Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej smukke..

Hvor er det dejligt at læse at du fik hjælp på messen...havde alle mulige forsøg på at komme til aalborg, men en mand der arbejder hele weekenden og selv arbejde lørdag, også skulle have arrangeret det med tre børn.....det var bare bedst jeg blev hjemme smukke......

Håber virkelig vi snart kan mødes....men det må jo vente til efter påske...savner dit enormt dejlige selskab...

:( og millioner af :cheerleader3: til dig...

0

Del dette indlæg

Ok, selvom det er altid er dejligt at forkæle sig selv med lidt kosmetik, så øv øv øv til at der er ngen der har stjålet dit make-up, kunne godt forestille mig at man alligevel får samlet lidt meget rundt omkring :cheerleader3:

Men så har du alligevel også fået fyldt op :bearhug:

:(

0

Del dette indlæg

Søøde Rikke

Krydser X for dig og dine dejlige misser her i weekenden :cheerleader3: Det bliver nok ikke nødvendigt at krydse,- når man ser så dejlige og veltrimmet ud som de gør. :cheerleader3: til alle dine dejlige misse-børn

Og sikke øv med din kosmetik pung. Hvis man ser bort fra værdien af taabet,- så må det være en utrolig fed fornemmelse at købe nyt make-up for 2800,- Wauuu!!!

Tak for din søde besked i min tråd og billeder. Du ramte lige plet,- det er bestemt i den stil!! Tak søde!!

:thumbsupsmileyanim: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Rikke-pige...

hvor er jeg dog glad for at høre I havde en god messe i weekenden, det fortjener I, så det bare surt med din mistede makeup taske, men sådan kan det jo gå, og så giver det jo en ganske glimrende anledning til at købe nyt... :thumbsupsmileyanim:

så vil jeg sige at jeg er ked af at jeg ikke kan komme omkring Greve i den weekend, jeg har en eksamen i ugen efter og den er jeg vist nødt til at læse op på, ville gerne have mødt dig og alle de andre dejlige tøser herinde fra... om ikke andet så bare for at hilse på jer, skal alligevel i praktik igen i starten af maj, og der er kunstige negle totalt bandlyst, selv om jeg gerne ville have prøvet for en gangs skyld at have smukke negle... det må blive en anden dag, hvis jeg finder ud af at komme omkring jylland og vi evt kan finde ud af noget der? Karsten har familie i Aalborg, så det er da ikke utænkeligt, men aner det ikke endnu... ellers må jeg bare affinde mig med korte og kedelige negle... :oops:

Rikke jeg vil krydse fingre for dig, og dine missere i weekenden, de er altså bare så dejlige jeres katte, og det siger jeg selv om jeg normalt ikke bryder mig om katte...

:huh: og hilsner fra

Gitte

så skal du forresten også have tak for din besked i min tråd, de små har det godt, men vi var nødt til at sende en af de voksne ud med porcelæns ekspressen igår, den var vores malle i fuld gang med at gnaske i ()()

Tusind tak for din søde besked :thanks: Er ked af at jeg ik' får mulighed for at hilse på dig til negle-tamtam-dagen-i-Greve... Forhåbentlig en anden gang -HAHA-

Årrrh, det gad jeg da totalt godt!!!! Tænk at kunne få lov til at bruge SÅ mange penge i MATAS :cheerleader3: Anledningen er så selvfølgelig knap så rar, men nu ser vi jo det positive i tingene, såsom de ekstra gaver du fik :cheerleader3:

:pokey: Mia

Føler mig faktisk osse lidt som et skarn, fordi jeg ikke nød det noget mere :thanks::)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke..

Hvor er det dejligt at læse at du fik hjælp på messen...havde alle mulige forsøg på at komme til aalborg, men en mand der arbejder hele weekenden og selv arbejde lørdag, også skulle have arrangeret det med tre børn.....det var bare bedst jeg blev hjemme smukke......

Håber virkelig vi snart kan mødes....men det må jo vente til efter påske...savner dit enormt dejlige selskab...

:cheerleader3: og millioner af :cheerleader3: til dig...

Håber osse snart vi ses :thanks:

Ok, selvom det er altid er dejligt at forkæle sig selv med lidt kosmetik, så øv øv øv til at der er ngen der har stjålet dit make-up, kunne godt forestille mig at man alligevel får samlet lidt meget rundt omkring :oops:

Men så har du alligevel også fået fyldt op :thanks:

:huh:

Jow... løber da ikke tør for noget af det så'n liiiiiiige med det samme ()() Og havde faktisk to eyelinere (blyanter) som var ved at være for små til at holde... Der er ik' noget, der er så skidt, at det ik' er godt for noget :thumbsupsmileyanim::)

Søøde Rikke

Krydser X for dig og dine dejlige misser her i weekenden -HAHA- Det bliver nok ikke nødvendigt at krydse,- når man ser så dejlige og veltrimmet ud som de gør. -HAHA- til alle dine dejlige misse-børn

Og sikke øv med din kosmetik pung. Hvis man ser bort fra værdien af taabet,- så må det være en utrolig fed fornemmelse at købe nyt make-up for 2800,- Wauuu!!!

Tak for din søde besked i min tråd og billeder. Du ramte lige plet,- det er bestemt i den stil!! Tak søde!!

:pokey: Silotte

Tak søde... For dine krydsede fingre og dine altid dejlige beskeder -HAHA- og det var da så lidt med frisurerne.
0

Del dette indlæg

Hej søde

Held og lykke med kattene :thanks:

Og sikke en shoppingtur - kunne også godt bruge at smide et par tusind i matas.... :oops:

Ville jo nok ha' føltes sjovere, hvis det var fordi, jeg havde vundet i Lotto... Men SKAT er lige blevet enig med sig selv om, at jeg må ha' for mange penge mellem hænderne, for de vil ha', vil de!!! :angry1: - Så overskud til Matas var der ik' for meget af og forsikringsselskaberne er bare ik' særligt hurtige -HAHA-:)

:huh:Hejsa!!

()() at det gik godt på messen, og det er jo skønt med en hjælpene hånd :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Med de små misser til udstilling... Det skal nok gå godt, de er jo bare rå nuttede, de er simpelthen bare lige til at kramme :cheerleader3:

:pokey: Jeanet

Tak søde Jeanet :thanks:-HAHA-
0

Del dette indlæg

YIIIIIIKES!!! Har lige snakket med min kjole-leverandør, fordi det måtte være oppe over med ankomsten af min kjole... MEN DEN KOMMER FØRST EFTER PÅSKE!!! :cheerleader3: Det er altså liiiiiiige at stramme den lidt... Ka' for alvor mærke bridezilla'en komme op i mig! :cheerleader3: Er godt nok lidt nervøs lige nu, vi rejser jo den 1. maj, så der er sgu ik' lang tid til tilretning! Kan ik' ret godt med flere stress-faktorer lige nu :wacko:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YIIIIIIKES!!! Har lige snakket med min kjole-leverandør, fordi det måtte være oppe over med ankomsten af min kjole... MEN DEN KOMMER FØRST EFTER PÅSKE!!! :cheerleader3: Det er altså liiiiiiige at stramme den lidt... Ka' for alvor mærke bridezilla'en komme op i mig! :pokey: Er godt nok lidt nervøs lige nu, vi rejser jo den 1. maj, så der er sgu ik' lang tid til tilretning! Kan ik' ret godt med flere stress-faktorer lige nu :wacko:

Uhh... SÅ er det om at have is i maven!!!!!!!!!!!!

Men det har så´n en sej quinde som dig jo også - så bare rolig. Den skal nok nå frem og blive tilrettet, og du bliver så smuk så smuk!

SOlsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

YIIIIIIKES!!! Har lige snakket med min kjole-leverandør, fordi det måtte være oppe over med ankomsten af min kjole... MEN DEN KOMMER FØRST EFTER PÅSKE!!! :huh: Det er altså liiiiiiige at stramme den lidt... Ka' for alvor mærke bridezilla'en komme op i mig! :oops: Er godt nok lidt nervøs lige nu, vi rejser jo den 1. maj, så der er sgu ik' lang tid til tilretning! Kan ik' ret godt med flere stress-faktorer lige nu :wacko:

Ej, ja, et er da lidt stramt nok i forhold til tidsplanen, det kunne de da godt lige have arrangeret bedre, håber da de har givet dit den forreste plads når den skal tilrettes :pokey:

Men på den positive side, så kan den ikke nå og hænge så længe i skabet at den bliver krøllet, at den så måske bliver det på flyveturen, se det er noget helt andet ;)

Og den vil blive tilrettet så tæt på jeres bryllup at du nærmest ikke kan nå hverken at tabe dig eller tage på :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uhh... SÅ er det om at have is i maven!!!!!!!!!!!!

Men det har så´n en sej quinde som dig jo også - så bare rolig. Den skal nok nå frem og blive tilrettet, og du bliver så smuk så smuk!

SOlsikken :cheerleader3:

Tak søde :pokey: Håber virkelig du har ret! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kære søde Rikke

Øv-Øv-Øv,- men jeg tror på at der er en mening med alting her i livet. At din kjole først kommer efter påske, skyldes helt sikkert at i stedet for at blive 100% smukke,- så er den 120% med pil opad :thumbsupsmileyanim:

Sådan er livet,- en smuk kjole til en smuk og dejlig Quinde :cheerleader3:

Tilretningen tager jo kun en lille uges tid på det her tidspunkt. Søde Rikke,- Har haft kontakt med de højere magter, der er ingen grund til panik :huh:

Brug energien på en dejlig påske og glæder til kjolen kommer hjem efter påskeferien. Og så lidt energi på dine dejlige missebørn som skla med deres mor ud og være lækre her i weekenden. :oops:

:cheerleader3: Silotte

ps. Tak for dine altid trolige og søde hilsner i min tråd. :pokey:

Er lige kommet hjem med luna fra børneafdelingen,- hun sover nu. Og ja det er noget være noget herhjemme. Men så kan det da kun blive bedre nu!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Kom lige forbi din tråd :thumbsupsmileyanim:

Sikke et fantastisk bryllup i skal have. Jeg tror der er mange af os der er rigtig misundelige. Hawaii.... ja, hvem der bare kunne blive gift dernede :cheerleader3: Jeg er helt sikker på at det bliver en fantastisk oplevelse og jeg vil glæde mig til at se billeder :cheerleader3:

Jeg er helt vild med din kjole. Den er SÅ smuk. Hvilken model er det??

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

aaarghh, kan godt forstå, hvis du bliver lidt stresset - det var jeg nok også blevet....

Men jeg er sikker på, du når det hele. Du har jo tydeligvis ben i næsen (min mormors yndlingsudtryk :cheerleader3: ) og styr på det!

Æv med SKAT, i øvrigt. HVor er det bare typisk dem at ødelægge det hele..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er vi kommet hjem fra vores første katte-udstilling, noget rundtossede og trætte... Det er simpelthen en hel videnskab i sig selv at finde ud af deres pointsystemer og certifikater osv.

Men vi er kommet hjem med to "vinder-katte", de blev begge EX1 (= certifikat), hvilket betyder bedst i deres gruppe og klasse og kræver minimum 88 point af 100 mulige.

Rani (den hvide) har fået på skrift, at hun er en "Dejlig killing" og Patti (den sorte) er en "Dejlig komplet kat" og "Harmonisk velbygget killing".

Patti blev endda kaldt op til Nominering og var dermed blandt dommerens 3 favoritkillinger i ALLE racer! Hvis man vinder nomineringen, ska' man kæmpe mod alle fertile hunkatte på hele udstillingen om Best In Show (Der var 6 katte, der kæmpede om æren). Hun blev desværre slået på målstregen af en ældre kat, hvilket er ok, for en killing har ik' en kinamands chance for at blive Best In Show alligevel.

Kan kun sige...

-HAHA-JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :bearhug:

Tak for alle jeres krydsede fingre... ved med garanti at det hjalp! :lol:

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer