Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Lige vores ord :bearhug:

...og så laver hun tilmed dejlig mad :biggrin:

-Sophie

Nårh... tak, laver gerne mad jer igen :loveboard::cheerleader3:

Hende Rikke får travlt når hun kommer herover hva? Lave nogle, lave mad, hygge om børn - puha :bearhug:

Ej jeg glæder mig sygeligt meget!!

De der sandaler er for fede! Tror jeg skal ind på Ebay og lure lidt på sko. Tak for tipseren!

- Gitte

:thumbsupsmileyanim: Ja, hvis jeg ska' alt det, så bli'r jeg nok liiiiiige en smule stresset! :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh hvor blir du SMUK Rikke, super fede sko og smuk smuk smuk make up :loveboard: Rigtig sommer-styling, der understreger dine træk og med et diskret pift af hawaii-party-glimmer :thumbsupsmileyanim:

Jeg var selv ebay-jomfru indtil for ganske nylig, men når uskylden først er røget, vil man jo bare ha' MERE :lol: ! Jeg må ind og lure efter flere lækre sko...

Kh Bellehelene

Ej, hvor er du altså sød :bearhug: Mange tusind tak for dine rosende ord.... Håber du finder nogle lækre sko på Ebay eller noget andet godt :biggrin:

Kæft hvor er du lækker, Rikke. Superfed makeup!

Og vil SLET ikke kommentere dine stiletter (er nemlig helt mundlam over, hvor fede de er! :unsure: )

Taaaark, oh du skønne gnu :bearhug: Er helt vildt spændt på dine vegne over hvor tæt det er på nu :cheerleader3: Øv øv øv at jeg ik' ka' komme og glo! :angry1: :bearhug:
0

Del dette indlæg

Taaaark, oh du skønne gnu :loveboard: Er helt vildt spændt på dine vegne over hvor tæt det er på nu :thumbsupsmileyanim: Øv øv øv at jeg ik' ka' komme og glo! :angry1: :bearhug:

Er også selv ret spændt! : :cheerleader3:

Hvorfor kan du ikke komme til globryllup? Jeg havde virkelig satset på dig i første parket! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor kan du ikke komme til globryllup? Jeg havde virkelig satset på dig i første parket! :bearhug:

Ska' på opdrætterseminar fra 10-18 i Horsens :bearhug: Men det er nu meget godt af hensyn til kattene, bare rigtig dårligt timet, synes jeg (mangler lige en øv-smiley her!)

Men men du opdager jo slet ik', at jeg ik' er der alligevel, fordi det bare bli'r så fantastisk stor en dag :thumbsupsmileyanim:

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Ska' på opdrætterseminar fra 10-18 i Horsens :bearhug: Men det er nu meget godt af hensyn til kattene, bare rigtig dårligt timet, synes jeg (mangler lige en øv-smiley her!)

Men men du opdager jo slet ik', at jeg ik' er der alligevel, fordi det bare bli'r så fantastisk stor en dag :thumbsupsmileyanim:

:loveboard:

Ååårh, sikke noget ØV! (mangler også en øv-smiley...) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej søøde Rikke

Sikke en masser der sket siden sidst,- :bearhug: kan da heller ikk lige lægge sig ned med influenza et par dag, før man føler sig sat helt ud på et sidespor... Men okay jeg tager frygtelig revanche ;)

Bliver lige nød til at komplimentere dine sko,- WAAAAAAAAAAAAUUUUU!!! :biggrin::bearhug::loveboard::thumbsupsmileyanim: Kan ikke udtrykke mig anderledes.

Multi stort tillykke med dem,- kan godt forstå at du vil blæse på om du skal gå i vand eller sand med de sko,- du skal bare ha´dem på :cheerleader3:

:bearhug: Silotte

Ps. Det som Mamatux(Gitte) skriver omkring vores forventninger til vores sjælland-tøse-negle-weekend,- det er kun en lille del af det. :unsure:

Pss. :lol: til dig for din søde bryllupsgave...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søøde Rikke

Sikke en masser der sket siden sidst,- :unsure: kan da heller ikk lige lægge sig ned med influenza et par dag, før man føler sig sat helt ud på et sidespor... Men okay jeg tager frygtelig revanche ;)

Bliver lige nød til at komplimentere dine sko,- WAAAAAAAAAAAAUUUUU!!! :lol::bearhug::loveboard::thumbsupsmileyanim: Kan ikke udtrykke mig anderledes.

Multi stort tillykke med dem,- kan godt forstå at du vil blæse på om du skal gå i vand eller sand med de sko,- du skal bare ha´dem på :cheerleader3:

:bearhug: Silotte

Ps. Det som Mamatux(Gitte) skriver omkring vores forventninger til vores sjælland-tøse-negle-weekend,- det er kun en lille del af det. :)

Pss. :) til dig for din søde bryllupsgave...

Du har godt nok osse været savnet her i weekenden :angry1: -HAHA-

Tusind tak for sko-komplimenten... Ka' slet ik' vente på, at de kommer hjem! :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:Vores wedding planner er bare det SØDESTE væsen! :loveboard:

Hun har bare den bedste karma gennem en tlf - hvis man altså ka' ha' det??! :unsure: Mine instinkter var heldigvis korrekte som sædvanlig... Lidt nervøs er man vel :bearhug:

Hun fortalte hvilke biludlejningsfirmaer, der er bedst og billigst og hvordan det rent praktisk foregår med shuttlebusserne i lufthavnen. Hun sagde endvidere, at hun har booket vores limo og så havde hun lige et forslag til en tilføjelse til vores vielse:

En hawaiiansk "lei exchange" (brud og gom gi'r hinanden hawaii-kransene på), efterfulgt af følgende ord:
"E lei kau, e lei ho'oilo i ke aloha" (= "love is worn like a wreath through the summers and winters; love is everlasting")... Synes bare det lyder super smukt! :biggrin: Glæder mig ÅNDSVAGT MEGET til vielsen!

Hun fortalte faktisk osse lidt om sig selv og hvordan hun har boet flere steder i verden og bl.a. været en tur i København :thumbsupsmileyanim:

Er bare så glad (og osse en smule lettet) over, at hun lyder til at være et rigtigt dejligt menneske, og jeg glæder mig til at møde hende :bearhug:

Uhhhhh... hvor kommer det lige pludselig tæt på! :lol: (altså, hvorfor er den der sommerfugle-i-mavsen-smiley her ik' mere!!! :angry1: )

:bearhug:
0

Del dette indlæg

:bearhug:Vores wedding planner er bare det SØDESTE væsen! :(

Hun har bare den bedste karma gennem en tlf - hvis man altså ka' ha' det??! :blink: Mine instinkter var heldigvis korrekte som sædvanlig... Lidt nervøs er man vel :unsure:

Hun fortalte hvilke biludlejningsfirmaer, der er bedst og billigst og hvordan det rent praktisk foregår med shuttlebusserne i lufthavnen. Hun sagde endvidere, at hun har booket vores limo og så havde hun lige et forslag til en tilføjelse til vores vielse:

En hawaiiansk "lei exchange" (brud og gom gi'r hinanden hawaii-kransene på), efterfulgt af følgende ord:

"E lei kau, e lei ho'oilo i ke aloha" (= "love is worn like a wreath through the summers and winters; love is everlasting")... Synes bare det lyder super smukt! :heart: Glæder mig ÅNDSVAGT MEGET til vielsen!

Hun fortalte faktisk osse lidt om sig selv og hvordan hun har boet flere steder i verden og bl.a. været en tur i København :lol:

Er bare så glad (og osse en smule lettet) over, at hun lyder til at være et rigtigt dejligt menneske, og jeg glæder mig til at møde hende :bestwishes:

Uhhhhh... hvor kommer det lige pludselig tæt på! :blink: (altså, hvorfor er den der sommerfugle-i-mavsen-smiley her ik' mere!!! :angry1: )

Udover at jeg ville få de der ord total kløjs i halsen, så synes jeg at det er en rigtig sød lille ting, I er jo trods alt i et andet land :biggirn:

Men der skal nok øves lidt Hawaii'sk ;)

Hvor er det godt at I har fundet en planner, der bare virker som om hun har styr på det hele, I er trods alt langt væk, hvis hun pludseligt trængte til en lille opsang, selvom det ville være en god undskyldning for en tur til Hawaii -HAHA-

:sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, at du har en dygtig wedding planner, om du stoler på dernede! Nu er der jo heller ikke så lang tid til... Ikke engang to måneder til sol og sommer, blomsterkranse og Aloha! Glæder mig som et lille barn til at se billederne fra dit og Oles bryllup!!! Du bliver den smukkeste brud - og så på en lækker sandstrand og med dejligt blåt vand i baggrunden!

Ih ltså - bare det var mig!

O den ceremoni med blomsterkransene er da bare for smuk!

0

Del dette indlæg

:bearhug::(:bestwishes: :carrot: :heart: osv..

Hvor er det bare godt til jer Rikke..... Ja tæt på, det er da helt vildt som tiden går, men i så godt selskab altid, jaså kan tiden jo også kun turbo afsted... :blink::blink:

Kæmpe knuzzer til dig smukke.... :sm:

Taaaark sødeste influenza-ramte Belinda!! -HAHA- Håber du når at komme ovenpå til på torsdag :lol::bearhug:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Udover at jeg ville få de der ord total kløjs i halsen, så synes jeg at det er en rigtig sød lille ting, I er jo trods alt i et andet land :biggirn:

Hvor er det godt at I har fundet en planner, der bare virker som om hun har styr på det hele, I er trods alt langt væk, hvis hun pludseligt trængte til en lille opsang, selvom det ville være en god undskyldning for en tur til Hawaii :bestwishes:

:lol:

Nej nej... Det er HENDE, der si'r ordene på Hawaiiansk :bearhug: Arj, det er altså for lang en sætning at sku' lære udenad - og så på ens bryllupsdag, hvor man nok er en smule rundtosset og noget...

Ville da ik' være så dumt med en lille smuttur... Bare liiiiiiige for at se om hun nu osse har helt styr på det :(

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt, at du har en dygtig wedding planner, om du stoler på dernede! Nu er der jo heller ikke så lang tid til... Ikke engang to måneder til sol og sommer, blomsterkranse og Aloha! Glæder mig som et lille barn til at se billederne fra dit og Oles bryllup!!! Du bliver den smukkeste brud - og så på en lækker sandstrand og med dejligt blåt vand i baggrunden!

Ih ltså - bare det var mig!

O den ceremoni med blomsterkransene er da bare for smuk!

Aiiiij Louise... Der fik du lige hele min mave til at slå mega koldbøtter!! :lol::bestwishes::(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt at I har fundet en planner, der bare virker som om hun har styr på det hele, I er trods alt langt væk, hvis hun pludseligt trængte til en lille opsang, selvom det ville være en god undskyldning for en tur til Hawaii :bestwishes:

Nej nej... Det er HENDE, der si'r ordene på Hawaiiansk :bearhug: Arj, det er altså for lang en sætning at sku' lære udenad - og så på ens bryllupsdag, hvor man nok er en smule rundtosset og noget...

Ville da ik' være så dumt med en lille smuttur... Bare liiiiiiige for at se om hun nu osse har helt styr på det :(

Nååh ok, så er jeg mere rolig :sm:

Går ud fra at hun kan det ;)

Siger I egentligt jeres løfter på dansk, og skriver I dem selv???

0

Del dette indlæg

Nååh ok, så er jeg mere rolig :(

Går ud fra at hun kan det ;)

Siger I egentligt jeres løfter på dansk, og skriver I dem selv???

Ahhh... Ved det faktisk ik' :bearhug: Er egentlig bare gået ud fra, at det bli'r på engelsk... ???!!! Nå, det må jeg jo så vende tilbage med...

0

Del dette indlæg

:bearhug:Vores wedding planner er bare det SØDESTE væsen! :(

Hun har bare den bedste karma gennem en tlf - hvis man altså ka' ha' det??! :blink: Mine instinkter var heldigvis korrekte som sædvanlig... Lidt nervøs er man vel :heart:

"E lei kau, e lei ho'oilo i ke aloha" (= "love is worn like a wreath through the summers and winters; love is everlasting")... Synes bare det lyder super smukt! :blink: Glæder mig ÅNDSVAGT MEGET til vielsen!

Hun fortalte faktisk osse lidt om sig selv og hvordan hun har boet flere steder i verden og bl.a. været en tur i København :lol:

Er bare så glad (og osse en smule lettet) over, at hun lyder til at være et rigtigt dejligt menneske, og jeg glæder mig til at møde hende :bestwishes:

Uhhhhh... hvor kommer det lige pludselig tæt på! -HAHA- (altså, hvorfor er den der sommerfugle-i-mavsen-smiley her ik' mere!!! :angry1: )

:sm:

Søøøøøøde Rikke

Hvor er det dejligt at høre. Tillid er så vigtig en ting,- især når afstanden er så stor. Og selvfølgelig kan du stole på dit instinkt,- det er jo derfor du er så dejlig en

Quinde :bearhug: . En Quinde med mange egenskaber og kompetancer og sikkert oss en masse sommerfugle i maven,- fordi der kun er 1 måned og 25 dage til du og Ole

skal sige "love is worn like a wreath through the summers and winters; love is everlasting" til hinande :bearhug:

:unsure: Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal i egentlig ikke bruge et vidne i Hawaii????

Tag mig! Tag mig!

-Sophie

Altså, hvis vi sku', var det klart dig, vi ville vælge!! :lol::bestwishes:

Søøøøøøde Rikke

Hvor er det dejligt at høre. Tillid er så vigtig en ting,- især når afstanden er så stor. Og selvfølgelig kan du stole på dit instinkt,- det er jo derfor du er så dejlig en

Quinde :bearhug: . En Quinde med mange egenskaber og kompetancer og sikkert oss en masse sommerfugle i maven,- fordi der kun er 1 måned og 25 dage til du og Ole

skal sige "love is worn like a wreath through the summers and winters; love is everlasting" til hinande :bearhug:

:( Silotte

Årrrrrrrrrrrhhhhhhh, skønne Silotte! Hvor var det bare sødt af dig, TAK! :sm:
0

Del dette indlæg

Aj, Rikke, hvor lyder din/jeres planner bare sød. :lol:

Nogle gange kunne jeg også godt tænke mig sådan en. Bare for at være sikker på, at alle detajler bliver husket (og så det ikke er min skyld hvis noget går galt. :bestwishes: )

Det er rigtigt, men så har du heller ikke kontrollen til at sikre, at intet går galt :(:bearhug:

Årh, hvor lyder det smukt, Rikke :bearhug: Ville ønske man kunne komme til globryllup :unsure:

Taaaark, søde Tina, du er bare dejlig! :sm:
0

Del dette indlæg

:lol: Ole og jeg stiller med en stand på Forårsmessen i Aalborg Kongres- og Kulturcenter :bearhug:

Vi har naturligvis negleprodukter med, akvarieudstyr, samt eksotiske og fantastiske Luftplanter

Det foregår fredag d. 23. marts (10-18), lørdag d. 24. marts (10-18) og søndag d. 25. marts (10-17)

På messen finder du følgende (teskt fra www.akkc.dk):

Have – her kan De finde inspiration til indretning af husets grønne del - planter, haveinventar, belægning m.v.

Hus – byggematerialer – bl.a. døre, porte, vinduer, interiør, rådgivning, finansiering m.v.

Bolig – her er det, der gør det ekstra godt at være hjemme...

Mad & Gæster – hent idéer til bordets glæder og til gæstfri beværtning af Deres gæster. Smag selv.

På Tur – et godt sted med inspiration til små og store ture, turservice og det der kan gøre bil, cykel og båd godt..!

Mode & Wellness – se ny mode – bl.a. ved flotte modeshows og bliv klogere på, hvad der er godt for Deres krop..!

Rejseland – Europahallen summer af feriestemning – 35 rejsearrangører byder på det bedste de har! Nordjyske Medier arrangerer.

Kunst på Første – på 1. sal vises det ypperligste af nordjysk kunst – såvel den etablerede som den fra vækstlagene.

Blandt Andet – i Garderobegaden: messebutikker, videncentre, de der har noget på hjerte og mere Mad & Gæster – nyd et overflødighedshorn af smagsprøver...

Vores fantastiske og hyggelige stand findes under bolig, stand nr. 152.

Her er et billede fra sidste udstilling, vi var på:

post-22637-1173810378.jpg

Ville blive MEGET glad for at møde nogle af jer BK-tøser derinde... Kommer du? :(

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer