Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Søde Rikke.. :bearhug:

Det går godt nok hurtigt herinde nu.. *ss* Men der er jo heller ikke så længe til mere... Jeg er vild med det slør du vil bruge som sjal.. Det har nogle flotte detaljer..

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shopppe, shoppe, shoppe.. Det kører da for dig!

(Har du overvejet om du måske blir nødt til at invitere postbudet til globryllup?? :) Det blir jeg drillet med herhjemme, når jeg er lidt for ivrig på tasterne.. :biggrin: )

:balloons:

:blush: Næh... Det havde jeg ik' liiiige overvejet!!! Men han får vel overarbejdsbetaling?!!! - Det må da være nok!

:bearhug:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Må lige komme med et spørgsmål :balloons:

Det sæt undertøj du købte for noget tid siden, hvordan fandt du din størrelse???

Altså jeg mener, har de ikke andre størrelsesmål derovre? :bearhug:

Jo, de har andre størrelser i England, men på deres hjemmeside www. figleaves. com er der en konverteringstabel. Du ska' finde en specifik bh og så klikke på "Sizing help" lige til højre for størrelses-rullegardinet.

Ej... Jeg prøver lige at ligge det herind i stedet:

Bras.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har forresten lige glemt at skrive, at mit sjal/slør kom med posten i dag :balloons: Det er bare super fint og helt igennem perfekt til formålet!

Her er lige en opdateret to-do liste:

Købe:

Sko

Taske

Kjole

Underskørt

Undertøj

Scholl’s Party Feet

Lækkert makeup

Askepot-ampuller (Biotherms Bio Effet)

Hårpynt/Curlies

Anskaffe:

Ægteskabserklæringen

Ægtepagt

Andet:

Underskrive & aflevere Ægteskabserklæringen

Tjekke at begge pas er gyldige

Få lavet negle

Lave pakkeliste og pakke

Undersøge forskellige muligheder for transport af kjolen

Få detaljerne på plads med vores Wedding Planner

Få taget sol løbende

Gå skoene til

Til frisør og klippes

Farve hår

Lave perlesandaler

0

Del dette indlæg

:carrot: hej smukke....

hvorfor er det lige der ikke er et billede af dit slør idag... sidder Ole lige ved siden af dig??

Du bliver simpelthen så gudesmuk...ja du starter sku nok en sunami med alt det vand Ole kommer til at hælde...... :bearhug:

Åhh jubii nu skal vi snart ses.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså... Vi skulle jo ha' haft Aretha (Norsk skovkat) på lørdag, men hun har desværre vist sig at være en han-mis!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

:bearhug::biggrin::):blush::blush:

Til gengæld så får vi i stedet hans søster, Patti LaBelle, som er sindsygt smuk og HELT sort:

post-22637-1170334695.jpg

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Det var da godt at det blev opdaget inden I fik ham/hende!

Og Patti LaBelle ser godt nok nuttet ud....

:balloons: Meget Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej smukke... øv selvfølgelig er det træls når i nu havde sat næsen op efter den anden. Men helt ærlig en en erstatning i får jer istedet.... hun er da bedårende den lille sorte guldklump.. :cheerleader3:

Er sikker på hun nok også skal få charmeret sig ind i det lille hjem... :bearhug:

nu ses vi også snart... :loveshower:

knus fra belinda

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Sikke en søøøøøøøøøøøøøød lille missekat. Den er bare så nuser,- og så en norskskovkat, den bliver du bare glad for. De har et vidunderligt sind. Dem jeg har er ubeskrivelig kælne, de går og snakker og kræver min opmærksomhed.,- ellers bruger de alle tricks for at jeg skal se dem.

Prøver lige om jeg kan ligge et billed ind af en a´ dem. Som du ved har jeg store problemer med at sætte billeder ind efter alt det nye herinde. :griner:-

Endnu engang tillykke med familie forøgelsen... :cheerleader3::bearhug:

:bearhug: Silottte

post-22610-1170349184.jpg

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Jamen dog, kan I ikke bare give den en kjole på, og så lege det er en pige??? :bearhug:

Men det kan godt være der ville blive lidt problemer med at avle ;)

Men den lille sorte er da totalt kær, godt det er en killing, så kan man jo slet ikke stå for dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke :cheerleader3:

Neeeeeeeeeej hvor er det bare surt, når man har haft sat næsen op efter en anden!!!!!!! Nu har du ligesom gået og glædet dig til den mis (aretha) og så går hun hen og får en kønsskifteoperation i mellemtiden, altså helt ærligt!!!!! :bask: :griner:-

Når så det er sagt SÅ er den anden godt nok skøn...super super lille mis, med en meget lækker sort farve (kul sort) ..hun skinner jo! :bearhug: Hun har nogle lækre træk, dejligt hovede, dejlige spidse ører og en meget lang og fin hale...ser super ud!! Såååååå....lidt heldig har du vist lov til at være alligevel!! ;)

Forresten, så er det nogle skønne billeder ham fotografen har taget. Jeg er fuldkommen vild m. den af kvinden i sort og hvid :griner:-

Knus herfra, Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke...og Ole

Tusind tak for en rigtig dejlig aften med rigitg god mad og SUPER selskab! Vi hyggede os i hvert fald helt´igennem! Og sikke nogle dejlige missekattere...

Og super hyggeligt at møde Ole - der har du vist skudt papegøjen...eller er det akvariefisken :loveshower:

I er altid velkommen til at kigge forbi her i Odense...

-Lisette og Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer