Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Hej smukke... Vil blot sige til dig at jeg syntes der går alt for lang tid imellem vi ses....

Er der dage i Februar, eller her sidst i Januar hvor du måske havde lyst til at give kaffe...

Jeg skal nok tage hjemmebag med.... :):bed:

:) og :blush: fra Mig til dig....

Åh hej smukke! :bearhug:

Snakkede faktisk med Kat om det i går, så jeg skrev til dig på MSN, men du gad da bare overhovedet ik' svare! :bask: Ville nemlig høre, om du og Morten vil kigge herop fredag d. 2. februar til lidt mad? Kat & Kristian kan nemlig godt den dag... Ku' sørme være hyggeligt!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du stadig ondt efter dit fald? Så gør noget nu!

Derfor er det ikke væk efter en uge eller 2; søg hjælp!

- og lad være med at tro på den praktiserende læge der siger at det går over, det gjorde min mor. Hun endte med at bruge formuer på behandling da det næsten var for sendt (men det hjalp).

Hvis du får brug for at vide mere, send mig en PM...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif Meget Snart Fru Aas

Tusind tak for din besked... Vil da være opmærksom på det, når jeg holder med de smertestillende piller her i weekenden. :blink:-HAHA-

Hej Rikke!

Mange tak for hilsenen i min planlægningstråd

Jeg har lige skimtet din tråd (kunne altså ikke overskue at læse alle 39 sider! :bask: ), men hvor lyder det da til at blive en fantastisk oplevelse! Jeg har også altid drømt om at komme til Hawaii, men det forbliver vist bare en drøm ...

Din brudekjole er bare helt fantastisk smuk og klæder dig enormt godt. Jeg glæder mig til at følge din planlægning til dørs :bearhug:

Maja

Hej Maja... Tusind tak for din hilsen. Ka' godt forstå, du ik' kom igennem alle 39 sider!! Var rigtig sødt af dig at kigge forbi :)-HAHA-

Hej Søde Rikke!!

Jeg må lige fortælle, at du virkelig har inspireret mig :bed::blush:

Jeg har skrevet efter tilbud på rejser til lige netop Hawaii eller noget lignende... Måske det bliver for dyrt, men så må han have en tur til Lalandia :blink:

Men jeg synes altså det er toppen af romantik, med et ægte Hawaii bryllup http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

:) Jeanet

Hej søde Jeanet... Hvor er det bare super sødt sagt! :blink: Men uha, Hawaii er nu godt nok dyrt. Håber du finder en løsning der er inden for budgettet, for dét ville da være den ultimative morgengave!!! :)-HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et tip vedr make up osv.

Når du ved hvad du skal have, så kig på strawberrynet.com. Det er superbilligt i forhold til dk-priser og de sender lige til døren. Der kommer dog told på, men den får du refunderet :balloon::bearhug:

Sikke et http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif tip... Tusind tak søde :bunny_4::biggrin:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

hej min skønne kvinde..

Ja en trist hilsen du har får, men sådan er det nu engang...

Jeg har lige sendt en hilsen til annabritta om iaften...

Min kære er blevet kaldt på arbejde pga ratzia... og da han står for området omkring ballade og ratziaer jaså var han nødt til at skulle afsted... Jeg ved ikke hvornår han kommer hjem igen, men bliver det tidligt så går turen for mit vedkommende mod Århus... Jeg havde bare sådan glædet mig til at se dig igen og bare rigtig råhygge og se alle de andre skønne tøzer.... men :banned:

Sender dig lige en kæmpe :balloon: , og ha´en rigtig dejlig aften...

vi ses... :bearhug: .......

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

så endelige kom jeg også igennem din tråd, :bask: til mig for ikke at have været her tidligere. Waw siger jeg bare flot kjole, dejlige katte (siger en der ellers er mega angst for dem!!) fed ide med bryllup på Hawaii, tror bare begge vores familier ville slå os ihjel hvis vi stak af, så der røg den ide http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

glæder mig virkeligt til at se billederne uha uha...

forresten tak for dine hilsner i min tråd, nu er det på tide jeg følger lidt med her også :balloon::bearhug::bunny_4:

:biggrin::biggrin: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!

Super hyggeligt i går :balloon: Glæder os meget til at se dig og de andre rødder den 2.2 :bearhug:

Går det bedre med halebenet / lænden i dag? Sikke et stunt!

Hvis det nu ikke går med Basicats, så kan du jo overveje at blive stuntman -du skal nok bare lige lære at lande lidt blødere :bunny_4:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej skønne Rikke

1000 tak for din hilsen i min tråd... Dejligt at vide, at man ikk er helt glemt blot fordi man er begravet i bryllupsforberedelser :biggrin:

Det er da helt vildt hvad der er sket siden sidst, men det er da bare SUPER at se alle de nye tiltag... Kan lige så godt sige det med det samme, jeg har slet ikk modet til at begynde på sådan noget, så :biggrin::balloon::bearhug: til dig for dit gå-på-mod

:bunny_4: Mia

0

Del dette indlæg

:yay: Har fået mail fra vores wedding planner... Der er nu booket tid til, at vi ka' hente vores vielsesattest :yay:

I USA ska' man nemlig møde personligt op dagen før brylluppet med en ansøgning for at få udleveret skriftlig tilladelse til at blive gift. Det ska' vi jo så d. 4. maj kl. 10 lokal tid (20 dansk tid) :balloons:

Så ved jeg da, at hun har gang i vores planlægning... Det synes fjollede lille mig faktisk er ret stort! :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt lige at have sådan en weddingplanner, når nu I skal giftes i udlandet, så er der da en der har styr på alle de juridiske detaljer, så I ikke skal giftes igen når I kommer hjem, selvom det ville familien sikkert nyde :)

Men nu er det jo også snart tid :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt lige at have sådan en weddingplanner, når nu I skal giftes i udlandet, så er der da en der har styr på alle de juridiske detaljer, så I ikke skal giftes igen når I kommer hjem, selvom det ville familien sikkert nyde :super:

Men nu er det jo også snart tid :balloons:

Altså vil jo helst ik' gøre det om, når vi kommer hjem... Det er jo li'som pointen med at ta' væk :super::bearhug:

Hej Rikke :biggrin:

Dejligt at din weddingplanner arbejder lidt på sagerne derovre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Er det ikke svært at lægge så meget i en andens hænder?

-Sophie

Jo det er en smule svært... Mest ik' at vide, om hun overhovedet var gået igang :bearhug: Men det ved jeg jo så nu, at hun er - stor dag for Rikke :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det skønt. Dejlig sikkerhed at vide at konen arbejder for pengene.

Især når man ikke gider risikere at stå på Hawaii, sat op til narrestreger, og man så får at vide: " Giftes? Hvem? JER?!! " fordi planneren har drukket for mange piña coladas på stranden.... :bask: :balloons:

0

Del dette indlæg

Ellers må du jo bare tage afsted et par uger før og ordne det praktiske selv ;)

Orv ja... det havde jeg slet ik' overvejet... :balloons:

Tillykke med at weddingplanneren arbejder fr sine penge :bearhug:

Det er jo altid dejligt, når der sker noget. Ikke mindst, når man ikke selv kan gøre noget ved tingene...

Ja, er jo dybt afhængig af, at hun er li'så go' og pligtopfyldende, som hun gi'r udtryk for! :)
0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt. Dejlig sikkerhed at vide at konen arbejder for pengene.

Især når man ikke gider risikere at stå på Hawaii, sat op til narrestreger, og man så får at vide: " Giftes? Hvem? JER?!! " fordi planneren har drukket for mange piña coladas på stranden.... :bask: :td:

Uhhhhh nej... Nu bli'r jeg sørme helt nervøs :super: Ummmmm... hurtigt afløst af stoooooor trang til dejlig kølig piña colada :):loveshower:

:super: det er da bare så dejligt for jer Rikke, så beviser hun da også at hun er der for jer....

Syntes bare dit bryllup er så fasinerende... hawaii og hvide sandstrande og kun med sin eneste ene.... :loveshower:

:bearhug: fra Belinda

Tak søde :bearhug::balloons:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget lang tid siden jeg har fået skrevet noget til dig. Du skal jo også giftes i Maj, godt nok nogle dage før mig.. men i maj er det. Og ja, misundelige - noget.. men havde ikke turdet løbe væk fra familien. Men synes det er godt gjort.. og glæder mig vanvittigt til billeder.

Jeg sidder pt og i gang med indbydelser.. klippe og klistre.. så ja, det punkt kommer du jo ikke til.. mon du savner det lidt? tja, ved det ikke. Og hvad med bordkort og sådan.. men ja, oplevelsen I får der, overskygger jo nok det man ikke skal lave.

Lyder spænden med nyt arbejde og kursus.. Håber al held og lykke. :balloons:

0

Del dette indlæg

:yay: Har fået mail fra vores wedding planner... Der er nu booket tid til, at vi ka' hente vores vielsesattest :yay:

I USA ska' man nemlig møde personligt op dagen før brylluppet med en ansøgning for at få udleveret skriftlig tilladelse til at blive gift. Det ska' vi jo så d. 4. maj kl. 10 lokal tid (20 dansk tid) :bearhug:

Så ved jeg da, at hun har gang i vores planlægning... Det synes fjollede lille mig faktisk er ret stort! :td:

det er da rart at vide at der sker noget, især når man ikke selv kan sørge for det hele selv... så jeg kan da godt forstå du syns det er stort... ihh jeg glæder mig vildt til at se billeder...

:super::balloons::super:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder pt og i gang med indbydelser.. klippe og klistre.. så ja, det punkt kommer du jo ikke til.. mon du savner det lidt? tja, ved det ikke. Og hvad med bordkort og sådan.. men ja, oplevelsen I får der, overskygger jo nok det man ikke skal lave.

Jo, jeg savner til tider at klippe & klistre :) Men så tænker jeg bare på, at jeg osse slipper for de ting, jeg absolut ik' gider - såsom at lave bordplan - ja, så synes jeg det går lige op :td:

det er da rart at vide at der sker noget, især når man ikke selv kan sørge for det hele selv... så jeg kan da godt forstå du syns det er stort... ihh jeg glæder mig vildt til at se billeder...

Tak søde Gitte :super:

Hej Rikke

Hvor er det bare godt at høre at der sker noget "over there".

Og tak for billederne i min tråd. Også tak fra Jakob :bearhug:

:super: til dig søde... Hils Jakob og sig "det var da så lidt" - Var super hyggeligt at møde ham og jeres skønne, glade søn :bearhug:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Har nu bestilt makeup ved strawberrynet com...

Det er faktisk ret billigt, men kom da alligevel til at købe for 1300,- :super::) Har købt Estee Lauder produkter - under aldrig mig selv de lækre ting, men til mit bryllup ska' det altså være kvali, der holder hele dagen og aftenen.

Har købt:

Biotherms Askepot-ampuller

Eyeliner

3 øjenskygger

Foundation

pudder

dækstift (eller hva' det nu hedder... til mørke rande)

3 lip gloss

Synes faktisk jeg fik meget for pengene. Nu glæder jeg mig bare til at modtage det :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer