Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Helt ærligt, der burde være grænser for, hva' et menneske ska' igennem på kort tid... I juli døde Oles morfar, i august døde svigerfar pludselig efter blot en uges sygdom. I går aftes blev vi så ringet op med beskeden om, at nu er osse Oles mormor død - formentlig af en hjerneblødning!

Er bare så ked af det, fordi jeg aldrig selv har kendt min egen mormor og morfar og min farmor og farfar er døde for flere år siden, så da jeg lærte Ole at kende for knap 10 år siden, fik jeg jo osse et hold bedsteforældre med i pakken.

Er osse meget ked af det, fordi Ole og svigermor er kede af det og jeg ka' intet stille op for at hjælpe dem! :hug: Stakkels Ole og stakkels svigermor... Har nærmest ingen familie tilbage nu.

Virker bare som om, at hver gang vi forsøger at få en hverdag til at køre igen, bli'r vi banket tilbage til stenalderen igen! Hver eneste gang, vi begynder at glæde os over ting igen og finder positiviten frem, får vi sådan et gok i nødden... Og det værste er bare, at det bli'r sværere og sværere at kravle op for hver gang!

Håber snart at manden "deroppe" synes, at vi har fået nok! :hug:

:cheerleader3:

:bearhug::blush::hug::hug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste Rikke og Ole!!

Hvis du på noget tidspunkt har brug for det ene eller det andet, er vi her for dig.

Vi tænker på jer.

Ved slet ikke, hvad vi skal sige...

:cheerleader3::bearhug::blush::hug::hug::o:(:hug::hug:

Sophie & Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::blush::hug:

Nogen gange er der bare ingen retfærdighed til. Ingen ord kan trøste og det hele virker aldeles håbløst. Jeg håber at I på trods af sorgen kan støtte hinanden og knytte jer tættere sammen - også selvom det at miste gør så usigeligt ondt.

I er I mine tanker, søde Rikke (og Ole)

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Rikke og jeg er blevet enige om at jeg sørger for aftensmad fremfor frokost, så jeg laver noget der er nemt at lave, og kan forberedes i forvejen, noget flødekartofler oksefilet eller lignende og salat, lyder det nogenlunde???

Er der nogen der er allergiske overfor noget specielt, eller er der nogen tindg I ikke kan lide, så skriver I bare til mig :hug:

Lidt lækkert til kaffen, ville da være dejligt så vi alle har lidt at styrke os på, Mia har jo fødselsdag d. 15. april, så hun ville tage lagkage med :bearhug:

Men ellers glæder jeg mig til at møde jer alle :cheerleader3:

Jeg bager gerne muffins til dagen... og jeg kommer stadig gerne og hjælper om morgenen... skriv bare lige en pm!

- Mette

Helt ærligt, der burde være grænser for, hva' et menneske ska' igennem på kort tid... I juli døde Oles morfar, i august døde svigerfar pludselig efter blot en uges sygdom. I går aftes blev vi så ringet op med beskeden om, at nu er osse Oles mormor død - formentlig af en hjerneblødning!

Er bare så ked af det, fordi jeg aldrig selv har kendt min egen mormor og morfar og min farmor og farfar er døde for flere år siden, så da jeg lærte Ole at kende for knap 10 år siden, fik jeg jo osse et hold bedsteforældre med i pakken.

Er osse meget ked af det, fordi Ole og svigermor er kede af det og jeg ka' intet stille op for at hjælpe dem! :hug: Stakkels Ole og stakkels svigermor... Har nærmest ingen familie tilbage nu.

Virker bare som om, at hver gang vi forsøger at få en hverdag til at køre igen, bli'r vi banket tilbage til stenalderen igen! Hver eneste gang, vi begynder at glæde os over ting igen og finder positiviten frem, får vi sådan et gok i nødden... Og det værste er bare, at det bli'r sværere og sværere at kravle op for hver gang!

Håber snart at manden "deroppe" synes, at vi har fået nok! :hug:

:blush:

Sødeste Rikkepigen...post-23814-1174241207.gif For sevan hvor kan tingene bare gå stærkt hva'?? der er ikke så meget at sige - andet end jeg nemt kan forestille mig hvor ondt det må gøre og hvor frustrerende det måtte føles at miste en så uventet! post-23814-1174241034.gif Det er ikke sjovt! post-23814-1174241270.gif

kæreste Rikke... jeg giver et helt hav af disse her post-23814-1174241422.gif - specielt fra mig til dig!

- mange tankerpost-23814-1174241242.gif og lyspost-23814-1174241186.gif til jer begge to fra Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Hvor er I bare fantastiske!!!

Har bare haft en rigtig hård dag med bedemanden og kisten, der blev kørt væk i rustvognen. Kommer meget træt og nedtrykt hjem og åbner for BK.... OG DER ER I BARE ALLE SAMMEN! Med skønne beskeder og krammere en masse.

:cheerleader3:TAK søde tøser! :bearhug:

Ku' I dog bare begribe hvor meget I hjælper mig...

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste søde Rikke...

:cheerleader3: først og fremmest skal du have nogen flere af dem her, det er altid hårdt at mist, og især når det er så uventet... det er hårdt at stå i det, og tro mig jeg ved det... når alt det så er sagt, så er det jo nok det bedste at komme herfra på den måde, ihvertfald for vedkommende selv, det er mindst lige så hårdt at se en vi elsker og holder uendeligt meget af, ligge syg og kræftesløs uden orientering om tid og rum, og uden mulighed for at være i kontakt med omgivelserne, og bare vente på at få lov til at komme herfra... godt nok får vi som efterladte lov at sige ordentligt farvel, men det er vanvittigt hårdt at se hvor meget de lider... jeg har selv oplevet begge dele... og selv om det er hårdest når det går så stærkt som det er gjort med Oles mormor, så er det nok også det mest menneskelige at komme herfra sådan...

Jeg ved hvor svært I har det, og mine tanker er hos jer i den her svære tid...

og så skal du lige have en masse af dem her igen

:bearhug::blush::hug::hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er osse meget ked af det, fordi Ole og svigermor er kede af det og jeg ka' intet stille op for at hjælpe dem! :o Stakkels Ole og stakkels svigermor... Har nærmest ingen familie tilbage nu.

Håber snart at manden "deroppe" synes, at vi har fået nok! :bearhug:

Årh Rikke, dog :(

:bearhug::blush::hug: :hug: :hug: :hug:

0

Del dette indlæg

Åhh Rikke dog...hvor det gør mig ondt på jeres vegne...det er simpelthen så urimeligt at I skal gennemgå så megen sorg på så kort tid....og undvære disse mennesker i jeres liv fremover....hvor er det forfærdeligt....

Åhh hvor er det uretfærdigt.. :cheerleader3:

Dog kan jeg se et positivt aspekt i det hele..(selvom jeg ved det lyder barskt at sige der er noget positivt...) Men hun led formentlig ikke...har ikke ligget på sygehuset i flere uger optil (hvad jeg ved af), men er gået bort på så fredelig en måde som man kunne ønske for ethvert menneske.....trods den sorg hun efterlader......

:bearhug::blush::hug::hug::hug:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK igen alle sammen! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::o:cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::heart::cheerleader3::hug:

Det er sørme godt, at vi har Forårsmessen i weekenden at holde os (MEGET) beskæftiget med. I får lige et link, hvor I ka' læse mere om alle de stande, der kommer indenfor både bolig og livstil, mode & wellness, rejser osv. Det bli'r årets højdepunkt for os (næsten ;) )

Forår 2007 i Aalborg Kongres- og Kulturcenter

Synes virkelig at det ku' være dødhyggeligt, hvis der var nogle skønne BK-tøser, der gad kigge forbi :thumbsupsmileyanim:PRETTY PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE!!!

0

Del dette indlæg

TAK igen alle sammen! :cheerleader3::o:cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::heart::cheerleader3::hug::cheerleader3::hug:

Det er sørme godt, at vi har Forårsmessen i weekenden at holde os (MEGET) beskæftiget med. I får lige et link, hvor I ka' læse mere om alle de stande, der kommer indenfor både bolig og livstil, mode & wellness, rejser osv. Det bli'r årets højdepunkt for os (næsten ;) )

Forår 2007 i Aalborg Kongres- og Kulturcenter

Synes virkelig at det ku' være dødhyggeligt, hvis der var nogle skønne BK-tøser, der gad kigge forbi :thumbsupsmileyanim:PRETTY PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE!!!

Ville gerne, men desværre står den ikke på besøg hos svigerfamilien denne weekend, istedet skal vi flytte for nogle venner fra 5 sal til 3. sal, øv hvor jeg hader at flytte :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer