Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HVOR SER DU BARE SKØN UD!!!!!!!

:heart::heart::heart::thanks:-HAHA-

Du stråler jo om kap med dine sølvtråde detaljer i kjolen!! -HAHA-

Iiihhh altså Rikke hvor ser du lykkelig ud, jeg sidder her og smiler bare ved at kigge på dit billede.. :heart: .du udstråler bare brudeglow så det basker!!! :oops:

Den er så flot til dig den kjole...og sikke en talje du får frem!!! :kiss: Synes faktisk det ser ud til at du har tabt dig i forhold til da du havde lagt billeder ind af den sidste gang....passer det?! Den er i al fald SÅ flot til dig og en skøn kjole i det hele taget...

Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at se bryllupsbilleder når du kommer hjem.. :bearhug: .suk altså, der er længe til. :heart: .du er nødt til at finde en pcér dernede og så smække nogle billeder ind på BK til os hungrende bridezillaér!!! :super: :carrot: :pokey::heart:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak igen alle sammen :heart::heart::heart: I er da bare det bedste jubelkor i mands minde!!! :bearhug:

Sløret havde jeg ik' med fordi jeg ik' ska' bruge det som et slør på hovedet, men bare som en slags sjal, hvis det bli'r lidt køligt i løbet af aftenen.

Milliarder af :heart: til alle jer søde BK-tøser!

0

Del dette indlæg

:bearhug:Vi rejser om 12 dage!! :heart:

:heart: Men jeg er desværre blevet syg og det er bare et rigtig skidt tidspunkt, for jeg sku' ha' været til min 2. og sidste træningsaften med neglene iaften og det har jeg jo så måttet melde afbud til. Jeg SKAL jo være til minimum 2 træningsaftener inden eksamen og gæt lige hvornår den næste (og eneste inden eksamensdagen 31. maj) ligger??

DEN FU..ING 7. MAJ!!!!

Så nu venter jeg bare på, at de ringer tilbage fra kontoret med en eventuel dispensation eller mulighed for at betale sig til en ekstra træningsaften.

Hvor upraktisk er det osse lige, at der er træningsaftener over hele landet... på den samme dato! :bask:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEEEEEJ altså, sødeste søde Rikke-pige....

du trænger da vist lige til en million :heart: og :heart: krydser fingre for du kan få dispensation, det duer jo ikke at du ikke får din eksamen, det ville være et kæmpe tab inden for negle-industrien....

gentager min tilbydelse til at komme og :bask: dem i hovedet hvis de ikke makker ret... du siger bare til søde Rikke...

:bearhug::heart::heart:

og så vil jeg da forresten lige sige tillykke med der er så kort tid til I rejser, det bliver en helt vild oplevelse for jer, glæder mig på jeres vegne...

og så må du have rigtig god bedring søde

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

du trænger da vist lige til en million :heart: og :super: krydser fingre for du kan få dispensation, det duer jo ikke at du ikke får din eksamen, det ville være et kæmpe tab inden for negle-industrien....

gentager min tilbydelse til at komme og :bask: dem i hovedet hvis de ikke makker ret... du siger bare til søde Rikke...

:bearhug::heart::heart:

og så vil jeg da forresten lige sige tillykke med der er så kort tid til I rejser, det bliver en helt vild oplevelse for jer, glæder mig på jeres vegne...

Hvor er du bare sød, Gitte!! Som altid! :pokey: Men det er nu ik' så slemt, for der kommer flere eksamensmuligheder, der er i hvert fald mulighed én gang i kvartalet... Om ikke andet, så er der altid København d. 19. juni... Og så længe jeg ik' er eksamineret, er jeg jo stadig billig, så der ska' nok være nogle, som ik' ka' se problemet... :heart:

0

Del dette indlæg

du trænger da vist lige til en million :super: og :thanks: krydser fingre for du kan få dispensation, det duer jo ikke at du ikke får din eksamen, det ville være et kæmpe tab inden for negle-industrien....

:heart::heart::heart:

Hvor er du bare sød, Gitte!! Som altid! :kiss: Men det er nu ik' så slemt, for der kommer flere eksamensmuligheder, der er i hvert fald mulighed én gang i kvartalet... Om ikke andet, så er der altid København d. 19. juni... Og så længe jeg ik' er eksamineret, er jeg jo stadig billig, så der ska' nok være nogle, som ik' ka' se problemet... :heart:

:pokey: ja ok det kan jeg så godt se, men det er da træls alligevel, nu har jeg jo ikke selv mulighed for at benytte mig af det med kunstige negle, det er ganske enkelt bandlyst i min praktik... :bask: men det du laver det er simpelthen så flot, ville ønske jeg kunne benytte mig af det og få et sæt smukke negle, men det går jo nok ikke rigtig...

:bearhug: til dig

0

Del dette indlæg

Hvor ser din kjole bare let og sommerlig ud når den kom på i den rigtige størrelse. Jeg kan sagtens forestille mig den på stranden, også selvom der er slæb på, den er så flot til dig :bearhug:

12 dage, 12 sølle korte dag, 12 travle dage men så går de jo også hurtigere, og så må I sove ombord i flyet. Basta :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:Vi rejser om 12 dage!! :heart:

:kiss: Men jeg er desværre blevet syg og det er bare et rigtig skidt tidspunkt, for jeg sku' ha' været til min 2. og sidste træningsaften med neglene iaften og det har jeg jo så måttet melde afbud til. Jeg SKAL jo være til minimum 2 træningsaftener inden eksamen og gæt lige hvornår den næste (og eneste inden eksamensdagen 31. maj) ligger??

DEN FU..ING 7. MAJ!!!!

Så nu venter jeg bare på, at de ringer tilbage fra kontoret med en eventuel dispensation eller mulighed for at betale sig til en ekstra træningsaften.

Hvor upraktisk er det osse lige, at der er træningsaftener over hele landet... på den samme dato! :bask:

Ej hvor ER det bare så surt for dig Rikke!! Sidder her og ærger mig helt vildt på dine vegne....ej altså...

Jeg sidder og krydser alt hvad krydses kan for at du får dispensationen....uh hvor jeg håber...

og alt imens kan du sidde og tænke lidt mere over at det bare er lige om lidt at du skal rejse af sted på din honeymoon-giftemål!!!!!

du trænger da vist lige til en million :heart: og -HAHA- krydser fingre for du kan få dispensation, det duer jo ikke at du ikke får din eksamen, det ville være et kæmpe tab inden for negle-industrien....

:heart::heart::heart:

Hvor er du bare sød, Gitte!! Som altid! -HAHA- Men det er nu ik' så slemt, for der kommer flere eksamensmuligheder, der er i hvert fald mulighed én gang i kvartalet... Om ikke andet, så er der altid København d. 19. juni... Og så længe jeg ik' er eksamineret, er jeg jo stadig billig, så der ska' nok være nogle, som ik' ka' se problemet... :super:

:pokey:

Gudskelov at det er hvert kvartal om ikke andet...det gør det lidt mere overskueligt...selvom det da er smadder ærgeligt at skulle vente..MEN se det fra den positive side, nemlig BK´ernes positive side...så har de alle mulighed for billigere nails by RikkeF :thanks:

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Hej søde dig...

Øv, at du er syg og alle de forhindringer det giver. :pokey::super:

Sender lige lidt healings knusere :heart:

Er det Ole som alligevel nåede at smitte dig? ,- men godt,- når det nu skulle være, at I bliver ramt nu og ikke om 12 DAGE

Det er næsten helt uvirkeligt at tænke på. 12 dage... :heart: Åh hvor har det været dejligt at være med på sidelinien i din tråd. Glæder mig rigtig meget til forsættelsen :heart:

:heart: Silotte

P.s Endnu engang rikke,- de er bare så lækre dine neglelak og underlak som jeg købte.

Har lige siddet og repareret Nathalies negle med glimmer lakken efter hendes styrt i går. Det kunne lakken dog ikke tåle :heart: ,- men ellers holder de bare fantastisk. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Opdateret To-Do-Liste:

Købe:

Taske

Kjole

Underskørt

Undertøj

Scholl’s Party Feet

Lækkert makeup

Askepot-ampuller (Biotherms Bio Effet)

Hårpynt/Curlies

Sko

Solcreme

Hårnåle

kam

Anskaffe:

Ægteskabserklæringen

Ægtepagt - igang

Andet:

Tilpasning af kjolen

Underskrive & aflevere Ægteskabserklæringen

Tjekke at begge pas er gyldige

Lave perlesandaler

Underskrive og sende kontrakt til Rainbow Weddings

Betale Rainbow Weddings

Lave prøve-makeup

Få styr på alle papirerne (billetter, bekræftelser, ægteskabserklæring osv.)

Afhentning af kjolen - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Udfylde Marriage License Application - igang

Få taget sol løbende - igang

Gå skoene til - igang

Pakkeliste - igang

Frisør - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Få lavet negle

Pakke

Få detaljerne på plads med vores Wedding Planner

Låne Carmen-curlers af Britt

Lave prøve-opsætning

Vaske tøj

Hente Oles jakkesæt fra rens

Få besøg af Kat & Kristian, Nanna & Henning og Belinda - aftalt, bli'r lørdag d. 28. april kl. 17 :bearhug:

Det er sørme ik' meget, der mangler... Men der er så heller ik' så lang tid tilbage til at ordne det i :heart:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og vi glæder os for vildt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bearhug::heart::heart::heart::heart:

Opdateret To-Do-Liste:

Købe:

Taske

Kjole

Underskørt

Undertøj

Scholl’s Party Feet

Lækkert makeup

Askepot-ampuller (Biotherms Bio Effet)

Hårpynt/Curlies

Sko

Solcreme

Hårnåle

kam

Anskaffe:

Ægteskabserklæringen

Ægtepagt - igang

Andet:

Tilpasning af kjolen

Underskrive & aflevere Ægteskabserklæringen

Tjekke at begge pas er gyldige

Lave perlesandaler

Underskrive og sende kontrakt til Rainbow Weddings

Betale Rainbow Weddings

Få lavet negle

Pakke

Få detaljerne på plads med vores Wedding Planner

Udfylde Marriage License Application - igang

Få taget sol løbende - igang

Gå skoene til - igang

Pakkeliste - igang

Frisør - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Låne Carmen-curlers af Britt

Lave prøve-makeup

Lave prøve-opsætning

Afhentning af kjolen - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Få styr på alle papirerne (billetter, bekræftelser, ægteskabserklæring osv.)

Vaske tøj

Hente Oles jakkesæt fra rens

Få besøg af Kat & Kristian, Nanna & Henning og Belinda - aftalt, bli'r lørdag d. 28. april kl. 17 :heart:

Det er sørme ik' meget, der mangler... Men der er så heller ik' så lang tid tilbage til at ordne det i :super:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Kære Rikke.. endelig har bølgerne lagt sig efter brylluppet. Anders er lige i dag taget til England for at arbejde en uge så jeg er lidt tidspresset.. men nu måtte jeg bare herind til dig. Skylder jeg altså også. Først en kæmpe tak fordi du ville komme aftenen før brylluppet og fikse mig op - neglene blev beundret af alle og det er med sorg at jeg nu har taget dem af. Glæder mig til at du skal øve din nye teknik på mig. Dernæst et stort.. WAUU.... hvor ser du da bare knaldhamrende godt ud i din kjole - su når da at få Ole til at smelte før solen gør - du er bare smuk i den kjole. Nu er det simpelthen snart din tur. Jeg glæder mig helt afsindigt meget til at høre om se en masse billeder fra jeres store dag. Nu må du nyde de sidste dage som frøken. Stort :bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Kære Rikke.. endelig har bølgerne lagt sig efter brylluppet. Anders er lige i dag taget til England for at arbejde en uge så jeg er lidt tidspresset.. men nu måtte jeg bare herind til dig. Skylder jeg altså også. Først en kæmpe tak fordi du ville komme aftenen før brylluppet og fikse mig op - neglene blev beundret af alle og det er med sorg at jeg nu har taget dem af. Glæder mig til at du skal øve din nye teknik på mig. Dernæst et stort.. WAUU.... hvor ser du da bare knaldhamrende godt ud i din kjole - su når da at få Ole til at smelte før solen gør - du er bare smuk i den kjole. Nu er det simpelthen snart din tur. Jeg glæder mig helt afsindigt meget til at høre om se en masse billeder fra jeres store dag. Nu må du nyde de sidste dage som frøken. Stort :heart: Pernille

Årrrrhhhhh sødeste Pernille... Hvor dejligt at høre fra dig! :bearhug: Og så sådan en dejlig og rosende besked! Ved slet ik' hva' jeg ska' sige :heart: Andet end :heart::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres go' bedring-ønsker!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif Tror de har hjulpet lidt, for jeg er så småt her i løbet af dagen begyndt at få det lidt bedre.

Det er osse heldigt, for hele weekenden er fuldt booket! Vi ta'r en tur på Munkebjerg Hotel i Vejle i aften, når vi har lukket butikken. Det er svigermor der inviterer til 60 års fødselsdag... Egentlig er hele weekenden booket på hotellet, så vi må køre lidt frem og tilbage, for vi ska' hjem og åbne butikken i morgen osse. - Vi får heldigvis afløser på i løbet af eftermiddagen, for at vi ka' nå et smut forbi min nevøs 18 års fødselsdag i Århus!!! Og så ta'r vi jo derfra til Vejle igen! :biggrin:

...Ej, det ka' fandme ik' svare sig at blive stresset på forhånd! Har lige set lidt video fra Munkebjerg og det ser jo viiiiiildt lækkert ud! Og i morgen aften ska' vi ha' 5-retters menu med champagne og hele gøjemøjet! :rolleyes:

Som I nok ka' se, bli'r min tid på BK en smule begrænset her i weekenden, så RIGTIG GO' WEEKEND TIL JER ALLE SAMMEN! :respekt:

og til sidst....

:bearhug:VI REJSER OM 11 DAGE!!! :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres go' bedring-ønsker!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif Tror de har hjulpet lidt, for jeg er så småt her i løbet af dagen begyndt at få det lidt bedre.

Det er osse heldigt, for hele weekenden er fuldt booket! Vi ta'r en tur på Munkebjerg Hotel i Vejle i aften, når vi har lukket butikken. Det er svigermor der inviterer til 60 års fødselsdag... Egentlig er hele weekenden booket på hotellet, så vi må køre lidt frem og tilbage, for vi ska' hjem og åbne butikken i morgen osse. - Vi får heldigvis afløser på i løbet af eftermiddagen, for at vi ka' nå et smut forbi min nevøs 18 års fødselsdag i Århus!!! Og så ta'r vi jo derfra til Vejle igen! :blush:

...Ej, det ka' fandme ik' svare sig at blive stresset på forhånd! Har lige set lidt video fra Munkebjerg og det ser jo viiiiiildt lækkert ud! Og i morgen aften ska' vi ha' 5-retters menu med champagne og hele gøjemøjet! :rolleyes:

Som I nok ka' se, bli'r min tid på BK en smule begrænset her i weekenden, så RIGTIG GO' WEEKEND TIL JER ALLE SAMMEN! :respekt:

og til sidst....

:biggrin:VI REJSER OM 11 DAGE!!! :biggrin:... OG VI ER IKKE SPOR MISUNDELIGE!!!!!

Ha' en rigtig dejlig weekend og nyd det nu i fulde drag!! :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer