Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hej :cheerleader3:

VIlle bare lige sende dig lidt af de her :griner:-:thumbsupsmileyanim::boohoo:HUUG og høre om det går bedre med dig din stakkel!!!

For pokker det er da snart hva!! Glæder mig helt vildt på dine vejne!!!!! -Og så til billeder, billeder, billeder, billeder

Årh tak søde... Går desværre ik' bedre endnu HUUG Må være influenza, for det startede med halsen, da det så begyndte at gå fremad satte det sig i næsen (hvor det stadig er), men nu er det osse ømme bihuler og konstant hosten! Gider det bare ik'! HUUG Tak for de skønne krammere... De hjælper :)

Hejsa Rikke

Håber at du er ved at være frisk - tiden nærmer sig jo med hastige skridt :super:

Wauw en sød veninde du har dig der - det bliver da bare SÅ spændende og skønt at skulle shines sådanne op og så endda betalt af veninden :griner:-

Rigtig god bedring og ikke mindst rigtig god tur til Hawaii hvor jeg er sikker på at I får et fantastisk bryllup :)

HUUG

Tusind tak fordi du kiggede forbi... Belinda er heldig at ha' en veninde som dig! :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved det, ved det.. (at du var en af dem og at jeg skylder billeder) :):super:

Har bare ingen billeder og har ingen digital kamera her... :thumbsupsmileyanim: hmmmmm må få min søster til at tage et billede på Fredag og så sætte det ind i løbet af weekenden...er du så tilfreds??? :cheerleader3:

Utroligt hvad der bliver forlangt af en herinde! :boohoo::griner:-

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Ved det, ved det.. (at du var en af dem og at jeg skylder billeder) :):super:

Har bare ingen billeder og har ingen digital kamera her... HUUG hmmmmm må få min søster til at tage et billede på Fredag og så sætte det ind i løbet af weekenden...er du så tilfreds??? :thumbsupsmileyanim:

Utroligt hvad der bliver forlangt af en herinde! HUUG:boohoo:

Knus herfra, Nanna

Måske... Hvis du når det inden jeg rejser, så er du tilgivet! :griner:-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hva pokker, er du stadig syg, selv efter alle de positive tanker jeg har sendt dig, må vest hellere koncentrere mig lidt bedre de næste par dage HUUG

Nu ved jeg godt at der vil komme en masse problemer ud af det jeg skriver nu, men der er altså ikke noget at gøre ved det, der er ingen vej udenom...

Du bliver nødt til at flytte til Sjælland...

Jeg er blevet såå glade for mine nye negle, og jeg kan slet ikke undvære dem nu, men de begynder jo allerede at trænge til lidt "balancering" (tror jeg du kaldte det), så du kan nok se at der ikke er noget at gøre, så bare begynd at pakke så du kan blive min on-call negletekniker :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænkte at lidt klar neglelak måske kunne skjule overgangen en smule, så jeg kan beholde dem på lidt endnu, er der noget bestemt mærke jeg skal gå efter, for jeg aner jo ingenting HUUG

:)

Aiiiiiij... Du er altså sød, men jeg ka' jo ik' bare rykke teltpælene op selvom Greve umiddelbart er et skønt sted, hvor solen skinner :boohoo: Ved ik' lige hvor meget en klar lak ka' skjule, måske du ville ha' større held med en farvet lak :cheerleader3: Men hvis det bare er en klar lak, så ka' du li'så godt købe en overlak, for den gi'r en flot skinnende finish... Lød det ik' enormt jeg-er-uddannet-negletekniker-og-har-mange-års-erfaring-agtigt?? :griner:- Kender ik' så meget til de produkter, der findes ude omkring, men ta' nogle af de store modehuse, de laver kvalitet indenfor alt andet, så hvorfor ik' osse negleprodukter? Ellers er der jo altid de produkter, som jeg forhandler HUUG

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiiiiiij... Du er altså sød, men jeg ka' jo ik' bare rykke teltpælene op selvom Greve umiddelbart er et skønt sted, hvor solen skinner :griner:- Ved ik' lige hvor meget en klar lak ka' skjule, måske du ville ha' større held med en farvet lak :super: Men hvis det bare er en klar lak, så ka' du li'så godt købe en overlak, for den gi'r en flot skinnende finish... Lød det ik' enormt jeg-er-uddannet-negletekniker-og-har-mange-års-erfaring-agtigt?? :cheerleader3: Kender ik' så meget til de produkter, der findes ude omkring, men ta' nogle af de store modehuse, de laver kvalitet indenfor alt andet, så hvorfor ik' osse negleprodukter? Ellers er der jo altid de produkter, som jeg forhandler HUUG

Jamen jeg vil da meget hellere handle hos dig, det er meget mere hyggeligt, og så slipper jeg også for fejlkøb ;)

Men så skal jeg have en klar overlak, og måske en med lidt farve, men sådan så man stadig kan se neglen (det hvide) igennem :thumbsupsmileyanim:

Så kan jeg prøve mig frem, og måske bliver jeg lligefrem så hooked at jeg vil gå med neglelak til daglig :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opdateret To-Do-Liste:

Købe:

√ Taske

√ Kjole

√ Underskørt

√ Undertøj

√ Scholl's Party Feet

√ Lækkert makeup

√ Askepot-ampuller (Biotherms Bio Effet)

√ Hårpynt/Curlies

√ Sko

√ Solcreme

√ Hårnåle

√ kam

Anskaffe:

√ Ægteskabserklæringen

Andet:

√ Tilpasning af kjolen

√ Underskrive & aflevere Ægteskabserklæringen

√ Tjekke at begge pas er gyldige

√ Lave perlesandaler

√ Underskrive og sende kontrakt til Rainbow Weddings

√ Betale Rainbow Weddings

√ Lave prøve-makeup

√ Få styr på alle papirerne (billetter, bekræftelser, ægteskabserklæring osv.)

√ Hente Oles jakkesæt fra rens

√ Lave prøve-opsætning

√ Gå skoene til

Afhentning af kjolen - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Udfylde Marriage License Application - igang

Få taget sol løbende - igang

Pakkeliste - igang

Frisør - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Få vekslet til dollars - er bestilt, mangler afhentning

Få lavet negle

Pakke

Låne Carmen-curlers af Britt

Vaske tøj

Underskrive ægtepagten

BLIVE RASK!

Få besøg af Kat & Kristian, Nanna & Henning og Belinda - aftalt, bli'r lørdag d. 28. april kl. 17 :)

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

YES!!!! :super: Jeg fik dispensation til at ta' min eksamen 31. maj alligevel!!!! :)

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Hvor er det bare super! Super! Super!

Er simpelthen så glad på dine vegne :griner:-

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

RIKKE OG OLE FLYTTER INDEN STEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:griner:-:griner:-

Vi kan slet slet ikke undvære dem herover!!

Desunden kan jeg ikke undvære min kæreste-passer!! Hvad skulle da jeg gøre uden Ole når jeg en gang i mellem bliver træt af kæresten! :thumbsupsmileyanim:

Så i må "nøjes" med besøg af Rikke på øen eller besøge Rikke herover! HUUG

Men jeg forstår udemærket at i synes hun skal flytte over til jer! Hun er nemlig bare den rareste, smukkeste, dejligste kvinde jeg længe har mødt!!

MEN I FÅR HENDE IKKE!!! :bigggrin:

Hva pokker, er du stadig syg, selv efter alle de positive tanker jeg har sendt dig, må vest hellere koncentrere mig lidt bedre de næste par dage :boohoo:

Nu ved jeg godt at der vil komme en masse problemer ud af det jeg skriver nu, men der er altså ikke noget at gøre ved det, der er ingen vej udenom...

Du bliver nødt til at flytte til Sjælland...

Jeg er blevet såå glade for mine nye negle, og jeg kan slet ikke undvære dem nu, men de begynder jo allerede at trænge til lidt "balancering" (tror jeg du kaldte det), så du kan nok se at der ikke er noget at gøre, så bare begynd at pakke så du kan blive min on-call negletekniker HUUG

Jeg tænkte at lidt klar neglelak måske kunne skjule overgangen en smule, så jeg kan beholde dem på lidt endnu, er der noget bestemt mærke jeg skal gå efter, for jeg aner jo ingenting :)

Aiiiiiij... Du er altså sød, men jeg ka' jo ik' bare rykke teltpælene op selvom Greve umiddelbart er et skønt sted, hvor solen skinner HUUG Ved ik' lige hvor meget en klar lak ka' skjule, måske du ville ha' større held med en farvet lak :boohoo: Men hvis det bare er en klar lak, så ka' du li'så godt købe en overlak, for den gi'r en flot skinnende finish... Lød det ik' enormt jeg-er-uddannet-negletekniker-og-har-mange-års-erfaring-agtigt?? HUUG Kender ik' så meget til de produkter, der findes ude omkring, men ta' nogle af de store modehuse, de laver kvalitet indenfor alt andet, så hvorfor ik' osse negleprodukter? Ellers er der jo altid de produkter, som jeg forhandler :bearhug:

0

Del dette indlæg

YES!!!! :thumbsupsmileyanim: Jeg fik dispensation til at ta' min eksamen 31. maj alligevel!!!! :)

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

:boohoo:

SUPER SØDE!!!!!!!!!

:super::cheerleader3::griner:-

Hvor er jeg bare glad på dine vegne!!!

Og nu må du altså se at blive rask efter at jeg har prøvet på at overtage din sygdom!!

Glæder mig rigtigt rigtigt meget til på lørdag!!!!

Knus

HUUG

0

Del dette indlæg

RIKKE OG OLE FLYTTER INDEN STEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:boohoo::cheerleader3:

Vi kan slet slet ikke undvære dem herover!!

Desunden kan jeg ikke undvære min kæreste-passer!! Hvad skulle da jeg gøre uden Ole når jeg en gang i mellem bliver træt af kæresten! :griner:-

Så i må "nøjes" med besøg af Rikke på øen eller besøge Rikke herover! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg forstår udemærket at i synes hun skal flytte over til jer! Hun er nemlig bare den rareste, smukkeste, dejligste kvinde jeg længe har mødt!!

MEN I FÅR HENDE IKKE!!! :bigggrin:

Ka' da i hvert fald heller ik' forlade dig!!! Du er den bedste, Nanna!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YES!!!! :super: Jeg fik dispensation til at ta' min eksamen 31. maj alligevel!!!! :)

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Nej hvor lækkert, så skal du da ikke bekymre dig om det længere! FEDT :griner:-

Puha 6 dage igen, Rikke :boohoo: Er du begyndt at sidde på kufferten, for med alt det I skal have med, så må du da op og hoppe på den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nej hvor lækkert, så skal du da ikke bekymre dig om det længere! FEDT :cheerleader3:

Puha 6 dage igen, Rikke :thumbsupsmileyanim: Er du begyndt at sidde på kufferten, for med alt det I skal have med, så må du da op og hoppe på den :griner:-

Nej, er ik' gået igang med at pakke endnu... Men det er da godt, jeg ik' har været på kur, for nu er der da en chance for, at jeg ka' få den lukket! :super:

0

Del dette indlæg

Fedt med dispensationen, søde

ATJU... jeps - virusnissen har sørme gjort sin entré hos mig - kan mærke i hvilken retning det går - sygdom til weekenden, hvor vi skal til barnedåb i familien og smede ringe og prøvesmage vine om mandagen og tale med præst om tirsdagen - har bare glædet mig til miniferie og bryllupsplanlægning, men..... må jo hjælpe dig af med virusnissen, så du ikke er syg, når I SKAL TIL HAWAII OG GIFTES :)

DET ER DÆLME DA LIGE OM LIDT SØDESTE RIKKE :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med dispensationen, søde

ATJU... jeps - virusnissen har sørme gjort sin entré hos mig - kan mærke i hvilken retning det går - sygdom til weekenden, hvor vi skal til barnedåb i familien og smede ringe og prøvesmage vine om mandagen og tale med præst om tirsdagen - har bare glædet mig til miniferie og bryllupsplanlægning, men..... må jo hjælpe dig af med virusnissen, så du ikke er syg, når I SKAL TIL HAWAII OG GIFTES :super:

DET ER DÆLME DA LIGE OM LIDT SØDESTE RIKKE :thumbsupsmileyanim:

Uhhhhhha ja, søde... Har godt nok osse lidt sommerfugle i maven i dag!!! :cheerleader3: Fik sgu lige lidt ekstra da jeg så din besked!!! :)

:griner:-

0

Del dette indlæg

Rigtig dejligt med dispensationen. Wauw du får din kjole i overmorgen. Så bliver det hele endnu mere virkeligt.

Kan du så se at blive rask. :super::cheerleader3:

TAAAAAAK søde Vibeke!! :thumbsupsmileyanim: Havde slet ik' tænkt på det som "i overmorgen" (mangler den der sommerfugle-smiley, hva' pokker blev der af den?!!!)

Det er altså bare lige om snart!!! :)

0

Del dette indlæg

Har talt med en journalist fra Politikken, som ska' lave en "serie" (eller noget) om bryllupper, hvor brud & gom stikker af / bli'r gift i hemmelighed.... Og vi bli'r en af historierne. Dog uden navns nævnelse, men alligevel... :thumbsupsmileyanim: Er da lidt sjovt, synes jeg.

Og gæt hvordan hun fandt os.... :)

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Har talt med en journalist fra Politikken, som ska' lave en "serie" (eller noget) om bryllupper, hvor brud & gom stikker af / bli'r gift i hemmelighed.... Og vi bli'r en af historierne. Dog uden navns nævnelse, men alligevel... HUUG Er da lidt sjovt, synes jeg.

Og gæt hvordan hun fandt os.... :)

HUUG

Eiiiiii det bliver spændende, spændende læsning!!!! :thumbsupsmileyanim::boohoo:HUUG

Fandt hun jer her på BK eller var det en lille fugl ved navn Louise79 der kvidrede?????

0

Del dette indlæg

Eiiiiii det bliver spændende, spændende læsning!!!! :):super::cheerleader3:

Fandt hun jer her på BK eller var det en lille fugl ved navn Louise79 der kvidrede?????

Tror hun fandt os af sig selv herinde.

SÅ spændende bli'r det nu heller ik' for hun er allerede igang med at skrive den og den bli'r færdig INDEN vi rejser, så.... Ved ik' engang hvornår det kommer i, men det må jeg lige spørge hende om, når hun ringer senere på ugen. Det ska' jo nok liiiiiige passe, at vi ik' engang selv er hjemme til at købe avisen! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer