kan kigge med.. Det kunne da være for vildt hyggeligt..

Knuz Mia :cheerleader3:

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Årh hvor er det dejligt at han ville følge dig op, og endne bedre, at det betyder ligeså meget for ham som det gør for dig :cheerleader3:

Så kan der igen jules, uden nogle bekymringer :jul3:

Ih altså, du juler jo bare hele tiden :)

Mangler I ikke lige et 25 årigt adoptivbarn, som kan jule lidt med, sådan noget gør vi nemlig ikke rigtig i min familie, endnu i hvert fald -HAHA-

jow jow smukke... Her i julen skal man tænke på alle... :(-HAHA- Så et 25 årigt adoptivbarn er kun med til at gøre julen hyggeligere.... :biggrin:

Sender dig lige en masse jule -HAHA- , håber du kommer i julestemning...

0

Del dette indlæg

Hej dit dejlige kvindemenneske..

Hvor ser det hele bare dejligt ud.. Og sikke en masse julekager i har fået produceret.. Det ligner næsten vores bord.. Bortset fra at vi ikke har lavet brunkagefigurer, men klejner i stedet for.. Altså hvis Rikke og Kat kommer så håber jeg det er en dag hvor jeg også lige kan kigge med.. Det kunne da være for vildt hyggeligt..

Knuz Mia :cheerleader3:

lille pus da,...... :biggrin:-HAHA-

Jeg får en sms fra dem iaften, og skal nok lige skrive til dig, hvad de finder ud af...

indtil da sender jeg dig lige en stor :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde, dejlige, skønne Belinda... Jeg glæder mig helt vildt til på fredag! :cheerleader3: Jeg ved, at Kat har det på samme måde :super:

:griner:-:biggrin: millioner af dem til Rikke... jeg glæder mig også bare vildt. Er sikker på det bare bliver hyggeligt... :carrot:

-HAHA- fra mig til dig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer