Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk smuk kjole :boohoo:

Jeg elsker det kæmpe skørt :denmarkflag:

Jeg er åbenbart ikke helt tilbage alligevel, stadig intet net, men der burde komme en tekniker idag, jeg har bare ikke de heltstore forhåbninger :boohoo:

Men jeg er på mobilen, og herinde indtil kl 16.00, godt arbejdet har internet ;)

0

Del dette indlæg

Yes, så sker der ting og sager i vores planlægning :denmarkflag: Men det er vel egentligt heller ik' for tidligt...

:pokey: Min kjole er jo kommet og jeg har booket tid til tilretningen... Det bli'r på onsdag kl. 10.30 :boohoo:

:toot: Så har vi osse endelig modtaget vores ægteskabsattest / Certificate of Marital Status med posten i dag! - Der er heldigvis intet til hinder for, at vi bli'r gift! :heart:

:hug: Vi har desuden osse modtaget vores nye flybilletter - fra L.A. og hjem, så mangler vi bare dem fra Honolulu til L.A. De er bestilt seperat af hensyn til prisen.

...Typisk!! Nu sker der endelig en hel masse i planlægningen og så er min tid til BK begrænset!!! :sm: Vi er nemlig ved at indrette vores nye butik :boohoo:

Go' weekend til de af jer, som jeg ik' får at se "on the other side" :heart:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes, så sker der ting og sager i vores planlægning :denmarkflag: Men det er vel egentligt heller ik' for tidligt...

:sm: Min kjole er jo kommet og jeg har booket tid til tilretningen... Det bli'r på onsdag kl. 10.30 :)

:thanks: Så har vi osse endelig modtaget vores ægteskabsattest / Certificate of Marital Status med posten i dag! - Der er heldigvis intet til hinder for, at vi bli'r gift! :sm:

HUUG Vi har desuden osse modtaget vores nye flybilletter - fra L.A. og hjem, så mangler vi bare dem fra Honolulu til L.A. De er bestilt seperat af hensyn til prisen.

...Typisk!! Nu sker der endelig en hel masse i planlægningen og så er min tid til BK begrænset!!! ()() Vi er nemlig ved at indrette vores nye butik :pokey:

Go' weekend til de af jer, som jeg ik' får at se "on the other side" :hug:

:toot:

Hvor er det bare dejligt for dig at det hele "flasker sig"!!!!! Stort tillykke her fra!!!!!!!

Glæder mig til at høre om tilretningen!!!! :boohoo::heart::boohoo::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så er der da også lige et par :denmarkflag: :denmarkflag: :bestwishes: fra mig :bearhug: Tusind tak for en dejlig eftermiddag/aften - som altid!

Jeg nåede lige præcis ud i lufthavnen til tiden - ventede lige fem minutter, og så kom de gamle ud gennem ankosthallen, så det var perfekt! Håber i hyggede jer max efter jeg smuttede også.

0

Del dette indlæg

Kære Rikke

Tusind tusind tak for de skønne negle du har lavet på mig - jeg er efterhånden blevet helt god til at have dem på :denmarkflag:

- jeg håber vi snart kan ses igen, for det var bare SUPER hyggeligt :denmarkflag:

Og til alle andre; jeg videregiver hermed mine varmeste anbefalinger til Rikke

Mange af dem her i din retning :bestwishes::bearhug::toot:

:blush: Mia

0

Del dette indlæg

Kære Rikke

Hvor var det dejligt at mødes med dig. En super hyggelig dag/aften. :bearhug:

Mine negle skinner flot,- og bestemt nogen fede produkter jeg fik med hjem. Brugte glimmerlakken til at lægge ovenpå,- det ser bare vildt Wauuu ud :denmarkflag:

Da pigerne så glimmerlakken, vakte det vild jubel. Alle pigernes fingre og tær glimtre :carrot: Ikke engang viggo gik fri,- han fik på storetås neglen :bestwishes:

Tak for en hyggen i lørddags. Håber der kommer en mulighed på et andet tidspunkt..

:denmarkflag: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny_4: Hej Søde Rikke!!

Du har nok travlt hva!!! :cheerleader3:

Det bli'r garanteret lækkert når forretningen er færdig indrettet, med din gode smag, kan det kun blive kanon.. :cheerleader3:

Jeg bli'r nok snart nødt til at få en tid til at få lavet lækre negle hos dig, med alle de varme anbefalinger, så skulle jeg da være et skarn, hvis jeg gik andre steder hen... -HAHA-

Ville bare lige sende dig nogle af de her :

:bunny_4::thumbsupsmileyanim:-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

Åååhhh Rikke.... jeg har helt kriller i maven for os begge to.....Det er bare lige om lidt, er du klar over det????????

Det rammer mig som kæmpe sug i maven i disse dage,- kan bare ikke fatte, at det er lige rundt om hjørnet!!!! :cheerleader3:

Vi tager til Tyskland d. 28 april, så der starter det lidt for os allerede....hvornår er det nu I rejser?

0

Del dette indlæg

Så har jeg igen været for længe væk pgr a arbejde..... :smash: til mig (og min chef.....)

Hvor er det fedt at din kjole er kommet :cheerleader3: Liiiidt vigtigt detalje...

og hvor lækkert med jeres forlængede tur - jeg sidder jo og bliver helt misundelig..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:bunny_4: Hej Søde Rikke!!

Du har nok travlt hva!!! :cheerleader3:

Det bli'r garanteret lækkert når forretningen er færdig indrettet, med din gode smag, kan det kun blive kanon.. :cheerleader3:

Jeg bli'r nok snart nødt til at få en tid til at få lavet lækre negle hos dig, med alle de varme anbefalinger, så skulle jeg da være et skarn, hvis jeg gik andre steder hen... GP

Ville bare lige sende dig nogle af de her :

:bunny_4::thumbsupsmileyanim:-HAHA- Jeanet

Århhhhh søde.... TAAAAAAAARK! :blink: Du er bare den bedste af os to! -HAHA-

Ville være en ÆRE at lave dine negle engang! Du ville osse få :smash: hvis du gik et andet sted hen og fik det gjort! ;)

Kæmpe -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååhhh Rikke.... jeg har helt kriller i maven for os begge to.....Det er bare lige om lidt, er du klar over det????????

Det rammer mig som kæmpe sug i maven i disse dage,- kan bare ikke fatte, at det er lige rundt om hjørnet!!!! -HAHA-

Vi tager til Tyskland d. 28 april, så der starter det lidt for os allerede....hvornår er det nu I rejser?

:cheerleader3::bunny_4::bunny_4: Uhhhhhhhhhha ja... Det kører osse op og ned i min mavse! Vi rejser så lige et par dage efter jer... D. 1. maj - Faktisk præcis om 14 dage :cheerleader3:-HAHA- :yeah:

Nøiiij hvor jeg altså glæder mig til at se jeres billeder. Hvornår kommer I hjem igen?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg igen været for længe væk pgr a arbejde..... :smash: til mig (og min chef.....)

Hvor er det fedt at din kjole er kommet :cheerleader3: Liiiidt vigtigt detalje...

og hvor lækkert med jeres forlængede tur - jeg sidder jo og bliver helt misundelig..... :bunny_4:

Dejligt at du trods alt er her igen, søde... Du er jo altid savnet, når du er væk :thumbsupsmileyanim: Så jo osse lige din kjole i din tråd og hvor er du altså bare smuk! :bunny_4:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det rammer mig som kæmpe sug i maven i disse dage,- kan bare ikke fatte, at det er lige rundt om hjørnet!!!! -HAHA-

:cheerleader3::bunny_4::bunny_4: Uhhhhhhhhhha ja... Det kører osse op og ned i min mavse! Vi rejser så lige et par dage efter jer... D. 1. maj - Faktisk præcis om 14 dage :cheerleader3:-HAHA- :yeah:

Nøiiij hvor jeg altså glæder mig til at se jeres billeder. Hvornår kommer I hjem igen?

:thumbsupsmileyanim:

Vi kommer hjem igen om mandagen....altså d. 7 må det være. Og så har jeg også taget fri fra arbejde om tirsdagen....tror det bliver dejligt lige at få lidt alene tid til at fordøje det hele og selvfølgelig.......lægge billeder ind ;)

0

Del dette indlæg

Var jo så til tilretning af min kjole i dag... Det er bestemt verdens smukkeste kjole!!! :cheerleader3: Til gengæld havde jeg ikke verdens bedste fotograf med (min mor), så beklager den slørede kvalitet!:

post-22637-1176895360.jpg

post-22637-1176895325.jpg

Den ska' kun lægges op :cheerleader3: Og den er SKØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØN!!!!! :bunny_4::thumbsupsmileyanim:-HAHA-

:bunny_4:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer