Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

:cheerleader3::cheerleader3::iloveyou: I er bare fantastiske!!! Sidder og skåler lidt i rødvin med jer alle sammen!! :)

Jeg fortsætter bare med at lave negle for mig selv. Har ik' planer om at leje mig ind eller få ansættelse hos andre neglefolk. Jeg har jo osse fået min egen krog i vores nye butik :rolleyes: (Besvarer det dit spørgsmål, Josefin?)

:iloveyou:

Jeps det gjorde det :cheerleader3: det kunne jo godt være du havde planer i andre retninger med styling eller lign som overbygning på dine negle..
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps det gjorde det :rolleyes: det kunne jo godt være du havde planer i andre retninger med styling eller lign som overbygning på dine negle..

Altså, jeg har et negle-dekorationskursus i kalenderen til 12. juni, men så er det osse dét foreløbigt...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeps det gjorde det :rolleyes: det kunne jo godt være du havde planer i andre retninger med styling eller lign som overbygning på dine negle..

Altså, jeg har et negle-dekorationskursus i kalenderen til 12. juni, men så er det osse dét foreløbigt...

Er det med maling og sten og sådan noget eller er det de der vilde negle som de bruger i usa agtigt??
0

Del dette indlæg

Er det med maling og sten og sådan noget eller er det de der vilde negle som de bruger i usa agtigt??

Det der vilde USA-noget ka' man slet ikke med gelé, det ska' laves i akryl og det er et helt kursus i sig selv... Mit kursus er med sten osv.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med din eksamen. Det var flot.

Det kan godt være at der er noget jeg har overset, men hvad er det for en butik I har?

Tak søde Vibeke... Vi har en akvariebutik, hvor vi selvfølgelig sælger akvarier + udstyr, men derudover osse Luftplanter (ekstotiske stue-/udeplanter, der ikke vokser i jord)... Nu har jeg jo så osse lavet en rigtig neglekrog og sidste skud på stammen er smykker håndlavet på Hawaii af perler og skaller og ægte sølv :rolleyes: Så ka' det vist heller ik' blive mere blandet! :cheerleader3:

Du kan se det på www.unimati.dk og www.neglekrogen.dk - Det er samme firma, men vi har opdelte hjemmesider for overskuelighedens skyld.

0

Del dette indlæg

TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Dejligt, så er det overstået !!!

Og selvfølgelig klarede du den, du er jo bare :) dygtig..

:iloveyou: Jeanet

Tak, søde Jeanet! :)

tillykke søde Rikke, vidste du kunne klare det... :rolleyes:

Dejligt med sådan en tiltro til mig... Især fordi jeg selv vaklede en smule! :iloveyou::)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes::cheerleader3: :smolf: TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :smolf: :cheerleader3::cheerleader3:

Kæreste Rikke!

Stort tillykke med veloverstået eksamen og ny tittel!! DU er bare for sej!! :iloveyou:

Søde Anne... Tusind tak for din altid dejlige beskeder! :)

Tillykke skjønne - Er også helt tør i munden af at spytte :iloveyou:

:) og jeg løb tør for håndklæder!!! :) Tak søde... Der må være held i dit spyt! ;) :hug:
0

Del dette indlæg

Det der vilde USA-noget ka' man slet ikke med gelé, det ska' laves i akryl og det er et helt kursus i sig selv... Mit kursus er med sten osv.

uhh, det lyder spændende. Du må endelig huske at vise billeder af det du får prøvet. Jeg er godt nok spændt på hvordan det bliver sådan noget deko noget :rolleyes:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det Rikke, jeg vidste du kunne klare den :cheerleader3:

Hvor lang tid var du så om det???

Tak, søde Gitte :iloveyou:

Jeg var 1 time og 58 sekunder om det, fat det hvem der kan! :iloveyou: Havde jeg ikke været færdig på de 2 timer, var jeg dumpet lige på stedet! Neglene sku' jo så vurderes bagefter og selvom der var detaljer, der haltede (selvfølgelig, efter kun 2 timer!), så lavede jeg et resultat, som jeg var ok tilfreds med (tiden taget i betragtning). Det var osse heldigt for min model var min frisør-veninde og hun ska' giftes i morgen... Det var osse derfor jeg bestod - jeg VILLE bare levere et resultat, som hun ku' være bekendt til sit bryllup.

"Dommeren" gav mig point til, at jeg kun liiiiiige bestod, men sagde samtidig osse at den højre hånd var den pæneste hånd, hun overhovedet havde eksamineret igår :cheerleader3::rolleyes: Og nu ved jeg så osse hva' jeg ska' koncentrere mig om at forbedre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bli'r "dyrt" at få lavet negle, fordi jeg ik' længere har behov for modeller ;)

TILLYKKE Rikke!! Det var da skønt!

Hvor meget er "dyrt" egentlig??

Jeg har givet 550 kroner for Brisa gele-negle med fransk look de gange jeg har fået det og så 150 oven i for den der olie...

Bliver det i det brisleje?

Endnu engang tillykke! :cheerleader3:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Det bli'r "dyrt" at få lavet negle, fordi jeg ik' længere har behov for modeller ;)

TILLYKKE Rikke!! Det var da skønt!

Hvor meget er "dyrt" egentlig??

Jeg har givet 550 kroner for Brisa gele-negle med fransk look de gange jeg har fået det og så 150 oven i for den der olie...

Bliver det i det brisleje?

Endnu engang tillykke! :cheerleader3:

Tak, søde Louise :cheerleader3:

Det kommer til at koste 495,- for Brisa gelénegle med fransk look. Olien har jeg til 39,-/79,-/129,-

0

Del dette indlæg

Tillykke med det Rikke, jeg vidste du kunne klare den :cheerleader3:

Hvor lang tid var du så om det???

Tak, søde Gitte :)

Jeg var 1 time og 58 sekunder om det, fat det hvem der kan! :iloveyou: Havde jeg ikke været færdig på de 2 timer, var jeg dumpet lige på stedet! Neglene sku' jo så vurderes bagefter og selvom der var detaljer, der haltede (selvfølgelig, efter kun 2 timer!), så lavede jeg et resultat, som jeg var ok tilfreds med (tiden taget i betragtning). Det var osse heldigt for min model var min frisør-veninde og hun ska' giftes i morgen... Det var osse derfor jeg bestod - jeg VILLE bare levere et resultat, som hun ku' være bekendt til sit bryllup.

"Dommeren" gav mig point til, at jeg kun liiiiiige bestod, men sagde samtidig osse at den højre hånd var den pæneste hånd, hun overhovedet havde eksamineret igår :cheerleader3::rolleyes: Og nu ved jeg så osse hva' jeg ska' koncentrere mig om at forbedre...

Hvor fedt, og desuden er alt over et 6-tal ren blær ;)

Var du kun 1 time om det??? eller 1 time og 58 minutter???

For så havde du da vild turbo på :iloveyou:

Det var godt at du også selv synes de var flotte, og så flotte at hun uden problemer vil kunne vise dem frem til bryllup i morgen, og rosen - det manglede da bare, for du er skide dygtigt, Rikke :)

0

Del dette indlæg

Hvor fedt, og desuden er alt over et 6-tal ren blær ;)

Var du kun 1 time om det??? eller 1 time og 58 minutter???

For så havde du da vild turbo på :rolleyes:

Det var godt at du også selv synes de var flotte, og så flotte at hun uden problemer vil kunne vise dem frem til bryllup i morgen, og rosen - det manglede da bare, for du er skide dygtigt, Rikke :cheerleader3:

Aiiiiiij 1 time og 58 minutter altså! :cheerleader3: Og tak igen, søde! :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke

Du skal også lige have et tillykke med din veloverståede eksamen! Super flot gået med din tid! :iloveyou:

Jeg er bare rigtig glad for mine fine negle! De holder rigtig fint på trods af mine besværlige negle :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

:rolleyes: fra Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer