Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

For pokker Rikke hvor er du bare savnet her inde :hug: ........ Glæder mig MEGET til I kommer hjem i morgen :thumbsupsmileyanim: ..... Flere billeder og beretning.... Glæder mig vildt til at se og læse..... Skynd Jer hjem!!!! :cheerleader3::blink:

Og hvad er det for noget med en udvidelse af forretningen??????? Venter spændt på at hører!!!! :unsure::):):o

0

Del dette indlæg

ÅÅååhhh.... Rikke!!! Hvor har jeg dog været?? :cheerleader3: :bask: :thumbsupsmileyanim: til mig!!

Men nu til det søde:

KÆMPE TILLYKKE!!!

I ser fantastiske ud, og din kjoooolee!! Den er sååå smuk..du ligner en prinsesse og den passer bare så godt tl det hele! Hvor er I begge smukke og hvor ser I lykkelige ud..suk! Ikke alene får I hinanden, men I har samtidigt nogle fantastiske oplevelser, nogle minder I vil bære med jer for altid...

Endnu engang stort tillykke!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må I så småt være på vej hjem, og da jeg ikke kommer i nærheden af en pc´er i morgen, vil jeg allerede nu ønske Jer

:blink::unsure:VELKOMMEN HJEM :):)

Du har været savnet Rikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif men sikke en oplevelse I har til resten af Jeres liv sammen. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Glæder mig rigtig rigtig meget til at læse mere om Jeres fantastiske bryllup.

:o

Hilsen Solsikken :hug: (Der ikke kan koncentrere sig om noget som helst!!!!!!!!!!!!)

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke og Ole

Hjertelig tillykke med det veloverståede bryllup :boohoo:

I ser jo bare henrivende ud og WAUW Rikke du ser jo bare knaldhammerende godt ud.

Det er fantastisk at se sådanne som I stråler begge to - glæder mig til at høre historien bag det sidste billed (det sidste af de første du lagde ind...)*SS*

Endnu en gang rigtig mange gange tillykke med den store dag !!

Håber at I snart er godt hjemme, hjemme i Danmark, hjemme til os på BK men også hjemme hos misserne og de andre husdyr *SS*

-HAHA-

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, kom du ind under dynen! Dels er det sikkert koldt her i forhold til hvad i er vant til, og dels må I have jetlag, så det basker... Men i morgen VIL vi altså have flere billeder - ellers vanker der :bask: -HAHA-

Dejligt at have dig hjemme igen. OG overraskende nok er din tråd aldrig faldt om på side 3-4-5 stykker... Det kan min da sagtens gøre selvom jeg er på hver dag :thumbsupsmileyanim:

Sov godt - hils Ole!

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh Rikke I er bare smukke!!!!

Det er lidt sjovt med det sidste billede du satte ind - kan SNILDT genkende klippen fra de billeder du satte ind af jeres vielses-sted. Jeg glæder mig afsindigt til at høre om jeres fantastiske eventyr :boohoo:

Sov sødt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YES....YES....YES.... :lol: :carrot: :lol:-HAHA- RIKKE ER HJEMME I DK IGEN.... -HAHA-:shooter::super::griner:- Hvor er det bare dejligt at ha' dig her inde igen.... Så får vi snart flere billeder og beretning...... Glæder mig så meget.....

VELKOMMEN HJEM

:lol:-HAHA-
0

Del dette indlæg

YES....YES....YES.... :toot: :carrot: :lol:-HAHA- RIKKE ER HJEMME I DK IGEN.... -HAHA-:shooter::super::griner:- Hvor er det bare dejligt at ha' dig her inde igen.... Så får vi snart flere billeder og beretning...... Glæder mig så meget.....

VELKOMMEN HJEM

:lol:-HAHA-
Århhhh tak søde Anne :hug:

Vil gå igang med beretning og billeder lige om lidt...

:lol:

0

Del dette indlæg

YES....YES....YES.... :hug: :carrot: :toot:-HAHA- RIKKE ER HJEMME I DK IGEN.... -HAHA--HAHA-:lol::griner:- Hvor er det bare dejligt at ha' dig her inde igen.... Så får vi snart flere billeder og beretning...... Glæder mig så meget.....

VELKOMMEN HJEM

:shooter::lol:
Århhhh tak søde Anne :hug:

Vil gå igang med beretning og billeder lige om lidt...

:lol:

Gllææææææææææææder mig................

Vil skynde mig hjem fra fys og planteindkøb og læse den.... Hvor er det altså dejligt at ha' dig her inde igen :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer