Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Smukke smukke..... Hvor er jeg bare så lykkelig over at se de billeder fra en dejlig polter til Dig og Ole... Det fortjener I bare så meget, og der er ingen undskyldninger for ikke at lave en polter... :balloons: og da slet ikke når det drejer sig om dig smukke........ :balloons:

Jeg kan tydelig læse ud fra billederne at I havde en dejlig dag, og du en dejlig fødselsdag... :cheerleader3:

Snakkede lige med Kat her sidst på eftermiddagen, hun kunne så lige fortælle at min hilsen til dig ikke er kommet......sikke et firma der formidler folks post... :balloons:

Men jeg har ikke glemt dig det skal du bare vide.......har sandelig tænkt på dig, hvilket jeg har haft oceaner af tid til med sådan et åndsvagt knæ.. :balloons:

Sender dig de bedste lykønskninger og håber min hilsen dukker op... :bestwishes:

:denmarkflag: til dig smukke......

Åhhh søde... Ville ha' ønsket, at du havde været med, men det var jo noget skidt med dit knæ!! :) Håber du snart bli'r ok...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare til at være den helt perfekte dag ... :cheerleader3:

Og er der nogen, der fortjener det, så er det bestemt dig... Endnu engang tillykke med i går ;)

Jessie

Tak søde... Hvor var det dejligt at hilse på dig i fredags, min med-grill-master! :denmarkflag::bestwishes:

Postet billedeNøjjj Rikke for en go polter, nu glæder jeg mig bare endnu mere til det bliver min tur. Postet billede

Hvor er du bare sød... Du ka' roligt glæde dig! :balloons:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor var det bare dejligt at tøserne (og deres mænner) havde planlagt sådan en dejlig dag for jer! I har nogle gode venner, hva?

Tak for de dejlige billeder! Det ser godt nok ud til at Ole er liiidt træt undervejs :cheerleader3:

Og så var det jo også en helt igennem dejlig fødselsdag, som du vil huske resten af livet, hva?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Søde søde Rikke.

Et forsinket men stort

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

skal du have........... :denmarkflag::bestwishes:

Og sikke en fødselsdag! Der tog de sgu :) på jer hva? Det synes jeg er god lir - sikke nogle venner!

Og det lyder til at have været en kanon dag - godt gået :balloons:

:balloons:

Solsikken :balloons:

PS. Jeg har lagt dugfriske billeder i min tråd :balloons:

0

Del dette indlæg

Kære Rikke-pige

ej hvor fedt med en efter-polter, det er sgu da kanont I blev overrasket på den måde, og det lyder jo også til I har haft en rigtig god dag, bortset fra selvfølgelig alle dine uheld, helt ærligt hvor uheldig har man lov at være? 3 gange på samme dag, :balloons: tror du trænger til en stribe af dem her.... :balloons::bestwishes::):balloons::thanks::balloons:

:denmarkflag: fra Gitte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvem sagde Gollum??!!!

:balloons::):thanks::thanks:

Jeg kan slet ikke lade være med at grine lige nu....det er sku det sjoveste billede nogensinde!!!

Åh for pokker hvor du slog dig på den bue der! :thanks: For dælen da Rikke.. :thanks: .det gik da helt galt det der! Din arm ser fuldstændig ud ligesom min, efter jeg havde røget på gulvet til brylluppet og slået armen på stolen på vejen ned... :balloons::thanks:

Iiih altså alle de billeder....der er så mange "kodak moments"!!!!! :cheerleader3:

Hvor har I haft en fed fed dag....og helt ærligt, så er ideen med den zoo der da genial!! Lige i jeres ånd!! :balloons::bestwishes::denmarkflag:

Knus herfra, Nanna :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::denmarkflag:

Sikken en dejlig dag I havde!! Hvor skønt for Jer!! Håber arm og ben har det nogenlunde igen..... Og at du har fået sovet lidt..... Det må du da godt nok trænge til efter sådan et par dage :balloons::balloons:

Skønne billeder, tak fordi du ville dele dem med os!! :bestwishes::balloons:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::denmarkflag:

Sikken en dejlig dag I havde!! Hvor skønt for Jer!! Håber arm og ben har det nogenlunde igen..... Og at du har fået sovet lidt..... Det må du da godt nok trænge til efter sådan et par dage :balloons::balloons:

Skønne billeder, tak fordi du ville dele dem med os!! :bestwishes::balloons:

0

Del dette indlæg

Aiiiiiij... Alle de søde beskeder til mig!!! :bearhug: I er fa'me nogle dejlige tøser! -HAHA- Og så har jeg bare forsømt jer alle sammen :bearhug:

Vil lige vise jer hvorfor jeg har forsømt jer... Jeg har nemlig været på negle-dekorationskursus! Ved godt at der er nogle af mine designs som har en tvivlsom farvesammensætning, men de er lavet på selve kurset og dér var materialerne altså begrænsede:

post-22637-1181811673.jpg

post-22637-1181811681.jpg

post-22637-1181811687.jpg

post-22637-1181811695.jpg

Nogen der tør dét til deres bryllup?? :bearhug:

Der kommer flere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtig fine de dekorationer... Men hænger de ikke fast i alting? Eller er der lak henover?...

Kom i øvrigt til at tænke på at det var godt, du ikke skulle i din brudekjole få dage efter den omgang bueskydning, hva? Sådan en albue havde da ikke pyntet på bryllupsbillederne, hva?

0

Del dette indlæg

De er rigtig fine de dekorationer... Men hænger de ikke fast i alting? Eller er der lak henover?...

Kom i øvrigt til at tænke på at det var godt, du ikke skulle i din brudekjole få dage efter den omgang bueskydning, hva? Sådan en albue havde da ikke pyntet på bryllupsbillederne, hva?

Der er forsegler henover, så nej, de hænger ik' fast i noget -HAHA-

Ja, det var rigtig godt, at det var EFTER brylluppet, for her en uge efter har jeg stadig en meget farverig albue! Tror den stikker nogle af negle-dekorationerne! Men osse kun nogle... :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jaaa.... :bearhug::bearhug:

Der er da liiiiiige en der har haft travlt der - hva? Men skide godt ser det ud -HAHA- er du nu sikker på, at du ikke har prøvet det der med negle før -HAHA-

Du er jo hammer dygtig, en skam der er så langt til Hobro, for du måtte da gerne lave mine negle :bearhug:

:heart:

Solsikken :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer