Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Ihh hvor er de søde de katte... :balloons:

Jeg vil også have en kat, desværre må vi ikke have nogen i lejligheden, men de er jo så dejlige :)

Ja, de er super dejlige og skønne! :loveshower:

Skynd jer at flytte!!! :blink::blink::pokey:

-Sophie

ENIG!! Eller rettere... vent hellere til vi har killinger til salg en gang til næste år! :)

Hej Rikke :)

Jøsses hvor er den flot...så vidt jeg kan se, er den også godt sat sammen..har i hvert fald et flot og symmetrisk hoved. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif

Mvh Nanna

Jeg synes osse umiddelbart den ser ud til at ha' et stort potentiale :)

Kæmpe :) til jer alle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men Rikke her opdagede jo lige i fredags, at der sku' være racekatteudstilling i Ebeltoft i denne weekend! :balloons: Så ved middagstid lossede jeg en lettere modvillig Ole ind i bilen (han var træt!) og så kørte vi afsted.

HALLO!!!! Si'r jeg bare!... Har aldrig set så mange smukke katte på ét sted! :loveshower: Vi gik nærmest amok begge to over hver eneste Norske Skovkat og Main Coon, vi så!

Da vi så kørte hjem igen, sagde Ole, at han var :) glad for, at han var taget med...

Nu er han så ekset og skør med de katte, at jeg nærmest må få alle de Norske Skovkatte, jeg vil! :):):) Han sagde ordret "jeg må hellere sætte bremserne lidt i, for det er jo dit projekt, og det vil jeg ikke ta' fra dig"!!!

Jeg har bare VERDENS BEDSTE KÆRESTE!!! :loveshower:

:)

0

Del dette indlæg

En racekatte-elskende kæreste, så bliver det da ikke meget bedre :)

Vi leder med lys oglygte efter noget nyt, men vi har ikke rigtig råd til det, men man har jo lov at håbe, og så kommer vi da forbi og henter en killing til den tid :balloons:

Jeg elsker bare katte, de har såå meget personlighed :)

0

Del dette indlæg

Ej ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu lavede min pcér ballade og jeg havde lige skrevet en lang besked til dig!!!! :):):)

Nå, ville bare sige at det er en super skøn kat....den skal nok blive god den lille hvide der... :)

ØØhhh...hvad skrev jeg ellers.... :) Nå jo! Fedt med den udstilling, hva? Hvor er det skønt at han siger sådan, ham Ole!!! Tror nu også jeg skal på sådan en udstilling her i nærheden...du ved vel ikke hvornår der kommer noget i nærheden af slagelse området, vel???

Prøver lige at smide et par skønne billeder ind...Tror dog at den hvide du har kig på, får et meget større hovede end denne her...

Øv, det kan jeg ikke...prøver at sende en email til dig rikke, så må du smide den ind hvis der er nogen nysgerrige...

Mvh Nanna :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Rikke....

ihh... håber mest på at det blir den hvide... den er bare for nuser.... den ku jeg os gost tænke mig på trods af at jeg er meget mere til hunde end katte....

jeg har vist ikke fået din side opdateret i mit univers her de sidste mange dage... og gud hvor er der sket meget... er total vild med den stropløse bh... den er virkelig flot..... :bearhug:

han blir helt vild i hawaii varmen når han tager kjolen af dig....

hvorfor var det at den skulle være for hvid.... det er din kjole jo os..... eller...???? den ser ihvertfald hvid ud i mine øjne....

:balloons:

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det bare dejligt ven! Du må lige ringe når i har fået en dejlig lille missekat med hjem!

Og så må vi altså lige snart ses igen! Det var jo alt for kort i lørdags! Det var vist noget med en forloren hare der trængte til at blive spist ikk? (var der nogen der sagde inviter dig selv :bearhug: )

Kæmpe mys til dig smukke! :balloons:

0

Del dette indlæg

En racekatte-elskende kæreste, så bliver det da ikke meget bedre GP

Vi leder med lys oglygte efter noget nyt, men vi har ikke rigtig råd til det, men man har jo lov at håbe, og så kommer vi da forbi og henter en killing til den tid :balloons:

Jeg elsker bare katte, de har såå meget personlighed http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

:bearhug: Håber da at I finder det helt perfekte sted! :biggrin: Men altså, I må jo godt vente lidt, for selvom jeg har fået min første Norske Skovkat (JEP!! -HAHA- ), så er hun altså stadig selv en killing... Der går nok liiiiiiiiiiige nogle måneder inden der sker noget ;)

:toot:

0

Del dette indlæg

Ej ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu lavede min pcér ballade og jeg havde lige skrevet en lang besked til dig!!!! :toot:GP-HAHA-

Nå, ville bare sige at det er en super skøn kat....den skal nok blive god den lille hvide der... -HAHA-

ØØhhh...hvad skrev jeg ellers.... -HAHA- Nå jo! Fedt med den udstilling, hva? Hvor er det skønt at han siger sådan, ham Ole!!! Tror nu også jeg skal på sådan en udstilling her i nærheden...du ved vel ikke hvornår der kommer noget i nærheden af slagelse området, vel???

Prøver lige at smide et par skønne billeder ind...Tror dog at den hvide du har kig på, får et meget større hovede end denne her...

Øv, det kan jeg ikke...prøver at sende en email til dig rikke, så må du smide den ind hvis der er nogen nysgerrige...

Mvh Nanna :bearhug:

Hej søde Nanna... Sikke nogle LÆKRE kattebilleder, du har sendt til mig! :loveshower::balloons: Er det dine misser? (Altså bortset fra det sidste billede! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif )

Mht. racekatteshows i nærheden af dig, så prøv at hold lidt øje med www.norskskovkat.dk, www.darak.dk, www.racekatten.dk, www.racekatte.dk og www.jyrak.dk (sidstnævnte var der hvor jeg læste om udstillingen i Ebeltoft).

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Rikke....

ihh... håber mest på at det blir den hvide... den er bare for nuser.... den ku jeg os gost tænke mig på trods af at jeg er meget mere til hunde end katte....

jeg har vist ikke fået din side opdateret i mit univers her de sidste mange dage... og gud hvor er der sket meget... er total vild med den stropløse bh... den er virkelig flot..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

han blir helt vild i hawaii varmen når han tager kjolen af dig....

hvorfor var det at den skulle være for hvid.... det er din kjole jo os..... eller...???? den ser ihvertfald hvid ud i mine øjne....

Tak for din besked, skønne tøs! :biggrin:

Synes jo bare ikke, at man ka' ha' andet end hvid på under en "hvid" brudekjole...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det bare dejligt ven! Du må lige ringe når i har fået en dejlig lille missekat med hjem!

Og så må vi altså lige snart ses igen! Det var jo alt for kort i lørdags! Det var vist noget med en forloren hare der trængte til at blive spist ikk? (var der nogen der sagde inviter dig selv -HAHA- )

Kæmpe mys til dig smukke! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Skønne, dejlige Kat! I er altid velkomne... osse selvom det er pr. egeninvitation -HAHA-

... Så længe bryllupsalbummet er under armen, så går det nok! :balloons::bearhug::biggrin:

Laver lækker forloren hare til jer d. 10. Glæder mig rigtig meget til I kommer! GP

:toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde,

Det er vist alt for længe siden, jeg har skrevet noget herinde :bearhug:

Og jeg må jo overgive mig... Den misser er da nuser :biggrin: Og det er ham Ole vist også http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

- Louise

0

Del dette indlæg

GUD hvor er den lækker............nåååååååååååh - RIGTIG sød !!

FORRESTEN, d, 3 ?? - jamen så ses vi til kaffe ?? eller måske endda aftensmad ?

;) :balloons:

Ja, jeg kan altså også godt lave kaffe! Måske vi kunne lave en rendez-vous et eller andet sted d. 3... Kunne være hyggeligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

GUD hvor er den lækker............nåååååååååååh - RIGTIG sød !!

FORRESTEN, d, 3 ?? - jamen så ses vi til kaffe ?? eller måske endda aftensmad ?

;) :biggrin:

Ja, jeg kan altså også godt lave kaffe! Måske vi kunne lave en rendez-vous et eller andet sted d. 3... Kunne være hyggeligt :toot:

JA!!! :balloons: Ka' vi det?!!! Pleeeeeeeeeeease? :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig!!! Jeg lægger gerne hus til, men vi kunne også mødes et andet sted, hvis det passer bedre... William skal til fodbold om eftermiddagen, så det er ikke sikkert, at han kan komme med.

Nat skal vel også lege med?!?! Hvor er hun...

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den sød Rikke! Hun er meget langlemmet, er hun ik? Det er jo ikke dårligt :balloons: Skønt hoved og dejlige markerede ører...super lange knurhår!

Kan nu godt lide hendes farve :biggrin: , selvom jeg var helt op og ringe over den hvide...

Ja, de er godt nok flotte de kattebilleder og NEJ det er ikke mine....har ikke nogen katte...den sidste?? Øhhh...hvad var det for en?

Mvh Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

:jul12: hallo smukke....

Hvad laver du på side tre...... :bask:

Syntes det er lang tid siden jeg har sagt "hej" til dig.. Hvordan går det med dit nye vidunder ?

Og havd med din lille forretning, har du efterhånden juletravlt ?

Og hvad med de kære gaver.... er du ved at være færdig....??? Ja jeg lyder lidt ligsom

spørge Jørgen, men du er blot savnet.... :balloons:

:loveshower: fra mig til dig...

0

Del dette indlæg

Hej søde,

Hvor var det dejligt at se jer i dag! Og hyggeligt at drikke masser af kaffe :blush: Håber i finder vejen til Jylland - og at Ole fik noget at spise undervejs...

Håber vi får mulighed for at stikke hovederne sammen igen næste gang i kommer til hovedstaden :)

Hils Ole!

:balloons::biggrin::blush:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:jul12: hallo smukke....

Hvad laver du på side tre...... :bask:

Syntes det er lang tid siden jeg har sagt "hej" til dig.. Hvordan går det med dit nye vidunder ?

Og havd med din lille forretning, har du efterhånden juletravlt ?

Og hvad med de kære gaver.... er du ved at være færdig....??? Ja jeg lyder lidt ligsom

spørge Jørgen, men du er blot savnet.... :blush:

:loveshower: fra mig til dig...

Søde søde dig... Hvor betænksomt at hive mig frem og sige hej!! :blink:

Det går bare super fint med Pink (hun hedder Touch of Pink!! - Hvorfor ska' racekatte ha' så mærkelige navne!!!) Hun er bare for cute! :loveshower: Mellem jul og nytår får hun selskab af endnu en kat... Vi måtte jo osse bare eje den lille hvide med forskellig øjenfarver! :balloons: Der bli'r rigtig liv og glade dage i vores lille hjem! :biggrin:

Gaver??!!!?? Dem er jeg faktisk slet ikke begyndt på endnu!! Men jeg når det nok... Jeg har jo kun deltidsjob, så for en gang skyld ta'r jeg det ik' så tungt - ENDNU!!! :)

Stor :blush: til dig fordi du tænkte på mig!

0

Del dette indlæg

Hej søde,

Hvor var det dejligt at se jer i dag! Og hyggeligt at drikke masser af kaffe :blink: Håber i finder vejen til Jylland - og at Ole fik noget at spise undervejs...

Håber vi får mulighed for at stikke hovederne sammen igen næste gang i kommer til hovedstaden :hug:

Hils Ole!

:balloons::biggrin::blush:

- Louise

Det var bare super hyggeligt at møde jer!!! I er bare li'så skønne irl som herinde på BK! :loveshower: (Ik' at jeg var i tvivl)

Vi må helt klart få det planlagt sådan, at vi ka' ses mellem jul og nytår, når jeg igen vender snuden mod Tappernøje! :)

:blush:

0

Del dette indlæg

Hej smukke hvor er du henne?

Savner dig! :biggrin:

Søde Kat, det er jo da MIG, der savner DIG!! :blush: Har både været på familiebesøg i Århus, været på job, pyntet både hjem og butik og faret land og rige rundt efter katte!!! :)

Ska' til Sjælland og hente den lille hvide mis mellem jul og nytår og vil forsøge at få det til at passe med, at vi igen ka' mødes med Nat & Esben og Louise & William... og vi vil super gerne ha' dig med! :balloons:

Men glæder mig lige til d. 10. i første omgang!

Kæmpe :blush: til dig søde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer