Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Abstinenser...

Mener du så den der håndrysten og rastløshed jeg har følt her de sidste 24 timer??? :balloons:

Jeg ville lige høre dig om dit fantastiske udenlandsk bryllup, for med de nye bordplans intriger, så er jeg begyndt seriøst at overveje at flygte til Thailand og blive gift der...

Hvad gør I med at få gjort brylluppet legalt???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Abstinenser...

Mener du så den der håndrysten og rastløshed jeg har følt her de sidste 24 timer??? :balloons:

Jeg ville lige høre dig om dit fantastiske udenlandsk bryllup, for med de nye bordplans intriger, så er jeg begyndt seriøst at overveje at flygte til Thailand og blive gift der...

Hvad gør I med at få gjort brylluppet legalt???

Først ska' du sikre dig, at landet er anderkendt i Danmark til bryllupper. Dernæst ska' der udfyldes formularer og - i vores tilfælde - ska' vi møde op personligt på Hawaii for overhovedet at få tilladelsen til at blive gift.

Du kan se mere om regler og finde de formularer, der kræves inde på din kommunes hjemmeside.

Er det virkeligt på et seriøst niveau, at du overvejer det? Og hva' si'r Søren til det... Hvis han ved det endnu?

:balloons: til dig, søde

0

Del dette indlæg

Abstinenser...

Det kender jeg vist også alt for godt...

Håber det går bedre med halsen, Rikke :balloons: Nu har du jo næsten haft to hele dage uden BK, så måske du har holdt dig i sengen, så du kunne blive rask?

-Louise

0

Del dette indlæg

Jeg er såå klar til et bryllup uden mine forældre, min mor har ikke lavet andet end at brokke sig siden vi begyndte at planlægge.

Men jo, især efter at have læst din planlægning, jeg kunne godt finde på at stikke af og blive gift i strandkanten, Søren er bare ikke helt med på den, endnu i hvert fald :balloons:

Det er jo den ultimatie romantiske drøm, det er bare ikke en beslutning der skal tages pga. en tosset mor :bask:

Men jeg er begyndt at overveje det seriøst nu, er begyndt at tjekke hjemmesider osv. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men jeg er begyndt at overveje det seriøst nu, er begyndt at tjekke hjemmesider osv. :balloons:

Tjah... Hva' ka' jeg sige andet end, at jeg jo self godt ka' følge dig. For mit og Oles vedkommende den bedste beslutning, vi har taget længe... Men som du jo er klar over, ska' begge være 100% med på beslutningen.

Send lige Søren herover, så deler jeg lige en flaske rødvin eller 2 med ham og fortæller ham om alle fortræffelighederne ved at blive gift udenlands!! :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Hej Sophie, jmz og Belinda.

Tak for jeres søde hilsner... Har jo ik' kunnet svare før nu, fordi BK gik ned :balloons: Har godt nok haft de ondeste abstinenser :balloons: Ka' jo self osse bare være fordi jeg stadig er syg - og jeg så forveksler symptomerne! :bearhug:

:balloons: til jer alle, der kigger forbi

Abstinenser? Hvad? djdj djld lddldjda (Undskyld skriver ikke så godt, ryster helt :blush:)

Hvad bilder BK sig dog ind...jeg har da været for vildt rastløs...Kunne kun kigge på min mail og se alle de links jeg ikke kunne bruge!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Det kender jeg vist også alt for godt...

Håber det går bedre med halsen, Rikke :bearhug: Nu har du jo næsten haft to hele dage uden BK, så måske du har holdt dig i sengen, så du kunne blive rask?

-Louise

Søde Louise... Jeg har jo nærmest ik' haft noget valg! Måske var det derfor, BK gik ned... Så jeg ku' blive rask??! :balloons:

Helt alvorligt talt, så er jeg liiiiiiiiiiiiiiige ved at være rask, langt om længe :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg

:) hilsen til dig skønne.....

Jeg vil også forbi din tråd bare rolig..... :)

Hvordan går du og har det, er du ved at være ovenpå igen????

Jeg tænkte på, ang Katharinas bryllup, hvad skal jeg give hende/dem...?? og har du tænkt på hvad skal vi bagefter, er der planlagt noget med de andre???

:) fra mig til dig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også forbi din tråd bare rolig..... :cheerleader3:

Jeg tænkte på, ang Katharinas bryllup, hvad skal jeg give hende/dem...?? og har du tænkt på hvad skal vi bagefter, er der planlagt noget med de andre???

Altså Louiseh79 og jeg har snakket om at finde en restaurant eller noget, hvor alle BK'erne ka' ta' med hvis de har lyst (for dit vedkommende er der tale om tvang! - Accepterer ikke et nej!).

Mht. til hva' du ska' gi' hende/dem så sender jeg dig lige en PM.

:) til dig, søde, fordi du kiggede forbi! :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også forbi din tråd bare rolig..... :cheerleader3:

Altså Louiseh79 og jeg har snakket om at finde en restaurant eller noget, hvor alle BK'erne ka' ta' med hvis de har lyst (for dit vedkommende er der tale om tvang! - Accepterer ikke et nej!).

Mht. til hva' du ska' gi' hende/dem så sender jeg dig lige en PM.

:) til dig, søde, fordi du kiggede forbi! :)

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: så let slipper du sku heller ikke af med mig....

og tusind tak for din pm....der er noteret....

0

Del dette indlæg

Tjah... Hva' ka' jeg sige andet end, at jeg jo self godt ka' følge dig. For mit og Oles vedkommende den bedste beslutning, vi har taget længe... Men som du jo er klar over, ska' begge være 100% med på beslutningen.

Send lige Søren herover, så deler jeg lige en flaske rødvin eller 2 med ham og fortæller ham om alle fortræffelighederne ved at blive gift udenlands!! :)

:)

Det synes jeg lyder som en fantastisk ide :)

Hvor på sjælland var det lige du boede??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Har lige luret din tråd!

Hvor er dit diadem smukt! Synes du ligner en prinsesse i kjole nr. 2 :loveshower:

Knus :)

Hejsa Marianne... tusind tak fordi du kiggede forbi og :cheerleader3: mange tak for feedback om kjolerne, det er så sødt af dig at bruge tid på mig :)

:) til dig

0

Del dette indlæg

:) Så er det langt om længe lykkedes mig at finde et hvidt sæt undertøj, som jeg ik' synes er helt vildt grimt! :) Ja undskyld, men jeg hader normalvist hvidt undertøj! :cheerleader3:

Jeg har købt det her på figleaves.com

post-22637-1163797218.jpg

post-22637-1163797242.jpg

Sku' gi' £40 (svarer vist til et sted mellem 4-500 kr.) inkl. forsendelse :)

0

Del dette indlæg

Hey...

Det er nu et lækkert sæt du har fundet dig der....smiler

Kender det med ikke at gå i hvidt til dagligt, men denne ene dag er det jo lige til at bære... :)

Knuzzzzzz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eii altså i lurer rundt herinde og holder hemmeligheder fra mig! Vil gerne lige pointere at i ikke skal tage noget med!

Kan godt forstå at nogen tager noget med hvis de er inviteret til reception, men det holder vi jo ikke engang! I bliver snoldet af med at komme i kirke!

Det er et mega flot sæt undertøj du har valgt smukke, du bliver en fræk lille sag! :)

0

Del dette indlæg

Hey...

Det er nu et lækkert sæt du har fundet dig der....smiler

Kender det med ikke at gå i hvidt til dagligt, men denne ene dag er det jo lige til at bære... :)

Knuzzzzzz

Tjoh... Du er jo stadig i live, så jeg satser da på, at jeg osse overlever!! :)

0

Del dette indlæg

WOW det var da super :)

Det er et rigtig flot sæt, men jeg troede du skulle have bikini indenunder, sådan så du kunne smide kjole med det samme bagefter, og så hoppe i bølgerne sammen som mand og kone :)

Nejnej... Sku' jo nødig ødelægge frisuren før luau'en om aftenen! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eii altså i lurer rundt herinde og holder hemmeligheder fra mig! Vil gerne lige pointere at i ikke skal tage noget med!

Søde Kat... Det tror jeg ik' du ska' bestemme ;)

Nu er der tilfældigvis nogle stykker, som gerne vil vise dig, hvor dejligt et menneske, du er, uden at der nødvendigvis behøver at være en "gulerod" for at gøre det...

Så BASTA!! Og TAK fordi du er dig!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer