Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Ja, så er der i hvert fald lukket for tilmelding til neglebehandling lørdag!

LØRDAG:

Mia S. - gelénegle (ca. 3 timer)

MamaTux - manicure evt. med sten (ca. 1 time)

Silotte - gelénegle (ca. 3 timer)

Mette Tejlmann - gelénegle (ca. 3 timer)

SØNDAG:

Marina29 - gelénegle

Som I kan se, får jeg et MEGET stramt program lørdag. Jeg kan absolut ik' nå mere... Og som det ser ud lige nu, er der ik' ret meget pause-tid til Rikke -HAHA-

Hvis der er en af jer (Mia S., MamaTux, Silotte og Mette Tejlmann), der ku' tænke sig at være med lørdag, men først få negle søndag, så har jeg ikke noget imod en times kørsel oder so søndag hjem til jer.

:blink:

Så kan du vist heller ikke spørge meget pænere smukke..

Du får da godtnok også fyldt lørdagen Helt ud...10 timer med negle...

Pas på dig selv smukke... :)

Ja hold da op! Det er da godt at Rikke er så dygtigt at hun kan nå det på en dag! :balloons: Men det kommer da vist til at koste noget i kaffe! Vi nåede da et par kander eller tre og det var kun to hænder! hi hi hi hi

Men glæd jer tøser for Rikke er super dejlig at være sammen med og super dygtig til at lave smukke negle!! Jeg går stadig og kigger forelsket på mine som jeg fik lavet i lørdags!!

Stort :hug: til dig Rikke, for at være som du er og http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif for at gå i gang med sådan en dag!!

Knus Nanna.

:toot:

Don´t you worry.... Jeg laver jo en fantastisk lagkage og tager med :balloon:

- og selvfølgelig passer vi da på hende, hun skal jo lave vores negle de næste 50 år -HAHA-

- og direkte til dig, kære Rikke; det er SÅ dejligt, at du gider -HAHA-

-HAHA-

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er virkeligt dejligt at du vil hive en hel dag ud af kalenderne for os beboere på dvæjleøen ;)

Glæder mig meget til at møde dig, og sådan blive puslet om i et par timer :balloons:

Men hold op dte tager lang tid at få lavet gelenegle, det er en hel ny verden for mig :balloon:

0

Del dette indlæg

Kæreste piger... TAAAAAAAK! - hvor er I søde... Det varmer at vide at I er med os i tankerne! Man kan virkelig regne med jer hva´? HERLIGTpost-23814-1173886561.gif

- Mette

ALTID!

:balloons:

LØRDAG:

SØNDAG:

Marina29 - gelénegle

Som I kan se, får jeg et MEGET stramt program lørdag. Jeg kan absolut ik' nå mere... Og som det ser ud lige nu, er der ik' ret meget pause-tid til Rikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Hvis der er en af jer (Mia S., MamaTux, Silotte og Mette Tejlmann), der ku' tænke sig at være med lørdag, men først få negle søndag, så har jeg ikke noget imod en times kørsel oder so søndag hjem til jer.

:balloon:

Hej Rikkepigen!

De der gelénegle der... kan de ikke lappe over hinanden - jeg mener hvis der er lidt ventetid her og der...? Jeg ved det ikke derfor spørger jeg... Jeg skal gerne tage hvad som helst med til dig... bare sig til ikke Rikke???

Går det helt galt... så kan jeg da godt søndag, men det vill da være ærgeligt at misse en aften til den ultimative fodboldfest med skønne lækre og labre negle, og jeg garanterer ikke for min ånde eller friskhed...

Jeg skal jo også liiiige nå at prøve en kjole eller 2 i Bride fashion inden jeg kommer ned til Marina i Greve om lørdagen, men har allerede tid klokken 9.30...

Glæder mig til at se jer alle sammen!

- Mette

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Det arbejdesprogram som ligger til dig, er på ingen måde værdigt... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif :blink: Når du nu endelig kommer til øen er det bestemt ikke for at give dig :) der skal bestemt oss være plads til lidt hygge :smolf: og :balloon:

Jeg trækker mig fra lørdagens program,- men vil stadig gerne komme og møde dig og alle de andre dejlige piger :hug:

:balloons: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!!! :balloon:

Uhhh, jeg aner stadig ikke hvad jeg skal have lavet.. -HAHA- .hmmm...tænke tænke...måske bare manicure m. lak...ved ikke helt med de gele´negle, men åhhh kommer garanteret til at fortryde det hvis jeg ikke gør det.. -HAHA- .vil jo gerne have dem pæne til brylluppet i en nogen lunde længde...

Hvor lang tid er ens negle om at vokse ud til en pæn længde..???? :toot: altså mine er ganske alm. korte..hvis du forstår... ;)

Forresten, så vil jeg da gerne på til om Lørdagen... :toot:

Knus herfra, Nanna http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

LØRDAG:

SØNDAG:

Marina29 - gelénegle

Som I kan se, får jeg et MEGET stramt program lørdag. Jeg kan absolut ik' nå mere... Og som det ser ud lige nu, er der ik' ret meget pause-tid til Rikke -HAHA-

:blink:

Rikke....har du virkelig glemt mig??? :hug:

Så kommer jeg bare for hyggens skyld og så må du liiiige fortælle hvordan man plejer sine negle til en anden gang du får tid... -HAHA-

Går også og tænker at vi måske bliver poltet i den weekend...hmmm...eller i påsken....who knows?! :):toot: Ved de er i gang m. planlægningen og har skaffet barnepige til vores unger.....

Hmmm..hvad skal jeg mon medbringe?? Er der nogen der kan lide kage??? Chokoladekage m. chokoladestykker i og glasur oven på??? Sådan en rigtig blød en... :balloons: Tror jeg snakker med marina om det...

Knus herfra, Nanna :)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Belinda og Nanna (Mullemusen).... Hvor er det skønt at vide, at der nogen, der passer på mig i mit eget fravær :balloon::blink:

Vil dog gerne lige tale for mig selv osse.

Søde Sjællænder-tøser, nu får I lige min ærlige mening her... Håber ikke der er nogle, der bli'r stødt eller kede af det, for det er bestemt ikke meningen. Vil bare gerne ha' at I ved, hvor jeg står, så I ka' forholde jer til det. Lov mig at I læser indlægget HELT færdigt, selvom det vist er blevet lidt tungt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif :

Nanna (Fjordbak), jeg havde bestemt ikke glemt dig, ku' jeg aldrig drømme om, søde :) Men jeg følte bare ik', at du havde besluttet dig for, hva' du ville og det var der rigeligt andre, der havde, så derfor blev det lidt "først-til-mølle".

I må ikke ta' det personligt nogen af jer... Det er ikke et surt opstød, men jeg skylder jer bare at melde ud, at jeg har været lidt ked af udviklingen af turen/weekenden.

Jeg må tilstå, at jeg har været på nippet til at aflyse turen de sidste par dage, fordi jeg kun kunne se, at jeg ville få en hård arbejdsweekend ud af det, uden muligheden for at nyde jeres selskab, hvilket jo var min intension bag hele turen. Havde faktisk osse en følelse af, at I var lidt ligeglade med mit program - eller nok nærmere ik' havde forståelse for det og for tiden, der ligger i behandlingerne og det er jo udelukkende min egen skyld. Men I ska' jo osse bare huske, at jeg har 3-4 timers biltur hver vej oveni tiden derovre.

Ved jo godt når det kommer til stykket, at der ik' er en eneste af jer, der ku' drømme om at være ligeglade med mit program, men når man er nede...

Har været lidt (læs: meget) ked af det, fordi jeg jo glædede mig vildt til at møde jer alle sammen, men jeg har bare fået stykket et lige lovligt stramt program sammen for mig selv - primært fordi jeg ik' vil skuffe nogen af jer og fordi I alle sammen bare så gerne vil ha' en tur i Rikkes-luksus-forkælelses-maskine ;)

Jeg forsøgte med et par af indlæggene at få jer til at dele jer over de to dage, for at jeg osse ku' få en mulighed for at hygge mig og deltage i samtalerne og - ikke mindst - for at gi' hver enkelt af jer god tid, som jeg synes I (og jeres hænder!) fortjener. Men jeg ka' godt se nu, at jeg ik' har fået budskabet tydeligt nok igennem.

Det her lyder som et totalt tude-indlæg, ka' jeg godt se, men jeg er nok osse lidt skrøbelig for tiden, fordi mit program er så stramt lige nu. Har jo både bryllup og rejse, udvidelse af butikken, negle-"oplæring", messen i Aalborg, samt vores up-and-coming Internet-butik kørende på samme tid + mit morgenrengøringsjob, som jeg dog har opsagt pr. 27. marts!!! Det er selvfølgelig ikke jeres skyld, at jeg gaber over så meget lige nu, men ville egentlig bare gi' jer et indblik i min nuværende situation, så I måske ka' forstå dette indlæg og måden det er skrevet på...??!!

Silotte, tusind tak fordi du trak dig fra lørdagens program... :hug: Du fjernede en stor sten fra mit hjerte. Vil MEGET gerne køre omkring dig søndag og gi' dig en rigtig lækker behandling...

UNDSKYLD alle sammen hvis I synes jeg er en :toot: Trængte bare sådan til at komme ud med tankerne, så må I jo ta' det som I vil...

Vil stadig gerne møde jer alle sammen den weekend, så hvis I stadig gider "tude-marie", så ka' det være hun bli'r til "smile-frans" ;)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Belinda og Nanna (Mullemusen).... Hvor er det skønt at vide, at der nogen, der passer på mig i mit eget fravær :)-HAHA-

Vil dog gerne lige tale for mig selv osse.

Søde Sjællænder-tøser, nu får I lige min ærlige mening her... Håber ikke der er nogle, der bli'r stødt eller kede af det, for det er bestemt ikke meningen. Vil bare gerne ha' at I ved, hvor jeg står, så I ka' forholde jer til det. Lov mig at I læser indlægget HELT færdigt, selvom det vist er blevet lidt tungt :hug: :

Nanna (Fjordbak), jeg havde bestemt ikke glemt dig, ku' jeg aldrig drømme om, søde -HAHA- Men jeg følte bare ik', at du havde besluttet dig for, hva' du ville og det var der rigeligt andre, der havde, så derfor blev det lidt "først-til-mølle".

I må ikke ta' det personligt nogen af jer... Det er ikke et surt opstød, men jeg skylder jer bare at melde ud, at jeg har været lidt ked af udviklingen af turen/weekenden.

Jeg må tilstå, at jeg har været på nippet til at aflyse turen de sidste par dage, fordi jeg kun kunne se, at jeg ville få en hård arbejdsweekend ud af det, uden muligheden for at nyde jeres selskab, hvilket jo var min intension bag hele turen. Havde faktisk osse en følelse af, at I var lidt ligeglade med mit program - eller nok nærmere ik' havde forståelse for det og for tiden, der ligger i behandlingerne og det er jo udelukkende min egen skyld. Men I ska' jo osse bare huske, at jeg har 3-4 timers biltur hver vej oveni tiden derovre.

Ved jo godt når det kommer til stykket, at der ik' er en eneste af jer, der ku' drømme om at være ligeglade med mit program, men når man er nede...

Har været lidt (læs: meget) ked af det, fordi jeg jo glædede mig vildt til at møde jer alle sammen, men jeg har bare fået stykket et lige lovligt stramt program sammen for mig selv - primært fordi jeg ik' vil skuffe nogen af jer og fordi I alle sammen bare så gerne vil ha' en tur i Rikkes-luksus-forkælelses-maskine ;)

Jeg forsøgte med et par af indlæggene at få jer til at dele jer over de to dage, for at jeg osse ku' få en mulighed for at hygge mig og deltage i samtalerne og - ikke mindst - for at gi' hver enkelt af jer god tid, som jeg synes I (og jeres hænder!) fortjener. Men jeg ka' godt se nu, at jeg ik' har fået budskabet tydeligt nok igennem.

Det her lyder som et totalt tude-indlæg, ka' jeg godt se, men jeg er nok osse lidt skrøbelig for tiden, fordi mit program er så stramt lige nu. Har jo både bryllup og rejse, udvidelse af butikken, negle-"oplæring", messen i Aalborg, samt vores up-and-coming Internet-butik kørende på samme tid + mit morgenrengøringsjob, som jeg dog har opsagt pr. 27. marts!!! Det er selvfølgelig ikke jeres skyld, at jeg gaber over så meget lige nu, men ville egentlig bare gi' jer et indblik i min nuværende situation, så I måske ka' forstå dette indlæg og måden det er skrevet på...??!!

Silotte, tusind tak fordi du trak dig fra lørdagens program... -HAHA- Du fjernede en stor sten fra mit hjerte. Vil MEGET gerne køre omkring dig søndag og gi' dig en rigtig lækker behandling...

UNDSKYLD alle sammen hvis I synes jeg er en :) Trængte bare sådan til at komme ud med tankerne, så må I jo ta' det som I vil...

Vil stadig gerne møde jer alle sammen den weekend, så hvis I stadig gider "tude-marie", så ka' det være hun bli'r til "smile-frans" ;)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Hej Rikke!!!

Jeg tror heller ikke at der er nogle der er ligeglade med dit program og da slet ikke dig for den sags skyld... -HAHA- Men du ved sikkert også hvordan glædesfyldte og super entusiastiske piger opfører sig.... de bliver heeeelt Wiiiiieeeeeuuuuuueeeiiiwww i deres opførsel.. :blink: :carrot: :balloons: Som jeg skrev tidligere idag, så kan jeg også godt trække mig fra lørdagen... jeg ville dog komme forbi alligevel og hygge med jer alle sammen - med OG uden negle! - Jeg prøvede i virkeligheden bare at være lidt morsom når jeg sadge det der med at jeg ikke kan garantere dårlig ånde osv dagen derpå... :balloon:

Selvfølgelig kan jeg da rykke det! - hvis det var MEGET betydnigsfuldt at få lavet negle lige præcis til den aften... så havde jeg måske allerede fået booket en tid hos en eller anden gimpe i nærheden... men jeg gør mig ikke specielt meget i negle - og ville i virkeligheden bare gerne se jer søde piger og få en hyggelig eftermiddag! - det er jo trods alt det vigtigste - ikke sandt???

- Mange knusere fra Mette - der nemt tager skeen i den anden hånd og opfører mig ordentligt?! :toot: til mig!

Jeg er ked af at du skal have en dårlig følelse omkring alt dette her - det har aldrig været meningen! - SORRY SWEETIE!

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg kan følge dig 100 % i det du skriver. :hug:

For mit vedkommende havde du ikk nødig at skrive dette indlæg,- da vilkårene (fra dine tidligere indlæg) til dig talte for sig selv. Men hatten a for at du gjorde det,- det har nok oss gjort at du har fået det bedre selv (hvad der er det vigtigste).

Har oss selv haft det dårligt med den drejning det tog,- da jeg var den som lokkede dig herover. Det er jeg stadig glad for at jeg gjorde, glæder mig stadig til at møde dig :blink: og alle de skønne bridezillas :)

Så er det vigtigt at vi bridezillas åbner armene den 14/15 og byder en fastlandsbrud velkommen, udnytter hende lidt, tøsesnakker, hygger og får noget god mad/vin

Det skrevne sprog kan være en svær ting, især når tingene går stærkt som det gør herinde. Men jeg tror at det er vigtigt at vi en gang imellem stopper op og fornemmer. Dette er ment til os alle sammen,- ikk mindst os

:balloons::balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg kan følge dig 100 % i det du skriver. -HAHA-

For mit vedkommende havde du ikk nødig at skrive dette indlæg,- da vilkårene (fra dine tidligere indlæg) til dig talte for sig selv. Men hatten a for at du gjorde det,- det har nok oss gjort at du har fået det bedre selv (hvad der er det vigtigste).

Har oss selv haft det dårligt med den drejning det tog,- da jeg var den som lokkede dig herover. Det er jeg stadig glad for at jeg gjorde, glæder mig stadig til at møde dig :hug: og alle de skønne bridezillas :toot:

Så er det vigtigt at vi bridezillas åbner armene den 14/15 og byder en fastlandsbrud velkommen, udnytter hende lidt, tøsesnakker, hygger og får noget god mad/vin

Det skrevne sprog kan være en svær ting, især når tingene går stærkt som det gør herinde. Men jeg tror at det er vigtigt at vi en gang imellem stopper op og fornemmer. Dette er ment til os alle sammen,- ikk mindst os

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink:

Silotte

Hatten af for dig Silotte.....

Hvor er det flot skrevet.... :balloons:

Tusind :) til dig......er sikker på Rikke hun er lettet nu... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Arj Rikke nu ikke få stress - det var ik' meningen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Jeg kommer primært for selskabets skyld - sekundært for at få nusset negle. Så hvis tiden ikke er til det, skal du ikke tænke mere over det :balloon:

Vi kan godt rykke mig til om søndagen, men da jeg bor i Søborg er det lidt den modsatte vej for dig. Jeg kommer i hvert fald ned til Gitte når du kommer herover og så ser vi lige på hvad du har lyst til. Deal? Det var godt :blink:

:balloons: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg kan følge dig 100 % i det du skriver. :toot:

Har oss selv haft det dårligt med den drejning det tog,- da jeg var den som lokkede dig herover. Det er jeg stadig glad for at jeg gjorde, glæder mig stadig til at møde dig :) og alle de skønne bridezillas :hug:

:balloon:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink:

Silotte

Jamen selvfølgelig skal vi da tage os pænt af Rikke og alle os andre piger der kommer den dag og alle mulige andre fremover...Jeg ved ikke rigtigt hvad det er for nogle tidligere indlæg du henviser til og hvor meget arbejde der ligger i de negle der, så for mit vedkommende har det været uvidenhed der gjorde at jeg "selvfølgelig" bare meldte mig på og lod Rikke vide hvad der er rimeligt i arbejdsbyrde og så helt suverænt afgøre tingene derfra! - det var bestemt ikke for hverken at stresse, presse eller være en dårlig Zilla!!! Der har vel ALDRIG været tale om udnyttelse af Rikke... men en rigtig god mulighed for at mødes og hygge... Det er jo den ultimative HYGGE, TØSE, ZILLA dag/weekend... og det luksuriøse er så at vi kan få ordnet vores (måske temlig uplejede) negle i sammen moment!

Jeg må også være helt ærlig... når I skriver at det har taget en uheldig drejning... hvad er det så I mener??? Jeg har altså ikke fornemmet nogle "bad Vibes" i de indlæg der har været! -og jeg håber da heller ikke at de kommer fra nogle af mine, da det ALDRIG har været meningen!

Jeg håber ikke at du (Rikke) føler dig udnyttet og ikke værdsat... hvis det er tilfældet tror jeg gerne jeg vil undvære at få lavet negle men bare hygge og have det sjovt!

Mange smil fra Mette - :balloons:

0

Del dette indlæg

Kære tøser.... :balloons:

nu er det ikke fordi jeg skal svare for Rikke, men jeg vil dog blot give min mening til kende... :fløjt:

Jeg VED ingen er jer er ude på at udnytte Rikke eller sårer hende. Dog er jeg sikker på hun ikke lige kunne finde hoved og hale i hvordan hun skulle kunne hygge/lave negle på alle jer tøser den omtalte weekend. Hun har forsøgt at lave en tidsplan, og har også givet udtryk for at hun syntes lørdagen den blev meget kompakt, der ville ikke være ret meget "Rikke" tid, og den person som Rikke er, vægter hun hyggen og glæden ved at skulle være sammne med jer på niveau med det at skulle lave negle...

Samtidig vil hun jo også lave et resultat alle bliver stolte af ( er jo nogen der har reklamret en del for hende..."ss")og vide at hun er 110 % tilfreds med det selv, det tror jeg heller ikke lige hun føler tiden har været til. At skulle lave negle 10 timer i træk, det kan ingen holde til !!! Der var jo ikke den store tilslutning til at få det gjort om søndagen, så derfor kulminerer det hele jo ved tidsplanen om lørdagen, hvor hunogså skal iberegne transporttiden.....

Jeg er sikker på Rikke stadig er klar til at tage afsted, men som så mange andre bruger Rikke jo også bare tråden til at sige sin mening og give udtryk for det hun føler. Det handler jo ikke om at det har taget en forkert drejning, blot at Rikke ikke lige kan overskue at skulle være på med negle i 10 timer, og samtidig have tiden til hygge. Hun har jo blot sagt hvad hun tumlede med, og forsøgt at sige at hun ikke lige kan klare det program der er lagt for lørdagen....

Jeg håber ikke jeg støder nogen, for der er ingen der skal føle sig ramt......

Sender jer allesammen de bedste hilsner fra Belinda

og til dig Rikke..... tusinde :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Belinda...post-23814-1173984414.gif

Der er forhåbentlig ingen der bliver stødt i det her forum...(ikke mig ihvertfald) men både Silotte og jeg selv har tilbudt at afstå fra lørdagen, så jeg kan ikke helt se problematikken længere... Der skal da være plads til masser af "Rikke-Tid" med hygge og kage og tant og fjas post-23814-1173984260.gif(det er jo også en af årsagerne til at vi er der!)... Der er da I N G E N der går fra den weekend/lørdag UDEN at have fået både chokoladekage og alt andet hvad hjertet kan begære! - Heller ikke Rikke post-23814-1173984169.gif - det kan jeg personligt love og garanterer for! og der er jo heller ingen der gider at sidde til kl. 02.38 og lave negle... Sååå i virkeligheden tror jeg nok alle er enige m.h.t. Rikke og hendes tid!

Nu må Rikke bare lige melde ud hvem der er på hvornår... så klarer vi andre resten! post-23814-1173984208.gifpost-23814-1173984230.gif

:balloons: - Mette

post-23814-1173984363.jpg

Det her er jo hvad BK går ud på ikke???

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Vi er jo heldigvis rørene enige alle sammen :balloons:

Jeg havde bare brug for luft.... Det fik jeg og det hjalp, så tak fordi jeg måtte hælde vand ud af ørene ;)

Jeg får lige stykket en rækkefølge sammen til jer på et tidspunkt. Bli'r bare ik' lige nu...

:balloon: til jer alle og tak for jeres tilbagemeldinger

0

Del dette indlæg

Åhh søde Rikke dog, det er også noget af et program du har i øjeblikket, personligt anede jeg ikke at det tog så lang tid at lave negle, jeg er en negle-jomfru, så jeg kan godt forstå hvis det bliver for uoverkommeligt i denne omgang :balloons:

Jeg håber vi får tidsplanen til at passe, så du ikke føler du skal stresse rundt i weekenden, men kan hygge dig med os http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hvis ikke, så skal du vide at min dør alid er åben, hvis du skulle komme forbi Greve Landsby :balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg havde bare brug for luft.... Det fik jeg og det hjalp, så tak fordi jeg måtte hælde vand ud af ørene ;)

Jeg får lige stykket en rækkefølge sammen til jer på et tidspunkt. Bli'r bare ik' lige nu...

:balloon: til jer alle og tak for jeres tilbagemeldinger

SUPER!!!!post-23814-1173985899.gifpost-23814-1173985899.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til jer alle og tak for jeres tilbagemeldinger

:balloon: for at du har fået sagt fra ;)

Jeg ville egentlig bare sige, at hvis du har brug for at få hvilet dine køreben på vej hjem fra Sjælland, er du velkommen til at komme forbi til lidt mad her i Odense om søndagen -så du kan få lidt energi til at køre de sidste 2-2½ timer hjem :blink:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Hej Søde Rikke!! :blink:

Det var altså ikke meningen at du skulle blive hylet ud af den.. :toot: ..var nærmest et ironisk input (og lidt forvirret) -HAHA-

Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste fornemmelse for hvor lang tid sådanne negle tager eller hvor hårdt det er.. -HAHA- ..derfor havde jeg ikke helt besluttet mig for proceduren, men tænkte at det fandt vi nok bare ud af den dag....hmmm....hvor uvidende er jeg? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Glæder mig dog til at møde jer alle sammen og få hygget lidt med kage osv...mmmm...KAGE...har læst at Mette bager nogle dræber muffins!!!! :carrot:

Synes faktisk ikke dit input var en tudebesked...tværtimod.. -HAHA- .dejligt du siger hvad du føler og kommer ud med det...det gør jo også at vi får en dejlig dag med masser af godt humør og tid til at hygge OGSÅ med dig...så du ikke kun sidder med hovedet nedad... Synes det er fedt at du ikke vil negligere dit arbejde, at du vil have den fornødne tid og dertilhørende hygge til at gøre det ordentligt... :)

Iiiihhhh hvor vi kommer til at hygge os!!!!!!!!!!!!!

:balloons::balloon: :carrot: :smolf: :)-HAHA-

Knus herfra, Nanna :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg ville egentlig bare sige, at hvis du har brug for at få hvilet dine køreben på vej hjem fra Sjælland, er du velkommen til at komme forbi til lidt mad her i Odense om søndagen -så du kan få lidt energi til at køre de sidste 2-2½ timer hjem :hug:

-Sophie

Sødeste Sophie... Vil MEGET gerne slå vejen forbi jer på vejen hjem :balloons: Tusind tak for tilbuddet :) Går det an, hvis jeg ik' ka' sige noget om tidspunktet, før jeg kører derfra?

Dobbelt, til dobbelt-søde piger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde Rikke!! :blink:

Det var altså ikke meningen at du skulle blive hylet ud af den.. :toot: ..var nærmest et ironisk input (og lidt forvirret) -HAHA-

Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste fornemmelse for hvor lang tid sådanne negle tager eller hvor hårdt det er.. -HAHA- ..derfor havde jeg ikke helt besluttet mig for proceduren, men tænkte at det fandt vi nok bare ud af den dag....hmmm....hvor uvidende er jeg? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Glæder mig dog til at møde jer alle sammen og få hygget lidt med kage osv...mmmm...KAGE...har læst at Mette bager nogle dræber muffins!!!! :carrot:

Synes faktisk ikke dit input var en tudebesked...tværtimod.. -HAHA- .dejligt du siger hvad du føler og kommer ud med det...det gør jo også at vi får en dejlig dag med masser af godt humør og tid til at hygge OGSÅ med dig...så du ikke kun sidder med hovedet nedad... Synes det er fedt at du ikke vil negligere dit arbejde, at du vil have den fornødne tid og dertilhørende hygge til at gøre det ordentligt... :)

Iiiihhhh hvor vi kommer til at hygge os!!!!!!!!!!!!!

:balloons::balloon: :carrot: :smolf: :)-HAHA-

Knus herfra, Nanna

Tak, søde Nanna... Glæder mig vildt til at møde jer alle sammen :hug:
0

Del dette indlæg

Jeg ville egentlig bare sige, at hvis du har brug for at få hvilet dine køreben på vej hjem fra Sjælland, er du velkommen til at komme forbi til lidt mad her i Odense om søndagen -så du kan få lidt energi til at køre de sidste 2-2½ timer hjem :hug:

-Sophie

Sødeste Sophie... Vil MEGET gerne slå vejen forbi jer på vejen hjem :balloons: Tusind tak for tilbuddet :) Går det an, hvis jeg ik' ka' sige noget om tidspunktet, før jeg kører derfra?

Dobbelt, til dobbelt-søde piger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink:

Ja det er helt fint :toot: Når du kører fra Sjælland har vi jo fin tid til at få lavet maden -HAHA-

Jeg er jo i dagvagt til 15, så jeg regner med at sætte Lisette lidt i sving -HAHA-

Ihh hvor er det bare dejligt!

Glæder mig allerede -HAHA-

-Sophie

0

Del dette indlæg

Rikke og jeg er blevet enige om at jeg sørger for aftensmad fremfor frokost, så jeg laver noget der er nemt at lave, og kan forberedes i forvejen, noget flødekartofler oksefilet eller lignende og salat, lyder det nogenlunde???

Er der nogen der er allergiske overfor noget specielt, eller er der nogen tindg I ikke kan lide, så skriver I bare til mig :blush:

Lidt lækkert til kaffen, ville da være dejligt så vi alle har lidt at styrke os på, Mia har jo fødselsdag d. 15. april, så hun ville tage lagkage med :bearhug:

Men ellers glæder jeg mig til at møde jer alle :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Helt ærligt, der burde være grænser for, hva' et menneske ska' igennem på kort tid... I juli døde Oles morfar, i august døde svigerfar pludselig efter blot en uges sygdom. I går aftes blev vi så ringet op med beskeden om, at nu er osse Oles mormor død - formentlig af en hjerneblødning!

Er bare så ked af det, fordi jeg aldrig selv har kendt min egen mormor og morfar og min farmor og farfar er døde for flere år siden, så da jeg lærte Ole at kende for knap 10 år siden, fik jeg jo osse et hold bedsteforældre med i pakken.

Er osse meget ked af det, fordi Ole og svigermor er kede af det og jeg ka' intet stille op for at hjælpe dem! :bearhug: Stakkels Ole og stakkels svigermor... Har nærmest ingen familie tilbage nu.

Virker bare som om, at hver gang vi forsøger at få en hverdag til at køre igen, bli'r vi banket tilbage til stenalderen igen! Hver eneste gang, vi begynder at glæde os over ting igen og finder positiviten frem, får vi sådan et gok i nødden... Og det værste er bare, at det bli'r sværere og sværere at kravle op for hver gang!

Håber snart at manden "deroppe" synes, at vi har fået nok! :blush:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhh søde da!!!

Det er jeg virkelig ked af at høre!! :hug:

Jeg sender med det samme en masse :cheerleader3::bearhug::blush::hug: og så lige en stribe :hug::o:(:bearhug::hug:

Du ved hvor jeg er, hvis du for brug for at snakke lidt! Og husk nu at vi hernede i Bording er klar til at hjælpe jer hvis i for brug for det!!

Og så er jeg sikker på at lykken nok skal begynde at tilsmile jer to skønne mennesker, for andet har i da ikke fortjent!!

Knus Nanna.

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer