Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE!

Tænk engang... nu er du fru Ole ... er det ikke bare fedt?? - hvorer det stort at du tænker på BK helt omme hos jer... personligt føler jeg mig beæret! -Mange knus fra frøkenen til fruen!

post-23814-1178528118.jpg

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser, er ked af at sige det men det er altså først i nat at Rikke bliver fru Ole, det er ikke lige sådan med den der tidsforskel... :pokey:

Rikke, det ser for vildt ud, og jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke med imorgen, kl tidligt dansk tid, jeg glæder mig for vildt til at se billeder...

:ilovebryllupsklar:

jeg skal tænke på jer den 7. maj, hvad tid, dansk tid er det i skal giftes?

Jeg tvivler på at du vil tænke på os, søde... Måske vil du drømme om os, for det er kl. 04 dansk tid (d. 8. maj), at det går løs! :pokey:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så Rikkemusen!! Nu er der kun 7 timer til du står nede på stranden i din smukke kjole og siger ja til dit livs kærlighed! Jeg har sat vækkeuret til at ringe så jeg lige kan drikke en kop gåsevin og skåle med jer!!Glæder mig så meget til at i er tilbage og vi skal holde tøseaften og hygge, drikke rødvin og se alle billederne og hører om det hele!!

Endnu en gang et stort tillykke smukke!!!

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

:super: hej smukke og hej ole...........

Så er det sket... :denmarkflag: og hvor vil jeg bare ønske jer så uendeligt mange gange tillykke med brylluppet.

Glæder mig vanvittigt til at høre og ikke mindst se billeder fra dagen.

Fortsar rigtig rigtig god HONEYMOON (ja det må resten af jeres ferie vist kaldes :pokey: )

Tusind tusind tanker og :pokey: til Smukke......(savner dig....)

:ilovebryllupsklar: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg jo bare sige TILLYKKE en gang til!

TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke! TIllykke!

Jeg følger jo bare med strømmen som en anden lemming, og når én siger, at det er i dag, så tror jeg jo på det :ilovebryllupsklar: Ikke desto mindre glæder jg mig stadig til at se smukke, smukke billeder f hr. og fru Ole :denmarkflag:

I øvrigt imponerende at din tråd stadig ligger så langt fremme, når du er helt ovre i den anden ende af verden - så populær er du bare!

0

Del dette indlæg

I virkeligheden var det vist snarere i går aftes :ilovebryllupsklar: De er vist ca. 12 timer bagud :denmarkflag: Jeg sendte en lykønskende sms i går kl. 08.40, og der fik jeg en sms tilbage om, at klokken var 21.40 den 6.5 hos dem :pokey:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I virkeligheden var det vist snarere i går aftes :) De er vist ca. 12 timer bagud :) Jeg sendte en lykønskende sms i går kl. 08.40, og der fik jeg en sms tilbage om, at klokken var 21.40 den 6.5 hos dem :)

-Sophie

Ifølge den udregning, er de 11 timer bagud, og hvis de bliver gift kl. ca. 04.00 dansk tid i dag, så er den kl. 17.00 lokal tid den 7. maj :)

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Rikke og Ole

:):):):):)

:hug: TILLYKKE ()()

:respekt::bearhug::loveflag::blush::blush:

Hvor ser det dog bare fantastisk ud og hvor jeg dog glæder mig til at se billeder af jer nygifte med sand mellem tæerne :cheerleader3:

Ret imponerende at du på jeres bryllupsrejse fodrer os med misundelsesværdige udsigtsbilleder - husk nu at være på ferie og bryllupsrejse.... så må vi andre altså vente ;) (Selvom jeg da også hungrer efter billeder og indtryk.... :blush: )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::loveflag: HVOR ER I BARE SMUKKE..... :):)

Det ser bare helt vildt romantisk ud!!!! -JEG VIL OZ TIL HAWAI.... :cheerleader3::):)

Det ser bare helt fantastisk ud kære Rikke..... Glæder mig så meget til at hører mere når I kommer hjem til lille kolde DK igen!

:):blush::hug: Til jer begge fra mig :blush::blush::respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer