Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Søborg ligger da i det område, ik :kiss:

Jeg synes I skal flytte til sjælland :pokey:

:thumbsupsmileyanim::balloons::shooter: ja Rikke ...go ide bagsværd ligger ikke ret langt fra Søborg :kiss:

Øj er der bridezillaer i nabolaget? Sejt!!

Ja Rikke ifølge MIN udgave af Krak hører Gladsaxe kommune under dit distrikt :kiss:

(Og ellers må de hungrende bridezillaer sgu komme til dig!)

Jeg er helt vild med de negle du lavede på frk postbud!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::balloons::shooter: ja Rikke ...go ide bagsværd ligger ikke ret langt fra Søborg :)

Ja Rikke ifølge MIN udgave af Krak hører Gladsaxe kommune under dit distrikt :)

oz Holbæk, det må også ligge lige i nabolaget.... gør det ikke? :pokey:

Ka' se at jeres skolepenge er givet rigtig godt ud - især til geografi!!! :kiss: Faktisk li'så godt som mine :kiss:

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke.

:thumbsupsmileyanim:Tillykke med din nye titel :thumbsupsmileyanim:

Ønksker dig al mulig held og lykke :balloons: Du har bestemt oss alle de kvaliteter som kræves,- ud over det håndværksmæssige. Nemlig anlæg for at skab tryghed/hygge, indlevelse og tolerance på et profesionelt plan...

Det er sådan jeg fornemmer dig Rikke,- uden dog at have mødt dig... Så jeg lægger glædeligt mine negle i dine hænder :heart:

Og så har jeg lige set de sidste billeder af dit lille nye barn. Sikke et udtryk den har og hvor er det dejligt at se at de bare har det så godt sammen. Det er så vigtigt. Men du er sikkert oss over dem som en mis :bearhug::bearhug:-HAHA-:thanks: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke.

Ønksker dig al mulig held og lykke :balloons: Du har bestemt oss alle de kvaliteter som kræves,- ud over det håndværksmæssige. Nemlig anlæg for at skab tryghed/hygge, indlevelse og tolerance på et profesionelt plan...

Det er sådan jeg fornemmer dig Rikke,- uden dog at have mødt dig... Så jeg lægger glædeligt mine negle i dine hænder GP

Og så har jeg lige set de sidste billeder af dit lille nye barn. Sikke et udtryk den har og hvor er det dejligt at se at de bare har det så godt sammen. Det er så vigtigt. Men du er sikkert oss over dem som en mis :thanks:

Søøøøøøøøøøde... Ved da slet ik' hva' jeg ska' sige... -HAHA-:bearhug: Det var bare så sødt skrevet! :heart::hug::td::(

:bearhug:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Hej Rikke.

Ønksker dig al mulig held og lykke :bearhug: Du har bestemt oss alle de kvaliteter som kræves,- ud over det håndværksmæssige. Nemlig anlæg for at skab tryghed/hygge, indlevelse og tolerance på et profesionelt plan...

Det er sådan jeg fornemmer dig Rikke,- uden dog at have mødt dig... Så jeg lægger glædeligt mine negle i dine hænder :hug:

Og så har jeg lige set de sidste billeder af dit lille nye barn. Sikke et udtryk den har og hvor er det dejligt at se at de bare har det så godt sammen. Det er så vigtigt. Men du er sikkert oss over dem som en mis :bearhug:-HAHA-:thanks::heart: Silotte

Kunne ikke sige det bedre selv - Rikke er bare fantastisk

-Lisette, som har haft fornøjelsen af at møde søde Rikke :balloons:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::balloons: ja Rikke ...go ide bagsværd ligger ikke ret langt fra Søborg :td:

Ja Rikke ifølge MIN udgave af Krak hører Gladsaxe kommune under dit distrikt :(

oz Holbæk, det må også ligge lige i nabolaget.... gør det ikke? -HAHA-

Ka' se at jeres skolepenge er givet rigtig godt ud - især til geografi!!! :hug: Faktisk li'så godt som mine :heart:

:thanks:

:bearhug::bearhug: stort tillykke med din nye status ......

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet deko-negle på mig selv i dag, mit aller første forsøg... Det blev okay, men det er vist alligevel godt, jeg ska' på deko-kursus i marts :heart::loveboard:

Nå men det duer jo ik' at snyde jer for billeder

post-22637-1172598954.jpg

semigennemsigtig lak og røde sten (ovenpå fransk)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Heeej Rikke

endnu en gang et lille fravær fra min side fra BK, men sådan er det jo, når man påtager sig mere arbejde end godt er, og bagefter lægger sig syg :heart:

Ville bare lige sige, at jeg synes det er helt vildt sejt, at du er blevet annoncør på BK og at jeg ærger mig gul og blå over, at du ikk bor i nærheden, så du kunne lave mine negle inden den store dag........ Synes især den med den orange lak er super cool :biggrin:

Det var egentligt alt fra mig lige nu

:loveboard: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke tøs!!

Hvor er det fedt at du er blevet annoncør!! Tillykke med det... :heart::loveboard: .

Jeg ku ikke lade være med at grine da jeg så denne her....ville passe ind sådan rent farvemæssigt og stil..men tror nu der er lidt for meget "bling bling" over den til mig! :biggrin:-HAHA--HAHA-

Knus herfra, Nanna

post-22767-1172604075.jpg

0

Del dette indlæg

:loveboard::heart: stort tillykke med din nye status ......

Aij tusind tak ska' du ha'!! Og tak fordi du kiggede forbi min tråd -HAHA-

Det er du sgu sej til !!!

Hvor er du sød, tusind tak! :(

Heeej Rikke

endnu en gang et lille fravær fra min side fra BK, men sådan er det jo, når man påtager sig mere arbejde end godt er, og bagefter lægger sig syg -HAHA-

Ville bare lige sige, at jeg synes det er helt vildt sejt, at du er blevet annoncør på BK og at jeg ærger mig gul og blå over, at du ikk bor i nærheden, så du kunne lave mine negle inden den store dag........ Synes især den med den orange lak er super cool ()()

:biggrin: Mia

Skøøøøøøøøøøønne Mia... Ka' du SÅ se at blive rask! :griner:-

Du er et dejligt menneske... Ville osse ønske, du boede tættere på... Bare så jeg ku' møde dig! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Heeej Rikke

endnu en gang et lille fravær fra min side fra BK, men sådan er det jo, når man påtager sig mere arbejde end godt er, og bagefter lægger sig syg -HAHA-

Ville bare lige sige, at jeg synes det er helt vildt sejt, at du er blevet annoncør på BK og at jeg ærger mig gul og blå over, at du ikk bor i nærheden, så du kunne lave mine negle inden den store dag........ Synes især den med den orange lak er super cool :bearhug:

:loveboard: Mia

Skøøøøøøøøøøønne Mia... Ka' du SÅ se at blive rask! :(

Du er et dejligt menneske... Ville osse ønske, du boede tættere på... Bare så jeg ku' møde dig! -HAHA-

Åååårh, tak :biggrin: så så man lige Mia, der tuder nu :heart:

- og mange gange i lige måde, søde Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke tøs!!

Hvor er det fedt at du er blevet annoncør!! Tillykke med det... :biggrin::loveboard: .

Jeg ku ikke lade være med at grine da jeg så denne her....ville passe ind sådan rent farvemæssigt og stil..men tror nu der er lidt for meget "bling bling" over den til mig! :(:bearhug::griner:-

Knus herfra, Nanna

-HAHA- Der er egentlig ik' for meget bling bling til mig, men jeg synes til gengæld at lak-farven er hæslig ()() Jeg er ultra-mega-hamrende-sindsygt-meget-lyserød-ikke-elsker!

Tak for omtanken :)-HAHA-

Hvor vildt. Jeg glæder mig til at se flere billeder :heart:

Taaaaaaark søde :heart:()()
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer