Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

NÅÅÅRRRRR...... De er vilde....... :denmarkflag::rolleyes::) Super flot arbejde!! :bestwishes::bearhug:

Tror dog liiiige jeg springer over til vores bryllup...... Passer vist ikke liiiige til vores havebryllup :heart::denmarkflag:

Tak for din kommentar i min tråd... :bearhug::bearhug:

:denmarkflag: Årrhhhh søde... Bare fordi der er lidt 80'er disko over dem :denmarkflag:

:huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare godt ud :bestwishes: Stor :heart: for dine evner!! :bearhug: Især disse 2 er jeg vild med! :denmarkflag:

brud.jpgchocolate.jpg

Også her!

Me too, den brune er bare for feeed :bearhug:

Du er bare så sej, til det der neglefis ;)

:denmarkflag:

Hvor er I bare søde... Tak ska' I ha' :denmarkflag: Det er super dejligt, at I gider skrive, hvilke I ka' li'... Det gi'r mig jo en rettesnor, når jeg nu en af de nærmeste dage får 20-30 "blanke-negle-på-pind" ind ad døren!! :huh::bearhug:

post-22637-1181811687.jpg

0

Del dette indlæg

Uha, du er blevet god, Rikke! :bestwishes:

Jeg æææælsker bare sådan noget negle-sjov!

De her kan jeg særlig godt lide:

Aiiiiij.... Dig gad jeg godt lege med, Anita, for du tør godt lidt sjov og spas!!! :bearhug: Hvis du en dag keder dig... :bearhug:

:bearhug:

Hvad siger Ole til den slags?....

Eller.... Hmmm.... Var jeg den eneste, som opfattede den forkert :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger Ole til den slags?....

Eller.... Hmmm.... Var jeg den eneste, som opfattede den forkert :bearhug:

:huh::denmarkflag::heart:

Ej, det ka' jeg sgu da godt se nu... Sikke en formulering! :bearhug:

Nå ja, men bare fordi man er en gift kone, behøver livet jo ikke være kedeligt :bestwishes:

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Årh jaaa.... :bearhug::bearhug:

Der er da liiiiiige en der har haft travlt der - hva? Men skide godt ser det ud :bestwishes: er du nu sikker på, at du ikke har prøvet det der med negle før :denmarkflag:

Du er jo hammer dygtig, en skam der er så langt til Hobro, for du måtte da gerne lave mine negle :bearhug:

:huh:

Solsikken :heart:

Jamen søde... Du har jo selv tidligere sagt til mig, at vi ik' bor såååååå langt fra hinanden! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du dygtig til det negle deko Rikke... For vildt med det små nusseri, det ser vildt godt ud, selv om du siger farverne var begrænsede. Du bliver totalt haj til det der :bearhug:

Den med det pinke og sorte synes jeg også er for hård... Det ville være fedt til en bytur :bestwishes:

Hvor er du sød, Josefin... TAK :huh:

Tror osse den pinke er liiiiige noget for dig... Den er meget mere PANG i farven i virkeligheden!!! :bearhug: En skam du bor så langt væk ;)

0

Del dette indlæg

Uha, du er blevet god, Rikke! :bestwishes:

Jeg æææælsker bare sådan noget negle-sjov!

De her kan jeg særlig godt lide:

black_magic.jpg

brud.jpg

pink_passion.jpg

Aiiiiij.... Dig gad jeg godt lege med, Anita, for du tør godt lidt sjov og spas!!! :bearhug: Hvis du en dag keder dig... :huh:

Sjovt, Rikke og Louise!

Jeg opfattede den slet ikke sådan indtil jeg lige læste Louises indlæg :denmarkflag:

Men jeg er glad for farver, og har selv brugt laaaaang tid på at dekorere negle (sådan som en amatør nu gør det) da jeg gik i gymnasiet. De har været både blå og grønne, men aldrig sådan RIGTIG pink :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du dygtig til det negle deko Rikke... For vildt med det små nusseri, det ser vildt godt ud, selv om du siger farverne var begrænsede. Du bliver totalt haj til det der :bearhug:

Den med det pinke og sorte synes jeg også er for hård... Det ville være fedt til en bytur :bestwishes:

Hvor er du sød, Josefin... TAK :denmarkflag:

Tror osse den pinke er liiiiige noget for dig... Den er meget mere PANG i farven i virkeligheden!!! :bearhug: En skam du bor så langt væk ;)

Ja.... Ellers må jeg benytte mig af lejligheden når du er på besøg her ovre :huh:
0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Søde Rikke!!

Hvorfor har jeg dog forsømt din tråd?? :bask: :huh: til mig..

Et temmelig forsinket tillykke med fødselsdagen..

Hvor skønt at i har sådan nogle dejlige venner, som gav jer så dejlig en dag... Ole blev da vist en anelse træt i ansigtet hen af vejen :denmarkflag: Kanon fede billeder...

Og de der negle - de er for seje.. Den pink, den blå og den hvide er super seje... Jeg kunne godt lige se en af dem på mine negle, på dagen.. Men jeg skal vist spare lidt på pengene nu :bearhug: Det er rendt en anelse længere op, end vi lige havde regnet med.. Nå pyt - det bli'r en for vildt fed dag.. :bestwishes:

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

Smukke smukke Rikke... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal sige dig tak for en helt igennem fantastisk dag... Det var så dejligt at tilbringe dagen med dig og Ole også...

At du så skulle være så forbandet uheldig og slå hovedt, det er jeg ked af...Håber det går bedre med dig smukke :toot:

:thumbsupsmileyanim: og tusinde :blush: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED JERES 1 ÅRS BRYLLUPSDAG

:cheerleader3::):):):)

Håber I nyder livet og hinanden............ :bearhug:

:shooter:

Solsikken :bearhug:

Ej tusind tak søde! :) Bli'r da helt rørt over, at der er folk (andre end os selv, altså) der har husket vores bryllupsdag!

Vi har det rigtig godt, men ville da godt liiiiiiige være tilbage til Hawaii lige nu... SUK ;)

Neglesalonen er lukket ned, fordi det ik' var rentabelt, når man er sååååååå langsom som mig :heart::loveflag: Vi havde brug for pladsen til katteartikler i stedet... much better choice! :thumbsupsmileyanim:

Håber I osse har det helt fantastisk...

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer