postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Ja se I nu bare.... Min super skønne veninde kunne altså sagtens selv klippe og klistre uden de skrappe overdommer sad ved siden af :respekt:

Hvor ser det altså bare super godt ud søde - det ender jo med at du selv når at blive færdig inden jeg kan nå at komme om og klippe og klister-hygge med dig igen :denmarkflag:

Nå men pyt - kan jo i den grad godt forstå at du nyder at være i god tid. Er jo selv igang med at finde på gode ideer til den kommende polter abend :bearhug: Ved jo at du ser frem til at gå iklædt mærkeligt tøj og sælge kys i Hernings gågade *ELLER NOT* ;)

Håber på at det hele flasker sig for mig, så jeg som aftalt kan komme med til bryllupsmesse sammen med dig :loveshower:

Kram fra din veninde for evigt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja se I nu bare.... Min super skønne veninde kunne altså sagtens selv klippe og klistre uden de skrappe overdommer sad ved siden af :respekt:

Hvor ser det altså bare super godt ud søde - det ender jo med at du selv når at blive færdig inden jeg kan nå at komme om og klippe og klister-hygge med dig igen -HAHA-

Nå men pyt - kan jo i den grad godt forstå at du nyder at være i god tid. Er jo selv igang med at finde på gode ideer til den kommende polter abend :bearhug: Ved jo at du ser frem til at gå iklædt mærkeligt tøj og sælge kys i Hernings gågade *ELLER NOT* ;)

Håber på at det hele flasker sig for mig, så jeg som aftalt kan komme med til bryllupsmesse sammen med dig :loveshower:

Kram fra din veninde for evigt :bearhug:

Min egen ubeskrivelige veninde.... :bearhug:

Så kom du endelig forbi igen.... :bunny_4::biggrin: Tak for dine dejlige ord, men hygge det er der altid plads til, også selvom det ikke lige er klippe klistre.... -HAHA-

Polterabend...... :butterfly: ja du har da fat i noget ang det med at sælge roser i Herning city..... -HAHA-:biggrin: Elsker dig skønne..... :loveshower: De største knus og kram til dig skønne..... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Kære smukke dejlige kvindemenneske!

Kreationerne vælter da bare ud af dig! Det er da skønt at se! Jeg håber vi kan finde ud af noget i weekenden, om det bliver med manden eller uden manden, så er i alle 5 meget velkomne! At være i selskab med jer, er altid en fryd!

Knus og kram til dig du skønne!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

wau!!!!!! Sikke nogle flotte indvitationer og bord kort!!!

Er vildt inponeret over at du allerede er så langt... Puha får næsten strees når jeg tænker på at om 87dage er jeg blevet fru Racklau!!!

Weeeeeeeeeee...

Glæder mig til at se hvor langt du kommer jo tættere på vi kommer!!!

Knus Rebecca

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så nu har jeg gået et stykke tid med denne indre uro, og nu skal den altså ud... :hug:

Tilbage i September havde vi familiedag i Mortens familie. Vi var blevet spurgt af mine skønne svigerforældre om vi ikke kunne annoncerer brylluppet den dag for så vidste filk det jo i god tid... :bearhug:

Jo det ville vi gerne jo flere der kan være med jo bedre.....

Vi vidste at en af Mortens fætre gik i giftetanker så inden min kære rejste sig for at sige vores dato, spurgte han selvfølgelig fætteren om de havde en dato.....

Nej nej så langt var de slet ikke kommet endnu... Så Morten rejser sig og siger at alle mennesker der nu var samlet idag skulle sørge for at sætte X den 11-8-2007, da vi ville holde en skøn fest..

Så troede vi jo den var i skønneste orden.. Den anden dag sidder jeg så nede ved mine svigerforældre da farmor siger... Så skal vi have et bryllup mere i familien... nå hvornår spørger jeg så. Jamen de havde besluttet sig for den 4-8-2007.... uden nogen form for tøven røg det bare ud af mig.... Jamen det kan de fandme ikke.... :griner:-

Farmor blev helt tavs og spurgte hvorfor jeg reagerede sådan... Helt ærlig vi havde siddet i September og snakket med dem, og uhadada da var de slet ikke noget til en dato overhovedt.... Jeg mente bare ikke de kan tillade sig det. Det er mange af de samme mennesker der skal til vores bryllup ugen efter.....

Af alle datoer og dage i 2007 behøves de F..... ikke tage datoen lige før os... De kunne da have taget lige før sommerferien eller sidst i September.....

Jeg er bare så :bunny_4: og :td: på samme tid. Vil da ikke kunne undgå at analyserer gæsterne som ugen forinden var til et andet bryllup, om hvordan de opfatter vores bryllup..

Lort og galle fra min side, plejer ellers ikke at være det der fylder min tråd, men jeg var bare nødt til at skulle ud med dette...

Er det mig der er fuldstændig galt på den eller hvad...

tusind :griner:- til alle jer skønne kvinder...

0

Del dette indlæg

Ej, hvor ville jeg da bare være blevet rasende!

Det synes jeg simpelthen ikke de kan tillade sig!!!!!!

Vi har valgt at holde bryllup i år, da både Jacobs og mine forældre fejrer sølvbryllup næste år - sådan noget skal man sgu, undskyld mig, tage hensyn til.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige - hvor ville jeg bare være skuffet! Og sur!!!!! Argh!

Til dig - op med humøret. :bearhug:

Jeres bryllup bliver jo super lækkert ift. deres, fordi I er så søde! Ha ha til dem!

0

Del dette indlæg

Ej, hvor ville jeg da bare være blevet rasende!

Det synes jeg simpelthen ikke de kan tillade sig!!!!!!

Vi har valgt at holde bryllup i år, da både Jacobs og mine forældre fejrer sølvbryllup næste år - sådan noget skal man sgu, undskyld mig, tage hensyn til.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige - hvor ville jeg bare være skuffet! Og sur!!!!! Argh!

Til dig - op med humøret. :bearhug:

Jeres bryllup bliver jo super lækkert ift. deres, fordi I er så søde! Ha ha til dem!

Hej Marie...

tak for din hilsen, og ja der er sku nok ikke noget at gøre ved det, men jeg er glad for støtten herinde.... :griner:-

Og endnu mere tak for din tro på vores brullyp kontra deres.... :td::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart::heart::heart::heart::heart: :bask: :puke:

...Og du si'r bare til, hvis jeg ska' komme og gi' nogle bølle-bank!!! Synes simpelthen ik' de ka' være det bekendt.... Af alle de datoer, der er i hele 2007....

:griner:-:td::bunny_4::griner:-:hug:

Dejlige du Rikke... tak for din evige støtte i min tråd :heart:

også kunne du da vist ikke finde flere dårlige Smileys kunne du.....( du er bare skøn)

:bearhug: og :heart: fra mig til dig....

0

Del dette indlæg

Dejlige du Rikke... tak for din evige støtte i min tråd :griner:-

også kunne du da vist ikke finde flere dårlige Smileys kunne du.....( du er bare skøn)

:bearhug: og :bunny_4: fra mig til dig....

Nej, og det ærgrede mig osse helt vildt, men der ER bare ik' flere smileys!!! :bask:

:td:

0

Del dette indlæg

Ej altså... :bask:

Ham Mortens fætter burde dælme da skydes :griner:- lige i :bunny_4: .. De har garanteret kun valgt den dato for at genere jer :td:

Kan du ikke få Morten til at ringe til ham og tage en sludder med ham det, fortælle ham hvordan i har det med at de har valgt en dato så tæt på jeres, især taget i betragtning af i jo havde spurgt dem..

Ellers siger du bare til, så kan der nok godt arrangeres en tæske-gruppe eller sådan noget herinde på BK :bask: :bask:

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor unfair!!!!

Vi var ude i noget lignende, fordi min fætter skal giftes til sommer. Da de havde annonceret deres bryllup først gik vi med vilje efter en dato, der lå mindst halvanden måned fra deres. Og vi spurgte dem ad, inden vi lage os fast på vores dato, som jo er før deres, fordi vi jo kke ville give dem følelse af at blive overhalet indenom.

Det jeg prøver at sige er, at jeg synes det er enormt taktløst at de bare har valgt weekenden før jeres. Det kan man sgu da ikke!!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej, hvor unfair!!!!

Vi var ude i noget lignende, fordi min fætter skal giftes til sommer. Da de havde annonceret deres bryllup først gik vi med vilje efter en dato, der lå mindst halvanden måned fra deres. Og vi spurgte dem ad, inden vi lage os fast på vores dato, som jo er før deres, fordi vi jo kke ville give dem følelse af at blive overhalet indenom.

Det jeg prøver at sige er, at jeg synes det er enormt taktløst at de bare har valgt weekenden før jeres. Det kan man sgu da ikke!!!! :td:

Åhh tusind tak for din mening.... jeg syntes simpelthen også bare det er så urtfærdigt, også fordi vi netop spurgte dem allerede i September. Havde de sagt i September at de gerne ville den 4. jaså havde vi da ændret datoen......

Jeg har bare så mange dårlige tanker omkring deres bryllup, og ondskabsfuld det ligger langt fra til mig, men de har da fået det værste frem i mig... :griner:-

:bearhug: til dig for din støtte....

0

Del dette indlæg

Nej, hvor unfair!!!!

Det jeg prøver at sige er, at jeg synes det er enormt taktløst at de bare har valgt weekenden før jeres. Det kan man sgu da ikke!!!! :td:

Åhh tusind tak for din mening.... jeg syntes simpelthen også bare det er så urtfærdigt, også fordi vi netop spurgte dem allerede i September. Havde de sagt i September at de gerne ville den 4. jaså havde vi da ændret datoen......

Jeg har bare så mange dårlige tanker omkring deres bryllup, og ondskabsfuld det ligger langt fra til mig, men de har da fået det værste frem i mig... :griner:-

:bearhug: til dig for din støtte....

Øv! Det er aldrig fedt at have den slags tanker. Har I talt med dem om deres dato og hvad I synes?

0

Del dette indlæg

Nej vi har overhovdt ikke snakket med dem... :bask:

Min dejlige svigermor gør alt for at hjælpe mig... hun siger jeg ikke må tage det sådan og at det jo bliver to vidt forskellige bryllupper. De skal have på hotel og vi skal have telt i haven.... alene der vil jeg da gå ind og sammenligne.

Lige nu føler jeg mig bare så vraget og meget mindreværds gjort, at jeg ikke aner hvordan jeg skal få sagt tingene på en pæn måde....

De er sku da selv voksne mennesker, så hjernen burde da være koblet til dem også.... :griner:-

:bearhug: til dig smukke...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer