Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Ååååårh, Rikke, hvor har du mange søde katte. Og nu får du en mere! Er kun VILDT misundelig! :thumbsupsmileyanim:

Hvem skal passe dem, når I tager til Hawaii? For jeg kunne godt være barnepige for en flok skønne katte - så kunne jeg måske få overtalt Stig til, at vi skal have kat i stedet for hund, når vi flytter et sted hen hvor man må have dyr.

Anne, der ææææææælsker katte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Rikke!

Sikke dog et dejligt billede af dine overdejlige missere!!!

Hvis du skal bruge negleforsøgskanin, så er jeg sikker på, at Lisette og hendes nedbidte negle gerne er forsøgskanin :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

Vil lige vise dig et billede af vores store Leopold, som ligger i min fødselsdagsgave :thumbsupsmileyanim:

post-21592-1171458127.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååårh, Rikke, hvor har du mange søde katte. Og nu får du en mere! Er kun VILDT misundelig! :loveflag:

Hvem skal passe dem, når I tager til Hawaii? For jeg kunne godt være barnepige for en flok skønne katte - så kunne jeg måske få overtalt Stig til, at vi skal have kat i stedet for hund, når vi flytter et sted hen hvor man må have dyr.

Anne, der ææææææælsker katte

Hvor er du bare sød, som altid, Anne! :heart: Ville gerne overlade misserne til dig mens vi er på Hawaii, men vi vil helst ha' dem passet herhjemme og det gi'r nok liiiiiiige lidt logistik-udfordringer, når de nu ska' ha' selskab to gange dagligt :griner:-

Nu er jeg ikke lige et katte-menneske men de der missere er altså bare søde! (Ja sikke en mis du har der - hø hø hø :thumbsupsmileyanim: )

Hvis du mangler nogen at øve negle på siger du bare til. Mine negle kan vist altid bruge lidt kyndig behandling.

- Gitte

Tusind tak søde Gitte... Det er virkelig sødt af dig at tilbyde dine negle, men jeg bor i Nordjylland og så vidt jeg husker, bor du på Sjælland. :boohoo:

Sødeste Rikke!

Sikke dog et dejligt billede af dine overdejlige missere!!!

Hvis du skal bruge negleforsøgskanin, så er jeg sikker på, at Lisette og hendes nedbidte negle gerne er forsøgskanin -HAHA-

-Sophie

Vil lige vise dig et billede af vores store Leopold, som ligger i min fødselsdagsgave -HAHA-

AAAAIIIIIIJ... Dejlige Leopold! :biggrin: Hvor er han bare skøøøøøøøøn! Men det ska' jo osse passe til slaverne :biggrin: (læs: madmødrene)

Hej Rikke.

Tusind tak for din sød besked i min tråd - og hvor er det godt at høre, at du har haft et godt neglekursus. En skam du ikke lige bor tæt på, for så var her endnu en model :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken :biggrin:

Hej søde... Tusind tak for dit tilbud, jeg synes osse det er ærgerligt med afstanden! :biggrin::heart:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søøøøøde Rikke

I dag er det TORSDAG....Jubiiiiiiiiiiiiiiiii

Hvordan går det med dit nye barn???,- har du hentet hende??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Jeg har tænkt på dig flere gange i dag :cheerleader3: Sjov hvordan at det påvirker en'........,- du og alle dine små lækre misser har påvirket mig :hug:

Er meget spænt på at høre hvordan det går/gik med den lille ny sammen med alle de andre lækre misser :hug:

:hug::biggrin::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif til jer alle

silotte

0

Del dette indlæg

Hermed et stk bestilling: 1 stk sølvkat og 10 stk lækre negle.

Hvornår kan jeg få dem leveret???? :hug:

:hug: 10 stk. negle kan leveres i marts og 1 stk. sølvkat (måske) næste år... Når hun har fået killinger :biggrin:

Tak for beskeden, søde :o

Hej Søøøøøde Rikke

Hvordan går det med dit nye barn???,- har du hentet hende??? :) Jeg har tænkt på dig flere gange i dag :cheerleader3: Sjov hvordan at det påvirker en'........,- du og alle dine små lækre misser har påvirket mig :hug:

Er meget spænt på at høre hvordan det går/gik med den lille ny sammen med alle de andre lækre misser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

:hug::hug::hug::hug: til jer alle

silotte

Uhhhh søde... så var du der igen - og tænkte på mig! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif Det går fint med lille ny misser, lige nu ligger hun ved siden af mig i sofaen og sover. Tror hun er udkørt efter et par timers udforskning efterfulgt af en halv times leg med mig! :blush:

De fleste af vores "gamle" misser tog det fint, men vores dronning, Batman (sure mokke ;) ) var rigtig strid overfor hende... Men nu er der altså faldet ro på alle misserne.

0

Del dette indlæg

10 stk. negle kan leveres i marts og 1 stk. sølvkat (måske) næste år... Når hun har fået killinger

Tak for beskeden, søde

Hej Søøøøøde Rikke

Hvordan går det med dit nye barn???,- har du hentet hende??? :hug: Jeg har tænkt på dig flere gange i dag :cheerleader3: Sjov hvordan at det påvirker en'........,- du og alle dine små lækre misser har påvirket mig :hug:

Er meget spænt på at høre hvordan det går/gik med den lille ny sammen med alle de andre lækre misser

til jer alle

silotte

Uhhhh søde... så var du der igen - og tænkte på mig! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif Det går fint med lille ny misser, lige nu ligger hun ved siden af mig i sofaen og sover. Tror hun er udkørt efter et par timers udforskning efterfulgt af en halv times leg med mig! :hug:

De fleste af vores "gamle" misser tog det fint, men vores dronning, Batman (sure mokke ;) ) var rigtig strid overfor hende... Men nu er der altså faldet ro på alle misserne.

Det lyder som en rigtig succes historie,- på trods af "Batman". Det er jo vigtigt at de finder deres indbyrdes rang orden,- men jeg ser gerne at du står på sidelinien og :bask: hvis de bliver for barske :biggrin:

Hvis de kravler for maget i gardinerne og hvæser klør i sofaen,- så husk at du har alle kompetancerne til at ordne deres klør http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Glæder mig til at se de små misser :blush::o

:hug: Silotte

0

Del dette indlæg

Alt for længe siden jeg har været herinde! Skam dig Louise :bask:

Men det er som om jeg kun har skimmet forum for nye indlæg - og næsten helt har glemt at følge tråde på det seneste...

Hold da ferie nogle dejlige misser!!! I kan da ikke undvære de guldklumper mens i er på Hawaii :cheerleader3:

Og dejligt, dejligt med neglekursuset - glæder mig til at se billeder af resultaterne :hug: Mon ikke vi kunne lave en 7/7 session i København med en håndfuld brude? Det kunner bare være SUPER :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuuha Rikke....

Lige så sød Noah er i sit tigerdyrskostume, lige så sød er din nye "tiger"... For filan da, hvor er hun bare dejlig. Jeg bliver simpelthen nødt til at vise hende til SK, så han snart bløder op. Satser jo på, at få en kat i morgengave :cheerleader3:

NOOOOOOT :hug:

:hug: Mia

0

Del dette indlæg

10 stk. negle kan leveres i marts og 1 stk. sølvkat (måske) næste år... Når hun har fået killinger

Tak for beskeden, søde

Hej Søøøøøde Rikke

Hvordan går det med dit nye barn???,- har du hentet hende??? :hug: Jeg har tænkt på dig flere gange i dag :cheerleader3: Sjov hvordan at det påvirker en'........,- du og alle dine små lækre misser har påvirket mig :hug:

Er meget spænt på at høre hvordan det går/gik med den lille ny sammen med alle de andre lækre misser

til jer alle

silotte

Uhhhh søde... så var du der igen - og tænkte på mig! :hug: Det går fint med lille ny misser, lige nu ligger hun ved siden af mig i sofaen og sover. Tror hun er udkørt efter et par timers udforskning efterfulgt af en halv times leg med mig! :biggrin:

Det lyder som en rigtig succes historie,- på trods af "Batman". Det er jo vigtigt at de finder deres indbyrdes rang orden,- men jeg ser gerne at du står på sidelinien og :bask: hvis de bliver for barske :blush:

Hvis de kravler for maget i gardinerne og hvæser klør i sofaen,- så husk at du har alle kompetancerne til at ordne deres klør http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Glæder mig til at se de små misser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif :hug:

:hug: Silotte

:o ih altså silotte...den humor der!!!

Tillykke med den nye beboer rikke!! Dejligt for dig at hun er kommet hjem...tak for snakken i dag..røg pludselig af nettet...og ku ikke komme på igen...

Knus herfra, Nanna :hug:

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig succes historie,- på trods af "Batman". Det er jo vigtigt at de finder deres indbyrdes rang orden,- men jeg ser gerne at du står på sidelinien og :bask: hvis de bliver for barske :hug:

Hvis de kravler for maget i gardinerne og hvæser klør i sofaen,- så husk at du har alle kompetancerne til at ordne deres klør -

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Hvor er du sjov... Det går bedre nu, Dronning Batman sku' bare lige en tur udenfor og køle ned :wacko:

Alt for længe siden jeg har været herinde! Skam dig Louise :bask:

Men det er som om jeg kun har skimmet forum for nye indlæg - og næsten helt har glemt at følge tråde på det seneste...

Hold da ferie nogle dejlige misser!!! I kan da ikke undvære de guldklumper mens i er på Hawaii

Og dejligt, dejligt med neglekursuset - glæder mig til at se billeder af resultaterne Mon ikke vi kunne lave en 7/7 session i København med en håndfuld brude? Det kunner bare være SUPER

Det er da helt okay, søde Louis, der er (næsten) ingen tvang til at kigge forbi :hug: Vil da gerne lave en 7/7 session med jer, men mon ik' I ville foretrække en anden dag?... Tror I får nok at se til 7/7 :blush:

Uuuuha Rikke....

Lige så sød Noah er i sit tigerdyrskostume, lige så sød er din nye "tiger"... For filan da, hvor er hun bare dejlig. Jeg bliver simpelthen nødt til at vise hende til SK, så han snart bløder op. Satser jo på, at få en kat i morgengave :cheerleader3:

NOOOOOOT :hug:

Tark søde... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Tillykke med den nye beboer rikke!! Dejligt for dig at hun er kommet hjem...tak for snakken i dag..røg pludselig af nettet...og ku ikke komme på igen...

Selv tak, skønne Nanna... Troede lige et kort øjeblik, at du var blevet træt af mig! :biggrin:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ka' da lige få et lille bitte billede:

post-22637-1171614911.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FY RIKKE!

Jeg er IKKE kattemenneske siger jeg jo - og så smider du sådan et billede af en sådan en nuser størrelse at mine katte-æggestokke begynder at klapre!

Nå det giver (desværre) sig selv - Alexanders (ældste afkoms) far er mega overfølsom overfor missere så junior ville i så fald skulle klinisk renses hver gang han skulle hjem til sin far og det nænner jeg ikke at byde nogen af dem.

Men dejlig - det er hun nu!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Er nødt til at ligge en hilsen i din tråd, og fortælle hvor skide dygtig jeg syntes du er.. Er bare så glad for mine nye negle. Jeg glæder mig allerede til næste omgang, eller næste nye negle...

Tusind tak for en kanon dejlig dag sammen med dig smukke..

Har allerede annonceret med dig i min tråd... :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: og :thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Bliver da aldrig træt af dig Rikke..aldrig!!! Har set de negle du har lavet på Belinda...jøsses du er dygtig..skal liiiige over og snakke med manden om det ...

Vil dog så liiiige spørge om noget: :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

1. Skal de bare behandles 1 gang om dagen m. lidt olie, eller er der mere der skal gøres?

2. Hvad sker der med neglene nedenunder? Er de helt ødelagte bagefter?

3. Hvor tit skal man have nye negle?

Knus herfra, Nanna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FY RIKKE!

Jeg er IKKE kattemenneske siger jeg jo - og så smider du sådan et billede af en sådan en nuser størrelse at mine katte-æggestokke begynder at klapre!

Nå det giver (desværre) sig selv - Alexanders (ældste afkoms) far er mega overfølsom overfor missere så junior ville i så fald skulle klinisk renses hver gang han skulle hjem til sin far og det nænner jeg ikke at byde nogen af dem.

Men dejlig - det er hun nu!

- Gitte

Tak ska' du ha' søde :respekt:

Hvor er den bare sød :thumbsupsmileyanim:

du siger bare til Søde Rikke hvis du skulle ha lyst til at låne den ud. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Hvor er du sød Maria -HAHA-
0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Er nødt til at ligge en hilsen i din tråd, og fortælle hvor skide dygtig jeg syntes du er.. Er bare så glad for mine nye negle. Jeg glæder mig allerede til næste omgang, eller næste nye negle...

Tusind tak for en kanon dejlig dag sammen med dig smukke..

Har allerede annonceret med dig i min tråd... :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: og :thumbsupsmileyanim: fra Belinda

Søde, dejlige Belinda... Havde en super dag hos dig. Det er bare dejligt, at du er glad for nelene... mission accomplished :respekt:

:cheerleader3: til dig og dine søde børn

0

Del dette indlæg

Bliver da aldrig træt af dig Rikke..aldrig!!! Har set de negle du har lavet på Belinda...jøsses du er dygtig..skal liiiige over og snakke med manden om det ...

Vil dog så liiiige spørge om noget: :thumbsupsmileyanim::respekt:

1. Skal de bare behandles 1 gang om dagen m. lidt olie, eller er der mere der skal gøres?

2. Hvad sker der med neglene nedenunder? Er de helt ødelagte bagefter?

3. Hvor tit skal man have nye negle?

Knus herfra, Nanna :thumbsupsmileyanim:

Nåååårh.... Hvor er du sød :cheerleader3:

For lige at svare på dine spørsmål:

1. De skal ha' ha' olie mindst en gang om dagen og ikke andet (med mindre du døjer meget med neglerødder, så ska' der osse en dalig indsmøring af creme til).

2. Neglene underneden bli'r ikke ødelagte, men kan kræve et par uger med olien efterfølgende.

3. Det er ikke nødvendigt at få "nye" negle... Der kan istedet laves backfill (opfyldning nederst på neglen) og balancering (tilrettelse af stress-punktets forstærkning - gi'r det mening??). Men det kræver, at man plejer sine negle PRÆCIST som anvist, ellers er det forfra og til nye negles pris, hvilket selvfølgelig er dyrere end tilpasningerne.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hva koster sådan nogle negle der?

Jeg har virkelig grublet over mine negle til den store dag. Jeg er IKKE neglelaksmenneske og mine negle er ikke skide fantastiske. Så kunne jo være man for en gangs skyld skulle lade super dygtige Rikke tage dem under kærlig behandling.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer