Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Puha, Rikke-pige; det var da ikke lige det sjoveste at komme ind på din tråd i dag :balloon: SIkke uhyggeligt med din ulykke - godt du ikke kom noget til :balloon:

Og så lige TILLKKE MED DISPENSATIONEN TIL EKSAMEN - det må da være en lettelse

Og dit hår bare så flot - smadderlækker :balloon::balloon:

Hvis..... jeg nu ikke skulle komme herind igen inden I smutter, så ha' en rgtig god tur og et super bryllup! Jeg glæder mig som et lille barn til at høre om det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆFT hvor er I bare søde alle sammen... Vidste bare jeg ku' regne med jer :) Hvis jeg ku' ville jeg pakke jer alle sammen ned og ta' jer med på tirsdag! :heart:Jeg er altså ikk' ret stor og går jo hjemme, så det er ikke noget problem at få fri..... -HAHA-

Jeg har sovet nogenlunde i nat, men er godt nok vågnet op med mega hovedpine -HAHA- Har garanteret ubevidst ligget anspændt hele natten.

Stakkels Ole, der skete et eller andet med ham, da han så bilen igår aftes, og han blev vist lidt forskrækket! :bearhug:

Og søde Nanna (Mullemusen) havde fortalt søde Katharina hva' der var sket, så min mobilos ringede kvart over 11 i aftes... Fik lige snakket lidt med Kat, det var rigtig dejligt :heart:

Ole og jeg brugte ellers det meste af aftenen på at snakke om, hvor heldig jeg har været. Falck-manden fortalte, at han havde hentet en bil, som osse havde haft sammenstød med en en Kronhjort, hvor bilen slet ik' var bil mere... Og hvor føreren ikke overlevede -HAHA-

Puhhhhhha... si'r jeg bare! Og tak, deroppe!

:balloon:

Har altså bare så ondt af dig Rikke..... VIlle ønske at der var noget jeg kunne gøre for dig!!!! -Sender dig en masse varme tanker og håber at du meget snart får det bedre :balloon::balloon::balloon::balloon:

0

Del dette indlæg

Puha Rikke!

Hvor er jeg bare super lettet! Hvor er det godt der ikke skete noget med dig. Bilen er materielt. Du kan jo ikke erstattes !!!!!!!!!!!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Okay liiiiidt for meget action til mine nerver! Hold da fast - hvor er det godt der ikke skete noget med dig! (Og jeg er rigtig glad for at høre at I lige har en bonus-bil i baghånden).

Og det der hår er da for lækkert! Man kan slet ikke se at det hele ikke er dit eget. :balloon: frits, søde!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er bare for dejlige! :):balloon:

Har jo haft besøg idag af verdens sødeste mennesker: Kat & Kristian og Nanna & Henning :balloon: Søde Belinda sku' osse ha' været her, men hun har desværre fået mellemørebetændelse :balloon::balloon:

De havde gaver med til os :balloon:Og hvilke gaver!!!! Blev sgu så glad, at jeg tudede (igen... Er vist lidt af et tudefjæs i øjeblikket!). I ska' jo selvfølgelig se, hva' de havde lavet til os...

En bog om vores liv sammen... Starter selvfølgelig d. 7. maj og så ska' vi selv fylde den ud:

post-22637-1177794973.jpg

Første side er dog lavet til os på forhånd:

post-22637-1177795000.jpg

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Champagneglassene som var i kassen:

post-22637-1177795358.jpg

...Og så var der en flaske champagne og en specialøl til Ole (som ik' ka' li' champagne):

post-22637-1177795426.jpg

Derudover havde de en stor og flot sammenplantning med, som jeg ik' lige har fået taget et billede af.

Har jeg bare verdens bedste veninder eller hva'!!!??!!!! :) DET SYNES JEG I HVERT FALD!!! :balloon:

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt med sådanne hilsner :balloon:

Jeg håber du er mere og mere på vej oven på igen, efter en hyggelig aften .. og med udsigterne til jeres skønne bryllup, om få dage ;)

Når nu i rejser til Hawaii, så må du også give dig selv tid til at nyde naturen - og hjælpe din psyke til at komme ovenpå i ulykken - Jeg er sikker på at du og Ole får nogle dejlige dage :balloon:

Stort tillykke Rikke - Jeg GLÆDER mig til at se billeder når I kommer hjem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Rikke

Sikke da nogle dejlige gaver i fik fra de skønne tøser.. Det lyder til at i har haft en dejlig hyggelig aften sammen.. Godt at de kunne muntre dig lidt op igen

Knuz Mia :)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle dejlige gaver i har fået :) I er nogle heldige nogen, er i!

Og tænk...I rejser lige om lidt. Husk nu mig ikke...I har jo lovet mig en plads i kufferten -det er derfor jeg har tabt mig!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Champagneglassene som var i kassen:

post-22637-1177795358.jpg

...Og så var der en flaske champagne og en specialøl til Ole (som ik' ka' li' champagne):

post-22637-1177795426.jpg

Derudover havde de en stor og flot sammenplantning med, som jeg ik' lige har fået taget et billede af.

Har jeg bare verdens bedste veninder eller hva'!!!??!!!! :) DET SYNES JEG I HVERT FALD!!! :balloon:

Sikken nogle dejlige venner I har der!!!! Jeg er sikker på at I har fortjent alt hvad de kom med, men hvor var det bare sødt af dem!! Jeg kan kun lige klare lidt af dem her.... :balloon::balloon::balloon::bearhug:

Ha' en rigtig dejlig dag!!

0

Del dette indlæg

Hej Søde!

Puh godt der ikke skete noget med dig, du har forhåbentlig ikke fået glas i ansigtet, siden vi ikke må se dig forfra.

Er I ved at være klar til at rejse?

Skulle jeg ikke nå herind til dig, inden I rejser, må I have en rigtig fantastisk tur og et vidunderligt bryllup.

:):balloon::balloon:

Mange :balloon: til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt med sådanne hilsner :balloon:

Jeg håber du er mere og mere på vej oven på igen, efter en hyggelig aften .. og med udsigterne til jeres skønne bryllup, om få dage ;)

Når nu i rejser til Hawaii, så må du også give dig selv tid til at nyde naturen - og hjælpe din psyke til at komme ovenpå i ulykken - Jeg er sikker på at du og Ole får nogle dejlige dage :balloon:

Stort tillykke Rikke - Jeg GLÆDER mig til at se billeder når I kommer hjem :)

Tusind tak for din søde besked, Majken :balloon:
0

Del dette indlæg

Søde Rikke

Sikke da nogle dejlige gaver i fik fra de skønne tøser.. Det lyder til at i har haft en dejlig hyggelig aften sammen.. Godt at de kunne muntre dig lidt op igen

Knuz Mia :)

Tusind tak, dejlige Mia :balloon:

Sikke nogle dejlige gaver i har fået :balloon: I er nogle heldige nogen, er i!

Og tænk...I rejser lige om lidt. Husk nu mig ikke...I har jo lovet mig en plads i kufferten -det er derfor jeg har tabt mig!

-Sophie

Har da selvfølgelig ik' glemt dig, Sophie... Du har jo arbejdet så hårdt for det :balloon::balloon:
0

Del dette indlæg

Sikken nogle dejlige venner I har der!!!! Jeg er sikker på at I har fortjent alt hvad de kom med, men hvor var det bare sødt af dem!! Jeg kan kun lige klare lidt af dem her.... :balloon::balloon::balloon::balloon:

Ha' en rigtig dejlig dag!!

Århhhh tak, søde! De krammere vægter altså osse rigtig højt!!! :bearhug:

Hej Søde!

Puh godt der ikke skete noget med dig, du har forhåbentlig ikke fået glas i ansigtet, siden vi ikke må se dig forfra.

Er I ved at være klar til at rejse?

Skulle jeg ikke nå herind til dig, inden I rejser, må I have en rigtig fantastisk tur og et vidunderligt bryllup.

:)-HAHA--HAHA-

Mange :balloon: til dig.

Nejnej, ingen glas i ansigtet... Havde jo bare tudet så meget, at jeg lignede noget der var løgn... Derfor ingen billeder forfra. Tak for din søde besked :heart:
0

Del dette indlæg

Godmorgen søde musen! :balloon:

Det lyder da dejligt at du/I blev så glade for gaven og blomsterne!!

Det var jo også meningen!

Tusind tak for en hurtigt kop kaffe som hurtigt blev til lidt mere! Thi hi :balloon:

Det var en rigtigt dejlig aften og jeg kan vist rolig sige at jeg snakker på os alle 4s vegne når jeg siger at vi nød aftenen, sammen med jer, inden i rejser meget!! :)

Kat og jeg ved heller ikke helt hvordan vi skal undvære vores dejlige veninde i næsten 3 uger! Det bliver dælme hårdt men vi glæder os til at I kommer hjem så vi kan holde tøseaften med billeder, rødvin og fortællinger!!

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov forresten tøzer!!

Så så vi også Rikke mega smukke fantastiske kjole i går i virkelig live!!

Den er virkelig så smuk og billeder yder den slet slet ikke nok retfærdighed!!

:):balloon::balloon::balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha Rikke en omgang drama lige her på falderebet, inden du drager afsted. Kan sgu godt forstå, at din kære kommende mand blev forskrækket ved synet af bilen. Men dejligt at høre at du har sovet godt, og har det godt :)

:balloon::balloon::balloon::balloon::bearhug::heart:-HAHA--HAHA--HAHA-

Og sikke en dejlig overaskelse med gaven idag. :balloon: lækkert.

Håber at alt er vel, og at du er ved at have lukket kufferten. Er så spændt på at høre om jeres tur - skynd jer hjem, så vi kan se billeder.

0

Del dette indlæg

:balloon::balloon:

-HAHA--HAHA-:heart:()()()()

Sikke nogle dejlige gaver...Dejlige venner.. :)

Og jeg sender lige mine bedste ønsker og håb, om en rigtig god rejse mod det skønne solrige HAWAII - det er altså bare så -HAHA-

Som skrevet, så mange gange før - Så glæder jeg mig på Jeres vegne... Det er toppen af romantik...

Nu skal I bare nyde hinanden, vejret, udsigterne og alt det andet - det er bare så velfortjent.. :balloon:

:balloon::balloon::bearhug::heart:-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke

Hvor er jeg glad for at læse at du er okay :balloon: Sikke en forskrækkelse,- jeg er ikke mere i tvivl om at du har kontakter højere oppe :balloon: Når sådan noget sker,- så stopper man lige op engang og mærker livet....

Hvor er dit hår blevet smuk og dejlig langt,- det må være en sjov fornemmelse :)

Ingen tvivl om at det er nogen rigtig dejlige veninder du har der'. Men du er bestemt oss værd at sætte pris på søde :balloon:

Har selv haft rigtig travlt og forsømt BK det meste af ugen,- men jeg skulle lige nå at ønske dig,-

RIGTIG GOD TUR

Glæder mig til du kommer tilbage,- vil bestemt savner dig herinde...

:balloon: Silotte

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke & Ole :loveboard:

Jeg ønsker jer en fantastisk rejse til Hawaii.. Må i have en vidunderlig kærlighedsferie og den bedste bryllupsdag i mands minde.. Jeg glæder mig så meget til du kommer hjem og kan fortælle os det hele og vise en masse billeder.. Desværre er jeg ikke hjemme før sent i aften igen så har ikke mulighed for at skrive dette senere.

Pas godt på hinanden og giv hinanden den dejlige oplevelse det bliver -HAHA-

Knuz Mia :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer