Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

[:

Jeg får da i hvert fald nok adgang til noget Internet i L.A., men om jeg så får tid... ;)

:)

selvfølgelig får du da tid Rikke, du kan da bare springe søvnen over ;) .... tænk på vi er mange herinde der er dybt misundelige på dit eventyr bryllup, og så er der jo dømt BILLEDER!!!! :super:

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EEEEEEJJJJ Rikke... :)

er jo slet ikke spor misundelig, nøj hvor ser det godt ud altså... der er nogen der kan... og kan kun sige en ting, jeg glæder mig til at se billeder.... af det hele... :super:

:bearhug:

Jeg kommer hjem med SÅ mange billeder, at I bli'r kvalt i dem!!! -HAHA--HAHA-

Nøøøj

Jeg er slet ikke misundelig, det ser så lækkert ud.. Men hov.. Jeg skal jo med, det havde jeg helt glemt, har jo booket en plads i kufferten for lææænge siden -HAHA-

Hmm.. Kan det arrangeres at du kommer forbi frede med noget af den der olie og creme?

Knuz Mia http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Har sendt dig en pm søde... -HAHA-
0

Del dette indlæg

Nnnnåååååå..... Det ser fedt ud...... Er da slet ikke misundelig..... Sagde gartneren.... :super::)

Fedt for jer!

Glæder mig vildt til billeder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif -HAHA--HAHA-

TAK søde! -HAHA-

D.v.s. ikke nok med at man i forvejen er en smule misundelig over Hawaii, så skal I nu et sted hen hvor der OGSÅ bare ser superlækkert ud - OG der går 5 ekstra dage før vi ser lækre bryllupsbilleder???? RIKKE!! -HAHA-

Arj jeg vil mene I har fortjent det :hug: Men for filan da pigebarn - det er 5 dage mere vi skal vente! -HAHA-

Glæder mig til at se dig på lørdag. Det er helt fint du selv har sat et program op der passer dig - jeg kommer for tøsehyggens skyld :bearhug:

Og var der så nogen der mon vil have et lift ned til Gitte?

:) Gitte

Glæder mig godt nok osse til at møde dig, skønne Gitte! :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!

Tillykke med bryllupsrejseforlængelsen til L.A., det er bare en hyggelig by (hvis nu du ikke skulle have været der før), selv om den er stor. Hvis I får tid til sightseeing, skal I unde jer selv en tur til Mann's Chinese Theater og Walk of Fame (begge i Hollywood), eller hvad med en shoppingtur på Rodeo Drive?! En cykel- eller rulleskøjtetur på stranden, og middag på Cheesecake Factory i Marina del Rey. Der er forskellige spændende museer i området omkring University of Southern California i det sydlige Los Angeles. Der ligger også The Shrine, hvor Oscar-uddelingen er blevet afholdt mange gange. Og så er der kun ca. 1 time til Disneyland i Anaheim.

God tur :super:

Maja

0

Del dette indlæg

:) Ej hvor fedt med forlænget rejse! :bearhug:

Det ser jo heeeeeelt viiiiiiiildt lækkert ud! Du må glæde dig SÅ meget nu! -HAHA-

Uhhhhha ja... Jeg ka' nærmest ik' sidde stille! Har bare lyst til at råbe & skrige & danse!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :)-HAHA-:hug::) :yeah:

JUBIIIIIIIIII -HAHA-

Jeg glæder mig bare helt vildt, Rikke - det bliver bare super hyggeligt og dejligt, at se jer alle - og blive forkælet af dig :super:

Jeg vil egentlig gerne vide, om jeg skal have gjort noget ved mine negle inden lørdag, udover at fjerne evt. gammel lak?

Og så vil jeg bare lige sige; det kan godt være de andre ikk tør indrømme det, men jeg gør:

JEG ER DRØN HAMRENDE MISUNDELIG PÅ JERES TUR -HAHA-

- hvor bliver det fedt for jer :carrot:

-HAHA- Mia

Åhhhhh hvor er du bare skøn, Mia... Glæder mig sådan til at møde dig :super:
0

Del dette indlæg

Hej Rikke!

Tillykke med bryllupsrejseforlængelsen til L.A., det er bare en hyggelig by (hvis nu du ikke skulle have været der før), selv om den er stor. Hvis I får tid til sightseeing, skal I unde jer selv en tur til Mann's Chinese Theater og Walk of Fame (begge i Hollywood), eller hvad med en shoppingtur på Rodeo Drive?! En cykel- eller rulleskøjtetur på stranden, og middag på Cheesecake Factory i Marina del Rey. Der er forskellige spændende museer i området omkring University of Southern California i det sydlige Los Angeles. Der ligger også The Shrine, hvor Oscar-uddelingen er blevet afholdt mange gange. Og så er der kun ca. 1 time til Disneyland i Anaheim.

God tur :bearhug:

-HAHA-

Maja

Tusind tak for input, søde Maja. Jeg har aldrig været der før, så jeg glæder mig som et lille barn :) Disneyland synes vi ik' vi vil "spilde" tid på, når vi nu ik' er der så længe, men det der Cheesecake Factory ska' da absolut prøves! :super: De andre steder er på vores liste over ting, vi gerne vil nå.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du de des neglefil-pude-agtige nogen? Jeg kunne godt bruge en grov og en fin - er kommet til at slide de gamle op... Har også haft dem længe... Ville egetngli gerne have lagt billet ind på en omgang fransk (ja undskyld, det hedder det jo http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) men mine negle er helt til pis for tiden, så jeg venter vist bare...

Og MadamTux mon ikke Rikke kan sørge for at lægge billeder på fra HAwaii eller sende os et, så vi ikke skal hungre alt får længe?...

Hvornår skal man egentlig komme hos Gitte, når man bare kommer for hyggen?

neglefil-pude-agtige nogen... :bearhug: Er ik' sikker på, at jeg ved, hva' du mener... Er det en pudseklods?? Har flere forskellige grove file... Ta'r bare et udvalg med af hva' jeg har.

Mht. til tidspunkt for hygge, så tror jeg bare at man kommer i løbet af eftermiddagen, når man kan. Har lige sendt en sms til Gitte (Marina) for at spørge hende ad... Hun har jo ingen Internet for tiden :)

Jeg får da i hvert fald nok adgang til noget Internet i L.A., men om jeg så får tid... ;)

:super:

Jeg tror nok, de har det dersens internet ovre i LA, så mon ikke du finder tid til at sende et enkelt billede... Bare tænk på hvor mange mennesker du kan glæde på ganske få minutter.......

Og de dersens filer... Det er sådan en skumgummifidus med fil på - jeg fik dem, da jeg fik lavet gelenegle sidste år, og de var supergode. Det kan da godt være, de hedder pudseklodser... (Det lyder som noget der hører til på min fars værksted...) Mebn jeg må jo bare se, hvad du har med -HAHA-

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Rikke!!

Åh, hvor er jeg dog -HAHA- glad på Jeres vegne.. Det bli'r da helt suverænt, med en forlænget ferie.. Og sådan som I knokler, så har I da bestemt også fortjent det :super:

Det ser vildt lækkert ud, det sted.. Kan kun sige, -HAHA-:)-HAHA--HAHA--HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Jeanet

p.s. Man ser væk et kort øjeblik - og straks sker der ting og sager :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for input, søde Maja. Jeg har aldrig været der før, så jeg glæder mig som et lille barn :) Disneyland synes vi ik' vi vil "spilde" tid på, når vi nu ik' er der så længe, men det der Cheesecake Factory ska' da absolut prøves! :super: De andre steder er på vores liste over ting, vi gerne vil nå.

Det var da så lidt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

Du får lige et link til The Cheesecake Factory, så kan du nok samle lidt appetit på forhånd ;) Da jeg var der for 9 år siden, var portionerne så store, at vi ikke havde plads til dessert. Derfor måtte vi købe en hel cheesecake med hjem til senere :bearhug: Og så er det nok en god idé med reservation; vi fik i hvert fald lov til at vente et godt stykke tid på et bord.

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hvis Gitte ikke har noget indernet - er der så ikke en der lige propper hendes adresse i en PM til mig? Den har jeg da helt glemt at få :)

- Gitte

Ups!! jeg har heller ikke Gittes adresse :super:

Hvad har vi lavet af aftaler omkring mad og tidspunkt?? Er der nogen som ved???

Silotte

0

Del dette indlæg

Så tøser, så fik jeg LANGT OM LÆNGE lavet en liste over behandlingerne til vores zilla-negle-møde i weekenden. Bemærk venligst, at det er en prioriteret liste og at tidsplanen sagtens ka' skride... Jeg ska' gøre hva' jeg kan for at nå så meget som muligt, men jeg vil IKKE gå på kompromis med hverken kvalitet eller hyggetid! Asta-basta-bum :bearhug:

LØRDAG:

kl. 12.30: Mette Tejlmann - gelénegle (ca. 3 timer)

kl. 16.30: Mia S. - gelénegle (ca. 3 timer)

Spisning på et eller andet tidspunkt

kl. 21.00: Jeg ka' nå en manicure med lak og sten eller 2 manicure uden lak, hvis der er nogen, der vil? Jeg ka' jo lave fransk manicure med lak (hvide tipper).

SØNDAG:

Marina29 - gelénegle

Mette Tejlmann: Ka' du nå det? I forhold til kjoleprøvning? Ellers bli'r din tid jo først kl. 16.30 og du sku' i byen, ik'?

Jeg sælger osse produkterne... Negleolie, neglelakke, over- & underlak, neglelakfjerne, super go'e neglefile, cremer osv. Er der noget af det, jeg ska' ha' med?

hejsa.... - du skal vel ikke et smut til Københavns-området og lave negle på et tidspunkt??? ;)

COME ON!!!!! :super:

0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke...

Endnu engang mange gange tillykke med bryllupsrejseforlængelsen :)

Hvor er det bare skønt for jer!

Vi glæder os til at lave lamme-oliven-parmesan-steg til dig på søndag :bearhug::super:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Kære Rikke.............

Hold op hvor bliver det bare helt igennem eventyr fantastisk, dit bryllup :toot:

Det ser bare SÅ fedt ud det hele og jeg ville dø for at få lov til at opleve sådan en tur, I lige om lidt skal ud på

1000 gange held og lykke med det hele :cheerleader3::toot::toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hvis Gitte ikke har noget indernet - er der så ikke en der lige propper hendes adresse i en PM til mig? Den har jeg da helt glemt at få :toot:

- Gitte

Øhm -osse mig, tak!

Så tøser, så fik jeg LANGT OM LÆNGE lavet en liste over behandlingerne til vores zilla-negle-møde i weekenden. Bemærk venligst, at det er en prioriteret liste og at tidsplanen sagtens ka' skride... Jeg ska' gøre hva' jeg kan for at nå så meget som muligt, men jeg vil IKKE gå på kompromis med hverken kvalitet eller hyggetid! Asta-basta-bum :toot:

LØRDAG:

kl. 12.30: Mette Tejlmann - gelénegle (ca. 3 timer)

kl. 16.30: Mia S. - gelénegle (ca. 3 timer)

Spisning på et eller andet tidspunkt

kl. 21.00: Jeg ka' nå en manicure med lak og sten eller 2 manicure uden lak, hvis der er nogen, der vil? Jeg ka' jo lave fransk manicure med lak (hvide tipper).

SØNDAG:

Marina29 - gelénegle

Mette Tejlmann: Ka' du nå det? I forhold til kjoleprøvning? Ellers bli'r din tid jo først kl. 16.30 og du sku' i byen, ik'?

Jeg sælger osse produkterne... Negleolie, neglelakke, over- & underlak, neglelakfjerne, super go'e neglefile, cremer osv. Er der noget af det, jeg ska' ha' med?

:toot:

hejsa.... - du skal vel ikke et smut til Københavns-området og lave negle på et tidspunkt??? ;)

COME ON!!!!! :cheerleader3:

Det er jo Københavns-området... Det er i Greve... :toot:

Men mon ikke hun kan lokkes herover igen? Ellers må jeg jo finde til Hvornum igen inden 7/7 -HAHA-... På cykel...

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK!!!! Min kjole kommer i morgen :cheerleader3::toot::toot:

...Var godt nok ellers begyndt at svede tran! Med det program jeg har indtil vi ska' afsted, er jeg spændt på, hvornår jeg ka' få den tilrettet!!! :toot:

Nå, må ta' det som det kommer... Kjolepusheren ringer til mig, når hun har fået pakket kjolesendingen ud.

:toot:

0

Del dette indlæg

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK!!!! Min kjole kommer i morgen :cheerleader3::toot::toot:

...Var godt nok ellers begyndt at svede tran! Med det program jeg har indtil vi ska' afsted, er jeg spændt på, hvornår jeg ka' få den tilrettet!!! :td:

Nå, må ta' det som det kommer... Kjolepusheren ringer til mig, når hun har fået pakket kjolesendingen ud.

:kiss:

HUSK BILLEDER......... Er så spændt på at se din smukke Hawai-kjole... :toot::toot:-HAHA-:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUSK BILLEDER......... Er så spændt på at se din smukke Hawai-kjole... :toot::toot::toot:-HAHA-

Tak søde... Men der er jo ik' ligefrem "Hawaii" over den. Det er jo bare en almindelig brudekjole, for DET ville jeg ha' - Hawaii eller ej! :cheerleader3::kiss:

:biggrin: Hvornår skal du til tilretning? Har helt sommerfugle i maven på dine vegne :toot:

Søde Anja, jeg ved det faktisk ik'... Det regner jeg med, at vi ska' aftale i morgen, når hun ringer :td:
0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke...

Endnu engang mange gange tillykke med bryllupsrejseforlængelsen (y)

Hvor er det bare skønt for jer!

Vi glæder os til at lave lamme-oliven-parmesan-steg til dig på søndag :)-HAHA-

-Sophie

Tak, sødeste Sophie... Glæder mig til at se jer på søndag :cheerleader3::biggrin:

Hmm hvis Gitte ikke har noget indernet - er der så ikke en der lige propper hendes adresse i en PM til mig? Den har jeg da helt glemt at få :(

- Gitte

Ups!! jeg har heller ikke Gittes adresse :toot:

Hvad har vi lavet af aftaler omkring mad og tidspunkt?? Er der nogen som ved???

Silotte

JEPS DET VED JEG! :toot: Ved en 6-7 tiden si'r Gitte (Marina). Detaljer omkring hvordan & hvorledes ved jeg ik', men hun regner med at Internettet kommer op at køre i morgen, så ka' hun selv fortælle lidt mere... :kiss:

COME ON!!!!! :toot:

Jo, nu i weekenden! :( Ellers ka' det da være, at jeg kommer tilbage en anden gang, hvis de opfører sig ordentligt, alle tøserne! :td::toot:
0

Del dette indlæg

Kære Rikke.............

Hold op hvor bliver det bare helt igennem eventyr fantastisk, dit bryllup :toot:

Det ser bare SÅ fedt ud det hele og jeg ville dø for at få lov til at opleve sådan en tur, I lige om lidt skal ud på

1000 gange held og lykke med det hele :cheerleader3::toot::toot:

Ej hvor er du SØD! -HAHA- Tusind tak :toot:
0

Del dette indlæg

:toot: Hej Søde Rikke!!

:cheerleader3:-HAHA-

Åh, hvor jeg glæder mig på dine vegne...

Det er godt nok også lige i sidste øjeblik... Kunne næsten mærke nervøsiteten...

Jeg glæder mig til BILLEDER... :toot:

:toot: Jeanet

Tro mig, søde, jeg havde ONDT i maven fordi jeg intet havde hørt :toot::biggrin:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer